פרסום אפליקציות

מאז שהסמארטפונים נכנסו אל חיינו, מאוד קשה לנו להתנהל בלעדיהם. מעבר לשימוש העיקרי שלשמו נועד הטלפון – לחייג, כיום אפשר לעשות בו שימושים נוספים וכמעט לכל דבר קיימת אפליקציה. צריך לכוון את המיתרים בגיטרה? יש אפליקציה לטלפון שיכולה לעזור לך. צריך לעשות קולאז' מתמונות? אפליקציה. עריכה לסרטון? אפליקציה. אז מה עושים במצב בו יש לך אפליקציה משלך שיכולה לעזור לאנשים אחרים? להלן עצות מועילות בנושא פרסום אפליקציות.

פרסום אפליקציות – כיצד עושים זאת?

למרות שמדובר על מכשירים טלפוניים, שיטת הפרסום מאוד דומה לזו של מוצר או אתר אינטרנטי אחר. אז ממה כדאי לך להתחיל?

  1. רשתות חברתיות – לפי הסטטיסטיקה כ80% מהגולשים ברשתות החברתיות, עושים זאת דווקא דרך מכשירי הסמארטפון. אם תסתכל על סדר יום של אדם ממוצע, הוא קם בבוקר, שותה את הקפה שלו ומתעדכן בחדשות בסמארטפון, אחר כך נוסע באוטובוס לעבודה וממשיך לצפות בניוז פיד בפייסבוק. בודק את הטלפון בעבודה מדי פעם, בדרך חזרה הביתה, ממשיך לגלוש באינטרנט של הטלפון, מגיע הביתה, מתעסק בדברים שלו ונרדם עם הטלפון ביד. המשתמש הממוצע נמצא הרבה מאוד זמן בטלפון וגולש המון ברשתות החברתיות, אז למה לא לנצל זאת לטובתנו? אם מדובר על פרסום אפליקציות, רשתות חברתיות הן ה-פלטפורמה לכך וקיימות מספר דרכים לשווק את האפליקציה שלך בפלטפורמה זו. בתור התחלה, מומלץ לפתוח עמוד פייסבוק עסקי עם השם של האפליקציה על מנת שאנשים יתחילו להכיר אותך, ילחצו לייק ויבינו קצת את הקונספט. חשוב לשמור על אינטראקציה עם הלקוח, לפרסם פוסטים מספר פעמים בשבוע, לענות על שאלות. נסה שהפוסטים השבועיים יהיו כמה שיותר מעניינים וכך יש סיכוי שאחד מהפוסטים יהפוך להיות ויראלי, מה שיגרום לחשיפה רחבה יותר. בנוסף לכך, ניתן להפעיל אופציה של קידום ממומן. ליצור פוסט מעניין ולהשקיע קצת כסף לצורך הקידום שלו. ככל שיש לך תקציב גדול יותר, כך תוכל לחשוף את הפוסט ליותר אנשים ולגרום לאנשים להוריד את האפליקציה שלך.
  2. פליירים – זה יכול להישמע קצת מיושן ולא קשור לסמארטפונים, אך דווקא בתחום של פרסום אפליקציות, פליירים יכולים להיות שימושיים מאוד. אנשים עדיין ממשיכים ללכת לקניונים, לאכול במסעדות, לטייל ברחובות וזה הזמן שאתה יכול להביא להם פלייר מעניין עם קוד לסריקה שמוביל ישירות להורדה של האפליקציה.

לסיכום, פרסום אפליקציות הוא תחום מגוון, נסה להיות יצירתי ולחשוב על דרכים מעניינות לשווק את המוצר שלך.

לחצו כאן בחזרה לעמוד הראשי