אופטימיזציה ו UI לאתרי קטלוג

כל הסיבות הנכונות לביצוע אופטימיזציה ו UI בצורה מקצועית לאתרי קטלוג או חנות אינטרנטית

אופטימיזציה ו UI לאתרי קטלוג או חנות, ההבדלים – ההבדל בין אתר קטלוג אשר מוכר לבין אתרי קטלוג שמוכרים עם יחס המרה גבוה הוא פשוט נורא – אתר קטלוג טוב נעשה במחשבה תחילה, עם הנעה לפעולה ובעיקר בצורה אופטימלית לגוגל, קרי אופטימיזציה איכותית ונכונה יותר מאתרי הקטלוג האחרים של המתחרים שלכם.

לאתרי קטלוג יש מטרה ברורה, אשר היא ליצור אינטראקציה עם הגולש לכדי בירור על המוצר/שירות אותו אתם נותנים, את זה עושים בשיטת אופטימיזציה ייחודית ואינדיבידואלית, בונים/מעצבים UI זורם ונכון שבנוי בצורת משפך, על מנת להגיע ליחסי המרה נכונים שהאתר שלכם יוכל לייצר לידים איכותיים של גולשים אמתיים. המטרה שלנו והמתודות שצברנו עם הניסיון הרב לימדה אותנו שיש תהליך קנייה, זרימה אותו כמעט כל גולש עובר..והשיטה שלנו פותחה עם צורך להגעה ליעדים אותם אנו מציבים בעבור לקוחותינו בשימת דגש לנטרול כל המכשולים אשר עלולים למנוע מהגולשים רכישה או אנטגוניזם כלשהו מהאתר, מהמוצר או השירות אותו אתם נותנים.

אז במה השירות שלנו כולל בבנייה אסטרטגית של אתר קטלוג או חנות?

מבנה, UI ועיצוב גרפי

כל מבנה של אתר חשוב, תוסיפו לכך מכפלות באין ספור אם מדובר באתר קטלוג או חנות וירטואלית, מבנה וחווית המשתמש (UI) של אתר קטלוג או של החנות שלכם יעזרו לכם ליצור שפה גרפית אחידה ולהציג את המוצרים השונים בצורה מקצועית, ברורה ובעיקר מושכת ומניעה לפעולה אשר יגרמו לגולשי האתר ליצור קשר ישיר עם המוצר כהבעת עניין בוא או רכישה במידת הצורך כשיש אופציה כמובן לרכישה וסליקה. מכירים את המושג "יש להכות בברזל כל עוד הוא חם" פתגם זה רלוונטי ביותר עבור הגולשים באתר שלכם, אם לא תהיו נגישים, ברורים ומזמינים באתר אז כנראה שלא תעשו מכירות באינטרנט, אילו אם תעשו זאת בצורה נכונה, כנראה שאתם בדרך הנכונה ותהיה לכם עבודה. תנו לנו לתכנן את ה UI של האתר, ולבצע A/B טסטינג עם הכלים המיוחדים שיש ברשותינו על מנת לשפר יחסי המרה בצורה נכונה והדרגתית.

אופטימיזציה ו UI הם הרושם הראשוני שלא יחזור!

האינטראקציה שלך עם הגולש מתחילה בעמוד הראשון שהוא רואה מולו, את הרושם שלך תוכל לעשות רק בעמוד הראשון וככל הנראה הוא לא יחזור במידה ויצא מהאתר, על בסיס זה אנו מאמינים שכל עמוד שיהיה באשר הוא, יהיה הצורך שהוא יראה כדף נחיתה, בנוי בצורת משפך שיוביל להמרה, למילוי פרטים או לשיחת טלפון של הגולש, אם לא כך אז לפחות למילוי הפרטים שלו למועדון הלקוחות של החברה. גם אם הלקוח מילא את הפרטים זה לא אומר שהוא רכש, על כן יש להמשיך את ההתנהלות השיווקית מולו בכל הפלטפורמות..ישנן מספר אופציות לכך, בהמשך נכתוב מאמר בנושא ניהול מועדון לקוחות ורימרקטינג בגוגל.

זכרו!! כשאתם נכנסים לחנות אמיתית אתם לא מצפים שיגיע אליכם המוכר בצעד הראשון שלכם בחנות וינסה למכור לכם מוצר שאינכם מעונייני בו, טבעי והגיוני שהוא ייתן לכם לנשום ולצפות בבגדים בחנות ורק לאחר מכן ייגש אליכם וישאל לרצונכם, בצורה חביבה זו גם עליכם לנהוג בעולם האינטרנטי, עולם ה web אינו שונה מהתרבות האמתית אותם אנו חיים בקניונים, בחנויות, אולמות התצוגה ובשווקים האחרים שאינם אינטרנטיים.

צרו אמון בין המוצר/שירות שאתם מציגים באתר לבין הגולש, זהו שמו של המשחק, אופטימיזציה ו UI לאתרי קטלוג או חנות תורם לכך בוודאות!

אז איך יוצרים אמון? הדבר הראשון לומר יהיה תהיו אמתיים עם עצמכם, עם המוצר אותו אתם מוכרים ותיצרו מותג, הן ברמת העיצוב, השפה הגרפית והן ברמת הבידול שלכם אל מול המתחרים. את האמון שאתם תגרמו לגולשים לא יהיה ניתן לשנות לטוב ולרע, אתם צריכים לעשות את כל המאמצים שגרמתם לגולש בשורה התחתונה לאמון מלא, שהמותג שלכם טוב ואיכותי, לא יקר (לא בטוח לגבי זה) וזמין לרכישה (במידה וזו חנות) ויש לכם את האחריות על המוצג ושאתם מאוד מאמינים במה שאתם מוכרים. אחרת אם אתם לא מאמינים ונראה שאינכם הולכים עם זה עד הסוף, למה שירכשו מכם? למה שיצרו עמכם קשר?

לסיכום, אמון של גולש שווה לרכישה, אי אמון או משהו שלא נראה נכון שווה אי רכישה ונסיגה/נטישה מהאתר שלכם אשר עושה לכם עוול ב-2 מישורים, האחד נטישה של לקוח שכנראה לא יחזור יותר לאתר והשני היא אחוזי נטישה גבוהים שגורמים לגוגל להכיר בזה, וע"פ הנתונים הללו לתת לכם קרדיט (במקרה הנ"ל חוסר קרדיט) לעמוד המדובר, משמע שגוגל לא ייתן לכם עדיפות בעמוד הזה, כי הוא מוצא את העמוד ללא רלוונטי עבור הגולש, הערה: גוגל מודדת מספר גולשים ולא אחד או שניים שגלשו ונטשו את העמוד, כך שאם תשפרו את העמוד כנראה שאחוזי הנטישה יהיו יותר טובים.

זכרו – אם גולש ירגיש בטוח על מנת לבצע רכישה, כנראה שהוא גם יקנה! פשוט? לא! אבל הי, בשביל זה יש אותנו, תן לנו לראות את האתר ולתת לך מספר טיפים בחינם ואולי גם לקדם את זה שתהיה כאן עסקה שהיא win win, התקשר או מלא פרטים בטופס מטה ונציג יחזור אליך בהקדם.

לחצו כאן בחזרה לעמוד של שיווק באינטרנט