דיוור אלקטרוני לעסקים

המאמר הבא יעסוק בערוץ השיווק החזק והיעיל של דיוור אלקטרוני לעסקים.
במאמר הזה נספר לך את יתרונות השיווק באמצעות מייל לרשימות תפוצה.
כיצד מנהלים ניוזלטר ודיוור אלקטרוני ומתחזקים את רשימות התפוצה.
כיצד משווקים נכון במיילים וכיצד כותבים מייל שיווקי מוצלח.

רשימת תפוצה זה נכס שמאפשר לכם גישה ישירה וזולה לקהל היעד שלכם

בעולם השיווק הדיגיטלי קיימים ערוצי שיווק רבים כגון: שיווק במדיות חברתיות, אסמסים, קידום ממומן במנועי חיפוש, קידום אורגני או שיווק באתרי תוכן ועוד.
כל אלה הם ערוצי שיווק חזקים ויעילים אבל, החיסרון העיקרי שבהם הוא עלות כספית גבוהה.
משווקים רבים נוטים להחמיץ ערוץ שיווק זול, יעיל ואיכותי – דיוור אלקטרוני לעסקים באמצעות רשימות תפוצה.
רשימת תפוצה היא רשימה של גולשים שהזינו פרטים ליצירת קשר כמו: מייל או טלפון והביעו את הסכמתם לקבל מהעסק שלך מידע.
רשימת התפוצה היא כלי נהדר המאפשר לך לחזור שוב ושוב לקהל יעד מפולח שהביע בעבר התעניינות בתחום בו העסק שלך פועל ולכן קיימת סבירות שאותו קהל יעד יהיה מעוניין גם במוצרים או בשירותים שהעסק שלך מספק.
אחת הדרכים הנפוצות והיעילות לפנות לרשימת התפוצה שלך היא באמצעות מייל.

דיוור אלקטרוני לעסקים הוא ערוץ שיווקי יעיל, זול ומהיר

דיוור אלקטרוני הוא מאוד זול, עלות משלוח מייל היא זניחה ביחס לכמות המכותבים שניתן לכתב באמצעות השירותים השונים שמספקים שירות דיוור וניהול רשימות.
דיוור אלקטרוני המבוצע באופן נכון, יכול להיות הרבה יותר יעיל מאשר שיווק באמצעות אתר האינטרנט של העסק שלכם.
חשוב לעצמך, כמה זמן לוקח לך לכתוב מאמר לאתר? כמה אנשים יכנסו למאמר באמצעות פוסטים בפייסבוק או פרסום ממומן? או כמה זמן תצטרך לחכות עד שאנשים יגיעו למאמר שכתבת דרך קידום אורגני?
דיוור אלקטרוני לעסקים הוא ערוץ שיווקי שבו אתה נוטל את היוזמה וגורם לקהל היעד להתעניין במוצר שלך.
באתר אינטרנט "רגיל" היוזמה היא בידי הגולש, הגולש מגיע לאתר שלך בגלל שחיפש מידע מסוים או שהוא נכנס לאתר בעקבות פוסט מעניין ברשת החברתית.
באמצעות דיוור אלקטרוני יעיל, אתה יכול ליצור חשיפה אדירה למאמר שלך.
בקליק אחד ובמייל אחד אתה יכול לחשוף את המאמר שכתבת לקהל גדול שברשימת התפוצה שלך.

ברשימות תפוצה הגודל קובע אבל גם האיכות מאוד חשובה

"חוק המספרים הגדולים" במכירות אומר "ככל שתציע ליותר אנשים את המוצר או השירות אותו אתה רוצה למכור, כך תצליח למכור יותר מוצרים או שירותים."
החוק הזה עובד ועובד טוב.
אבל, זה לא יהיה נכון וגם לא יעיל לעבוד רק בכיוון של הגדלת רשימת התפוצה ולהגדיל ולהגדיל את מאגר הרשומים בתפוצה ולשלוח להם מיילים שיווקיים כל הזמן.
זה לא יהיה נכון ויעיל מהסיבה הפשוטה שאף אחד לא אוהב לקבל מיילים שיווקיים כל הזמן למייל שלו, אף אחד לא אוהב שמנסים "לדחוף" לו כל הזמן מוצרים לרכישה.
וברגע שמשווק משתמש ברשימת התפוצה שלו ככלי טכני להפצת המבצעים השיווקיים שלו, מהר מאוד הוא יגלה ששיעור פתיחת המיילים של הרשומים צונח לרמה אפסית.
צריך להבין שהמטרה בשיווק באמצעות דיוור אלקטרוני היא ליצור מערכת יחסים עם הקהל שברשימת התפוצה של העסק שלך.
ליצור מערכת יחסים שתגרום לקהל היעד לרצות לפתוח את המיילים שלך, לראות מה כתבת במייל.
מערכת יחסים יוצרים באמצעות מיילים שנותנים ערך מוסף לקורא או שאפילו גורמים לקהל להכיר את בעל העסק באופן אישי ולהתעניין במה שיש לו לספר.
דיוור אלקטרוני יעיל מקשר בין אנשים ולא מטריד אותם באמצעות שליחת פרסומות יום יומיות.

 

בכדי לתחזק רשימת תפוצה יעילה, אתה צריך להעניק ערך

אסטרטגיה שיווקית של עסק שרק מציף את רשימת התפוצה שלו במיילים עם שלל הצעות רכישה היא אסטרטגיה שסופה להיכשל.
אתה צריך להבין שאנשים אוהבים לקנות מאנשים שהם סומכים עליהם.
ואנשים סומכים על אנשים שמעניקים להם ערך כלשהו.
כאשר מישהו נותן לך משהו בחינם, אתה מרגיש קרוב יותר אליו.
תחושה של קרבה יכולה להיות כוח מניע חזק לקניה ולכן כדאי שתעשה בה שימוש.
כדאי שתיצור אצל רשימת התפוצה שלך תחושה של קרבה אליך ולעסק שלך.

איך מספקים ערך בדיוור אלקטרוני?

אתה יכול לספק ערך חינמי באמצעות סרטוני הדרכה, פוסטים מעשירי ידע בבלוג או באתר, פודקאסטים או גם באמצעות מייל שהוא לא שיווקי ובעל תוכן מעניין ומועיל.
אתה יכול לספק ערך בתשלום באמצעות הנחות בלעדיות לרשומים ברשימת התפוצה שלך, קורס אלקטרוני בתשלום וכדומה.

דגשים בכתיבת מיילים לרשימת התפוצה

כתוב כותרת מזמינה, אישית ומהימנה

כותרת המייל היא הדבר החשוב ביותר במייל.
כותרת המייל היא זו שתקבע אם הנמען יפתח את המייל ששלחת.
כותרת מזמינה תהיה כותרת שכתובה בנימה אישית, כותרת שמעבירה את המסר שמדובר בתקשורת בין אישית.
כותרת מזמינה תהיה כותרת שתגרום לקורא להתעניין במה שיקרא במייל.
חשוב שלא לרמות את הקורא ולכתוב כותרת מפוצצת שמבטיחה משהו מסקרן ומעניין ואז להוביל אותו למייל יבשושי ומשעמם.
הכותרת צריכה לייצג באופן מהימן את מה שכתוב במייל כך שהקורא יסמוך עליך וידע שהכותרת במיילים שלך תמיד מקיימת את מה שהיא מבטיחה.

כתוב בנימה אישית, פשוטה ולא מתנשאת או משעממת

כאשר אתה כותב מייל לרשימת התפוצה שלך, כתוב באופן לא מתנשא, בנוסח קליל ובשפה יומיומית פשוטה ולא מתנשאת.
זכור שאתה מנסה ליצור מערכת יחסים עם הקוראים.
רצוי שתכתוב באופן אישי כאדם פרטי שמייצג את החברה ולא תציג את עצמך כנציג עלום שם של העסק.
דוגמה טובה: "היי שמעון, זה דוד, נציג המכירות של חברת אטלס"
דוגמה פחות טובה: "שמעון שלום רב, כנציג חברת אטלס ברצוני להציע לך ממגוון המוצרים שלנו בחנות".
נסה לכתוב באופן גנרי שמתאים לשני המינים, גם לנשים וגם לגברים.
כתוב במשפטים קצרים וממוקדים למסר אותו אתה רוצה להעביר ולא במשפטים ארוכים ומסורבלים.

דבר על הערך שהמוצר או השירות מספקים ללקוח בהתאם לצרכים שלו

אם מדובר במייל מכירתי, התמקד בהסבר של פתרון בעיות שהמוצר או השירות שלך פותר ולא בתכונות המוצר.
נסה לחשוב על צרכי הלקוחות שרוכשים ממך את המוצר או השירות ודבר על המענה שהמוצר שלך נותן להם.
להלן שתי דוגמאות, אחת טובה ואחת גרועה למכירת מזרן מתנפח ללינת קמפינג.
דוגמה טובה: "עם הדגם החדש של מזרני אוורסט אתה תוכל לישון שינה מתוקה בנוחות מרבית מבלי שהגב שלך "יכיר" כל אבן שבולטת בשטח."
דוגמה פחות טובה: "הדגם החדש של מזרוני אוורסט הינו דגם במידות 40 ס"מ על 190 ס"מ, עם מעטה קשיח השומר על המזרן ומעניק לו עמידות רבה."

עשה שימוש בכלים לדיוור אלקטרוני לעסקים

חשוב מאוד לנהל את רשימות התפוצה באמצעות כלים ופתרונות טכנולוגיים חיצוניים.
אם תנסה לשלוח מיילים באמצעות שרת האתר שלך או באמצעות פלאגינים של וורדפרס קיים סיכוי סביר שמרבית המיילים שלך ינחתו בתיבת הספאם של הקוראים והם לעולם לא יקראו את המיילים שלך.
ספקי שירות דיוור אלקטרוני מספקים פיצ'רים ושירותים נוספים כמו: מיילים עם מענה אוטומטי, שליחת אס אמ אס, מערכת לבניית דפי נחיתה, הצגת תמונות ועוד.

 

אנחנו בגל ים סטודיו יכולים ליצור עבורך רשימת תפוצה יעילה שתמכור את המוצרים שלך בהצלחה

הנקודות בהן נגענו בכתבה הן רק חלק מהמערך הכולל והמורכב של שיווק יעיל באמצעות דיוור אלקטרוני לעסקים.
לנו בגל ים סטודיו יש ניסיון רב ועתיר שנים בשיווק מוצלח באמצעות דיוור אלקטרוני.
אם גם אתה רוצה לשפר את מכירות השירותים או המוצרים של העסק שלך – פנה אלינו.
אנחנו נבצע ניתוח מעמיק של צרכי הלקוחות שלך ונדע לבנות עבורך דיוור אלקטרוני מתאים שיגביר את המכירות של העסק שלך.
רשום פרטייך בטופס וניצור איתך קשר להתחלה של מערכת יחסים עסקית ואישית שתביא לך יותר הצלחה.