תוכן עניינים

לקוחות ממליצים:


 

מלאו פרטים ונחזור אליכם בזמן הקרוב:

מחקר מילות מפתח עבור העסק

מחקר מילות מפתח עבור העסק – איך עושים את זה בכלל ולמה לנו כל כך להתאמץ?  מחקר מילות מפתח עבור העסק הוא כנראה הדבר החשוב ביותר שתשקיעו בעסק שלכם. בדיוק כמו שלא תנהגו עם כיסוי לעיניים שלכם, או תרכבו על אופניים עם הגב קדימה כך לא תתחילו ולא צעד קטן לפני חקר מילות מפתח מקצועי.

המחקר הראשוני ייתן לכם מידע רב על העסק שלכם, על העסק של המתחרים שלכם, וניתן יהיה לגשת לניהול והקמת קמפיין בגוגל בצורה מקצועית יותר, נכונה וחכמה יותר…מחקר מילות מפתח נותן לנו את הביטויים הרלוונטיים יותר עבור השיווק, מעבר לכך ניתן לדעת מהם כמות החיפושים, מיהם המתחרים האינטרנטיים שלכם, טרנדים ועוד. וכך כמובן למקסם את החזר ההשקעה שלכם באתר.

על מה עליכם לשים דגש כאשר אתם ניגשים למחקר?

  1. לבחור טוב טוב את המתחרים האמיתיים שלכם בעולם האינטרנט, איך עושים זאת? פשוט מאוד, שוכחים מהמתחרים האמיתיים והולכים לגוגל וכותבים את הביטוי שנראה לכם כי תרצו להופיע בו, כל האתרים שיהיה בעמוד הראשון בביטויי זה הינם המתחרים הישירים שלכם (ולא השכן ממול), בהנחה כמובן שלאחר מחקר מילות המפתח נראה כי הביטוי אכן רלוונטי לקידום של האתר שלכם – לשונית מתחרים – קישור כבר בשלב הזה גילינו כי נמצא אתר אחד בלבד שעומד בקריטריון מתחרה ישיר לאתר שלנו, כל השאר אלו אינדקסים.
  2. תעשו רשימה נוספת של 10 ביטויים רלוונטיים שמופיעים באתר של המתחרה היחידי שמצאתם, אם יש יותר תעברו על כולם, לאחר שתעשו את זה תשימו את הביטויים האלו בטבלת גוגל דוקס, אנחנו פתחנו פה על מנת שתוכלו לראות דוגמא בצורה נוחה – ראו קישור – שימו לב שעשינו לכם לשוניות שונות (ראו בטבלה מטה) על מנת שתוכלו לראות את התהליך והצעדים, ניתן לעשות את הרשימה ידנית אך אנו ביצענו סריקה עם הכלי הבא keywordtool.io

הרשימה שעשיתם אמורה ליראות כך עם הכלי או כרשימה באקסל – קישור

מחקר מילות מפתח

 

המטרה של המאמר שלנו בנושא הכל כך חשוב הזה, חקר מילות מפתח היא לתת לכם מידע לקראת מה אתם הולכים כשאתם בוחרים לקחת את שירותים מחברה לקידום אתרים בגוגל. אז תשבו, תקראו ותפנימו. כפי שציינו קודם לכן…חקר מילות מפתח הוא דבר הכרחי לפני תחילת התהליך והנעתו, הוא הגורם שיוכל להכריע את הצלחת הקידום האורגני או ניהול הקמפיין שתעשו בגוגל, בלעדיו לא תוכלו להתחיל (אם התחלתם תהליך של קידום אורגני ומקדם האתרים שלכם לא הגיש לכם את כמות החיפושים בגוגל למילות המפתח, זה הזמן לשאול שאלות, או לפחות לדרוש מידע ממנו), להתחיל תהליך קידום אתרים זה כמו עסק ללא פיתוח עסקי או מטרות, במילים אחרות ואחרי שחפרנו בנושא, בואו נסכם שכל קידום אורגני או ממומן דורש חקרמעמיק לביטויים לקדם בצורה מקצועית את האתר שלכם!!!

"אנחנו מאוד מרוצים מהצורה של העבודה, מהדרך שמעבירים את הדברים, זו הכתובת מבחינתי, אני ממליץ לכל אחד שאני מכיר ולא משנה באיזה תחום להצטרך לסטודיו גל ים ואני ממליץ גם לכם" יוסי רוזנברג מנכ"ל יקב אדיר

אפשר לומר שמחקר מילות מפתח משמש כמפת הדרך לפיתוח התוכן ומאיר לנו את הדרך וגורם לנו לדעת מהם המטרות של העסק, מן גורם שיכול לתת לנו מידע איך להגיע ולאן.

תהליך האפיון והמחקר דורש מאיתנו חברת קידום אתרים לקחת מספר מילות מפתח ולפלח אותם ולפצל ע"פ קטגוריות שונות, לחלק את הביטויים לקבוצות בהתאם לכמות החיפושים של הביטויים, סוגי המוצרים, או השירותים השונים, כל זאת על מנת לבחון אלו ביטויים יגיעו בתוך כמה זמן לעמוד הראשון, באלו ביטויים ישנה תחרות גדולה וכנראה שהתוצאות יהיו מאוחרות יותר, אלו ביטויים נכנסים לקטגוריה של זנב ארוך, ביטויים לוקאליים ועוד… נהוג לחשוב שככל שיש בביטוי זנב ארוך או שהוא ממוקד מאוד הוא פחות תחרותי, אך אין זה נכון לגבי כל התחומים, נתון זה משתנה מתחום לתחום.

מחר מילות מפתח משמש אותנו גם לקישורים

כאשר ביצענו מחקר מילות מפתח כמו שצריך בבניית הקישורים וההיררכיה של האתר נעשה שימוש נבון במחקר, יהיו ביטויי אנקור שנעשה בהם שימוש לקישורים פנימיים וכאלו שיובילו לאתר כקישורים חיצוניים, מקווים שהבנתם אם יש לכם אתר חדש לגמרי זו משימה לא פשוטה, אבל אנחנו נשמח לייעץ לכם ולהבין את הצרכים של האתר שלכם, מוזמנים ליצור איתנו קשר עוד היום

בלוג

האינטרנט הוא עולם ומלואו

האינטרנט הוא עולם ומלואו האינטרנט הוא עולם ומלואו, הגדל מרגע לרגע. עבור כל מילת מפתח שתחפשו במנוע החיפוש המועדף עליכם (נו, על מי אנחנו עובדים

חנויות וירטואליות

בניית חנות וירטואלית לעסק

האם יש לך עסק בתחום המכירות הקמעונאיות? האם יש לעסק שלך חנות וירטואלית שמאפשר מכירת מוצרים? אם התשובה לשאלה הראשונה היא כאן ולשאלה השנייה היא

שיווק עסקים - הבלוג

דף מכירה

מהם ההבדלים בין דף נחיתה לבין דף מכירה? איך עובד דף נחיתה? הגולש נחשף למודעה ומשאיר את פרטיו, לאחר מכן הוא עובר לדף הנחיתה שמטרתו