תוכן עניינים

לקוחות ממליצים:


 

מלאו פרטים ונחזור אליכם בזמן הקרוב:

קידום ממומן ברשתות חברתיות לעומת קידום במנועי חיפוש

מה הן היתרונות ומה הם החסרונות של קידום ממומן ברשתות חברתיות לעומת קידום במנועי חיפוש בדגש על גוגל כמובן? ערכנו עבורכם הסבר קצר על מנת להבין מה הם ההבדלים בין השניים.

נתחיל מהמידע הראשוני והחשוב מכולם, אין חסרונות בקידום ממומן ברשתות חברתיות לעומת בגוגל וזאת משום שהפלטפורמות השונות נתמכות זו בזו וכך ניתן ליצור קידום טוב ויעיל יותר מבעבר. הקשר בין הפלטפורמות השונות הולך ומתהדק עם השנים וישנם המאמינים שזו הולכת להיות הדרך היעילה ביותר בשנים הבאות גם כן. חשוב להדגיש כי ישנם החושבים כי גוגל מתייחסת לרשתות החברתיות כמקור תנועה בלבד אך ישנם אחרים המאמינים כי בנוסף לכך המשמעות גדולה אף יותר.

אחרי שעברנו על ה"חסרונות"  בקידום ממומן ברשתות חברתיות לעומת קידום במנועי חיפוש נתמקד ביתרונות:

  • באמצעות הרשתות החברתיות אנחנו יכולים ליצור רלוונטיות עבור הגולשים שלנו, להגיע לקהל יעד רלוונטי מה שמראה לגוגל באופן ישיר שהגולשים שמגיעים לאתר שלנו נשארים בו יותר ומחפשים את מבוקשם. זה מקנה לנו חשיפה של האתר מול אנשים רלוונטיים.
  • במקרה שאתם יוצרים פרופיל חזק ודומיננטי ברשתות החברתיות אתם יוצרים אמינות וזה משפיע ישירות על הקידום שלכם מול גוגל. אתם תוכלו לראות זאת בתוצאות החיפוש בגוגל וגם יחזק את האתר שלכם מול הרובוט של גוגל.
  • חשיפת המותג שלכם מול קהל יעד רלוונטי מאפשר לאותם לקוחות פוטנציאלים להכיר אתכם יותר טוב, לשאול עליכם ברשתות החברתיות וגם להפנות את אותם הלקוחות הפוטנציאלים אל האתר שלכם ולהפוך ללקוחות (אם למשל יש לכם חנות אינטרנטית). בחשיפת המותג אתם בעצם יוצרים תגובת שרשרת, מהגולשים במדיה החברתית אל האתר שלכם ומשם לדירוג בגוגל.
  • שיתופי פעולה הם חלק בלתי נפרד בחיינו לכל עסק ובכל תחום, על אחת כמה וכמה כשמדובר בקידום ממומן ברשתות חברתיות לעומת בגוגל. עם שיתופי פעולה אנחנו מגדילים את החשיפה שלנו משמעותית, אם למשל תשאלו ברשת החברתית (לא משנה מי מאלו) "חשמלאי מומלץ בתל אביב"? אתם תקבלו המלצות וציוצים רבים, כך בעצם אתם רוצים להיראות ולהיות במדיות החברתיות גם כן.

אם אתם רוצים את כל זה ולא יודעים איך לגשת לכל הנושא של קידום ממומן ברשתות חברתיות לעומת בגוגל אנחנו מזמינים אתכם להשאיר פרטים כאן ונציגי גל ים סטודיו יחזרו אליכם עם הצעה מעולה שתביא אתכם לחשיפה גדולה יותר.

שיווק עסקים - הבלוג

דף מכירה

מהם ההבדלים בין דף נחיתה לבין דף מכירה? איך עובד דף נחיתה? הגולש נחשף למודעה ומשאיר את פרטיו, לאחר מכן הוא עובר לדף הנחיתה שמטרתו

בניית אתר אינטרנט
שיווק עסקים - הבלוג

בניית אתר לעסק קטן

ישנם רבים החושבים שעם פותחים עסק קטן אז אפשר גם להשקיע בו, בקטן. כי החנות קטנה, המשרד קטן, כמות העובדים מצומצם, ההוצאות אולי קטנות יותר