לידים איכותיים למכירה

לידים איכותיים למכירה | מכירת לידים | לידים לעסקים | יצירת לידים וטיוב

מהי ההגדרה של ליד איכותי? ליד איכותי הוא כאשר לקוח פוטנציאל יצר קשר לאחר שהוא מודע לשירות או המוצר שלך ומעוניין במוצר שלך, ניתן להגדיר את הליד לאיכותי יותר אם הוא קיבל פרטים נכונים לגבי השירות או המוצר שלך, לדוגמא אם אתה סוכנות רכבים להשכרה, והליד הגיע לדף נחיתה מעוצב יפה עם פרטים לגבי השכרת רכב באופן כללי, אשר הדף מוביל את הגולש למלא פרטים בצורת משפך..

במקרה הנ"ל הליד בינוני, במקרים טובים יותר הליד ייחשב לאיכותי אם בדף בואו נאמר היו פרטים כגון מחירים, עלות יומית/שבועית ואת דגמי הרכבים המוצעים או שיש במלאי, כך הסבירות שאותו הגולש יצור קשר עם ידע נרחב יותר על השירות/המוצר וכך גם יחס ההמרה יהיה גבוה יותר, במילים אחרות זהו ייחשב כמוצר שנקרה לידים איכותיים למכירה אשר יקר יותר מליד אחר.

ישנם מספר שיטות למכירת לידים איכותיים, ההליך הידוע הוא הליך קניית לידים על בסיס הצלחה בלבד, החברה המוכרת תיתן כמות של לידים שתסוכם מראש עם הלקוח ולאחר בדיקת התכנות תבצע קמפיין עבור הלידים בכל הכלים העומדים לרשות החברה המבצעת ואילו כל ליד יהיה מתומחר במחיר יקר במידה ומדובר בליד אחד וללא העברה לגורמים אחרים, ליד זה ייחשב לליד איכותי ביותר.

כלים: שיווק בקידום אורגני בגוגל, ניהול והקמת קמפיין ממומן, ניהול דפי תוכן אורגנים בפייסבוק, שימוש בדטאבייס קיים של החברה לשליחת מגא מיילים לחברות ועסקים (הכל חוקי), רימרקטינג, ניהול מועדון לקוחות ועוד..

הליד המבוקש יעבור שיחת טיוב, לבדיקה אם הליד מעוניין בשירות המדובר, הליד יעמוד בקריטריונים אותם יגדיר הלקוח. כל ליד וליד ניתן יהיה לפלח ע"פ פילוח של גיל, מין, איזור גיאוגרפי ועוד.. על החברה שמוכרת את הליד, במקרה הנ"ל חברת גל ים סטודיו האחריות לבחון את דף הנחיתה שיכלול את כל אותם הפרמטרים שהלקוח הגדיר.

לדוגמא אם יהיה מדובר במוצר שאסור למכור אותו לגילאי מתחת לגיל 18, חובה על החברה לציין זאת, מעבר לכך בניהול הקמפיין החברה תאפיין ותשים לכך דגש, שימו לב…היות ובעסקה זו קיים סיכון כספי לחברת האינטרנט עלות הליד עולה וגם הסיכון שלא יקחו את הליד גבוה, לכן האינטרס הוא הדדי בשל כך תהיה שקיפות ייתרה בתהליך, כי בסופו של דבר מי כמוכם יודע ומבין את המוצר/השירות שלכם טוב יותר ממכם?

לידים איכותיים למכירה

דומאות לדפי נחיתה ופוסטים בפייסבוק שמייצרים לידים בתחומים שונים (לחצו על התמונה להגדלה):

פרמטרים נוספים שיבהירו לכם למה ליד נקרא ליד איכותי

במקרים בהם יש כפילות בליד: יכול להיות מצב שבוא הגולש מילא פרטים ממספר מקורות שונים. ישנם חברות ובעלי עסקים אשר מוכנים לרכוש את הליד הכפול גם, היות והם טוענים שאם מדובר באדם שמלא את הפרטים במספר מקומות כנראה שהוא מוכן לפעולה וליד חם מאוד וסבירות לסגירת עסקה גבוה יותר מליד יחיד.

טיוב של הלידים ליצירת לידים איכותיים למכירה: לא לכל ליד ניתן את השירות הזה, אך לאלו שמוכנים לשלם קצת יותר מהרגיל על לידים איכותיים ממש עם יחס המרה ברור וגבוה יותר..אנו נבצע עבורם שיחת טיוב כמעיין סינון ראשוני לליד איכותי יותר וליד איכותי פחות, כל הסינון יעשה עם קריטריונים שיהיו ברורים וכתובים מראש. המטרה של הפרסום והא שהלקוח שלנו יקבל את הטוב ביותר, בלי רעשים מיותרים, רק לידים איכותיים ולקוחות שקונים.

טיפ קטן: המטייב בעל כוח אדיר לשיחת הכנה לסגירת עסקה. השתמשו בטיוב בצורה נכונה והגדירו את השאלות אשר צריכים להישאל כאילו המטייב הינו מוכר בחברתכם. כמו כן המטייב ממותג שם/שפה כאילו היה מחברתכם, אילו לא תגדירו לו תהליך שיחה נכון המטייב יכול לעשות גם דברים שאינם יהיו בהכרח טובים ליחס ההמרה או להשפעה של המכירה. שימו לב שתהליך הטיוב יהיה סיסטמטי ונכון לעסק שלכם.

בלעדיות הלידים: גם כאן ישנה אפשרות להעלות את המחיר של הליד או להוזיל אותו, הליד שתבחרו לקחת יכול להגיע רק אליכם או לעוד 3 נותני שירות, מה שנקרא בבלעדיות או לא. הליד הבלעדי יהיה מנותב אך ורק לחברה או עסק אחד ע"י חברת הלידים שתספק אותם. קיימים  שבו המוצר/או השירות מאוד זול ביחס לעלות הליד ואילו ישנה תחרות גדולה מאוד. אז במקרים כאלו מי שיקבל את הליד לא יוכל לשלם עלות ליד בלעדית ובגלל שהתחום תחרותי מאוד יש ביקוש, ועל כן יהיו כמות לידים גדולה…הדבר גורם למחיר הליד לרדת ואילו לכמות הרוכשים של הלידים לעלות, לכן בתחומים שכאלו הליד זול יחסית אך הוא עובר למספר גורמים.

הגדרת האיכות וכניסה לרזולוציה המודדת את איכותו: ברוב המקרים לא תהיו בררנים לגבי הליד, אבל היי…תוכלו להגדיר מראש את הקריטריונים של הליד שממלא את הפרטים, לדוגמא אם אתם עוסקים במכונאות אופניים, תוכלו להגדיר שהלקוחות שלכם צריכים להיות מאיזור מושב בן שמן, מודיעין וכו (שם יש אוכלוסיה רבה יותר של רוכבי אופניים). וכמו כן שרוכבי האופניים שלכם יהיו רוכבי שטח ולא רוכבי כביש (גם מכוון שזהו תחום ההתמחות שלכם וגם בגלל שהרכיבים הרבה יותר מהר מתקלים בתחום רוכבי השטח), בנוסף תוכלו בדף הנחיתה יגדיר הרוכב את רמת כמות הרכיבות שלו וכן הלאה, בעצם ההגדרות שלכם יכולות להיות אין סופיות וחשוב שתגדירו כמה שיותר, כך תקבלו את הליד האיכותי ביותר.

חברתנו משווקת לידים איכותיים למכירה עבור פרויקטים גדולים וקטנים כאחד, בתחום הבניה והיזמות, הזכיינות והמוצרים, בשוק הקמעונאי ועוד..נשמח לארח אתכם או להגיע לעסק שלכם לפגישת הכרות ולראות כיצד ניתן לתת לכם את השירות הטוב ביותר שאנו רק יכולים לתת. מלאו פרטים בטופס הבא והשאר כבר היסטוריה 🙂

Save

Save