תוכן עניינים

לקוחות ממליצים:


 

מלאו פרטים ונחזור אליכם בזמן הקרוב:

דף נחיתה מקצועי

דף נחיתה מקצועי לעסקים נוצר על מנת לקדם את המוצר/שירות ולהגיע ליעדים ומטרות אותם הגדרתם ו/או שיקבעו בהמשך ובכלל בתמהיל האסטרטגיה השיווקית שבניתם.

לפעמים מטרות עמוד הנחיתה הן לטווח הקצר כגון יצירת לידים ולמכור מוצרים/שירותים ולפעמים לטווח הארוך לצורך מיתוג החברה או לשיפור התדמית (בדרך כלל לחשיפה גדולה יותר), באמצעות עמוד נחיתה תוכלו להגיע לעסקים (B2B) או ל End User) C2B)

לרוב אם תבנו עמוד נחיתה מקצועי הוא אינו תחליף של אתר אינטרנט מקצועי מהסיבה הפשוטה ביותר, מטרתו של עמוד נחיתה היא ליצור יחסי המרה מהירים וממוקדים, אך אם תצרו אתר אינטרנט תייעדו את כל הקמפיינים שלכם לאתר האינטרנט כנראה שאיבדתם את יחס ההמרה, או לפחות הורדתם אותו משמעותית, מכיוון שבאתר אינטרנט שי הרבה הסחות דעת כגון כפתורים, כותרות והרבה מלל ותמונות אשר "גונבים" את תשומת לב הגולש מהעניין לשמו הגיע לאתר.

לכן אנו בפירוש ממליצים לייעד עמוד נחיתה לכל קמפיין על מנת אכן ליצור עמוד נחיתה עם יחס המרה גבוה ומינימום הסחות דעת.

הערה: אם הנכם אוטודידקטים ואוהבים להתעסק קצת בדברים הטכניים, ז"א לא פוחדים מבניה של דף/עמוד נחיתה בצורה עצמאית אז נמליץ לכם להיכנס לקישור הבא וללמוד את הנושא ולראות אם אתם יכולים ליצור דף נחיתה לבד, כתבה זו מובילה למאמר של זאפייר האגדית שנותנת קרדיט ל 10 הבילדרים לבניית דפי הנחיתה הטובים ביותר, להפניה לכתבה המלאה לחצו כאן 

מערכות היחסים של הגולש עם דף נחיתה

אנו יוצאים מנקודת הנחה שלמנכ"ל או מנהל שיווק בעסק אין באמת את כל הזמן שבעולם, הזן שלו קצר והמלכה מרובה, לכן בעמוד נחיתה מקצועי לעסקים אנו נבנה עמוד נחיתה עם כותרת שישר תיתן לו מענה לכל השאלות שלו, לדוגמא אם מדובר בעיצוב כרטיס ביקור לעסק, נכתוב משהו לדוגמא כגון "עיצוב כרטיס ביקור יכול להיות זול ואיכותי לעם זאת ללא פשרות" במשפט זה אנו "סוגרים" לעסק/האדם העסוק את כל הפינות, וזאת נעשה כבר בכותרת.

מהמשפט שכתבנו לדוגמא נוכל להבין רק מקריאת הכותרת שמחיר של עיצוב כרטיס ביקור יכול להיות זול אבל עם זאת ללא פשרה, מה שגורם לגולש להמשיך ולקרוא והסיבות ברורות.

ברגע שיצרתם עניין עם הגולש והצלחתם לגרום ללקוח להמשיך ולקרוא את עמוד הנחיתה שלכם, אז ניתן יהיה לעבור לשלב הבא, שזה בעצם למכור את מרכולתם, המוצר או השירות שלכם מבלי להזנות אותו, אלא אם כן זו המטרה. מה שצריך להנחות אתכם הוא שעמוד הנחיתה צריך ליצור עניין וקשר למותג שלכם.

השלב הראשון בגלישה בעמוד הנחיתה הוא השלב הקריטי בבניית אמון הגולש ובמערכת היחסים שלך איתו, ועל מנת לשמור אותו עירני ומעוניין העמוד צריך להיות מושך מבחינה ויזואלית וגם ברמת התוכן, כי יש צורך למנהף את הגלישה להמרה (שהגולש לא רק ישהה ויקרא אלא גם יצור קשר או טלפונית או ע"י טופס צור קשר.

דף נחיתה לצורך שיווק ופרסום עסקים בפייסבוק או בגוגל

חברת גל ים סטודיו מתמחה בעיצוב ובניית דפי נחיתה לעסקים שיהיו ממירים, העבודה השוטפת מתבצעת בפלטפורמת וורדפרס, אך הכל מתחיל בפוטושופ, בעיצוב הגרפי שעובר את אישורכם הסופי, ורק לאחר מכן הולך לשלב השני שזה פיתוח העמוד.

אז עם עיצוב גרפי לעמוד הנחיתה לעסק סיימנו, מה הלאה?

לאחר השלב של העיצוב הגרפי והחלטה שזה העיצוב הנכון עבור העסק שלך, המוצג או המוצר, מה השלב הבא?

שלב הבאה לאחר כל הפינג-פונג ואישורי הצבעים והמלל אנו ניגשים לפיתוח, את הפיתוח אנו מבצעים כפי שצויין בוורדפרס ולאחר מכן מנגישים את העמוד למובייל, ז"א אנו יוצרים עמוד נחיתה ריספונסיבי מלא שיקרא בצורה טובה ויראה לכל המכשירים הסלולריים בצורה נכונה וטובה.

אז מה כולל עמוד הנחיתה שלכם דרכנו?

  • עיצוב גרפי (עד 3 סקיצות ו 3 סבבי תיקונים לסקיצה שבחרתם)
  • חייגן למובייל
  • תוסף ווצאפ
  • טופס ליצירת קשר למובייל
  • תוסף הנגשה
  • טופס ליצירת קשר לדסקטופ
  • התאמה למובייל, עמוד ריספונסיבי מלא

עם דפי הנחיתה שלנו תוכלו לגשת לקמפיינים בצורה נכונה יותר, ניתן יהיה לקבל שירותינו גם בהטמעת פיקסלים למדידת איכות הלידים של הקמפיין + דוחות חודשיים לעמוד הנחיתה ועוד…

תוכלו גם לקבל את השירותים שלנו בכתיבת תוכן של עמוד הנחיתה, אנו נותנים גם שירותי קופירייטינג מאמינים שבשילוב עם חזות וויזואלית מקצועית ונכונה תוכלו לנצח.

יועץ קידום אתרים
SEO

יועץ קידום אתרים

יועץ קידום אתרים יכול לסייע לכם במקרים רבים, בין אם אתם לא סומכים על חברת הקידום הנוכחית שלכם וחושדים שהעבודה לא מתבצעת כראוי ובין אם

חברת לידים
יצירת לידים

חברת לידים

חברת לידים – מודל CPL יפגיש את הקונה הפוטנציאלי למוצר/שירות שלך בקליק אחד בלבד! פעם תסריט עסקת מכירה היה כזה, חברת מותג כלשהי הייתה מעסיקה אשת טלמרקטינג/טלמיטינג

קידום אתרים אורגני מקצועי
בלוג

קידום של אתר בגוגל

קידום אתרים הוא כידוע בעל יתרונות רבים, אולם נראה שהגיע הזמן להודות בכך שכל עסק, קטן כגדול, חייב להחזיק באתר אינטרנט. הימנעות מפרסום של שירות