קידום אתרים בגוגל ישראל

קידום אתרים בגוגל ישראל

אנחנו כאן בשבילכם, מלאו פרטים ונציג יחזור אליכם בהקדם

קידום אתרים בגוגל ישראל – מה ההבדל בין אורגני לממומן?

אז מה זה בעצם קידום אתרים בגוגל? קידום אתרים הוא בעצם SEO שהוא ראשי תיבות של המילים – Search Engines Optimization. קידום אתרים אורגני בגוגל ישראל או חו"ל היא הדרך הטובה ביותר לחשוף את העסק שלכם ולהניב פירות טובים יותר מפרסום ממומן בדף הראשון בגוגל, שהרי ברור לכולנו שאף אחד לא מגיע לעמוד השני, אלא לעמוד הראשון ומחפש בתוצאות האורגניות, היחס של ההקלקות בין הממומן לאורגני מדהים, נפרט על כך בהמשך..

 קידום אורגני או ppc

אז כמה דרכים קיימות לקדם את העסק שלך בגוגל?

ישנם מספר דרכים בכל זאת נמיין אות לשתי דרכים מובילות, האחת היא קידום אורגני שבה אתם לא משלמים כסף לגוגל כלל, אלא לחברת קידום אתרים שתתחקה אחר האלגוריתם של גוגל אשר משתנה מיום ליום והשניה היא קידום ממומן בה אתם משלמים לגוגל, קידום זה נקרה גם ppc, ראשי תיבות של pay per clic, מדובר בפלטפורמה המזכירה קצת את הסחר בבורסה, הפלטפורמה תחרותית מאוד ולפעמים על מנת להיות נוכח צריך לשלם הרבה כסף, מאות, אלפי ואף עשרות אלפי שקלים לגוגל בחודש.

יש חברות המתמחות בקידום ppc, הקמה וניהול קמפיינים ממומנים ויש את החברות שמתמחות רק בקידום אורגני שנקרה גם קידום אתרים בגוגל ישראל, אנו אומרים זאת בריש גלי ושזה לא ישתמע לשתי פנים, מי שטוב בשתי הפלטפורמות יש לו ערך מוסף גדול, היות ועבור שניהם צריך ידע נרחב באופטימיזציה לרוב אלו שעוסקים רק בפרסום אתרים בגוגל בצורה ממומנת ולא בקידום אורגני יבצעו קמפיין קלוקל, היות ומדובר בקמפיין שאין לו אופטימיזציה נכונה אז המחיר שהצרכן משלם הוא כנראה יותר מכפליים פר קליק.

כשאנו כותבים "שב, תנוח..תן לנו לבצע את עבודת השיווק ואתה רק תצפה בתוצאות" אנו מתכוונים לכל מילה!

אז מאיפה נתחיל, בשלבים הראשונים כשאנו ניגשים לקמפיין ממומן או קידום אורגני בגוגל לצורך קידום אתר האינטרנט אנו מאפיינים, מאפיינים את קהל היעד, המטרות שיהיו ברורות, גם שלך וגם שלנו ואיזה ציפיות יש לך כלקוח, לאלו יעדים תרצה להגיע, מן הסתם מתפקידנו הוא לשים את הדברים על השולחן גם אם לפעמים הם לא כל כך ורודים, אך מתפקידנו להיות ראלית ע"פ התקציב וע"פ כמות מילות החיפוש המחופשות. למשל אם ישנו תחום מאוד תחרותי וללא הרבה חיפושים, מן הסתם תקציב קטן לא יזיז מידית את הקמפיין ולא יעשה את העבודה לשלמה אנו עומלים. לכן מתפקידנו כחברת קידום אתרים ושיוון אונליין להציג בפניך את היתרונות ואת החסרונות כאחד בכל קמפיין וקמפיין, אך לשם כך אנו זקוקים למידע ממך.

יתרונות קידום מממומן על פני קידום אתר בגוגל בצורה אורגנית ובשיטה הישנה והטובה

  • מתאים למכור מוצרים
  • מתאים למכור שירותים
  • ניתן להקים קמפיין במספר דקות
  • אפשר ורצוי לתת מחירים אטרקטיביים, מתאים מאוד לסיילים מטורפים
  • לא מצריך אופטימיזציה הדוקה ומוקפדת כמו בדף אורגני (למרות שיהיה יתרון גדול אם תעשו אופטימיזציה טובה)
  • לא חייב אתר אינטרנט, ניתן רק לעצב ולשלם על אחסון של דף נחיתה

ראו לדוגמא בתמונה: לקוח שלנו "רשת החקלאי" בקמפיין שהועלה בפחות מ 5 דקות
הערה: הקמפיין עלה אומנם ב-5 דקות אבל זאת כמובן לאחר חקר מילות מפתח מקיף, אפיון והבנת צורכי הלקוח

זכיינות בקמפיין ממומן

אז אחרי שאנו מבינים את היתרונות של הקמת הקמפיין ממומן נמנה גם מספר חסרונות

  • אז נתחיל עם כסף! גוגל שואבת כמה שרק תקציב, ולצערנו לכל עסק יש מתחרים רבים כמעט בכל תחום בימינו. וכשמדברים על גוגל אז מדברים על "בורסה" ותחרות שיש שאומרים שהיא בור ללא תחתית, לכן אנו לא שמים את "כל הבייצים בסל אחד" עם הלקוחות שלנו קידום אתרי אינטרנט יכול להיות יקר, אך אם משתמשים בו בתבונה ניתן להפיק ממנו רווחים טובים יותר ולהשקיע במקומות הנכונים בלבד.
  • להבדיל ממה שנאמר להקמה של קידום אתרים ממומן, קמפיין נדרש לעבוד, לעשות סקר שוק ולכלול את הדברים הבאים, קופי, קריאייטיב, כתיבת תוכן מניע לפעולה, חקר מילות מפתח, עיצוב גרפי לבאנרים, פיתוח ועיצוב עבור דפי הנחיתה ועוד..
  • יחס המרה פחות טוב מקידום מאורגני, כשבממומן אתה שם תקציב מסוים.. לצערנו המתחרים שלך מבינים את זה טוב, ובישראל כמו בישראל הם מקליקים על המודעה שלך. אז נכון שגוגל מזהה חריגות של הקלקה ונותנת לך את הכסף, אבל מספיק ש 7 לקוחות הקליקו עליך פעם אחת כל אחד מכתובת IP שונה, הלך לך התקציב היומי, לא הגיעו לקוחות והפסדת כסף.
  • מדובר בבורסה (נאמר כבר קודם לכן), ככל שתרבה במחיר כך מיקומך יהיה טוב יותר (ועוד אלפי פרמטרים נוספים, אבל מי סופר), ככל שמיקומך יהיה טוב יותר כך יקליקו עליך יותר גולשים, ככל שיקליקו יותר כך מהר יגמר לך התקציב היומי, הבעיה האמיתי מתחילה כשאין לך קידום אורגני שתומך בפעילות השיווקית, כי כשנגמר לך התקציב אין לך עבודה.

אז בואו ניגע קצת גם בעצב הרגישה של רובנו, קידום אתרים אורגני…אנחנו ביתרונות עכשיו!

  • יחס המרה יותר גבוה, הקידום האורגני נותן תחושה של משהו אמין יותר, "לא דוחפים לי" מודעות
  • ברוב המקרים, רוב הגולשים מדלגים עם העיניים והעכבר את המודעות הממומנות כי פרסום באינטרנט יושב על התת מודע והמודעות נראות כבאנר פרסומי
  • היתרון הגדול ביותר של הקידום האורגני הוא שללא תוכן באתר לא יהיה קידום אורגני, גוגל לא קורא תמונות, או מוצרים ואיורים, גוגל קורא תוכן ומודד את איכותו ע"פ זמני הגלישה של הגולשים בדף, לכן יהיה מחייב שהתוכן יהיה בעל ערך מוסף לגולש ואיכותי..אז הגולש מקבל אינפורמציה מדף איכותי ומיד לאחר מכן מבצע אקט, כזה או אחר אשר גורם ליחסי המרה טובים.
  • בישראל ניתן לומר שהשיטה של האורגני עובדת יותר טוב ממדינות אחרות, הסיבה לכך היא כי הישראלים לא אוהבים שדוחפים להם, לכן היתרון הגדול של הקידום האורגני הוא בכך שבמיקום גבוה כנראה שהסבירות שתלחצו על האתר תהיה גבוה.

מהם החסרונות של הקידום האורגני?

  • בואו נודה בכך, ישנם חסרונות למרות שמאוד קשה לנו לומר את זה..הקידום האורגני הוא תהליך לריצת מרתון ומי שלא בנוי לריצה כזו עדיף ורצוי שילך ברגל!
  • העלות היחידה היא עבור חברת הקידום (זה לא באמת חסרון)
  • מדובר בעבודה סיזיפית הכוללת בניית אתר ע"פ הצרכים לקידום, בניית מערך קישורים איכותיים, חקר מילות מפתח, החלפות קישורים, אופטימיזציה, שינויים באתר כל מנת לשנות ולשפר יחסי המרה, מעקבים ועוד…
  • התוצאה יכולה לבוא בעוד 3/7 חודשים מיום תחילת התהליך, ההסכם עם חברת הקידום בדרך כלל ללא כל התחייבות מצדה, יכולים ליפול למאכרים בתחום קידום אתרים

לסיום ולסיכום, אם אתם בתחום תחרותי או שלא היינו ממליצים לכם לשקול לקחת שירות קידום אורגני בשילוב עם קידום ממומן, קידום אורגני לטווח הארוך יותר ואילו קידום ממוממן לעכשיו..עם הזמן יהיו תוצאות טובות בקידום האורגני ותקבלו עבודה משם, בשלב זה תוכלו כבר להוריד משמעותית את התקציב של הקמפיין הממומן.

בהצלחה

אנחנו כאן בשבילכם, מלאו פרטים ונציג יחזור אליכם בהקדם

 

נאור - 050-6818686 | כתובת: רחוב המנוף 2 רחובות | naor@galyam-studio.co.il