דף נחיתה
שלא כמו אתר שמכיל המון עמודים בתוכו, דף נחיתה הוא בעצם דף אינטרנטי בודד, דף מסוג זה נעשה בדרך כלל לשימוש של השארת פרטים, גולשים מגיעים לדף זה מפרסומים שונים ברחבי האינטרנט, אם לדוגמה חיפשו מוצר מסוים או שירות מסוים דרך קישורים ו\או פרסומת.
התפקיד של דף זה הוא בעצם לרכז את הגולש שהגיע אליו למסר מסוים כלשהו, אם למכירה ואם לשכנוע ואז לגרום לאותו גולש להשאיר את הפרטים שלו (חלק זה בדף נקרא CTA או בעברית – הנעה לפעולה) ובכך להביא אותו למצב של קניית המוצר או השירות. בכל אופן, המטרה העיקרית של דף נחיתה, היא לגרום לגולש תחושה שהוא הגיע בדיוק לשירות או המוצר שהוא חיפש.
ב 90% מפעמים כאשר דף כזה לא ממוקד או להיפך מוצף יותר מדי במידע זה עלול לגרום לגולש לנטוש את הדף ואז אותה פעולה שרצה מפרסם הדף שתקרה פשוט לא תקרה. כשמפרסם בונה דף נחיתה למוצר כלשהו, המטרה שלו היא להעלות את יחס ההמרה.
אנחנו בגל ים סטודיו מקצוענים ברמה הכי גבוהה כשזה מגיע לעיצוב דפי נחיתה, הנה כמה דוגמאות:
לעומת אתר אינטרנט גדול ומלא לדף נחיתה יש יתרונות רבים, ראשית כל, מדובר בדף בודד, קצר וקולע, הוא מציג לגולש (שהוא בעצם לקוח פוטנציאלי) שירות או מוצר מסוימים בצורה מתומצתת וקולעת. לגולש לוקח בערך 3 שניות בממוצע להחליט אם הדף שהוא רואה מוצא חן בעיניו, עקב כך יש סבירות גבוהה שגולש שמגיע לדף מסוג זה, לא תהיה לו הסבלנות לקורא תוכן ארוך בכדי להתרשם מהמוצר, הוא יחפש משהו תמציתי, ממוקד ולעניין, סוג של פרסומת בעצם.
מעבר לזה, דף נחיתה בדרך כלל יהיה מעוצב ובעל אלמנטים גרפיים מזמינים ומעודדים, שיגרמו לגולש לבצע פעולה, לדוגמה – תמונה מעניינת של המוצר, טופס להשארת פרטים, מלל קצר וקולע, מסר שיניע לפעולה, כפתור רכישה, רישום לרשימת תפוצה ועוד.
ברוב המקרים, דף נחיתה בא לתת “פוש” כשאר מפרסם מתחיל בפרסום אגרסיבי ומפולח ייעודי של המוצר או השירות שלו, דפי נחיתה מאפשרים למפרסם לא להיות “מחויב” לקו העיצובי של אתר המוצר או השירות, יש לו את החופש העיצובי לעשות עם הדף כראות עיניו, זהו יתרון גדול מאוד.
אם תשימו לב, רוב המודעות שמופיעות במנוע החיפוש של גוגל מפנות לדפי נחיתה ולא לאתרים.
עקרונות בסיסיים ליצירת דפי נחיתה
- עיצוב מקצועי שיהיה נעים לעין ובשפה הגרפית הנכונה.
- כותרת מושכת וברורה שתיתן מענה או תעניין בצורך הבסיסי של הגולש.
- טקסט קצר וקולע על השירות או המוצר. מפרט תכני אם צריך.
- תמונה להמחשת השירות ו/או המוצר.
- טופס להשארת פרטים.
- קישור למידע בהרחבה על המוצר (לדף המוצר באתר).
- המחשה של המוצר או השירות בעזרת עדויות ו\או תמונות.
לחצו כאן לשיווק באינטרנט
שאלות תשובות בנושא דף נחיתה
מה זה דף נחיתה באינטרנט
זה הדף הראשון שאליו הגיע הגולש, זהו דף שיווקי עם מלל פרסומי ועיצוב המותאם בעבור אותו מוצר או שירות אותו אני מעוניין לקדם שמטרתו לייצר פניות מלקוחות חדשים. דף נחיתה מקצועי יכלול בתוכו מידע רלוונטי לשאילתה שהגולש כתב בגוגל ו/או הגיע ממקום אחר, לרוב יהיה הדף נגיש ויזואלית עם מספר טלפון לחיוג מהיר וטופס ליצירת קשר עם בעלי דף הנחיתה.
למה מיועד דף נחיתה?
דף נחיתה מיועד לייצר לך פניות ממקורות שונים, תלוי בסוג דף הנחיתה – מגולשים אשר מחפשים את המוצר או השירות שאתה מציע באינטרנט. מטרתו של דף הנחיתה היא לייצר פעולה מיידית עם לקוח פוטנציאלי שמעוניין בשירות או במוצר מבלי “להעמיס” עליו מידע. הלקוח הפוטנציאלי מקבל מספר פרטים מסקרנים בדף נחיתה ומבצע פעולה של יצירת קשר באמצעות השארת פרטים בטופס יצירת קשר.
מה המחיר לדף נחיתה
המחירים בשוק נעים מ 0 ₪ בשיטת "עשה בעצמך" דרך מערכות חינמיות שקיימות בשוק ועד כ 2,500 ₪ שיכלול את כל השירותים כגון עיצוב גרפי, כתיבת תוכן, קופירייטינג ופיתוח, ייתכנו עלויות נוספות כגון רכישת דומיין ואחסון דף הנחיתה.
אילו סוגי דפי נחיתה קיימים?
קיימים סוגים שונים של דפי נחיתה כגון – דף נחיתה למודעות גוגל, דף נחיתה לפייסבוק, דף נחיתה באתרי מסחר, דף נחיתה תודה, דף נחיתה באתר או דף נחיתה שעומד בפני עצמו. כמו כן לא להתבלבל ישנו מוצר דומה שנקרא דף מכירה שיכלול סליקה
איך בונים דף נחיתה טוב?
ראשית צריך להיכנס לראש של הגולש וקהל היעד, לכתוב בשפתו ולרמתו, ליצור עיצוב גרפי מותאם לעולמו, לתת מידע רלוונטי, לכתוב כותרת מניעה לפעולה
!כשמשחקים במגרש של הגדולים מקבלים פירגון גדול
כמנהל דיגיטל העובד מול מספר חברות פרסום ודיגיטל השירות שאני מקבל מגל ים סטודיו הוא לא פחות ממדהים. מענה בכל שעה וטיפול מהיר מאוד בכל הבקשות, תיקונים ושינויים. מעל הכול השירות האישי של נאור הוא מה שיוצר עבורי את התחושה שאני בידיים טובות ויש מי שמטפל בפרויקטים המורכבים והחשובים שלנו. תודה!
אוהד ספרן מנהל דיגיטל קבוצת “טלכלל”

בשעה טובה ומוצלחת התחדשנו באתר אינטרנט מהמם, תודה לעירית נאור וכל הצוות המוכשר מגל ים סטודיו על העבודה המושלמת והמקצועית ללא פשרות, תודה על כל הסבלנות ההבנה וההקשבה, זכינו להכיר אנשים מדהימים ומקצועיים ברמה הכי גבוהה שיש, בהחלט ממליצים לכל יקב ועסק להשתמש בשירותים שלכם.
דוד נחמיאס – מנהל שיווק “יקב אדיר”

תודה רבה על אתר לא פחות ממושלם! התגובות שאני מקבל מדהימות. מעל הכל חשוב לי לציין את השירות המדהים והיחס הלא מתפשר של עירית מנהלת הפרוייקטים שליוותה לאורך כל הדרך בסבלנות ומקצועיות חרף כל השגעונות שלי. וכמובן לנאור הבעלים של החברה תודה על הכל, משלב ההיכרות ועד התוצאה הסופית. כייף לעבוד אתכם!!! אין ספק שאמליץ עליכם הלאה. תודה!!
ליאב כספי מנכ”ל משותף “כספי גרופ”

סטודיו מאד מאד מקצועי ונעים. מאד נהנה מרמת השירות והביצוע המדויקת. ממליץ בחום.
David Ben Moshe שותף מייסד / מפיק ראשי virtualion

המיוחד בגל-ים הוא שהם עובדים מכל הלב וכאילו מדובר בעסק שלהם. בנוסף, הם אנשי מקצוע מעולים ויעילים שמביאים לתוצאות. בנוסף 2, הם אחלה אנשים שתענוג לעבוד איתם. ממליץ בחום!
Zohar Ezra בעלי חברת nano jewelry

מומלץ בחום. הגעתי לסטודיו עם סקפטיות קלה כלפי תחום הקידום והיום יש לי בטחון מלא. עם תוצאות אי אפשר להתווכח. תודה על הכל!
גדי אזולאי מנכ”ל חברת product tv

לאחר שנה של חיפושים אחר משרד שיווק לפעילות שלנו באתר ask4 נתקלתי במשרד בוטיק איכותי של נאור מגל-ים סטודיו ושמחתי להכיר צוות מקצועי ומוכשר בטירוף. אנחנו עובדים בצמוד עם שיר המוכשרת ונאור מלווה אותנו לאורך כל הפעילות בשירות VIP מהנה. מעבר למחמאות הבין אישיות המשרד יודע לנהל תקציבים בצורה חכמה.
דרור דורנבאום מנכ”ל שותף ב- ask4

פניתי לגל ים ללא המלצות קודמות. באינטואיציה הראשונית הרגשתי שהם מקצועיים וכך אכן היה.
שירותי מקצועי ואיכפתי.
שירי גולד מנכ”לית “שגרירי הספורט”

“עובד עם הסטודיו כבר זמן רב. שרות, מקצועיות ואיכות ללא פשרות, רואים תוצאות בתוך זמן קצר, מומלץ ביותר!!!”
רן אשכנזי יבואן אופני ghost ישראל

ממליצה בחום!! שירות, מקצועיות ויחס מעולה! נאור אדיב ומקצועי ליווה אותי עם המון המון סבלנות ומיקוד לתוצאות!! תודה, תודה, תודה
מיטל עיצוב במה בע”מ

תקופה ארוכה פרסמתי באופן עצמאי במדיות השונות, החלטתי לקחת אליי בחזרה את משאב הזמן היקר ולהעביר לידיהם הנאמנות של נאור ושיר את ניהול הפרסום, הופתעתי לגלות שבאותו תקציב פרסום קיבלנו הרבה יותר פניות.
שלומי דהן – מייסד חברת workplus

נאור יושב במשרד לידי, לפני שאני נוגע בפן המקצועי, הייתי רוצה לדבר על הפן האישי, מדובר בבחור מקסים, קשוב, חד מחשבה,
נעים מאוד לעבוד מולו, שירותי וסבלני, מסוג האנשים שאתה בר מזל אם פגשת.
שחר פרלמן – בעלים אינפוקוס סטודיו
