טלפון:073-758-1700
  • ראשי
  • שירותים
    • בניית אתרי וורדפרס
    • קידום אתרים
    • עיצוב אתרים
    • עיצוב גרפי
    • פרסום בגוגל
    • פרסום בפייסבוק
    • עיצוב דפי נחיתה
    • עיצוב לוגו
    • עיצוב לוגואים
    • עיצוב לוגו לעסק
    • מיתוג עסקים
    • מיתוג חברה
  • שיווק דיגיטלי
    • ניהול דפי פייסבוק
    • ניהול מועדון לקוחות
    • ניהול מוניטין
  • בלוג
  • אודות
  • צור קשר
  • ראשי
  • שירותים
    • בניית אתרי וורדפרס
    • קידום אתרים
    • עיצוב אתרים
    • עיצוב גרפי
    • פרסום בגוגל
    • פרסום בפייסבוק
    • עיצוב דפי נחיתה
    • עיצוב לוגו
    • עיצוב לוגואים
    • עיצוב לוגו לעסק
    • מיתוג עסקים
    • מיתוג חברה
  • שיווק דיגיטלי
    • ניהול דפי פייסבוק
    • ניהול מועדון לקוחות
    • ניהול מוניטין
  • בלוג
  • אודות
  • צור קשר
mobile__logo
קבל/י הצעת מחיר

הירשמו לניוזלטר שלנו

    • דף בית
    • /
    • בלוג
    • / איך כותבים מאמר לצורכי קידום

    איך כותבים מאמר לצורכי קידום

    איך כותבים מאמר לצורכי קידום אתרים – טיפים קטנים גדולים וחשובים

    קידום אתרים הנו תחום מורכב הכולל ככל הנראה מאות פרמטרים המשפיעים על מיקום של אתר במנועי החיפוש. יותר מ95% מהגולשים בעולם כיום מחפשים בגוגל ולא במנועי חיפוש אחרים אז אם נתייחס לרגע לפרמטרים המשפיעים על הקידום האורגני בגוגל, נגלה כי רק חלק מהם ידועים לציבור ואחרים נלמדים באמצעות ניסוי וטעיה או מאחרים שכבר ניסו, טעו ומשתפים את משנתם. אחד הדברים שאנו יודעים בוודאות כי משפיעים בצורה קריטית על קידום האתר הוא התוכן שאנו כותבים.

    מה הדבר הראשון שצריכים לחשוב עליו?

    תוכן איכותי שבנוי נכון יכול להועיל משמעותית לקידום האתר שלנו (ישנם גורמים נוספים אשר משפיעים על ההאתר שלנו בגוגל) ולהיות אבן הליבה של אסטרטגיית הקידום שלנו (כפי שגוגל רוצה) אולם תוכן לא איכותי הוא בעייתי ועשוי לגרום בדיוק לתוצאה ההפוכה.

    כתיבה נכונה של מאמרים לצורכי קידום אתרים צריכה להתחיל במחשבה – לאן מיועד התוכן? אם הוא מיועד עבור האתר הרי שאיכות התוכן צריכה להיות בראש סדר העדיפויות שלכם. אם מדובר במאמרים ההולכים לפיזור ברשת על מנת לקשר מתוכם בחזרה לאתר ובכך לצבור מוניטין הרי שגם מאמרים פחות איכותיים מתקבלים. זה לא אומר שהם צריכים להיות מאמרי ספאם או מאמרים הכוללים תוכן זבל – אולם רמת הכתיבה או הערך המשותף במאמרים אלו פחותה בדרך כלל מהמאמרים העולים לאתר הלקוח, שכן אין צורך במאמרים יקרים ואיכותיים יותר לצורכי הקידום עצמו.

    בחירת מילת מפתח למאמר:

    כאשר תחליטו לקדם את האתר שלכם ותשכרו איש מקצוע שיעשה זאת עבורכם (או אם תחליטו לצאת למסע עצמאי לקידום האתר שלכם) הדבר הראשון שתצטרכו לקבל החלטה לגביו הוא גיבוש של רשימת מילות מפתח בהן תקדמו את האתר במנועי החיפוש. מומלץ לבחור מילות מפתח שלהן כמות חיפושים נמוכה יותר אך גם בעלי תחרות נמוכה יותר. כאשר האתר יצבור ותק ומוניטין בקידום מילות מפתח שונות תוכלו להתחיל לחשוב על הרחבת מעגל מילות המפתח שתקדמו, כמו גם קידום האתר למילות מפתח תחרותיות יותר.

    לכתיבת תוכן לגוגל שיקולים רבים

    כמה פעמים צריך לשלב את מילת המפתח במאמר?

    כיום מרבית חברות הקידום ממליצות לשלב במאמר את מילת המפתח לא יותר מ-2% מסך המילים במאמר ותוסיפו לכך שאם מדובר לדוגמא בביטוי כמו "קידום אתרים" נכון להיום כבר ניתן לכתוב את הביטוי בוורסיות שונות כגון, "מקדמי אתרים", "קידום אתר", "קידום של האתר" וכן הלאה, צאו תמיד מתוך נקודת הנחה שמר גוגל הוא חכם בדיוק כמו כל גולש שקורא את המאמר, ברוב המקרים גוגל גם יותר ממכם, גוגל כבר יודע ומזהה את הצירוף ואת ההקשרים לביטוי הליבה ואפילו מעדיף שלא תאכילו אותו בכוח, לכן חשוב לכתוב שצורה איכותית ומתאימה גם לגולשים.

    טיפ חשוב לכתיבת מאמר לצורכי קידום אתרים שישמור על שטף הקריאה של הגולש:

    טרם כתיבת המאמר, חשבו על התוכן אותו אתם רוצים לכתוב במאמר (עשו זאת בסגנון דמיון מודרך). כלומר דמיינו מה הגולש יקרא בהתחלה של המאמר, מה בפסקה השנייה, השלישית וכן הלאה. את הנושאים עליהם תדברו ואלה המרכיבים את המאמר שלכם – תוכלו לרשום בקובץ WORD בו אתם הולכים לכתוב את המאמר ולהכין שלד/מבנה מסודר למאמר. לאחר שאתם סגורים על המבנה ושטף הקריאה – התחילו לכתוב את המאמר.

    תוספות שיכולות להעשיר את המאמר והערך המוענק לגולש:

    על מנת להעשיר את המאמר והערך המוענק לגולש תוכלו להוסיף בוליטים (כלומר רשימות), תמונות, אינפוגרפיקה, כותרות משנה בין הפסקאות וכמובן להוסיף סרטוני וידיאו יצירתיים (בנושא זה נעמיק במאמר הבא) אם יש לכם סרטונים משלכם הקשורים לתוכן המוצג במאמר, כמו כן חשוב שכל עמוד תוכן אמור להוביל להנעה לפעולה, אל תשכחו לעצב דף נחיתה שיהיה מובן, ברור ובנוי בצורת משפך למילוי פרטים או להתקשרות.

    אתם רוצים לקבל תוכן איכותי? מחפשים את חברת קידום האתר הבא שלכם? מאסתם מחברות שלא הביאו לכם תוצאות? התקשרו עכשיו או פשוט צרו איתנו קשר ודאג כבר לקבוע פגישה על מנת להתאים לכם את הצרכים בצורה מושלמת, מלאו פרטים למטה.

    לחצו כאן למידע נוסף אודות שיווק באינטרנט

    Save

    Save

    Save

    Save

    Save

    Save

    Save

    Save

    Save
    [/av_textblock]

    !כשמשחקים במגרש של הגדולים מקבלים פירגון גדול

    כמנהל דיגיטל העובד מול מספר חברות פרסום ודיגיטל השירות שאני מקבל מגל ים סטודיו הוא לא פחות ממדהים. מענה בכל שעה וטיפול מהיר מאוד בכל הבקשות, תיקונים ושינויים. מעל הכול השירות האישי של נאור הוא מה שיוצר עבורי את התחושה שאני בידיים טובות ויש מי שמטפל בפרויקטים המורכבים והחשובים שלנו. תודה!

    אוהד ספרן מנהל דיגיטל קבוצת "טלכלל"

    photo

    בשעה טובה ומוצלחת התחדשנו באתר אינטרנט מהמם, תודה לעירית נאור וכל הצוות המוכשר מגל ים סטודיו על העבודה המושלמת והמקצועית ללא פשרות, תודה על כל הסבלנות ההבנה וההקשבה, זכינו להכיר אנשים מדהימים ומקצועיים ברמה הכי גבוהה שיש, בהחלט ממליצים לכל יקב ועסק להשתמש בשירותים שלכם.

    דוד נחמיאס – מנהל שיווק "יקב אדיר"

    photo

    תודה רבה על אתר לא פחות ממושלם! התגובות שאני מקבל מדהימות. מעל הכל חשוב לי לציין את השירות המדהים והיחס הלא מתפשר של עירית מנהלת הפרוייקטים שליוותה לאורך כל הדרך בסבלנות ומקצועיות חרף כל השגעונות שלי. וכמובן לנאור הבעלים של החברה תודה על הכל, משלב ההיכרות ועד התוצאה הסופית. כייף לעבוד אתכם!!! אין ספק שאמליץ עליכם הלאה. תודה!!

    ליאב כספי מנכ"ל משותף "כספי גרופ"

    photo

    סטודיו מאד מאד מקצועי ונעים. מאד נהנה מרמת השירות והביצוע המדויקת. ממליץ בחום.

    David Ben Moshe שותף מייסד / מפיק ראשי virtualion

    photo

    המיוחד בגל-ים הוא שהם עובדים מכל הלב וכאילו מדובר בעסק שלהם. בנוסף, הם אנשי מקצוע מעולים ויעילים שמביאים לתוצאות. בנוסף 2, הם אחלה אנשים שתענוג לעבוד איתם. ממליץ בחום!

    Zohar Ezra בעלי חברת nano jewelry

    photo

    מומלץ בחום. הגעתי לסטודיו עם סקפטיות קלה כלפי תחום הקידום והיום יש לי בטחון מלא. עם תוצאות אי אפשר להתווכח. תודה על הכל!

    גדי אזולאי מנכ"ל חברת product tv

    photo

    לאחר שנה של חיפושים אחר משרד שיווק לפעילות שלנו באתר ask4 נתקלתי במשרד בוטיק איכותי של נאור מגל-ים סטודיו ושמחתי להכיר צוות מקצועי ומוכשר בטירוף. אנחנו עובדים בצמוד עם שיר המוכשרת ונאור מלווה אותנו לאורך כל הפעילות בשירות VIP מהנה. מעבר למחמאות הבין אישיות המשרד יודע לנהל תקציבים בצורה חכמה.

    דרור דורנבאום מנכ"ל שותף ב- ask4

    photo

    פניתי לגל ים ללא המלצות קודמות. באינטואיציה הראשונית הרגשתי שהם מקצועיים וכך אכן היה.
    שירותי מקצועי ואיכפתי.

    שירי גולד מנכ"לית "שגרירי הספורט"

    photo

    "עובד עם הסטודיו כבר זמן רב. שרות, מקצועיות ואיכות ללא פשרות, רואים תוצאות בתוך זמן קצר, מומלץ ביותר!!!"

    רן אשכנזי יבואן אופני ghost ישראל

    photo

    ממליצה בחום!! שירות, מקצועיות ויחס מעולה! נאור אדיב ומקצועי ליווה אותי עם המון המון סבלנות ומיקוד לתוצאות!! תודה, תודה, תודה

    מיטל עיצוב במה בע"מ

    photo

    תקופה ארוכה פרסמתי באופן עצמאי במדיות השונות, החלטתי לקחת אליי בחזרה את משאב הזמן היקר ולהעביר לידיהם הנאמנות של נאור ושיר את ניהול הפרסום, הופתעתי לגלות שבאותו תקציב פרסום קיבלנו הרבה יותר פניות.

    שלומי דהן – מייסד חברת workplus

    photo

    נאור יושב במשרד לידי, לפני שאני נוגע בפן המקצועי, הייתי רוצה לדבר על הפן האישי, מדובר בבחור מקסים, קשוב, חד מחשבה,

    נעים מאוד לעבוד מולו, שירותי וסבלני, מסוג האנשים שאתה בר מזל אם פגשת.

    שחר פרלמן – בעלים אינפוקוס סטודיו

    photo

    אנחנו נשמח להכניס אותך למגרש השיווקי של החיים ולתרום מהידע שלנו

    בקשתך לרישום התקבלה

    עיצוב גרפי

    • עיצוב גרפי
    • עיצוב דפי נחיתה
    • עיצוב ניוזלטר
    • באנרים לפייסבוק
    • באנרים לקמפיינים בפייסבוק
    • עיצוב באנרים

    שיווק דיגיטלי

    • ניהול דפי פייסבוק
    • ניהול מועדון לקוחות

    השירותים שלנו

    • בניית אתרי וורדפרס
    • קידום אתרים אורגני
    • עיצוב גרפי
    • פרסום בגוגל

    ניווט מהיר

    • שיווק באינטרנט
    • שיווק דיגיטלי
    • אודות
    • הצהרת נגישות
    • Privacy Policy

    שירותים נוספים

    • דף נחיתה
    • פרסום בגוגל

    קמפיינים

    • שיווק ברשתות החברתיות
    • ניהול קמפיין בגוגל
    • ניהול קמפיין בפייסבוק
    • ניהול קמפיינים

    מאמרים אחרונים

    • חברת שיווק דיגיטלי מה חשוב לדעת לפני תחילת עבודה?

    • פרסום בפייסבוק לעסקים

    • עיצוב חתימה למייל

    • פרסום בגוגל לעסקים

    • איך גם לכם יכולה להיות חנות וירטואלית מוצלחת?

    בניית אתרים

    • בניית אתר לעסקים קטנים
    • בניית אתר קטלוג
    • בניית אתר תדמית
    • בניית אתרים לעסקים קטנים
    • חנויות וירטואליות
    • רחוב המנוף 2, רחובות | קיבוץ גינוסר
    • פקס:03-9300662
    • משרד:073-7581700
    ©כל הזכויות שמורות - גל ים סטודיו

    קבל/י הצעת מחיר ל...

    ניתן לבחור יותר משירות אחד
    icon
    אפיון אתר
    icon
    בנייתאתר
    icon
    עיצוב גרפי
    icon
    מיתוג
    icon
    קידום אתרים
    icon
    צוות פיתוח Outsource
    icon
    מאמרי SEO
    icon
    כתיבת תוכן וקופי
    icon
    רכישת קישורים
    תודה על הודעתך