ניהול קמפיין בפייסבוק

ניהול קמפיין בפייסבוק

אנחנו כאן בשבילכם, מלאו פרטים ונציג יחזור אליכם בהקדם

ניהול קמפיין בפייסבוק – השלבים והטיפים

ניהול קמפיין בפייסבוק מוגדר כערוץ שיווק מבין הטובים אם לא הטוב ביותר עבור עסקים קטנים, בינוניים וגדולים כאחד. בשיווק במידיות החברתיות ישנם שיטות רבות לפרסום, אך שיטת הפרסום במדיה האינטרנטית הבולטת ביותר היא הפייסבוק, היתרון העצום בה שניתן בצורה קלה ומהירה להיות בלוט גם אם הנכם חברה קטנה של בן אדם אחד לנהל קמפיינים גדולים ולהיראות גדולים בדיוק כמו החברה המתחרה הגדולה ביותר בתחומכם. כל אחד שיש ברשותו כרטיס אשראי ויכולת והבנה בניהול דף פייסבוק יכול גם להקים קמפיין. באמצעות שיווק ויראלי נכון, חשיבה קריאייטיבית תוכלו לנהל את הקמפיינים בפייסבוק ולהביא לידים, אשר מעוניינים בשירות או במוצר שלכם, או לנהל קמפיין שפשוט חושף את המותג שלכם לקהל היעד שהגדרתם. גם ניהול קמפיין בפייסבוק מתנהל מצורה מקצועית ניתן להגיע לאלפי לקוחות פוטנציאלים ולתרגם את זה למכונת כסף שתמכור עבורכם ללא מאמץ פיזי.

השלבים שחשוב לבצע לפני קמפיין בפייסבוק

אפיון נכון והגדרת קהל היעד – ראשית לפני שמתחילים לרוץ, לעצב, להגדיר תקציב ויעדים צריך לדעת מיהו קהל היעד, להבין איך ניתן לפנות אליו, מה רוצים להגיד לקהל הנ"ל והאם הקהל רוכש את המוצר או השירות מהבטן או בבחירה מושכלת, ישנם עסקאות שלוקח זמן מה לבצע, לדוגמה רכישה של שטח אדמה, או פרויקט נדל"ן המשקיע הפוטנציאל יעשה הרבה שעורי בית ולא ירכוש על הנייר ללא מפגש עם היזם או בעלי הקרקע, אילו במוצר כמו נעלי אופנה, מעיל או מסך LCD למחשב כנראה שהסיפור יהיה אחר, במקרה הנ"ל רק המחיר ידבר, עם המחיר תוכלו לתפוס את עיניו של הגולש, אילו ברכישת קרקע, גם המחיר יעבוד אך יותר מהכל תמונות של השטח יעשו את העבודה בצורה טובה יותר…על כן צריך לעשות שעורי בית ולהבין את קהל היעד שלכם.

עיצוב גרפי נכון ומותאם לקהל היעד – גם כאן, על מנת לבצע את העיצוב הגרפי שצורה נכונה, לאחר שהכרתם את קהל היעד והבנתם את הצורך שלו..היינו ממליץ לעצב בצורה ישירה, בלי לשחק משחקים, לרמז בפרסום ועם זאת לגלות בדיוק במה מדובר כשאתם מעצבים, במבט ראשון על הפרסום הגולש צריך להבין על מה הוא עומד ללחוץ, זאת על מנת שלא יהיו בזבוזים מיותרים של הקלקות על הבאנרים ובנוסף לזו שלא תהיה אכזבה מצד הגולש, חשוב לדעת..יחס ההמרה הוא פרמטר חשוב לא פחות.

ראו דוגמאות לפרסומים שביצענו לרשת "החקלאי" על מנת לגייס זכיינים לרשת,

אז אחרי שצפיתם בקריאייטיב שנעשה עבור רשת "החקלאי" נעבור לשלב הבא, דף הנחיתה.

דף הנחיתה של הקמפיין צריך להשאיר לגולש 3 ברירות

להלן הברירות שצריך להותיר לגולש שנכנס לדף הנחיתה,

  1. מילוי הפרטים
  2. שיחת טלפון
  3. יציאה מהדף

ראו בתמונה הבאה את דף הנחיתה הפשוט שיצרנו, נחשו כמה לידים הוא יצר בתוך 5 ימים בלבד???

דף נחיתה החקלאי

ללקוח הייתה ציפייה להגיע ל 100 מתעניינים בזכיינות של הרשת במהלך חודש.

צוות גל ים סטודיו הגיע ל 1200 לידים איכותיים, זכיינים שמעוניינים לקחת חלק מהפעילות של הרשת ולהשקיע כסף בתקופה של 3 חודשים בלבד.

אם הצלחתם לגרום לגולש למלא טופס צור קשר (ממש כמו פה למטה), הצלחתם בגדול, אם הוא חייג הצלחתם טוב לא פחות, אם יצא מהדף ללא מילוי טופס או חיוג אתם צריכים לעשות חושבים עם הקמפיין ולנסות לשנות כיוון, קריאייטיב, עיצוב או שינוי תקציב.

אנחנו כאן בשבילכם, מלאו פרטים ונציג יחזור אליכם בהקדם

אם עדיין לא הספיק לכם, מספר דוגמאות לקמפיין בתחום פטרת ציפורניים, לחברת קליניקה כרמל

והנה דף הנחיתה שעצבנו עבור אותו הקמפיין

עיצוב דף נחיתה

אתם אוהבים את התוצאות של העיצובים? אתם רוצים להתחיל להרים קמפיין מקצועי? מוזמנים ליצור עמנו קשר עוד היום ולהתחיל לעבוד..אז למה אתם מחכים? מלאו פרטים

אנחנו כאן בשבילכם, מלאו פרטים ונציג יחזור אליכם בהקדם

נאור - 050-6818686 | כתובת: רחוב המנוף 2 רחובות | naor@galyam-studio.co.il