ניהול חשבון אינסטגרם – 7 טיפים לניהול חשבון מצליח!

ניהול חשבון אינסטגרם בשנים האחרונות הפך האינסטגרם לרשת החברתית המובילה
לפרסום עצמאי ועסקי, ויש לומר אפילו את פייסבוק.

הייחוד של האינסטגרם ללכוד בין רגע בעדשת המצלמה את הרגעים והחוויות באותה השנייה שהם קורות במהלך החיים.
כיום, ניהול חשבון אינסטרם הוא חובה לכל עסק – כי מי שלא שם לא קיים.

1. אז מה הבידול שחייב ליצור מעסקים אחרים? דבר ראשון, ברגע שהתחלתם ניהול חשבון אינסטגרם עסקי, קשרו אותו לדף העסקי שלכם בפייסבוק,
כך שיופיע באודות. חשוב לזכור שהמעורבות וההמרות מתקיימות בפייסבוק ולכן חשוב לנו לקשר את שני הקהלים ברשתות החברתיות.

2. פרופיל – עריכת הפרופיל והאודות הם מנוע לקידום, כי ברגע שהגולש נכנס זה בין הדברים הראשונים שהוא רואה אחרי הלוגו שלכם.
חשוב לפרט בקצרה על העסק, את מטרותיו, את שעות הפתיחה ופרטים ליצירת קשר.

3. תמונות – נסו ככל הניתן להעביר את המסר בתמונות שאתם מעלים, יצרו תחושה של חוויה סוחפת, ממתגת ומושכת את הלקוח.
תייצרו תמונות שיווקיות ושונות כל פעם. בעת העלאת סטורי וסרטונים, השתמשו באפקטים הניתנים ע"י האינסטגרם, זה תמיד יוצר חיוך אצל הצופה.
כל פוסט שתעלו, זכרו לרשום #האשטגים, עד 30 בפוסט, הדבר יוצר קידום בכל העולם וחושף את העסק שלכם לעוקבים ולקהלים חדשים.

4. מנהל מודעותבמנהל המודעות בפייסבוק תייצרו קהל שהגיע מאינסטגרם, בעזרת ניהול חשבון אינסטגרם שעשיתם,
כך תוכלו ליצור הפרדה בין שני הקהלים וכל פעם לפרסם לקהל האחר את מה שהקהל הקודם עוד לא ראה.

ניהול חשבון אינסטגרם

והוא שמאפשר להביא את העסק לחשיפה אדירה שלא הייתה בעבר במינימום מאמץ, כל זאת במחיר כמעט ללא תמורה,
עם תוצאות וצמיחה ענקית. אז אם החלטתם לפרסם את העסק שלכם באינסטגרם, פנו אלינו עוד היום,
קבלו הצעה אטרקטיבית ובואו נתחיל בתהליך הצמיחה והפרסום ביחד!

5. חיבור בין שני הרשתות החברתיות – זה הדבר החשוב והנכון ביותר לעשות כאשר יוצרים דף עסקי חדש באינסטגרם.
שמרו על תוכן מתאים בשני הרשתות בהתאם לקהל, אך תמיד קשרו בין החשבונות למטרות פרסום ושיווק באינטרנט.
הקהל תמיד רוצה לראות ולהחשף לדברים חדשים, חשוב לרענן לו את העין מדי יום.

6. Follow – עקבו אחרי פרופילים של עסקים אחרים הקשורים לתחום של העסק, כך תייצרו גם קהל עוקבים גדול יותר ואפילו שיתוף פעולה עתידי עם העסק השני.
עוד סיבה לעקוב אחרי עסק אחר בתחום היא לראות את הפרסומים השונים של אותו המתחרה, לשאוב השראה, להגיב ולשתף.

7. תזמון לו"ז – תזמנו את לוח הזמנים בעת העלאת תכנים לחשבון אינסטגרם. תבדקו מתי השעות והימים שהכי עובד לכם להביא עוקבים חדשים ופעלו לפי זה בעתיד.
עשוי לקרות מצב שיש עוקבים שאוהבים גם את הפייסבוק וירצו לראות תכנים שונים בשני הערוצים באותו הזמן,
ולכן ניתן לגוון בתכנים ולא מחייב להעלות את אותו התוכן לשני העמודים. גוונו בסדר ההעלאה, בצבעוניות ובאסתטיות והעוקבים כבר יתחילו לפרוח מעצמם.