הדברים אשר משפיעים על מבנה האתר וקידומו בגוגל

תוכן עניינים

מבנה אתר אינטרנט – שיווק ובכלל קידום אתרים בגוגל לאתר שלכם הנו פקטור חשוב לכמות הפניות שיהיו ממנו בעתיד הקרוב והרחוק. 

אבל מבנה האתר ברמת היררכייה ושיקוף לגוגל ולגולשים הוא פרמטר לא פחות חשוב, בדיוק כמו שאתה נכנס לסופר ויודע לאן ללכת כאשר אתה רוצה לקנות חלב (בסוף ימינה או שמאלה ולא משנה מאיזה חלק אתה במפה הפוליטית) כך צריך שמבנה האתר יהיה ברור לגוגל ובעיקר למשתמש.

מהם מרבית הדברים אשר יכולים להשפיע על מבנה אתר האינטרנט ועל קידומו

פעילויות קידום אתרים בגוגל בדרך מתרכזת במספר דברים עיקריים וכמובן ישנם הדברים המלווים שיוכלו ליצור הבדל בניכם לבין המתחרים שלכם, אנו נמנה במאמר זה 2 נתונים חשובים ועיקריים:
האחד הינו תוכן לאתר העסק שלכם, על מנת ליצור תוכן איכותי ורלוונטי לגולשים שלכם רצוי לבנות או יותר נכון לכתוב תוכן איכותי (בקישור הקודם, האם תוכן איכותי מקפיצה את אתרגם במיקום? )עם ערך מוסף כלשהו, כשאנו מציינים שכדאי לתת ערך מוסף אנו לא מדברים על הנחות ומבצעים, אלא על תוכן שייצור קשר ורצון לגולש להבין את התוכן שלכם בגובה העיניים ועם מידע חדש שהגולש יוכל אף להפיק לקחים או להבין דברים שלפני שקרא את המאמר לא ידע אותם.

אז לאחר שהבנתם שחשוב ליצור קשר איכותי עם הגולש ולתת לו ערך מוסף עוד לפני שהצלחתם או ניסיתם למכור לו משהו יש צורך לבנות את המבנה של האתר, מבנה האתר וצורתו הנכונה יכלול היררכיה בריאה. כשאומרים היררכיה שווה להיתקע על זה למספר רגעים ולהסביר את המילה לצופה ההדיות.

משמעות היררכיה: היא לדוגמא אם תיגשו לחנות פיזית ותפשטו את המבנה בצורה הבאה מי שייכנס יבין שהחנות בעצם בנויה בצורת משפך שיווקי למטרה אחרת, גולש = כסף = תשלום, המבנה ההיררכי של החנות מושטת על זה, שאלו את עצמכם האם ייתכן שתיכנסו לחנות והדבר הראשון שתראו זה את הקופה, ז"א שהיא תחסום אתכם משאר המוצרים? הייתכן שתיכנסו לחנות נעליים והמוכר יגיד לכם שבחנות מוכרים גם ויסקי וגם ספות (מממ…למתחכמים שבניכם איקאה או פוקס הום זו לא חנות, יותר קרוב לקניון) דבר נוסף שיש לחשוב עליו לפני שניגשים לבניית היררכיה נכונה לאתר או חנות אינטרנט הוא מבנה הקישורים באתר ובחירת מילות המפתח. אז על מנת לבנות קישורים צריך לדעת אלו מילות חיפוש בוחרים ולזה צריך להקדיש קצת זמן, מעבר לבחינת הביטויים יש צורך לבצע הערכת כמות החיפושים, תוכלו לעשות זאת בכלים שונים או פשוט בכלי מילות המפתח של גוגל.

בואו נהיה ידידותיים לגולשים ובעיקר לגוגל -בניית מבנה אתר נכונה וחכמה

אחד הדברים היותר חשובים בעיני הגולש וגוגל שתהיה זרימה באתר, גוגל וגם הגולש (אם תחשבו קצת זה הגיוני) הינם משוטטים מושבעים, הגולש בכל פעם שניכנס לאתר מנסה לאמוד את איכות החברה והשירות שהם מציעים, תוסיפו לכך שהוא מנסה להיכנס למספר דברים גם לצורך השוואות מחיר של מוצר וגם על מנת להבין מה מציעים (קחו לדוגמא שהלכתם לחנות נעליים וראיתם את הנעליים שמצאתם, לא תמשיכו לראות מוצרים נוספים?), הזרימה בדרך כלל בתוך האתר משתמעת בכך שתגיעו לדף ספציפי ולרוב כנראה שתראו קישורים נוספים למוצרים נוספים, אפשר לראות את הקישורים בגוף המאמר ו/או המוצר/שירות שהחברה נותנת ולפעמים גם מוגשים כ Breadcrumbs (פירורי לחם) אשר עוזרים גם לניווט בתוכן האתר, כמו כן ניתן לצפות גם ב Related Links באתרי חנות או קטלוג אשר מפנים למוצרים דומים שיכולים להיות רלוונטיים לגולש.

כמה תוצאות של קידום אורגני לאתרים של  לקוחות שלנו

שם החברה ביטוי עמוד ראשון

הלוואות

הלוואות מיידיות
הלוואה שופרסל
הלוואות קטנות
שם החברה ביטוי עמוד ראשון

ביטוח קטנוע
בדיקת כפל ביטוחים
בדיקת לטרקטורון
שם החברה ביטוי עמוד ראשון

דוכן אוכל
פוד טראק
food truck

סוף מעשה מחשבה תחילה

בסוף התהליך צריך להגיע לתוצאה, בתוצאה הסופית צריך לגרום לגולש שחוויית המשתמש תהיה בריאה ונכונה, וזה מתבטא במספר אופנים,

היום הגולש מתוחכם יותר ויותר, יש לו ציפיות גבוהות ואפס סובלנות, אנו חיים בעולם של כאן ועכשיו ואם זה לא קורא מהר אז הולכים לאלטרנטיבה אחרת וחדשה שיכולה להיות יותר טובה, יותר מזמינה ושלא דורשת מכם מאמץ כלשהו, אז למה לא ללכת לאלטרנטיבה אחרת? והתשובה שלכם צריכה להיות כי אצלנו טוב יותר מאשר אצל השכנים, אצלנו יש את כל מה שהגולש חיפש ויותר.

מהם רוב הסיבות שגורמות לגולש ללכת למחוזות אחרים?

  • מוצר לא רלוונטי
  • המוצר מתחכם מדי
  • אין מחיר או מחיר גבוה מדי (אם זה מכוון זה בסדר ולפעמים גם רצוי בתחומים מסוימים)
  • אין גילוי נאות
  • אין הנעה לפעולה
  • מהירות האתר איטית (אתר כבד, שימוש במאגר תמונות כבדות)
  • קשה ליצור קשר במהירות
  • מבנה האתר שבנוי לא נכון

כל הפרמטרים הללו משפיעים בצורה ישירה גם על קידום האתר בגוגל ותוסיפו לכך את הדברים הבאים,

  • אחוזי נטישה (אם אחוז הנטישה גבוה מהרגיל זו בעיה שיש לטפל בה)
  • אחוזי המרה (1.כמה פנו בחודש מהאתר? 2. כמה סגרו מתוך הפונים?)
  • אחוזי הקלקות (ממוצע של כל גולש)

את כל המידע על מבנה האתר וההשלכות שלו ניתן ללמוד ולצפות בגוגל אנליטיקס.
ישנם עוד הרבה פרמטרים שגורמים לאתר להתקדם בגוגל, מאמר זה נוגע בתמצית קטנה ובנושא היררכיה בלבד, אם ברצונכם לקבל יעוץ או שירותים מוזמנים ליצור קשר.

דוד נחמיאס
דוד נחמיאסמנהל שיווק - יקב אדיר
קרא עוד
תודה לעירית נאור וכל הצוות המוכשר מגל ים סטודיו על העבודה המושלמת והמקצועית ללא פשרות , תודה על כל הסבלנות ההבנה וההקשבה, זכינו להכיר אנשים מדהימים ומקצועיים ברמה הכי גבוהה שיש, בהחלט ממליצים לכל יקב ועסק להשתמש בשירותים שלכם
אוהד ספרן
אוהד ספרןמנהל שיווק - קבוצת טלכלל
קרא עוד
כמנהל דיגיטל העובד מול מספר חברות פרסום ודיגיטל השירות שאני מקבל מגל ים סטודיו הוא לא פחות ממדהים. מענה בכל שעה וטיפול מהיר מאוד בכל הבקשות, תיקונים ושינויים. מעל הכול השירות האישי של נאור הוא מה שיוצר עבורי את התחושה שאני בידיים טובות ויש מי שמטפל בפרויקטים המורכבים והחשובים שלנו. תודה!
אמיר פלג
אמיר פלגבעלים - אמיר פלג אדריכלות פנים
קרא עוד
סטודיו גל ים הוא מקום רציני שרואה את כל רצונות וצרכי הלקוח ויודע לתרגם אותם באופן מלא למיתוג,קידום ושיווק ברמה הגבוהה ביותר! שאפו
ליעוז חמו
ליעוז חמובעלים - רייזר הצפון
קרא עוד
מקצוענים מומלץ ביותר הרימו לי את המכירות בצורה משמעותית ביותר
גדי אזולאי
גדי אזולאימנכ"ל - Product-TV
קרא עוד
מרגישים את הלב הרחב שלכם בעבודה שלכם. תודה על הכל.
ליאב כספי
ליאב כספיבעלים - כספי גרופ
קרא עוד
רמת שירות ומקצועיות מהטובות שראיתי. הקשבה ויישום צרכי לקוח הביאו לכך שקיבלתי מוצר מושלם!!! מאוד נהנתי מהתהליך. מומלץ בחום!
טל גולדשטיין
טל גולדשטייןבעלים - מאה אחוז
קרא עוד
חברה מקצועית, עם המון לב, למי שמחפש לקבל תוצאות ולעבוד עם אנשים טובים. מומלץ בחום!
הקודם
הבא
נאור גל ים
נאור גל ים

בעלים ומנכ”ל GalyamStudio - יזם עם ניסיון בעולמות השיווק בדגש על SEO (קידום אתרים אורגני בגוגל), חי, נושם וחולם 24/7 את תחום האינטרנט מעל 2 עשורים.

מלאו פרטים להצעת מחיר

מאמרים שיכולים לעניין אותך

בניית חנות וירטואלית
wordpress

בניית חנות וירטואלית

בניית חנות וירטואלית וורדפרס – מעוניין לבנות חנות וירטואלית לעסק? בתחום החנויות הווירטואליות קיים מגוון

חברת לידים
יצירת לידים

חברת לידים

חברת לידים – מודל CPL יפגיש את הקונה הפוטנציאלי למוצר/שירות שלך בקליק אחד בלבד! פעם תסריט

תוכן עניינים
דוד נחמיאס
דוד נחמיאסמנהל שיווק - יקב אדיר
קרא עוד
תודה לעירית נאור וכל הצוות המוכשר מגל ים סטודיו על העבודה המושלמת והמקצועית ללא פשרות , תודה על כל הסבלנות ההבנה וההקשבה, זכינו להכיר אנשים מדהימים ומקצועיים ברמה הכי גבוהה שיש, בהחלט ממליצים לכל יקב ועסק להשתמש בשירותים שלכם
אוהד ספרן
אוהד ספרןמנהל שיווק - קבוצת טלכלל
קרא עוד
כמנהל דיגיטל העובד מול מספר חברות פרסום ודיגיטל השירות שאני מקבל מגל ים סטודיו הוא לא פחות ממדהים. מענה בכל שעה וטיפול מהיר מאוד בכל הבקשות, תיקונים ושינויים. מעל הכול השירות האישי של נאור הוא מה שיוצר עבורי את התחושה שאני בידיים טובות ויש מי שמטפל בפרויקטים המורכבים והחשובים שלנו. תודה!
אמיר פלג
אמיר פלגבעלים - אמיר פלג אדריכלות פנים
קרא עוד
סטודיו גל ים הוא מקום רציני שרואה את כל רצונות וצרכי הלקוח ויודע לתרגם אותם באופן מלא למיתוג,קידום ושיווק ברמה הגבוהה ביותר! שאפו
ליעוז חמו
ליעוז חמובעלים - רייזר הצפון
קרא עוד
מקצוענים מומלץ ביותר הרימו לי את המכירות בצורה משמעותית ביותר
גדי אזולאי
גדי אזולאימנכ"ל - Product-TV
קרא עוד
מרגישים את הלב הרחב שלכם בעבודה שלכם. תודה על הכל.
ליאב כספי
ליאב כספיבעלים - כספי גרופ
קרא עוד
רמת שירות ומקצועיות מהטובות שראיתי. הקשבה ויישום צרכי לקוח הביאו לכך שקיבלתי מוצר מושלם!!! מאוד נהנתי מהתהליך. מומלץ בחום!
טל גולדשטיין
טל גולדשטייןבעלים - מאה אחוז
קרא עוד
חברה מקצועית, עם המון לב, למי שמחפש לקבל תוצאות ולעבוד עם אנשים טובים. מומלץ בחום!
הקודם
הבא
לקוחות אומרים עלינו
התייעצו עם מומחה
להמשך הודעת ווטסאפ מלאו פרטים!
לוגו גל ים סטודיו צבע שחור

מלא/י פרטים

צריכים עזרה?

מלאו פרטים עכשיו!
ותקבלו שיחת ייעוץ חינם

Call Now Button