לידים איכותיים למכירה

תוכן עניינים

לידים איכותיים למכירה | מכירת ליד | לידים לעסקים | יצירת ליד וטיוב

מהי ההגדרה של ליד איכותי? ליד איכותי הוא כאשר לקוח פוטנציאל יצר קשר לאחר שהוא מודע לשירות או המוצר שלך ומעוניין במוצר שלך, ניתן להגדיר את הליד לאיכותי יותר אם הוא קיבל פרטים נכונים לגבי השירות או המוצר שלך, לדוגמא אם אתה סוכנות רכבים להשכרה, והליד הגיע לדף נחיתה מעוצב יפה עם פרטים לגבי השכרת רכב באופן כללי, אשר הדף מוביל את הגולש למלא פרטים בצורת משפך..

במקרה הנ"ל הליד בינוני, במקרים טובים יותר הליד ייחשב לאיכותי אם בדף בואו נאמר היו פרטים כגון מחירים, עלות יומית/שבועית ואת דגמי הרכבים המוצעים או שיש במלאי, כך הסבירות שאותו הגולש יצור קשר עם ידע נרחב יותר על השירות/המוצר וכך גם יחס ההמרה יהיה גבוה יותר, במילים אחרות זהו ייחשב כמוצר שנקרה לידים איכותיים למכירה אשר יקר יותר מליד אחר.

ישנם מספר שיטות למכירת לידים איכותיים, ההליך הידוע הוא הליך קניית לידים על בסיס הצלחה בלבד, החברה המוכרת תיתן כמות של לידים שתסוכם מראש עם הלקוח ולאחר בדיקת התכנות תבצע קמפיין עבור הלידים בכל הכלים העומדים לרשות החברה המבצעת ואילו כל ליד יהיה מתומחר במחיר יקר במידה ומדובר בליד אחד וללא העברה לגורמים אחרים, ליד זה ייחשב לליד איכותי ביותר.

כלים: שיווק בקידום אורגני בגוגל, ניהול והקמת קמפיין ממומן, ניהול דפי תוכן אורגנים בפייסבוק, שימוש בדטאבייס קיים של החברה לשליחת מגא מיילים לחברות ועסקים (הכל חוקי), רימרקטינג, ניהול מועדון לקוחות ועוד..

הליד המבוקש יעבור שיחת טיוב, לבדיקה אם הליד מעוניין בשירות המדובר, הליד יעמוד בקריטריונים אותם יגדיר הלקוח.

כל ליד וליד ניתן יהיה לפלח ע"פ פילוח של גיל, מין, איזור גיאוגרפי ועוד.. על החברה שמוכרת את הליד, במקרה הנ"ל חברת גל ים סטודיו האחריות לבחון את דף הנחיתה שיכלול את כל אותם הפרמטרים שהלקוח הגדיר.

לדוגמא אם יהיה מדובר במוצר שאסור למכור אותו לגילאי מתחת לגיל 18, חובה על החברה לציין זאת, מעבר לכך בניהול הקמפיין החברה תאפיין ותשים לכך דגש, שימו לב…היות ובעסקה זו קיים סיכון כספי לחברת האינטרנט עלות הליד עולה וגם הסיכון שלא יקחו את הליד גבוה, לכן האינטרס הוא הדדי בשל כך תהיה שקיפות ייתרה בתהליך, כי בסופו של דבר מי כמוכם יודע ומבין את המוצר/השירות שלכם טוב יותר ממכם?

Save

Save

פירוש המילה ליד (Lead)

ליד הוא פניה של אדם מסוים אשר מעוניין בשירות מסוים, ז"א אדם המתעניין לקבל שירות X מנותן שירות בתחום מסוים, כגון פיננסי, ביטוח, שירותי עריכת דין, קידום אתרים, מיתוג ועוד. הלקוח הפוטנציאלי אשר ממלא פרטים באתר מעוניין לקבל שירות או מוצר כלשהו לרוב פרטים של הגולש יהיו כוללים שם מלא, אימייל, טלפון ליצירת קשר וניתן יהיה גם לקבל פרטים נוספים מותאמים ע"פ הצורך והתחום, לדוגמא גולש שרוצה לקבל הלוואה ניקח ממנו את הפרטים של גובה ההלוואה, האם יש לו הלוואות נוספות, האם יש לו נכס וכן הלאה. דוגמא נוספת כאשר הלקוח מעוניין בבניית אתר תדמית יהיה שדה למילוי של כתובת אתר קיים (במידה ויש), שאלות כגון האם קיים אפיון לאתר, מי הם המתחרים שלך וכן הלאה, ז"א על מנת שכאשר מי שמקבל את הליד (Lead) יהיו פרוסים בפניו כמה שיותר מידע שיכול לעזור לו בתהליך המכירה ו/או לשם בחינת הפעילות מול הליד ברמה טכנית.

לקבלת שירותים, או ייעוץ חינם
התקשרו – 03-381-1117 או מלאו פרטים

סוגי ליד שניתן לקבל ואיכותם

ישנם סוגים רבים של לידים שניתן לקבל, החל מלידים חמים ועד ללידים קרים מרשימות תפוצה, בשורות הבאות ננסה לעשות לכם קצת סדר בסוגי הלידים ונתייחס למקור הלידים שזה הפרמטר הכי חשוב.

  • ליד חם לעסק – ליד חם זה ליד שהגיע באותו הרגע שהגולש רשם את הפרטים שלו, לידים לעסקים אלו נחשבים בדרך כלל כלידים איכותי ביותר
  • ליד קר (מעוניין במוצר/שירות) – ליד קר הוא ליד שהגיע לפני יום (לייתר דיוק אחרי יממה) ואף אחד לא טיפל בו, הליד הזה לרוב שווה פחות כסף וכנראה שמידת הרלוונטיות שלו פחות טובה, אבל עדיין ניתן למכור לו שירות/מוצר שהוא התעניין בו, לידים לעסקים רבים מסוג זה נחשב אף הוא כליד איכותי
  • ליד קר מרשימות תפוצה (שאינו מעוניין בשירות/מוצר) – זהו ליד הכי פחות איכותי, ליד של רשימת תפוצה נמכר במחיר זול מאוד. כאשר מתקשרים לליד זה רמת הרלוונטיות לפניה היא ממש רחוקה מלהיות רלוונטית ולכן כל יצירת קשר עם ליד כזה היא קשוחה כי הליד לא מצפה לשיחה מיכם אנשי המכירות ולרוב כאשר תנסו למכור לו מוצר/שירות הוא יתעצבן כי הפניה שלכם אינה רלוונטית עבורו. לידים אלו מיועדים לעסקים שעובדים עם רשימות ומתאים לעסקים שמהם מבצעים שיחות ברמת טלמרקטינג וטלמיטינג
  • ליד בלעדי – זה הליד הקלאסי, הליד היקר ביותר מהרשימה, זהו ליד שכאשר אתה מתקשר אליו הוא ממש מחכה לשמוע פרטים, לרוב הליד הבלעדי יעלה יותר כסף אבל יחס ההמרה לעסקה גבוה יותר מהאחרים
  • ליד מגוגל (אורגני) – לכל הדעות ליד שהגיע מקידום אתרים בגוגל מחברה לקידום אתרים הוא הליד הטוב והאיכותי ביותר (ולא בהכרח היקר ביותר), תהליך קידום אורגני דורש הרבה השקעה בעיקר בתחילת הדרך אבל זה שווה את המאמץ!
  • ליד מגוגל (ממומן) – ליד שהגיע דרך פרסום בגוגל הוא ליד איכותי לא פחות מליד שהגיע מקידום אורגני בגוגל, אבל לצערנו הוא גם יקר יותר ומצריך תקציבים מותאמים ביחס לתחרות הקיימת באותו התחום, היתרון של הליד הזה הוא שניתן לספק בצורה כמעט מיידית את הליד, במידה וכבר קיים לכם דף נחיתה.
  • ליד מפייסבוק (ממומן) – ליד דרך פלטפורמת פייסבוק הוא ליד הכי פחות איכותי, אבל ויש אבל גדול…ישנם תחומים שהיינו ממליצים לכם שפייסבוק היא הפלטפורמה עבורכם ולא גוגל, אם תרצו הרחבה ויש לכם שאלות לגבי זה אתם מוזמנים ליצור קשר ונשמח לענות
  • ליד מפייסבוק (אורגני) – ליד אורגני מפייסבוק, מקבוצות ומהמלצות שיש עליכם ברשת זהו ליד טוב, זול ויחס ההמרה שלו הוא סביר (תלוי מאוד כיצד הגיע הליד)

פרמטרים נוספים של לידים שיבהירו לכם למה ליד נקרא ליד איכותי

  1. במקרים בהם יש כפילות בליד: יכול להיות מצב שבוא הגולש מילא פרטים ממספר מקורות שונים. ישנם חברות ובעלי עסקים אשר מוכנים לרכוש את הליד הכפול גם, היות והם טוענים שאם מדובר באדם שמלא את הפרטים במספר מקומות כנראה שהוא מוכן לפעולה וליד חם מאוד וסבירות לסגירת עסקה גבוה יותר מליד יחיד.
  2. טיוב של הלידים ליצירת לידים איכותיים למכירה: לא לכל ליד ניתן את השירות הזה, אך לאלו שמוכנים לשלם קצת יותר מהרגיל על לידים איכותיים ממש עם יחס המרה ברור וגבוה יותר..אנו נבצע עבורם שיחת טיוב כמעיין סינון ראשוני לליד איכותי יותר וליד איכותי פחות, כל הסינון יעשה עם קריטריונים שיהיו ברורים וכתובים מראש. המטרה של הפרסום והא שהלקוח שלנו יקבל את הטוב ביותר, בלי רעשים מיותרים, רק לידים איכותיים ולקוחות שקונים.
  3. טיפ קטן: המטייב בעל כוח אדיר לשיחת הכנה לסגירת עסקה. השתמשו בטיוב בצורה נכונה והגדירו את השאלות אשר צריכים להישאל כאילו המטייב הינו מוכר בחברתכם. כמו כן המטייב ממותג שם/שפה כאילו היה מחברתכם, אילו לא תגדירו לו תהליך שיחה נכון המטייב יכול לעשות גם דברים שאינם יהיו בהכרח טובים ליחס ההמרה או להשפעה של המכירה. שימו לב שתהליך הטיוב יהיה סיסטמטי ונכון לעסק שלכם.
  4. בלעדיות הלידים: גם כאן ישנה אפשרות להעלות את המחיר של הליד או להוזיל אותו, הליד שתבחרו לקחת יכול להגיע רק אליכם או לעוד 3 נותני שירות, מה שנקרא בבלעדיות או לא. הליד הבלעדי יהיה מנותב אך ורק לחברה או עסק אחד ע"י חברת לידים שתספק אותם. קיימים  שבו המוצר/או השירות מאוד זול ביחס לעלות הליד ואילו ישנה תחרות גדולה מאוד. אז במקרים כאלו מי שיקבל את הליד לא יוכל לשלם עלות ליד בלעדית ובגלל שהתחום תחרותי מאוד יש ביקוש, ועל כן יהיו כמות לידים גדולה…הדבר גורם למחיר הליד לרדת ואילו לכמות הרוכשים של הלידים לעלות, לכן בתחומים שכאלו הליד זול יחסית אך הוא עובר למספר גורמים.
  5. הגדרת האיכות וכניסה לרזולוציה המודדת את איכותו: ברוב המקרים לא תהיו בררנים לגבי הליד, אבל היי…תוכלו להגדיר מראש את הקריטריונים של הליד שממלא את הפרטים, לדוגמא אם אתם עוסקים במכונאות אופניים, תוכלו להגדיר שהלקוחות שלכם צריכים להיות מאיזור מושב בן שמן, מודיעין וכו (שם יש אוכלוסיה רבה יותר של רוכבי אופניים). וכמו כן שרוכבי האופניים שלכם יהיו רוכבי שטח ולא רוכבי כביש (גם מכוון שזהו תחום ההתמחות שלכם וגם בגלל שהרכיבים הרבה יותר מהר מתקלים בתחום רוכבי השטח), בנוסף תוכלו בדף הנחיתה יגדיר הרוכב את רמת כמות הרכיבות שלו וכן הלאה, בעצם ההגדרות שלכם יכולות להיות אין סופיות וחשוב שתגדירו כמה שיותר, כך תקבלו את הליד האיכותי ביותר.

 

לקבלת שירותים, או ייעוץ חינם
התקשרו – 03-381-1117 או מלאו פרטים

מחירון רכישת לידים – מה מחיר רכישת ליד בשוק

אז זהו, שאין תשובה חד וחלק, וכפי שכבר קראתם הבנתם שאין שחור או לבן, ישנם הרבה סוגים של לידים ולכן המחיר משתנה פר תחום, פר הדרך שניתן לייצר ליד ולכן המחיר עבור ליד יהיה שונה פר חברה למכירת לידים, מהסיבה הפשוטה, יש חברה שיש לה כבר נכסים שעובדים בתחום שלכם וישנה חברה שאין לה את מה שנדרש, מיותר לציין כי חברה שיש לה כבר נכסים בתחום שלכם היא החברה המתאימה ביותר עבורכם הן ברמת הניסיון שיש לה בתחום שלכם והן ברמת המחיר, ככל שלחברה יש יותר ניסיון כך יש לה יותר לידים או דרכים לייצר לידים במחיר אטרקטיבי יותר

ניסינו ליצור לכם בכל זאת טבלה שיהיה לכם סדרי גודל של מחירים לרכישת ליד איכותי:

רוצים לקבל פרטים נוספים לתחומים אחרים? מוזמנים ליצור איתנו קשר

תחוםמחיר ליד קרמחיר ליד חם
לידים להדברות15 ₪ – 45 ₪35 ₪ – 85 ₪
לידים לביטוח45 ₪ – 65 ₪85 ₪ – 125 ₪
לידים לרופא שיניים28 ₪ – 48 ₪65 ₪ – 78 ₪
לידים לאינסטלציה78 ₪ – 128 ₪120 ₪ – 225 ₪
לידים למטבחים50 ₪ – 75 ₪85 ₪ – 165 ₪
עלידים לעיצוב פנים35 ₪ – 65 ₪65 ₪ – 135 ₪
לידים בתחום הסלולר10 ₪ – 30 ₪45 ₪ – 75 ₪
לידים לתשתיות אינטרנט10 ₪ – 30 ₪35 ₪ – 65 ₪
לידים לקבלנים, שיפוץ בית 25 ₪ – 55 ₪75 ₪ – 130 ₪

המחיר הסופי משתנה בהתאם לכמות הרכישה של הלידים ובהתחייבות לבנק לידים שתרכשו, כמה לידים בפועל תקבלו וכמה תחזירו לחברה שתמכור לכם את הלידים, בנוסף משתנה גם בהתאם לאזור השירות שתרצו (לדוגמא אם תבקשו לפלטר לידים רק לאזור מרכז או צפון הארץ) וככל שתתנו יותר התניות לליד כך המחיר יעלה בהתאם. פרמטר נוסף הוא לבלעדיות, ככל שהליד בלעדי כך יעלה יותר, אם לא אכפת לכם לחלק את הליד לאיש מקצוע נוסף כנראה שתחסכו כמה שקלים.

חברתנו משווקת לידים איכותיים למכירה עבור פרויקטים גדולים וקטנים כאחד, בתחום הבניה והיזמות, הזכיינות והמוצרים, בשוק הקמעונאי ועוד..

הערה: אנו לא משווקים/מוכרים לידים בכל התחומים, מוזמנים להתייעץ איתנו.

מחירים: מחירון קידום אורגני בגוגל | מחירון בניית אתרים | מחירון עיצוב גרפי

שאלות תשובות לגבי לידים

כן, הייחודיות של GalyamStudio היא בבניית האסטרטגייה השיווקית ובמתן פתרונות של לידים בצורה מדויקת ומפולחת ככל שניתן לכל לקוח ולקוח, אנו לא מעבירים את הלידים שלכם לאף אחד אחר, אנו מייצרים את הלידים במיוחד עבורכם ורק עבורכם, עם ניסיון של ניהול קמפיינים ממומנים ופרסום באינטרנט ובגוגל בעיקר, קידום אורגני מעל לעשור ולקוחות בתחומים שונים יש לנו את היכולת לספק לידים כמעט בכל תחום, נסו אותנו

אנו לא עובדים במודל CPL ולכן המחיר יהיה מוזל מאוד ביחס לחברות שמוכרות לכם פר ליד/פניה, התשלום עבורנו הוא תשלום חודשי קבוע, והתשלום הנוסף שלכם יהיה נטו לפרסום (אין לנו רווח מהתקציב עצמו), לכן במודל זה יש לנו אינטרס שהמחיר עבור הלידים יהיו זולים יותר ואיכותיים. אם בכל זאת תרצו לקבל הערכות מחיר התקשרו או כנסו לאתר למחירון הלידים במודל CPL

יצירת לידים זו ההתמחות שלנו, עם זאת לא בכל תחום ניתן ליצור לידים ולא בכל מחיר, לכן אנו נאפיין את הפעילות הנדרשת בהתאם לתחום שלך ומשם ניגש לבניית תוכנית אסטרטגית נכונה, בגדול יש לנו את הכלים להתמודד כמעט עם כל אתגר שתציבו בפנינו, GalyamStudio הנה ספקית גדולה בתחומים מתחרים מאוד ויצרנית לידים בארץ ובחו"ל

דוד נחמיאס
דוד נחמיאסמנהל שיווק - יקב אדיר
קרא עוד
תודה לעירית נאור וכל הצוות המוכשר מגל ים סטודיו על העבודה המושלמת והמקצועית ללא פשרות , תודה על כל הסבלנות ההבנה וההקשבה, זכינו להכיר אנשים מדהימים ומקצועיים ברמה הכי גבוהה שיש, בהחלט ממליצים לכל יקב ועסק להשתמש בשירותים שלכם
אוהד ספרן
אוהד ספרןמנהל שיווק - קבוצת טלכלל
קרא עוד
כמנהל דיגיטל העובד מול מספר חברות פרסום ודיגיטל השירות שאני מקבל מגל ים סטודיו הוא לא פחות ממדהים. מענה בכל שעה וטיפול מהיר מאוד בכל הבקשות, תיקונים ושינויים. מעל הכול השירות האישי של נאור הוא מה שיוצר עבורי את התחושה שאני בידיים טובות ויש מי שמטפל בפרויקטים המורכבים והחשובים שלנו. תודה!
אמיר פלג
אמיר פלגבעלים - אמיר פלג אדריכלות פנים
קרא עוד
סטודיו גל ים הוא מקום רציני שרואה את כל רצונות וצרכי הלקוח ויודע לתרגם אותם באופן מלא למיתוג,קידום ושיווק ברמה הגבוהה ביותר! שאפו
ליעוז חמו
ליעוז חמובעלים - רייזר הצפון
קרא עוד
מקצוענים מומלץ ביותר הרימו לי את המכירות בצורה משמעותית ביותר
גדי אזולאי
גדי אזולאימנכ"ל - Product-TV
קרא עוד
מרגישים את הלב הרחב שלכם בעבודה שלכם. תודה על הכל.
ליאב כספי
ליאב כספיבעלים - כספי גרופ
קרא עוד
רמת שירות ומקצועיות מהטובות שראיתי. הקשבה ויישום צרכי לקוח הביאו לכך שקיבלתי מוצר מושלם!!! מאוד נהנתי מהתהליך. מומלץ בחום!
טל גולדשטיין
טל גולדשטייןבעלים - מאה אחוז
קרא עוד
חברה מקצועית, עם המון לב, למי שמחפש לקבל תוצאות ולעבוד עם אנשים טובים. מומלץ בחום!
הקודם
הבא
נאור גל ים
נאור גל ים

בעלים ומנכ”ל GalyamStudio - יזם עם ניסיון בעולמות השיווק בדגש על SEO (קידום אתרים אורגני בגוגל), חי, נושם וחולם 24/7 את תחום האינטרנט מעל 2 עשורים.

מלאו פרטים להצעת מחיר

מאמרים שיכולים לעניין אותך

מיתוג עורכי דין
מיתוג

מיתוג עורכי דין

מיתוג עורכי דין – איך ליצור מיתוג בצורה נכונה ביותר לך? מה הן הנקודות החשובות

תוכן עניינים
דוד נחמיאס
דוד נחמיאסמנהל שיווק - יקב אדיר
קרא עוד
תודה לעירית נאור וכל הצוות המוכשר מגל ים סטודיו על העבודה המושלמת והמקצועית ללא פשרות , תודה על כל הסבלנות ההבנה וההקשבה, זכינו להכיר אנשים מדהימים ומקצועיים ברמה הכי גבוהה שיש, בהחלט ממליצים לכל יקב ועסק להשתמש בשירותים שלכם
אוהד ספרן
אוהד ספרןמנהל שיווק - קבוצת טלכלל
קרא עוד
כמנהל דיגיטל העובד מול מספר חברות פרסום ודיגיטל השירות שאני מקבל מגל ים סטודיו הוא לא פחות ממדהים. מענה בכל שעה וטיפול מהיר מאוד בכל הבקשות, תיקונים ושינויים. מעל הכול השירות האישי של נאור הוא מה שיוצר עבורי את התחושה שאני בידיים טובות ויש מי שמטפל בפרויקטים המורכבים והחשובים שלנו. תודה!
אמיר פלג
אמיר פלגבעלים - אמיר פלג אדריכלות פנים
קרא עוד
סטודיו גל ים הוא מקום רציני שרואה את כל רצונות וצרכי הלקוח ויודע לתרגם אותם באופן מלא למיתוג,קידום ושיווק ברמה הגבוהה ביותר! שאפו
ליעוז חמו
ליעוז חמובעלים - רייזר הצפון
קרא עוד
מקצוענים מומלץ ביותר הרימו לי את המכירות בצורה משמעותית ביותר
גדי אזולאי
גדי אזולאימנכ"ל - Product-TV
קרא עוד
מרגישים את הלב הרחב שלכם בעבודה שלכם. תודה על הכל.
ליאב כספי
ליאב כספיבעלים - כספי גרופ
קרא עוד
רמת שירות ומקצועיות מהטובות שראיתי. הקשבה ויישום צרכי לקוח הביאו לכך שקיבלתי מוצר מושלם!!! מאוד נהנתי מהתהליך. מומלץ בחום!
טל גולדשטיין
טל גולדשטייןבעלים - מאה אחוז
קרא עוד
חברה מקצועית, עם המון לב, למי שמחפש לקבל תוצאות ולעבוד עם אנשים טובים. מומלץ בחום!
הקודם
הבא
לקוחות אומרים עלינו
התייעצו עם מומחה
להמשך הודעת ווטסאפ מלאו פרטים!
לוגו גל ים סטודיו צבע שחור

מלא/י פרטים

צריכים עזרה?

מלאו פרטים עכשיו!
ותקבלו שיחת ייעוץ חינם

Call Now Button