בניית אתר תדמית

תוכן עניינים

בניית אתר תדמית – דמיינו לעצמכם חלון ראווה של חנות בגדים שלא מזמינה אתכם להיכנס אליה!

לדוגמא אם החלון שלה לא נקי, או שהבובה בה הם השתמשו כמודל בחזית שבורה, או יש כתם על הבגד שלה, (הבנתם את הרעיון).

כמו חלון ראווה כך גם אתר התדמית שלכם צריך להיראות טוב, ולהיות משורטט בקפידה, נקודה! עם עיצוב גרפי נכון ותפריטי ניווט ברורים, קוד אתר נקי ומובן (בעיקר לגוגל אבל בדגש לנגישות לגולש), כותרות ברורות, צבע קישור, כותרת H1 (הכותרת שנותנת לגוגל להבין שזו כותרת), תת כותרת, עיצוב וממשק UI/UX נכון ומותאם ע"פ אופי הפעילות של העסק וכן הלאה.

בניית אתר תדמית זו אומנות!

היום יותר מתמיד בעלי עסקים רבים מבינים כי אתר התדמית העסקי שלהם משמש כחלון הראווה של העסק שלהם.

אם בעבר השוו את אתר העסק ל"כרטיס ביקור" היום האתר בעל חשיבות גדולה בהרבה מעבר לתת מידע כללי על העסק ועל פועלו, היום האתר משמש כמידע והעשרה ללקוחות , כחנות שניתן להגדיל את ההכנסות לעסק ועוד.

כדי לאפשר לאתר העסק שלכם להיות אותה הדלת שדרכה לקוחות פוטנציאליים רבים יכנסו בה ויגדילו לכם את הצלחת העסק, עליכם להעניק להם חוויה איכותית, שירגישו שייכות ושיהיה להם נעים להיות בו.

אז איך אומנות קשורה לחזון התדמיתי של החברה וכיצד אנו מובילים זאת לבניית אתר תדמיתי נכון?

נתחיל בזה שברגע שאתם מתחילים תהליך בניית אתר תדמית, בדיוק כמו לפני מירוץ בו אתם צריכים לדעת כמה ק"מ אתם עומדים לרוץ ולהכין כמות מים שתהיה מספיקה לכל אורך המסלול אתם צריכים לדעת מה אתם רוצים מהאתר?
בניית אתר תדמית זה תהליך שאתם צריכים תחילה לאסוף לארגז הכלים שלכם את כל המידע שאתם יכולים לאסוף על העסק שלכם, על תחום העיסוק בכלל כמו מי הלקוחות שלכם ולמקד אותם ככל הניתן, אתם צריכים להבין מי המתחרים שלכם ולחקור לעומק את השירותים שהם נותנים אתם רוצים לבנות תהליך המורכב מההווה עם חשיבה לעתית, איפה אתם רוצים שהעסק שלכם יהיה בעוד 5, 10 שנים וכן פיסת מידע אחת ועוד פיסת מידע ימלאו עבורכם את ארגז הכלים שתוכלו להשתמש בו בתהליך בניית אתר תדמית לעסק שלכם. במילים אחרות נקרא לזה אפיון אתר.

לצורך אפיון מקצועי אפשר להיעזר בכלים רבים ולבצע לבד אם יש לכם את הסובלנות הנדרשת לכך או פשוט תיעזרו בחברה מקצועית שתיתן לכם את האפיון המקצועי וזאת לאחר תחקור מעמיק על מנת להבין את המהות של העסק שלכם, המטרות הסופיות וכד'.

לקבלת שירותים, או ייעוץ חינם
התקשרו – 03-381-1117 או מלאו פרטים

ראו מספר מצומצם של אתרים שבנינו לחברות, הן ברמה תדמיתית והן ברמת חנות וירטואלית או אתר קטלוג

לאחר אפיון אתר התדמית אנו ניגש לעיצוב, בעיצוב אתר תדמית יש לשים דגש לצבעים שיתאימו לשפה הגרפית של עיצוב הלוגו של העסק, זאת על מנת ליצור תבנית מותאמת אישית לעסק ולמתג אותו בצורה בריאה ונכונה לעסק. הכוונה היא בעצם לבנות אתר תדמית שמקל על הגולשים לראות את הטקסט, שיהיה להם נעים לגלוש באתר, אתם שגורם לגולשים להתאמץ מפסיד מהר מאוד את הגולש והוא ילך לאתר אחר שיספק לו את המידע שהוא מחפש בקלות ושיהיה לו נעים להיות בו. אז לאחר שהשפה הגרפית אחידה אנו נתקדם לחשיבה על הנעה לפעולה.

זאת על מנת לייצר יחס המרה גבוה (פניות מהאתר), כמובן שאין צורך במידה והעסק שלכם הנו מותג כגון קוקה קולה, fifa אשר אין לו צורך שאנשים יצרו עמו קשר, ואינו מוכר מוצר כזה או אחר, אלא מנגיש את אתרו אך ורק לצורך המיתוג ולא לקבל עבודה דרך האינטרנט.

בניית אתר אינטרנט תדמיתי הוא כרטיס הביקור שלך

בניית אתר תדמיתי לעסקים קטנים ובינוניים הוא למעשה הפנים של העסק, כרטיס ביקור במקומות השונים כגון ברשתות החברתיות , גוגל ועוד ומוצג לגולש אשר במודע או שלא במודע נותן "צ'אנס" לעמוד הנחיתה של כ 7 שניות. במקרה הנ"ל גולשים אלו יחולקו לשתי קטגוריות, האחת היא גולש שהויזואליות של האתר תדבר אליו ואילו הסוג השני הוא הגולש שאוהב את התוכן, קורא את כל השורות הקטנות ומחפש מידע מעמיק, אם תשלבו את התוכן ואת העיצוב הגרפי כנראה שזה יעשה את העבודה ובאמת יחס ההמרה יהיה פלאים, או לפחות תוכלו להמשיך עם הגולש לשלב הבא. בשני המקרים חשוב לשים לב שבניית אתר תדמית מבוצעת בצורה איכותית כדי לגרום לגולש לבצע פעולה או לפחות להתעניין במה שמצעים לו.

במידה והנראות הראשונה "לא עברה" מבחינת הגולש סבירות גבוהה שהוא יסגור את האתר וכנראה שלא יחזור לעולם (כמה טרגי) וכמובן לאחר מכן יפנה לגוגל לבקשת תוצאות אחרות בשדה החיפוש ויפנה למתחרים שלך, מעבר לכך נרחיב במאמרים אחרים על נושא הקידום בגוגל וכיצד גוגל סופר וזוכר זאת ע"פ פרמטר הנטישה וסופר מקבץ גולשים באופן יומי/שבועי/חודשי/שנתי ובוחן את הממוצע של מספר הגולשים שנטשו ומדרג את אתרך ע"פ הנתונים הללו, כך כמובן הוא יוצר את מידת הרלוונטיות שלך לגולשים וממקם אותך ע"פ גם הפרמטר הזה.

במידה והעיצוב כן השפיע עליו לטובה והעיצוב עבר הגולש שוב נותן צ'אנס/חלון נוסף של הזדמנות…ובה הוא מתחיל לקרוא את התוכן ומתעמק בו (יש שאומרים ש 7 השניות הנוספות מתחילות בנקודה זו בשנית) כל אדם נכנס וקורא ברמת רזולוציה שונה, יש כאלו שפשוט יקראו וישהו באתר יותר מ -5 דקות, יצפו בסרטונים יכינו במיוחד קפה לקריאת המאמר.

ויש את אלו הנקראים לקוחות חמים שמהר מאוד יימאס להם וילכו לתכלס על מנת למלא פרטים, או לחייג או אם הם לא קיבלו את מבוקשם גם כאן הם יחזרו לגוגל על מנת להמשיך לחפש עד שימצאו את מה שחיפשו. לכן בשלב בניית אתר התדמית שלכם מתפקידנו לבחון טוב איך ניתן לתפוס את העין בצורה ויזואלית ובצורת תוכן איכותי טוב (כבר מזמן נאמר ש"התוכן הוא המלך" וזה כל כך נכון!) ולאחר שהגולש נמצא באתר להוביל אותו בצורת משפך ליצירת קשר.

כך שלא באמת משנה אם הגולשים שלכם מעמיקי תוכן וסקרנים או מהירי החלטה ומרפרפים באתר התדמית ובתוכן שבו אתם רוצים להעניק חוויה טובה ואיכותית עבור שניהם. הרי לא באמת אתם יודעים מי הם הקהל שלכם וכדאי לאפשר לשניהם ליהנות מכל הטוב שיש לכם להציע להם הן מבחינת התוכן שבאתר שלכם, הן מבחינת חווית המשתמש והן מבחינת המוצרים או השירותים שאתם נותנים.

רוצים להתאים את בניית אתר התדמית שלכם ללקוחותיכם השונים? רוצים שאתר התדמית שלכם יביא לכם יותר תנועה וכך תגדילו את ההכנסות לעסק שלכם? כדי להצליח במשימה עליכם להיעזר בחברה לבנייה וקידום אתרים מקצועית ואיכותית. אנחנו בחברת גל ים סטודיו מעניקים ללקוחותינו שירותים מגוונים מבניית אתרי תדמית, אתרים מורכבים לעסקים ועד קידום אתרים בליווי אישי. אנחנו מזמינים אתכם ליצור אתנו קשר או להשאיר פרטים ונציג גל ים סטודיו יחזור אליכם עם כל הפרטים בהקדם.

לקבלת שירותים, או ייעוץ חינם
התקשרו – 03-381-1117 או מלאו פרטים

עדיין שוקלים אם לבנות אתר תדמית?

אם אתם שוקלים להיכנס לתהליך בניית אתר תדמית עבור העסק שלכם, להלן מספר פרמטרים חשובים שאנו ממליצים לכם לשים עליהם דגש:

  • אפיון אתר לצורך הבנה בסיסית של הדברים אותם אתם רוצים והדברים אותם אינכם רוצים באתר – חברת גל ים סטודיו מעניקה אפיון אתר בחינם (תשלום ראשוני בלבד שיקוזז מעלות בניית האתר)
  • בניית UI ו UX על מנת למקסם את יכולת הניווט באתר ונוחות המשתמש
  • עיצוב גרפי ומיתוג באותה השפה הגרפית של החברה, עיצוב הלוגו, כרטיס הביקור, נייר המעטפות וכד'
  • קידום אורגני בגוגל, שיווק האתר הנו דבר הכרחי לעסקים קטנים ובינוניים כאחד
  • שליטה בתכני האתר, העלאת תוכן ללא גבול וללא תלות בחברת הבנייה של האתר
  • לבנות אתר בפלטפורמת wordpress בלבד, אנו תומכים ויודעים שזו הפלטפורמה הטובה ביותר בעולם

חברת גל ים סטודיו תלווה אתכם העסקים קטנים, חברות ובעלי עסקים בינוניים כאחד עד להפקת ובניית אתר תדמית מושלם, החברה מתמחה בעיצוב, עם הבנה מעמיקה ב ui/ux ביכולת ורמה גבוה של שילוב בין הכלים, בניית אתרים זה אנחנו! עם יותר מ 200 אתרי אינטרנט שנבנו על ידנו אתה יכול להיות בטוח! ערף מוסף לא קטן הוא עצם היותנו חברה לקידום אתרים ברמת SEO, משמע מכך כי אנו בונים ומעצבים לך את ההירככייה הנכונה עבור הקידום בגוגל במידה ותשקול בעתיד לבצע זאת. נשמח לעמוד לרשותכם בכל שאלה.

Save

Save

Save

Save

שאלות תשובות לגבי בניית אתר תדמית

מילות מפתח הן קריטיות עבור SEO (אופטימיזציה למנועי חיפוש) בעת בניית אתר תדמיתי. ע"י מחקר מילות מפתח מעמיק לפני בנייה ואיפיון בניית האתר תוכלו לבחון לעומק את העסק שלכם, נוסיף לכך גם מחקר מתחרים מה שיעזור גם להליך אפיון האתר שלכם. עם מחקר מילות מפתח תוכלו לבנות היררכיה נכונה שתעזור למנועי החיפוש להבין את התוכן באתר שלכם, מה שבתורו מאפשר לאתר שלכם להופיע בתוצאות חיפוש רלוונטיות. מילות מפתח שנבחרו בקפידה הקשורות לאתר התדמית ולתוכן של האתר שלכם יכולות לשפר משמעותית את הנראות שלו ולמשוך יותר תנועה איכותית בצורה אורגנית.

מחיר בניית אתר תדמית משתנה בהתאם לצרכים ולפונקציונאליות, הפלטפורמה שבה נעשה שימוש, מספר התמונות ותכונות נוספות כמו מסחר אלקטרוני ועוד. בדרך כלל, אתר תדמית בסיסי יכול להתחיל מכמה אלפי שקלים בודדים אם תבחרו בשיטת עשה זאת בעצמך בפלטפורמה כמו wix, בעוד שאתר מעוצב בהתאמה אישית יכול לנוע בין כמה עשרות אלפי שקלים, אתם מוזמנים לבחון את המחירון שלנו לבניית אתרים.

כאשר שוכרים חברה לבניית אתר תדמית, עליכם לחפש חברה שתוכל לספק שירותים נוספים כגון: עיצוב גרפי והבנה מעמיקה ב UX, יכולות פיתוח, הבנה מעמיקה בעולמות ה SEO וקידום אתרים, ניהול וכתיבת תוכן, שיווק דיגיטלי ואולי פתרונות מסחר אלקטרוני, במידה ואתם מתכננים למכור מוצרים. הכרחי גם שהחברה תבין בבעיות זכויות יוצרים ופרטיות הקשורות לתוכן ותמונות (בלי קשר נמליץ לעניין זה להיוועץ עם עו"ד).

ניהול קמפיינים בגוגל ממלא תפקיד משמעותי בקידום אתר התדמית שלכם. לאחר בניית האתר, ייתכן ותרצו להגיע לחשיפה מהירה ולקהל פניות מלקוחות פוטנציאליים ולכן חשוב שתבינו כי מסע פרסום של Google Ads יכול לעזור. מסע פרסום מנוהל היטב יכול למקד למאפיינים דמוגרפיים, מיקומים ואפילו תחומי עניין ספציפיים, ולהבטיח שהאתר שלכם ייראה על ידי אלה שסביר להניח שיתקשרו ממנו על מנת לקבל את השירותים שלכם או לרכוש את המוצרים שלכם.

דוד נחמיאס
דוד נחמיאסמנהל שיווק - יקב אדיר
קרא עוד
תודה לעירית נאור וכל הצוות המוכשר מגל ים סטודיו על העבודה המושלמת והמקצועית ללא פשרות , תודה על כל הסבלנות ההבנה וההקשבה, זכינו להכיר אנשים מדהימים ומקצועיים ברמה הכי גבוהה שיש, בהחלט ממליצים לכל יקב ועסק להשתמש בשירותים שלכם
אוהד ספרן
אוהד ספרןמנהל שיווק - קבוצת טלכלל
קרא עוד
כמנהל דיגיטל העובד מול מספר חברות פרסום ודיגיטל השירות שאני מקבל מגל ים סטודיו הוא לא פחות ממדהים. מענה בכל שעה וטיפול מהיר מאוד בכל הבקשות, תיקונים ושינויים. מעל הכול השירות האישי של נאור הוא מה שיוצר עבורי את התחושה שאני בידיים טובות ויש מי שמטפל בפרויקטים המורכבים והחשובים שלנו. תודה!
אמיר פלג
אמיר פלגבעלים - אמיר פלג אדריכלות פנים
קרא עוד
סטודיו גל ים הוא מקום רציני שרואה את כל רצונות וצרכי הלקוח ויודע לתרגם אותם באופן מלא למיתוג,קידום ושיווק ברמה הגבוהה ביותר! שאפו
ליעוז חמו
ליעוז חמובעלים - רייזר הצפון
קרא עוד
מקצוענים מומלץ ביותר הרימו לי את המכירות בצורה משמעותית ביותר
גדי אזולאי
גדי אזולאימנכ"ל - Product-TV
קרא עוד
מרגישים את הלב הרחב שלכם בעבודה שלכם. תודה על הכל.
ליאב כספי
ליאב כספיבעלים - כספי גרופ
קרא עוד
רמת שירות ומקצועיות מהטובות שראיתי. הקשבה ויישום צרכי לקוח הביאו לכך שקיבלתי מוצר מושלם!!! מאוד נהנתי מהתהליך. מומלץ בחום!
טל גולדשטיין
טל גולדשטייןבעלים - מאה אחוז
קרא עוד
חברה מקצועית, עם המון לב, למי שמחפש לקבל תוצאות ולעבוד עם אנשים טובים. מומלץ בחום!
הקודם
הבא
נאור גל ים
נאור גל ים

בעלים ומנכ”ל GalyamStudio - יזם עם ניסיון בעולמות השיווק בדגש על SEO (קידום אתרים אורגני בגוגל), חי, נושם וחולם 24/7 את תחום האינטרנט מעל 2 עשורים.

מלאו פרטים להצעת מחיר

מאמרים שיכולים לעניין אותך

תוכן עניינים
דוד נחמיאס
דוד נחמיאסמנהל שיווק - יקב אדיר
קרא עוד
תודה לעירית נאור וכל הצוות המוכשר מגל ים סטודיו על העבודה המושלמת והמקצועית ללא פשרות , תודה על כל הסבלנות ההבנה וההקשבה, זכינו להכיר אנשים מדהימים ומקצועיים ברמה הכי גבוהה שיש, בהחלט ממליצים לכל יקב ועסק להשתמש בשירותים שלכם
אוהד ספרן
אוהד ספרןמנהל שיווק - קבוצת טלכלל
קרא עוד
כמנהל דיגיטל העובד מול מספר חברות פרסום ודיגיטל השירות שאני מקבל מגל ים סטודיו הוא לא פחות ממדהים. מענה בכל שעה וטיפול מהיר מאוד בכל הבקשות, תיקונים ושינויים. מעל הכול השירות האישי של נאור הוא מה שיוצר עבורי את התחושה שאני בידיים טובות ויש מי שמטפל בפרויקטים המורכבים והחשובים שלנו. תודה!
אמיר פלג
אמיר פלגבעלים - אמיר פלג אדריכלות פנים
קרא עוד
סטודיו גל ים הוא מקום רציני שרואה את כל רצונות וצרכי הלקוח ויודע לתרגם אותם באופן מלא למיתוג,קידום ושיווק ברמה הגבוהה ביותר! שאפו
ליעוז חמו
ליעוז חמובעלים - רייזר הצפון
קרא עוד
מקצוענים מומלץ ביותר הרימו לי את המכירות בצורה משמעותית ביותר
גדי אזולאי
גדי אזולאימנכ"ל - Product-TV
קרא עוד
מרגישים את הלב הרחב שלכם בעבודה שלכם. תודה על הכל.
ליאב כספי
ליאב כספיבעלים - כספי גרופ
קרא עוד
רמת שירות ומקצועיות מהטובות שראיתי. הקשבה ויישום צרכי לקוח הביאו לכך שקיבלתי מוצר מושלם!!! מאוד נהנתי מהתהליך. מומלץ בחום!
טל גולדשטיין
טל גולדשטייןבעלים - מאה אחוז
קרא עוד
חברה מקצועית, עם המון לב, למי שמחפש לקבל תוצאות ולעבוד עם אנשים טובים. מומלץ בחום!
הקודם
הבא
לקוחות אומרים עלינו
התייעצו עם מומחה
להמשך הודעת ווטסאפ מלאו פרטים!
לוגו גל ים סטודיו צבע שחור

מלא/י פרטים

צריכים עזרה?

מלאו פרטים עכשיו!
ותקבלו שיחת ייעוץ חינם

Call Now Button