השקעת בלהוביל את הגולשים בפעם הראשונה לאתר אבל מה עם דייט שני איתם? ושלישי?
לקוחות שמגיעים לאתר שלך לראשונה יכולים להגיע ממגוון מקורות תנועה: מנועי חיפוש, קמפיין ממומן או רשת חברתית הן חלק מהאופציות אך בכולן מה שבטוח הוא שהשקעת כסף.
שתילת קוד רימרקטינג באתר מסמנת את הגולש (באמצעות cookie, לא, זו לא באמת עוגיה) וכאשר הגולש מבלה ברשת התוכן של גוגל (כמעט כל האתרים המובילים בארץ ואפליקציות) המערכת מתאימה לו באנרים בהתאם לעוגיות הדפדפן שהושארו לו על הדפדפן.
מהי רשת התוכן של גוגל
אתרי חדשות ותוכן רבים שלא מוכרים את כל המדיה שברשותם מקצים "נדלן אינטרנט" עבור המודעות של גוגל. ניתן למצוא ברשת התוכן אתרים מובילים כמו: Ynet, Mako ,Walla, Calcalist, ואם אתם בנישה יותר ספציפית ומכירים את תחומי העניין של הגולשים שלכם נוכל גם להגדיר את רשימת האתרים בהם תרצו להופיע.
דוגמא לרימרקטינג:
חשיפה למותג וזכירות
הבאנרים שיופיעו ברשת התוכן יזכירו לגולש שאתם קיימים, גם אם הגולש לא צריך כרגע את המוצר שלכם אתם שותלים לו בראש תזכורת לקיומכם וגם יכולים לעדכן אותו במבצע חדש. זה כמו שלט חוצות אינטרנטי עבורכם (רק בעלות הרבה יותר נמוכה ותשלום רק על מי שהקליק – כלומר הביא עניין ולא רק נחשף למודעה)
אנחנו מאמינים בתוצאות!
קמפיין כזה מאפשר לעסק להנות מהמרות חדשות באתר (קניה של מוצר /שרות, השארת פרטים באתר) בעלות נמוכה משמעותית לעומת גולש חדש שיעלה הרבה יותר.
לקוח חדש עולה לחברה 88 ₪ לעומת המרה מלקוח חוזר שעולה רק 37 ₪ – פחות מחצי מחיר!
כמובן שגם אנחנו עושים את זה באתר שלנו אז תתכוננו לפגוש את הבאנרים שלנו ברשת – מחכים לכם באתר!