קידום אתרי תיירות (בגוגל)

תוכן עניינים

קידום אתרים תיירות (בגוגל) – תחום התיירות הוא אחד התחומים הפופולריים, המחופשים והתחרותיים ביותר בגוגל.

בשל עובדה זו גם קידום אתרי תיירות בגוגל הופכת להיות משימה קשה ומאתגרת במיוחד ולכן אתם רוצים בראש ובראשונה להיצמד לחברה לקידום אתרים מקצועית ומנוסה שתבצע את העבודה.

תחום קידום האתרים האורגני בגוגל בתחום התיירות יכולים לדרוש מכם משמעת, סבלנות, עבודה סיזיפית ודאגה עד לפרטים הקטנים ביותר ומשאבים רבים.

ישנם דברים שונים מתחומים אחרים שצריך להתייחס אליהם וכאן נבחן הניסיון של חברת הקידום שאתם עובדים עמה.

לפני שנתחיל, GalyamStudio עם ניסיון רב בתחום התיירות, קידמנו חברות תיירות גדולות ויש לנו הניסיון לכך, מלבד זאת אנו בעלי נכסים באינטרנט ודבר זה עלול לחסוך לכם זמן רב של ניסוי וטעייה כי לנו כבר היכולת לספק את הסחורה.

סוגים שונים של אתרי תיירות ותוצאות שונות בגוגל:

ראשית כדאי לדעת שיש סוגים שונים של אתרי תיירות: פורטלים בתחום התיירות ואתרים המחלקים מידע בתחום, אתרי תיירות המקודמים ליעד ספציפי או נישה ספציפית (לדוגמה חופשות סקי), אתרי תיירות של חברות תיירות המקדמות טיולים מאורגנים ודילים בארץ ובחו"ל, אתרים של מלונות, אתרים של צימרים, אטרקציות תיירותיות, מדריכי תיירות ועוד.

כל אחד מסוגי האתרים הללו נדרש בביצוע התאמות שונות הן בהליך הקידום והן בתוצאות המוצגות בגוגל.

לדוגמה: כאשר תחפשו מלון ביעד מסוים בחו"ל גוגל תציג לכם מפה ותוצאות מתקדמות של בתי מלון באותו היעד.

לעומת זאת אם תחפשו צימרים סביר להניח שתמצאו תוצאות של אתרי צימרים מובילים.

כמה תוצאות של קידום אורגני לאתרים של  לקוחות שלנו

שם החברה ביטוי עמוד ראשון

הלוואות

הלוואות מיידיות
הלוואה שופרסל
הלוואות קטנות
שם החברה ביטוי עמוד ראשון

ביטוח קטנוע
בדיקת כפל ביטוחים
בדיקת לטרקטורון
שם החברה ביטוי עמוד ראשון

דוכן אוכל
פוד טראק
food truck

הכינו תקציב מתאים:

כדאי לדעת שתחום התיירות הוא תחום תחרותי מאוד ובשל עובדה זו נדרשים משאבים רבים לקידום אתרי תיירות ועמידה מול המתחרים הרציניים שלכם.

תצטרכו תכנים סופר איכותיים וארוכים, קישורים איכותיים וחזקים מרחבי הרשת, כולל מאתרים גדולים, יקרים ומובילים, תצטרכו חברת קידום מקצועית ומנוסה עם משאבים, קשרים וכלים מתקדמים לביצוע העבודה ועוד.

העלות של שירות שכזה בתחום התיירות יכול להגיע לכמה אלפי שקלים בחודש לפחות.

הגעת לכאן ועדיין אין לך מיתוג לחברה? כנס וצפה במיתוג, עיצוב לוגו בתחום התיירות שעשינו לחברת פנטסתי קישור – רוצים לראות תיק עבודות נוסף, צרו איתנו קשר.

רוצים לקבל הצעת מחיר לקידום אורגני בגוגל עבור האתר שלכם? ראו במחירון לקידום אתרים, אך שימו לב כי כל מקרא לגופו ועלינו לבחון את האתר לפני שניתן הצעת מחיר מדויקת.

קידום אתרי תיירות – מתחילים מתשתית חזקה:

קידום אתרים תיירות מתחילים בראש ובראשונה מתשתית חזקה. מלבד דומיין איכותי, ייחודי וטוב שהגולשים שלכם יוכלו לזכור ועדיף כזה שיהיה קשור לעולם התיירות (אם אפשר אז מה טוב) חשוב שהאתר יישב על שרת חזק ומהירות הטעינה שלו תהיה ברמה הגבוהה ביותר.

אנשים המחפשים חופשות, דילים או בתי מלון, צימרים מחפשים לקרוא הרבה מידע בזמן קצר, לראות תמונות רבות ואולי אפילו סרטונים על המקום.

כל המדיה הזו, בעיקר תמונות (כיוון שסרטונים אפשר להעלות ליוטיוב ולשתף באתר – התמונות עולות ישירות לאתר וגובות שטח מהאחסון שלנו) שוקלות לא מעט ומכבידות על חבילת האחסון שלנו.

לכן נרצה חבילת אחסון איכותית וטובה משרת חזק ועדיף כזה הנמצא בישראל או קרוב לישראל אם קהל היעד של האתר הוא ישראלי.

תשתית נוספת ולא פחות חשובה היא "אתרי התמיכה" שיחזקו את האתר הראשי

חלק מהפעילות של החברה לקידום אתרים היא לספק לכם מענה לכמות קישורים מכובדת בכל חודש, כי זהו פרמטר חשוב לצורך חשיפה מול קהלי היעד בנוסף לזה גוגל עוקבת אחריכם ורוצה לדעת שאכן יש תנועה ממוקמות רלוונטיים תחומכם, על מנת לעשות זאת ולספק לגוגל את מבוקשו אתם צריכים להחזיק נכסים אינטרנטיים טובים ברמת התוכן ויקשרו אליכם (מלבד החלפות קישורים שאתם צריכים לעשות עם חברה לקידום אתרים), תשתית זו נדרש רק אם אנו ניגשים לקידום אורגני בגוגל, במקרה ומדובר בקמפיינים אז אין צורך.

יצירת תכנים סופר איכותיים:

כעת תצטרכו לעמוד היטב מול המתחרים שלכם ולצורך כך תצטרכו לייצר תכנים מאוד איכותיים.

כמובן שהתכנים צריכים להתאים למנועי החיפוש לענייני מבנה תקין ואטרקטיבי, שילוב של ביטויי מפתח רלוונטיים וכד'.

למרות זאת, התכנים צריכים להיכתב קודם כל כדי לתת ערך לגולשים שלכם, שיהיו נוחים ונעימים לקריאה, כתובים היטב, אמינים ומדויקים ועוד.

אתם לא רוצים לכתוב דברים שלא קיימים בפועל (לדוגמה להמליץ על מסעדה שכבר נסגרה ולא קיימת או להסביר שאחרי המלון יש בריכה כשבפועל מגיעים למקום ומבינים שהמלון הוא באמצע העיר ללא בריכה או ים באזור).

בניית קישורים חזקים ואיכותיים לאתר:

דבר נוסף שאתם רוצים לקחת בחשבון הוא לבנות קישורים חזקים ואיכותיים.

בשל התחרות הרבה והחזקה בתחום סביר להניח שתצטרכו לרכוש קישורים (אם לא תחליפו קישורים כמו שציינו קודם לכן) כדי לחזק את עבודת הקידום שלכם ולכן תרצו גם קישורים חזקים, יקרים ואיכותיים מאתרים מובילים ואתרים אחרים בעלי סמכות גבוהה.

לפרטים נוספים אודות קידום אתרי תיירות וקבלת הצעת מחיר לקידום מקצועי בתחום צרו עמנו קשר ונשמח לתת לכם שירות!

אפשר לסכם את הדברים כפי שתראו בטבלה הבאה ברמת יחס וכמות שנדרשת לתפעול וקידום אורגני בגוגל לאתר בתחום התיירות, ראו טבלה זו כמעיין תכנון עבודה שאנו עושים בעולמות התוכן התיירותיים.

שימו לב כי היחס הינו באחוזים, ככל שהתקציב החודשי גבוה יותר אנו נותנים יותר שעות עבודה וכך נוכל לתת תוצאות מהירות יותר (כמובן שגם לזה יש הסתייגות וכל מקרה לגופו)

הדברים שצריך לעשות על מנת לקדם את האתרon/off pageאחוזיםהערות
כתיבה והזנת תוכן איכותי לאתרon page20%תהליך דינמי מותאם למילות המפתח שבחרנו לקדם
אופטימיזציה, בניית היררכייה, מבנה קישורים ועודon page20%ייתכן שבהתחלה נידרש ליותר אך היחס יתאזן עם הזמן
כתבות PR (יח"צ)off page10%תלוי תקציב חודשי/שנתי
החלפות קישוריםoff page20%מרבית הזמן עובר במשא ומתן במיילים בתוספת בדיקות מול האתרים שמציעים לנו
כתיבה והזנת תוכן איכותי לאתרי תמיכהoff page30%תלוי בכמות האתרים שברשותינו

הטבלה משקפת את הפעילויות שלנו בעולם התיירות, מניסיוננו האישי זו הנוסחה המנצחת כבסיס ותוכנית עבודה נכונה ראשונית, אך התוכנית דינאמית ולא כתבנו על שיווק כגון טאבולה, אאוטבריין, רימרקטינג, דיוור ניוזלטר, קמפיינים בגוגל או פייסבוק/אינסטגרם ועוד..

שאלו אותנו לגבי קידום אתרים בתחום התיירות

אפשר לומר שכן, יש לנו כ 150 אתרים מובילים בתחומים שונים, מתוכם כ 40% הם בתחום התיירות, כך שנכון להיות יודעים לעשות את העבודה, הנה דוגמא קטנה להמחשה, בביטוי "אטרקציות בצפון" ו"יקבים בצפון" אנחנו עם 2 אתרים שלנו בעמוד הראשון.

קצת קשה לומר כמה עולה לקדם אתר תיירות בעיקר כי מדובר בתחום מאוד תחרותי אבל ננסה 🙂 נתחיל בכך שעלות שירות כזה בתחום התיירות יכולה להגיע לכמה אלפי שקלים לחודש לפחות. הסיבה לכך היא שתחום התיירות הוא תחרותי מאוד ודורש משאבים רבים לקידום אתרי תיירות ועמידה מול המתחרים הרציניים שלכם.

ניתן לצפות במחירון לקידום אתרים הגנרי שיצרנו עבורכם אבל ברמת העיקרון ישנם מספר דרכים לתמחר, מחיר לפי בנק שעות עבודה כאשר חברת הקידום שתבחרו תשקף לכם את כמות שעות העבודה שידרשו על מנת להגיע ליעדים שתציבו להם, לפי כמות ביטויים, לפי תוכנית מדוייקת של X כמות מאמרים onpage + x מאמרים offpage, החלפות קישורים וכד, כאשר נראה את האתר ונבחן את הפעילות כולל ביצוע מחקר מילות מפתח נוכל להבין לאן אנו נכנסים ולתת הצעה מדויקת

בניגוד לתחומים אחרים בהם התחרות קטנה יותר כאן יש צורך לשווק "סביב השעון", לייצר תוכן איכותי בקצב מהיר, לבצע אופטימיזציה רוחבית לכל התכנים, היעדים ועוד.. בבחירת חברה לקידום אתרים חשוב שתשימו דגש ליכולות שלהם, האם הם כותבים את התוכן? האם הכתיבה איכותית? האם יש להם נדל"ן אינטרנטי בתחום התיירות? האם יש לחברה מערך גדול ליצירת קישורים איכותיים

תיירות היא אחד התחומים הפופולריים, המחפשים והתחרותיים ביותר בגוגל. לכן, קידום אתרי תיירות הופך למשימה מאתגרת. לביצוע העבודה נדרשת הקפדה על הפרטים הקטנים ונכסי אינטרנט בתחום התיירות של חברת קידום אתרים שתבחרו.

ישנם סוגים שונים של אתרי תיירות: פורטלים בתחום התיירות, אתרים המפיצים מידע בתחום כמגזין, אתרי תיירות מקודמים ליעד ספציפי או נישה ספציפית (למשל חופשות סקי), אתרי תיירות של חברות תיירות המקדמות טיולים מאורגנים וכן דילים בארץ ובחו"ל, אתרי בתי מלון, אתרי צימרים, אטרקציות תיירותיות, מדריכי טיולים ועוד. כל אחד מהסוגים הללו דורש התאמות שונות בתהליך הקידום ובתוצאות המוצגות בגוגל.

מרכיבי המפתח כוללים תוכן איכותי וארוך, קישורים איכותיים וחזקים מכל הרשת, לרבות מאתרים גדולים, יקרים ומובילים. כמו כן תזדקקו לחברת קידום מקצועית ומנוסה עם משאבים, קשרים וכלים מתקדמים לביצוע העבודה.

דוד נחמיאס
דוד נחמיאסמנהל שיווק - יקב אדיר
קרא עוד
תודה לעירית נאור וכל הצוות המוכשר מגל ים סטודיו על העבודה המושלמת והמקצועית ללא פשרות , תודה על כל הסבלנות ההבנה וההקשבה, זכינו להכיר אנשים מדהימים ומקצועיים ברמה הכי גבוהה שיש, בהחלט ממליצים לכל יקב ועסק להשתמש בשירותים שלכם
אוהד ספרן
אוהד ספרןמנהל שיווק - קבוצת טלכלל
קרא עוד
כמנהל דיגיטל העובד מול מספר חברות פרסום ודיגיטל השירות שאני מקבל מגל ים סטודיו הוא לא פחות ממדהים. מענה בכל שעה וטיפול מהיר מאוד בכל הבקשות, תיקונים ושינויים. מעל הכול השירות האישי של נאור הוא מה שיוצר עבורי את התחושה שאני בידיים טובות ויש מי שמטפל בפרויקטים המורכבים והחשובים שלנו. תודה!
אמיר פלג
אמיר פלגבעלים - אמיר פלג אדריכלות פנים
קרא עוד
סטודיו גל ים הוא מקום רציני שרואה את כל רצונות וצרכי הלקוח ויודע לתרגם אותם באופן מלא למיתוג,קידום ושיווק ברמה הגבוהה ביותר! שאפו
ליעוז חמו
ליעוז חמובעלים - רייזר הצפון
קרא עוד
מקצוענים מומלץ ביותר הרימו לי את המכירות בצורה משמעותית ביותר
גדי אזולאי
גדי אזולאימנכ"ל - Product-TV
קרא עוד
מרגישים את הלב הרחב שלכם בעבודה שלכם. תודה על הכל.
ליאב כספי
ליאב כספיבעלים - כספי גרופ
קרא עוד
רמת שירות ומקצועיות מהטובות שראיתי. הקשבה ויישום צרכי לקוח הביאו לכך שקיבלתי מוצר מושלם!!! מאוד נהנתי מהתהליך. מומלץ בחום!
טל גולדשטיין
טל גולדשטייןבעלים - מאה אחוז
קרא עוד
חברה מקצועית, עם המון לב, למי שמחפש לקבל תוצאות ולעבוד עם אנשים טובים. מומלץ בחום!
הקודם
הבא
נאור גל ים
נאור גל ים

בעלים ומנכ”ל GalyamStudio - יזם עם ניסיון בעולמות השיווק בדגש על SEO (קידום אתרים אורגני בגוגל), חי, נושם וחולם 24/7 את תחום האינטרנט מעל 2 עשורים.

מלאו פרטים להצעת מחיר

מאמרים שיכולים לעניין אותך

תוכן עניינים
דוד נחמיאס
דוד נחמיאסמנהל שיווק - יקב אדיר
קרא עוד
תודה לעירית נאור וכל הצוות המוכשר מגל ים סטודיו על העבודה המושלמת והמקצועית ללא פשרות , תודה על כל הסבלנות ההבנה וההקשבה, זכינו להכיר אנשים מדהימים ומקצועיים ברמה הכי גבוהה שיש, בהחלט ממליצים לכל יקב ועסק להשתמש בשירותים שלכם
אוהד ספרן
אוהד ספרןמנהל שיווק - קבוצת טלכלל
קרא עוד
כמנהל דיגיטל העובד מול מספר חברות פרסום ודיגיטל השירות שאני מקבל מגל ים סטודיו הוא לא פחות ממדהים. מענה בכל שעה וטיפול מהיר מאוד בכל הבקשות, תיקונים ושינויים. מעל הכול השירות האישי של נאור הוא מה שיוצר עבורי את התחושה שאני בידיים טובות ויש מי שמטפל בפרויקטים המורכבים והחשובים שלנו. תודה!
אמיר פלג
אמיר פלגבעלים - אמיר פלג אדריכלות פנים
קרא עוד
סטודיו גל ים הוא מקום רציני שרואה את כל רצונות וצרכי הלקוח ויודע לתרגם אותם באופן מלא למיתוג,קידום ושיווק ברמה הגבוהה ביותר! שאפו
ליעוז חמו
ליעוז חמובעלים - רייזר הצפון
קרא עוד
מקצוענים מומלץ ביותר הרימו לי את המכירות בצורה משמעותית ביותר
גדי אזולאי
גדי אזולאימנכ"ל - Product-TV
קרא עוד
מרגישים את הלב הרחב שלכם בעבודה שלכם. תודה על הכל.
ליאב כספי
ליאב כספיבעלים - כספי גרופ
קרא עוד
רמת שירות ומקצועיות מהטובות שראיתי. הקשבה ויישום צרכי לקוח הביאו לכך שקיבלתי מוצר מושלם!!! מאוד נהנתי מהתהליך. מומלץ בחום!
טל גולדשטיין
טל גולדשטייןבעלים - מאה אחוז
קרא עוד
חברה מקצועית, עם המון לב, למי שמחפש לקבל תוצאות ולעבוד עם אנשים טובים. מומלץ בחום!
הקודם
הבא
לקוחות אומרים עלינו
התייעצו עם מומחה

להמשך הודעת ווטסאפ מלאו פרטים!

לוגו גל ים סטודיו צבע שחור

מלא/י פרטים

רגע לפני שאתם הולכים מכאן

אנחנו נשמח לתת לכם ערך
אם ברמת השירות, זמני התגובה שלנו והיכולת לאפיין את כל התהליך מולכם ולתת לכם מוצר פשוט יותר חכם וטוב.
מלאו פרטים ונתראה בצד השני!

צריכים עזרה?

מלאו פרטים עכשיו!
ותקבלו שיחת ייעוץ חינם

Call Now Button