איך כותבים מאמר לצורכי קידום אתרים – טיפים קטנים גדולים וחשובים

קידום אתרים הנו תחום מורכב הכולל ככל הנראה מאות פרמטרים המשפיעים על מיקום של אתר במנועי החיפוש. יותר מ95% מהגולשים בעולם כיום מחפשים בגוגל ולא במנועי חיפוש אחרים אז אם נתייחס לרגע לפרמטרים המשפיעים על הקידום האורגני בגוגל, נגלה כי רק חלק מהם ידועים לציבור ואחרים נלמדים באמצעות ניסוי וטעיה או מאחרים שכבר ניסו, טעו ומשתפים את משנתם. אחד הדברים שאנו יודעים בוודאות כי משפיעים בצורה קריטית על קידום האתר הוא התוכן שאנו כותבים.

מה הדבר הראשון שצריכים לחשוב עליו?

תוכן איכותי שבנוי נכון יכול להועיל משמעותית לקידום האתר שלנו (ישנם גורמים נוספים אשר משפיעים על ההאתר שלנו בגוגל) ולהיות אבן הליבה של אסטרטגיית הקידום שלנו (כפי שגוגל רוצה) אולם תוכן לא איכותי הוא בעייתי ועשוי לגרום בדיוק לתוצאה ההפוכה.

כתיבה נכונה של מאמרים לצורכי קידום אתרים צריכה להתחיל במחשבה – לאן מיועד התוכן? אם הוא מיועד עבור האתר הרי שאיכות התוכן צריכה להיות בראש סדר העדיפויות שלכם. אם מדובר במאמרים ההולכים לפיזור ברשת על מנת לקשר מתוכם בחזרה לאתר ובכך לצבור מוניטין הרי שגם מאמרים פחות איכותיים מתקבלים. זה לא אומר שהם צריכים להיות מאמרי ספאם או מאמרים הכוללים תוכן זבל – אולם רמת הכתיבה או הערך המשותף במאמרים אלו פחותה בדרך כלל מהמאמרים העולים לאתר הלקוח, שכן אין צורך במאמרים יקרים ואיכותיים יותר לצורכי הקידום עצמו.

בחירת מילת מפתח למאמר:

כאשר תחליטו לקדם את האתר שלכם ותשכרו איש מקצוע שיעשה זאת עבורכם (או אם תחליטו לצאת למסע עצמאי לקידום האתר שלכם) הדבר הראשון שתצטרכו לקבל החלטה לגביו הוא גיבוש של רשימת מילות מפתח בהן תקדמו את האתר במנועי החיפוש. מומלץ לבחור מילות מפתח שלהן כמות חיפושים נמוכה יותר אך גם בעלי תחרות נמוכה יותר. כאשר האתר יצבור ותק ומוניטין בקידום מילות מפתח שונות תוכלו להתחיל לחשוב על הרחבת מעגל מילות המפתח שתקדמו, כמו גם קידום האתר למילות מפתח תחרותיות יותר.

לכתיבת תוכן לגוגל שיקולים רבים

כמה פעמים צריך לשלב את מילת המפתח במאמר?

כיום מרבית חברות הקידום ממליצות לשלב במאמר את מילת המפתח לא יותר מ-2% מסך המילים במאמר ותוסיפו לכך שאם מדובר לדוגמא בביטוי כמו "קידום אתרים" נכון להיום כבר ניתן לכתוב את הביטוי בוורסיות שונות כגון, "מקדמי אתרים", "קידום אתר", "קידום של האתר" וכן הלאה, צאו תמיד מתוך נקודת הנחה שמר גוגל הוא חכם בדיוק כמו כל גולש שקורא את המאמר, ברוב המקרים גוגל גם יותר ממכם, גוגל כבר יודע ומזהה את הצירוף ואת ההקשרים לביטוי הליבה ואפילו מעדיף שלא תאכילו אותו בכוח, לכן חשוב לכתוב שצורה איכותית ומתאימה גם לגולשים.

טיפ חשוב לכתיבת מאמר לצורכי קידום אתרים שישמור על שטף הקריאה של הגולש:

טרם כתיבת המאמר, חשבו על התוכן אותו אתם רוצים לכתוב במאמר (עשו זאת בסגנון דמיון מודרך). כלומר דמיינו מה הגולש יקרא בהתחלה של המאמר, מה בפסקה השנייה, השלישית וכן הלאה. את הנושאים עליהם תדברו ואלה המרכיבים את המאמר שלכם – תוכלו לרשום בקובץ WORD בו אתם הולכים לכתוב את המאמר ולהכין שלד/מבנה מסודר למאמר. לאחר שאתם סגורים על המבנה ושטף הקריאה – התחילו לכתוב את המאמר.

תוספות שיכולות להעשיר את המאמר והערך המוענק לגולש:

על מנת להעשיר את המאמר והערך המוענק לגולש תוכלו להוסיף בוליטים (כלומר רשימות), תמונות, אינפוגרפיקה, כותרות משנה בין הפסקאות וכמובן להוסיף סרטוני וידיאו יצירתיים (בנושא זה נעמיק במאמר הבא) אם יש לכם סרטונים משלכם הקשורים לתוכן המוצג במאמר, כמו כן חשוב שכל עמוד תוכן אמור להוביל להנעה לפעולה, אל תשכחו לעצב דף נחיתה שיהיה מובן, ברור ובנוי בצורת משפך למילוי פרטים או להתקשרות.

אתם רוצים לקבל תוכן איכותי? מחפשים את חברת קידום האתר הבא שלכם? מאסתם מחברות שלא הביאו לכם תוצאות? התקשרו עכשיו או פשוט צרו איתנו קשר ודאג כבר לקבוע פגישה על מנת להתאים לכם את הצרכים בצורה מושלמת, מלאו פרטים למטה.

לחצו כאן למידע נוסף אודות שיווק באינטרנט

Save

Save

Save

Save

Save

Save

Save

Save

Save