הגורמים המשפיעים ביותר על האתר שלכם להיות מקודם בגוגל
כמה פעמים שאלתם את עצמכם למה האתר של המתחרים לפניכם? קבלו מספר תשובות שכנראה יתנו זווית נוספת או קצת שונה לתשובות שבדרך כלל נותנים לכם… הגורמים המשפיעים ביותר על האתר שלכם להיות מקודם בגוגל
השאלה שכולם שואלים את עצמם בנוגע לקידום אורגני בגוגל הוא מהם הגורמים המשפיעים על קידום האתר שלהם בגוגל? התשובה לכך מאוד מורכבת ולמעשה מלבד נציגים בודדים של גוגל עצמה אין אנשים בעולם היודעים בוודאות את כל הפרמטרים המשפיעים על הקידום האורגני. מרבית הידע הקיים בתחום היום נלמד כתוצאה מניסיון בתחום, ניסוי וטעייה זה שם המשחק שיוצר את היתרון של מקדם האתר שלכם על פני האחרים וכמובן הידע של אחרים אשר משתפים את תוצאות המחקרים שהם מבצעים בתחום השיווק. מידע זה מתאסף לכדי מאות פרמטרים המשפיעים על הקידום בגוגל.
להלן מס’ גורמים משפיעים לקידום אתר שככל הנראה נמנים בין החשובים ביותר:
1 – כותרות ותגיות מטא – הכוונה כאן היא לכותרות המאמרים הכוללים את מילת המפתח המשפיעים על התצוגה של העמוד בגוגל לביטוי מפתח רלוונטי. כמו כן תגיות המטא (title, description) חשובים ביותר למנוע החיפוש שכן מהווים בסיס נוסף לבידול התוכן לנושא מסוים או רישום של נושאים קשורים שהעמוד יכול להיות קשור אליהם (META TAGS).
2 – קישורים פנימיים – ההיררכיה של התוכן באתר חשובה מאוד להליך הקידום ובתוכה נכללת אופטימיזציה של קישורים פנימיים בין עמודים באתר מתוך ביטויים שונים וזאת על מנת לחזק עמודים אחרים. כמו כן סידור נכון של התוכן באתר בתפריטי הניווט חשוב בכדי להפנות את מנוע החיפוש לעמודים הרלוונטים יותר לקידום.
3 – קישורים חיצוניים – אתרים חיצוניים המקשרים לאתר שלכם למעשה מראים לגוגל כי העמוד אליו אותם אתרים מקשרים – ככל הנראה עמוד שבו יש תוכן ראוי ובעל ערך עד כדי כך שהם ממליצים עליו. בעבר הייתה חשיבות לכמות הקישורים הנכנסים לעמוד מסוים, אולם היום הדגש הוא על איכות הקישורים. אתר שיש בו טראפיק זהו פרמטר ראשון לקביעת איכות הקישור, בנוסף לביטויים בהם הקישורים מופיעים הוא גם פרמטר מפתח בנושא זה.
4 – סמכות האתר והדומיין – כלומר הוותק שלו, עד כמה הדומיין רלוונטי לנושא הראשי של האתר והיכן האתר מאוחסן.ישנם מספר כלים בתחום שמודדים את איכות הקישור. העיקריים בינהם הם MOZ שמציג ציון Domain authority שקובע את הציון הכללי לאתר. ציון מתחת ל15 אומר שהאתר לא סמכותי במיוחד ולכן אין ערך רב לקישור שיוצר ממנו. Majestic גם הוא נותן ציון לאתר שנקרא Trust flow, וישנה אף חלוקה לקטגוריות שעוזרת להבין את התחום שבו עוסק האתר. גם כאן ציון מתחת ל10 ירמוז על אתר לא איכותי במיוחד.
5 – חוויית המשתמש באתר – מהירות הגלישה והטעינה של עמודים בתוך האתר יחד עם עיצוב ומבנה האתר קובעים את נוחות השימוש בו עבור הגולש הסטנדרטי. מעבר בין דפים ( נתון שניתן למצוא בגוגל אנליטקיס) יכול אף הוא לרמז על חויות המשתמש וגם לעל איכות התוכן.
6 – זמן שהייה – אחד הפרמטרים היותר משמעותיים כיום הוא זמן השהייה באתר. ככל שזה יהיה ארוך יותר כך התוכן שלנו הוא כנראה בעל ערך רב יותר, כך התוכן מעניין יותר וגורם לאנשים לרצות לדפדף עוד באתר, לקרוא וללמוד עוד ולא לצאת ישר – דבר אשר גורם לתוצאה ההפוכה. אחוז נטישה נמוך ( על סמך גוגל אנליטיקס ) הוא גם אינדיקציה טובה להבין את איכות התוכן שגוררת זמן שהיה ארוך יותר ומעבר בין עמודים.
7 – תסמינים חברתיים – כל מה שקשור לרשתות חברתיות, כפתורי שיתוף, שיתוף התוכן מהאתר החוצה, שילוב של תכנים מרשתות חברתיות באתר ולהפיך. זוהי אינדיקציה נוספת עבור מנוע החיפוש לעניין שיש לגולשים ולאופי המעורבות שלהם בתוכן הזה. מעורבות גבוהה תגרור שיתופים , תגובות וכו’.
בואו נודה על האמת, תכלס, אתר זה חנות בעולם האמיתי, דמיינו לעצמכם אילו הייתם מגיעים לחנות והיא לא הייתה מזמינה , ז”א החנות הייתה מלוכלכת, או סתם לא מסודרת, המוסיקה שם הייתה רועשת או כל גורם שהיה מפריע או גורם לאי נעימות , תחשבו רגע מה הייתם עושים? יוצאים! כך גם גוגל מדרגת את האתר בו הגולשים נמצאים, היא בוחנת חוויה, שיתופיות, זמן שהייה (מרמז על איכות המוצר ועוד..) המלצות על האתר (קישורים), גודל החברה (כמות הדפים שנוצרים) ואיכות המוצר (זמן שהייה של הגולשים באתר שלכם) בדיוק כמו בחיים האמיתיים.
אז אם יש לכם בית קפה והשארתם מגש מלוכלך על אחד השולחנות אל תתפלאו אם מי שמגיע מחליט בכניסה לא להיכנס, כך גם האתר שלכם צריך להיראות, מוכן ומקצועי לגולשים שיגיעו, שירותי ומסביר פנים, אחרת אף אחד לא ייתן לאתר צ’אנס ובטח שלא יהיו יחסי המרה גדולים כפי שיש אצל המתחרים שלכם.
אם הגעתם עד לכאן אתם בטח מודעים לכך שגל ים סטודיו יודעת לתת מענה מקצועי לא רק לקידום האתר שלכם בגוגל, גם בניהול קמפיינים בפייסבוק, בגוגל, שירותי רימרקטינג, ניהול מועדון לקוחות וגם פיתוח קונספט ושפה עיצובית ועיצוב דפי נחיתה ובאנרים ממירים ומניעים לפעולה.
מאמר זה מעניין אתכם? אתם חושבים שיש לכם אתר שלא עושה את העבודה כפי שצריך? אנו כאן בשבילכם ולמענכם, נשמח לקחת חלק בתיקון האתר והתאמתו לשנות האלפיים, לשנים קדימה וליחסי המרה נאותים עם הגולשים שלכם, מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם האפשרי.
!כשמשחקים במגרש של הגדולים מקבלים פירגון גדול
כמנהל דיגיטל העובד מול מספר חברות פרסום ודיגיטל השירות שאני מקבל מגל ים סטודיו הוא לא פחות ממדהים. מענה בכל שעה וטיפול מהיר מאוד בכל הבקשות, תיקונים ושינויים. מעל הכול השירות האישי של נאור הוא מה שיוצר עבורי את התחושה שאני בידיים טובות ויש מי שמטפל בפרויקטים המורכבים והחשובים שלנו. תודה!
אוהד ספרן מנהל דיגיטל קבוצת “טלכלל”

בשעה טובה ומוצלחת התחדשנו באתר אינטרנט מהמם, תודה לעירית נאור וכל הצוות המוכשר מגל ים סטודיו על העבודה המושלמת והמקצועית ללא פשרות, תודה על כל הסבלנות ההבנה וההקשבה, זכינו להכיר אנשים מדהימים ומקצועיים ברמה הכי גבוהה שיש, בהחלט ממליצים לכל יקב ועסק להשתמש בשירותים שלכם.
דוד נחמיאס – מנהל שיווק “יקב אדיר”

תודה רבה על אתר לא פחות ממושלם! התגובות שאני מקבל מדהימות. מעל הכל חשוב לי לציין את השירות המדהים והיחס הלא מתפשר של עירית מנהלת הפרוייקטים שליוותה לאורך כל הדרך בסבלנות ומקצועיות חרף כל השגעונות שלי. וכמובן לנאור הבעלים של החברה תודה על הכל, משלב ההיכרות ועד התוצאה הסופית. כייף לעבוד אתכם!!! אין ספק שאמליץ עליכם הלאה. תודה!!
ליאב כספי מנכ”ל משותף “כספי גרופ”

סטודיו מאד מאד מקצועי ונעים. מאד נהנה מרמת השירות והביצוע המדויקת. ממליץ בחום.
David Ben Moshe שותף מייסד / מפיק ראשי virtualion

המיוחד בגל-ים הוא שהם עובדים מכל הלב וכאילו מדובר בעסק שלהם. בנוסף, הם אנשי מקצוע מעולים ויעילים שמביאים לתוצאות. בנוסף 2, הם אחלה אנשים שתענוג לעבוד איתם. ממליץ בחום!
Zohar Ezra בעלי חברת nano jewelry

מומלץ בחום. הגעתי לסטודיו עם סקפטיות קלה כלפי תחום הקידום והיום יש לי בטחון מלא. עם תוצאות אי אפשר להתווכח. תודה על הכל!
גדי אזולאי מנכ”ל חברת product tv

לאחר שנה של חיפושים אחר משרד שיווק לפעילות שלנו באתר ask4 נתקלתי במשרד בוטיק איכותי של נאור מגל-ים סטודיו ושמחתי להכיר צוות מקצועי ומוכשר בטירוף. אנחנו עובדים בצמוד עם שיר המוכשרת ונאור מלווה אותנו לאורך כל הפעילות בשירות VIP מהנה. מעבר למחמאות הבין אישיות המשרד יודע לנהל תקציבים בצורה חכמה.
דרור דורנבאום מנכ”ל שותף ב- ask4

פניתי לגל ים ללא המלצות קודמות. באינטואיציה הראשונית הרגשתי שהם מקצועיים וכך אכן היה.
שירותי מקצועי ואיכפתי.
שירי גולד מנכ”לית “שגרירי הספורט”

“עובד עם הסטודיו כבר זמן רב. שרות, מקצועיות ואיכות ללא פשרות, רואים תוצאות בתוך זמן קצר, מומלץ ביותר!!!”
רן אשכנזי יבואן אופני ghost ישראל

ממליצה בחום!! שירות, מקצועיות ויחס מעולה! נאור אדיב ומקצועי ליווה אותי עם המון המון סבלנות ומיקוד לתוצאות!! תודה, תודה, תודה
מיטל עיצוב במה בע”מ

תקופה ארוכה פרסמתי באופן עצמאי במדיות השונות, החלטתי לקחת אליי בחזרה את משאב הזמן היקר ולהעביר לידיהם הנאמנות של נאור ושיר את ניהול הפרסום, הופתעתי לגלות שבאותו תקציב פרסום קיבלנו הרבה יותר פניות.
שלומי דהן – מייסד חברת workplus

נאור יושב במשרד לידי, לפני שאני נוגע בפן המקצועי, הייתי רוצה לדבר על הפן האישי, מדובר בבחור מקסים, קשוב, חד מחשבה,
נעים מאוד לעבוד מולו, שירותי וסבלני, מסוג האנשים שאתה בר מזל אם פגשת.
שחר פרלמן – בעלים אינפוקוס סטודיו
