אפשרויות פרסום לעסקים

עסק קטן/בינוני שרוצה להמשיך לצמוח, להתפתח ולהתקדם מבין כבר היום שהוא צריך להיות שחקן מרכזי במגרש המשחקים של האינטרנט. האינטרנט הפך למרכז חיינו החל משנות ה-2000 אך בעיקר בעשור האחרון עם ההתפתחויות הטכנולוגיות השונות. מדובר כיום בפלטפורמת התקשורת הגדולה והמובילה בעולם ומלבד מפורסמים, רשתות, תכניות טלוויזיה ועסקים מסוגים שונים – אפילו עצמאיים ואנשים פרטיים מנצלים את הפלטפורמה לטובת שיווק ופרסום ולא רק לטובת גלישה ואיסוף מידע.

קידום אתרים אורגני – טכניקת הפרסום המובילה כיום ברשת אך גם המורכבת ביותר שבהם. דורשת התמקצעות, ידע וניסיון כדי להתברג ראשונים וגם זה דורש עבודה לאורך זמן ללא תוצאות מובטחות. עם זאת, מדובר בטכניקת הפרסום המשתלמת ביותר לטווח הארוך, כזו שתוכל לגרום לעסק לצמוח ולגדול לממדים שבעליו לא חלם עליהם. החזר התמורה על ההשקעה יהיה מצחיק לעומת הרווח שהחברה תיצור מאותם לידים וההתקדמות תהיה מדהימה. מנוע החיפוש של גוגל מונה עשרות ואפילו מאות מיליוני חיפושים בחודש רק בישראל. כל עסק, בכל תחום, אשר יתברג בתוצאות הראשונות לביטויים מחופשים, יוכל להרוויח קהל לקוחות חדש לעסק. על מנוע החיפוש משפיעים מאות פרמטרים שונים ולכן יש צורך במקדם מקצועי, מנוסי ובעל ידע נרחב בתחום על מנת לספק את התוצאות הרצויות. אנו בחברת גל ים סטודיו שואפים לשלמות ברמת העבודה המקצועית ונשמח להוכיח לכם את שירותינו בתחום.

פרסום ממומן בגוגל – אפשרות נוספת שעסקים רבים אוהבים היא לשלם מעט יותר אך לקבל לקוחות בטווח הקצר, המהיר ואפילו מידי. העלאה של קמפיין פרסום תאפשר לעסק לקבל לידים מday 1 מה שנקרא בהנחה שהקמפיין הוקם כראוי ועל ידי איש מקצוע בתחום. יש לבצע חקר מילות מפתח, לכתוב מודעות שיווקיות ומתאימות וכן לפלח את הקמפיין ותקציבו בהתאם. ניתן לבצע את הפרסום לקהל באזורים שונים בארץ, לפי ביטויי חיפוש שונים ועוד.

פרסום בפייסבוק – הרשת החברתית הגדולה בעולם רק הולכת ומתפתחת ומיליוני אנשים בישראל רשומים לאתר לצד מאות מיליונים ברחבי העולם. מדובר בפלטפורמה נוחה לשיתוף מידע: טקסטים, תמונות וסרטונים ולחלוק את החוויות שלנו עם מעגל החברים שלנו (וקצת מעבר אליו). בפייסבוק יש כמה אפשרויות פרסום: החל מהשתתפות בקבוצות דיון, דרך הקמת עמוד עסקי וקידומו ועד ניהול קמפיין ממומן להבאת תנועה מהירה לאתר. בניית רשימת תפוצה – טכניקת פרסום נוספת המומלצת לבעלי עסקים רבים היא בניית רשימת תפוצה לעסק. החל מסופרים, דרך חנויות וחברות מועדון ועד לעסקים דיגיטליים. בניית רשימת התפוצה מאפשרת לנו לשלוח מייל או SMS אחד, בלחיצת כפתור לכל האנשים הרשומים אצלנו בתפוצה. בתי עסק רבים העובדים חכם מתייחסים לרשימת התפוצה כמו לעסק בפני עצמו, שיש לטפח, להתקרב אל הקהל, לחלק מתנות ולגרות אותו להתעניין במוצרים ובשירותים של החברה.

שיווק בוידאו – בעידן הדיגיטל של היום אין פלא שיוטיוב הוא אחד האתרים הפופולריים והגדולים ביותר בעולם כיום. באתר מיליוני סרטונים קצרים וארוכים, החל משירים וקליפים, דרך תכניות אירוח דיגיטליות, בלוגים בווידיאו של אנשים שונים ועד לסרטונים ופרסום המקדמים מסעות בחירות בממשלות ברחבי העולם. אם יש לכם את האפשרות לצלם סרטונים או התקציב להכין סרטוני תדמית ו/או סרטוני הדרכה/טיפים שיקרבו אליכם את הקהל שלכם אז תוכלו להרוויח שיפור ניכר באחוזי המכירה בחברה.

לסיכום: פרסום עסקים קטנים ובינוניים באינטרנט זו חוויה מאתגרת בשל התחרות הרבה שיש כמעט בכל תחום, אולם אין ספק כי אנשי מקצוע אוהבים לקדם עסקים קטנים והאתגר הוא רק אחד מיני רבים עמם החברה מתמודדת מדי יום. אנו בחברת גל ים סטודיו מתמחים במתן שירותי פרסום באינטרנט במגוון ערוצי שיווק אפשריים ונשמח לעמוד לרשותכם בכל עת.