אופטימיזציה ו UI לאתרי קטלוג או חנות

תוכן עניינים

אופטימיזציה – כל הסיבות הנכונות לביצוע אופטימיזציה ו UI בצורה מקצועית לאתרי קטלוג או חנות אינטרנטית,  אופטימיזציה ו UI לאתרי קטלוג או חנות

ההבדלים בין אתר קטלוג לאתר מכירה – ההבדל בין אתר קטלוג אשר מוכר לבין אתרי קטלוג שמוכרים עם יחס המרה גבוה הוא פשוט נורא – אתר קטלוג טוב נעשה במחשבה תחילה, עם הנעה לפעולה ובעיקר בצורה אופטימלית לגוגל, קרי אופטימיזציה איכותית ונכונה יותר מאתרי הקטלוג האחרים של המתחרים שלכם.

לאתרי קטלוג יש מטרה ברורה, אשר היא ליצור אינטראקציה עם הגולש לכדי בירור על המוצר/שירות אותו אתם נותנים, את זה עושים בשיטת אופטימיזציה ייחודית ואינדיבידואלית, בונים/מעצבים UI זורם ונכון שבנוי בצורת משפך, על מנת להגיע ליחסי המרה נכונים שהאתר שלכם יוכל לייצר לידים איכותיים של גולשים אמתיים.

המטרה שלנו והמתודות שצברנו עם הניסיון הרב לימדה אותנו שיש תהליך קנייה, זרימה אותו כמעט כל גולש עובר.. והשיטה שלנו פותחה עם צורך להגעה ליעדים אותם אנו מציבים בעבור לקוחותינו בשימת דגש לנטרול כל המכשולים אשר עלולים למנוע מהגולשים רכישה או אנטגוניזם כלשהו מהאתר מהמוצר או השירות אותו אתם נותנים. למידע – קראו גם על עיצוב קטלוג לאתר.

אז במה השירות שלנו כולל בבנייה אסטרטגית של אתר קטלוג או חנות?

מבנה, UI ועיצוב גרפי

כל מבנה של אתר חשוב, תוסיפו לכך מכפלות באין ספור אם מדובר בבניית אתר קטלוג או חנות וירטואלית, מבנה וחווית המשתמש (UI) של אתר קטלוג או של החנות שלכם יעזרו לכם ליצור שפה גרפית אחידה ולהציג את המוצרים השונים בצורה מקצועית, ברורה ובעיקר מושכת ומניעה לפעולה אשר יגרמו לגולשי האתר ליצור קשר ישיר עם המוצר כהבעת עניין בוא או רכישה במידת הצורך כשיש אופציה כמובן לרכישה וסליקה.

מכירים את המושג "יש להכות בברזל כל עוד הוא חם" פתגם זה רלוונטי ביותר עבור הגולשים באתר שלכם, אם לא תהיו נגישים, ברורים ומזמינים באתר אז כנראה שלא תעשו מכירות באינטרנט, אילו אם תעשו זאת בצורה נכונה, כנראה שאתם בדרך הנכונה ותהיה לכם עבודה.

תנו לנו לתכנן את ה UI של האתר, ולבצע A/B טסטינג עם הכלים המיוחדים שיש ברשותנו על מנת לשפר יחסי המרה בצורה נכונה והדרגתית (ראו גם- טיפים לשיפור יחסי המרה).

אופטימיזציה ו UI הם הרושם הראשוני שלא יחזור!

האינטראקציה שלך עם הגולש מתחילה בעמוד הראשון שהוא רואה מולו, את הרושם שלך תוכל לעשות רק בעמוד הראשון וככל הנראה הוא לא יחזור במידה ויצא מהאתר, על בסיס זה אנו מאמינים שכל עמוד שיהיה באשר הוא, יהיה הצורך שהוא יראה כדף נחיתה, בנוי בצורת משפך שיוביל להמרה, למילוי פרטים או לשיחת טלפון של הגולש, אם לא כך אז לפחות למילוי הפרטים שלו למועדון הלקוחות של החברה.

גם אם הלקוח מילא את הפרטים זה לא אומר שהוא רכש, על כן יש להמשיך את ההתנהלות השיווקית מולו בכל הפלטפורמות.. ישנן מספר אופציות לכך, קראו מאמר בנושא ניהול מועדון לקוחות.

זכרו!! כשאתם נכנסים לחנות אמיתית אתם לא מצפים שיגיע אליכם המוכר בצעד הראשון שלכם בחנות וינסה למכור לכם מוצר שאינכם מעוניינים בו, טבעי והגיוני שהוא ייתן לכם לנשום ולצפות בבגדים בחנות ורק לאחר מכן ייגש אליכם וישאל לרצונכם, בצורה חביבה זו גם עליכם לנהוג בעולם האינטרנטי, עולם ה web אינו שונה מהתרבות האמתית אותם אנו חיים בקניונים, בחנויות, אולמות התצוגה ובשווקים האחרים שאינם אינטרנטיים.

כמה תוצאות של קידום אורגני לאתרים של  לקוחות שלנו

שם החברה ביטוי עמוד ראשון

הלוואות

הלוואות מיידיות
הלוואה שופרסל
הלוואות קטנות
שם החברה ביטוי עמוד ראשון

ביטוח קטנוע
בדיקת כפל ביטוחים
בדיקת לטרקטורון
שם החברה ביטוי עמוד ראשון

דוכן אוכל
פוד טראק
food truck

צרו אמון בין המוצר/שירות שאתם מציגים באתר לבין הגולש

זהו שמו של המשחק, אופטימיזציה ו UI לאתרי קטלוג או חנות תורם לכך בוודאות!

אז איך יוצרים אמון? הדבר הראשון לומר יהיה תהיו אמתיים עם עצמכם, עם המוצר אותו אתם מוכרים ותיצרו מותג, הן ברמת העיצוב, השפה הגרפית והן ברמת הבידול שלכם אל מול המתחרים.

את האמון שאתם תגרמו לגולשים לא יהיה ניתן לשנות לטוב ולרע, אתם צריכים לעשות את כל המאמצים שגרמתם לגולש בשורה התחתונה לאמון מלא, שהמותג שלכם טוב ואיכותי, לא יקר (לא בטוח לגבי זה) וזמין לרכישה (במידה וזו חנות) ויש לכם את האחריות על המוצג ושאתם מאוד מאמינים במה שאתם מוכרים.

אחרת אם אתם לא מאמינים ונראה שאינכם הולכים עם זה עד הסוף, למה שירכשו מכם? למה שיצרו עמכם קשר?

לסיכום, אמון של גולש שווה לרכישה, אי אמון או משהו שלא נראה נכון שווה אי רכישה ונסיגה/נטישה מהאתר שלכם אשר עושה לכם עוול ב-2 מישורים, האחד נטישה של לקוח שכנראה לא יחזור יותר לאתר והשני היא אחוזי נטישה גבוהים (המידע הזה ניתן לקבל בגוגל אנליטיקס) שגורמים לגוגל להכיר בזה, וע"פ הנתונים הללו לתת לכם קרדיט (במקרה הנ"ל חוסר קרדיט) לעמוד המדובר, משמע שגוגל לא ייתן לכם עדיפות בעמוד הזה, כי הוא מוצא את העמוד ללא רלוונטי עבור הגולש

הערה: גוגל מודדת מספר גולשים ולא אחד או שניים שגלשו ונטשו את העמוד, כך שאם תשפרו את העמוד כנראה שאחוזי הנטישה יהיו יותר טובים.

זכרו – אם גולש ירגיש בטוח על מנת לבצע רכישה, כנראה שהוא גם יקנה! פשוט? לא! אבל הי, בשביל זה יש אותנו, תן לנו לראות את האתר ולתת לך מספר טיפים בחינם ואולי גם לקדם את זה שתהיה כאן עסקה שהיא win win, התקשר או מלא פרטים בטופס מטה ונציג יחזור אליך בהקדם.

דוד נחמיאס
דוד נחמיאסמנהל שיווק - יקב אדיר
קרא עוד
תודה לעירית נאור וכל הצוות המוכשר מגל ים סטודיו על העבודה המושלמת והמקצועית ללא פשרות , תודה על כל הסבלנות ההבנה וההקשבה, זכינו להכיר אנשים מדהימים ומקצועיים ברמה הכי גבוהה שיש, בהחלט ממליצים לכל יקב ועסק להשתמש בשירותים שלכם
אוהד ספרן
אוהד ספרןמנהל שיווק - קבוצת טלכלל
קרא עוד
כמנהל דיגיטל העובד מול מספר חברות פרסום ודיגיטל השירות שאני מקבל מגל ים סטודיו הוא לא פחות ממדהים. מענה בכל שעה וטיפול מהיר מאוד בכל הבקשות, תיקונים ושינויים. מעל הכול השירות האישי של נאור הוא מה שיוצר עבורי את התחושה שאני בידיים טובות ויש מי שמטפל בפרויקטים המורכבים והחשובים שלנו. תודה!
אמיר פלג
אמיר פלגבעלים - אמיר פלג אדריכלות פנים
קרא עוד
סטודיו גל ים הוא מקום רציני שרואה את כל רצונות וצרכי הלקוח ויודע לתרגם אותם באופן מלא למיתוג,קידום ושיווק ברמה הגבוהה ביותר! שאפו
ליעוז חמו
ליעוז חמובעלים - רייזר הצפון
קרא עוד
מקצוענים מומלץ ביותר הרימו לי את המכירות בצורה משמעותית ביותר
גדי אזולאי
גדי אזולאימנכ"ל - Product-TV
קרא עוד
מרגישים את הלב הרחב שלכם בעבודה שלכם. תודה על הכל.
ליאב כספי
ליאב כספיבעלים - כספי גרופ
קרא עוד
רמת שירות ומקצועיות מהטובות שראיתי. הקשבה ויישום צרכי לקוח הביאו לכך שקיבלתי מוצר מושלם!!! מאוד נהנתי מהתהליך. מומלץ בחום!
טל גולדשטיין
טל גולדשטייןבעלים - מאה אחוז
קרא עוד
חברה מקצועית, עם המון לב, למי שמחפש לקבל תוצאות ולעבוד עם אנשים טובים. מומלץ בחום!
הקודם
הבא
נאור גל ים
נאור גל ים

בעלים ומנכ”ל GalyamStudio - יזם עם ניסיון בעולמות השיווק בדגש על SEO (קידום אתרים אורגני בגוגל), חי, נושם וחולם 24/7 את תחום האינטרנט מעל 2 עשורים.

מלאו פרטים להצעת מחיר

מאמרים שיכולים לעניין אותך

שיפור יחס המרה באתר
קידום אתרים

שיפור יחס המרה באתר האינטרנט

שיפור יחס המרה באתר שלכם מתקשר בעצם לאחוזי המכירות שלכם מסך כמות המבקרים באתר, אם לדוגמה אתם בוחנים מכירה של מוצרים באתר סחר אלקטרוני (e-commerce) הרי שיחס…….

יועץ קידום אתרים
מאמרים מקצועיים

יועץ קידום אתרים

יועץ קידום אתרים – יועץ יכול לסייע לכם במקרים רבים, בין אם אתם לא סומכים על

פרסום בפייסבוק לעסקים
פייסבוק

פרסום בפייסבוק לעסקים

פרסום בפייסבוק לעסקים – היום כולם נמצאים ברשתות החברתיות, מהילדים ועד המבוגרים. המדיות החברתיות אפשר

תוכן עניינים
דוד נחמיאס
דוד נחמיאסמנהל שיווק - יקב אדיר
קרא עוד
תודה לעירית נאור וכל הצוות המוכשר מגל ים סטודיו על העבודה המושלמת והמקצועית ללא פשרות , תודה על כל הסבלנות ההבנה וההקשבה, זכינו להכיר אנשים מדהימים ומקצועיים ברמה הכי גבוהה שיש, בהחלט ממליצים לכל יקב ועסק להשתמש בשירותים שלכם
אוהד ספרן
אוהד ספרןמנהל שיווק - קבוצת טלכלל
קרא עוד
כמנהל דיגיטל העובד מול מספר חברות פרסום ודיגיטל השירות שאני מקבל מגל ים סטודיו הוא לא פחות ממדהים. מענה בכל שעה וטיפול מהיר מאוד בכל הבקשות, תיקונים ושינויים. מעל הכול השירות האישי של נאור הוא מה שיוצר עבורי את התחושה שאני בידיים טובות ויש מי שמטפל בפרויקטים המורכבים והחשובים שלנו. תודה!
אמיר פלג
אמיר פלגבעלים - אמיר פלג אדריכלות פנים
קרא עוד
סטודיו גל ים הוא מקום רציני שרואה את כל רצונות וצרכי הלקוח ויודע לתרגם אותם באופן מלא למיתוג,קידום ושיווק ברמה הגבוהה ביותר! שאפו
ליעוז חמו
ליעוז חמובעלים - רייזר הצפון
קרא עוד
מקצוענים מומלץ ביותר הרימו לי את המכירות בצורה משמעותית ביותר
גדי אזולאי
גדי אזולאימנכ"ל - Product-TV
קרא עוד
מרגישים את הלב הרחב שלכם בעבודה שלכם. תודה על הכל.
ליאב כספי
ליאב כספיבעלים - כספי גרופ
קרא עוד
רמת שירות ומקצועיות מהטובות שראיתי. הקשבה ויישום צרכי לקוח הביאו לכך שקיבלתי מוצר מושלם!!! מאוד נהנתי מהתהליך. מומלץ בחום!
טל גולדשטיין
טל גולדשטייןבעלים - מאה אחוז
קרא עוד
חברה מקצועית, עם המון לב, למי שמחפש לקבל תוצאות ולעבוד עם אנשים טובים. מומלץ בחום!
הקודם
הבא
לקוחות אומרים עלינו
התייעצו עם מומחה
להמשך הודעת ווטסאפ מלאו פרטים!
לוגו גל ים סטודיו צבע שחור

מלא/י פרטים

צריכים עזרה?

מלאו פרטים עכשיו!
ותקבלו שיחת ייעוץ חינם

Call Now Button