ניהול קמפיינים בגוגל

ניהול קמפיינים והקמת קמפיין ממומן מאפשרת ליהנות באופן מידיי מתנועה לאתר וזרימת לידים מהירה. אנחנו יודעים למקסם  כל פלטפורמה בהתאם ליתרונות שלה ולמטרות ולהוביל למקסימום תוצאות חשיפה במינימום עלות!

ניהול קמפיינים ברשת החיפוש  – הגדלת תנועה לאתר  והעלאת כמות בפניות

הלקוחות הפוטנציאלים מחפשים בדיוק את השירות או המוצר שלכם  (על ידי שימוש במונחי חיפוש ) ומוצאים את המודעה שלכם תוך דקות בתוצאות החיפוש, אתם משלמים רק על קליקים ונהנים מלקוחות חדשים ותנועה מיידית לאתר.

ניהול קמפיינים ברשת התוכן – להכיר לקוחות חדשים

קניית מדיה באחד מהאתרים המובילים בישראל היא עסק יקר. העלות החודשית מתחילה בכמה אלפי שקלים ואתם משלמים בעצם על כמות האנשים שראו את המודעה ולאו דווקא הקליקו עליה בפועל והגיעו לאתר שלכם. האלטרנטיבה היעילה ביותר היא רכישת מדיה דרך רשת התוכן של גוגל בה יכולים להופיע בYnet / Globes /Calcalist / Bizportal/ Walla  וכמעט כל אתר שבו נמצאים הלקוחות הפוטנציאלים שלכם. תוך דקות וללא התחייבות לעלויות חודשיות – התקציב ניתן לשינוי בכל רגע.

דוגמא לניהול קמפיין עבור לקוח "שוק הרצל" שמוביע באתר בכלכליסט:

ניהול קמפיין של שוק הרצל

ניהול קמפיין של שוק הרצל

YouTube  – הגדלת חשיפה והיכרות עם המותג

ניהול קמפיין ליוטיוב והפרסומות ביוטיוב מוצגות ללקוחות פוטנצלים שבויים ( לפחות ל-5 השניות הראשונות)  וגם אם אין לכם סרטון תדמיתי איכותי אתם יכולים להעלות קמפיין שיציג את העסק או המוצר שלכם. הפרסומות בין הסרטונים ביוטיוב מייצרות בעיקר היכרות עם העסק וזה היתרון העיקרי שלהם בנוסף לעלויות נמוכות בטירוף. רק מי שצפה עד הסוף/הקליק משלם ובחישוב פשוט :

דמיינו 100,000 שנחשפו למודעה . מתוכם 50 קליקים >>  עלות קליק 0.3 ₪ >> שילמתם רק 15 ₪ עבור 100,000 איש שנחשפו לעסק שלכם

רימרקטינג – גידול בלקוחות החוזרים

דרך ריווחית להחזיר לקוחות שהיו באתר שלכם לבקר שוב ( ובעיקר לרכוש)  היא דרך קמפיין רימרקטינג.  המודעה תוצג לגולש באתרים שונים ותחזיר אותו לבקר באתר וכמובן לבצע רכישה ( העלויות לליד/המרה הרבה יותר נמוכות כי את ההשקעה הראשונית בלקוח כבר עשיתם)

פרסום בפייסבוק/אינסטגרם  – תוצאות ומדידת ROI

איפייון קהל היעד ( דמוגרפית) והבנה באילו קבוצות או דפים הוא משוטט ומהם תחומי העניין שלו תעזור לנו למקד את הפרסום ולהוביל קמפיין מנצח.  בכל רגע נתון אנחנו עם יד על הדופק לוודא שהקמפיין מצליח והמדדים שהגדרנו בתחילתו נשמרים

Save