מהם ההבדלים בין דף נחיתה לבין דף מכירה?
איך עובד דף נחיתה?
הגולש נחשף למודעה ומשאיר את פרטיו, לאחר מכן הוא עובר לדף הנחיתה שמטרתו אחת, לגרום לו לבצע פעולה.
אם הנרשמים יקבלו בתמורה להשארת פרטיהם "מתנה" מדריך או טיפים, אחוזי ההמרה בדף הנחיתה יעלו בהתאם לערך המוסף אותו הגולש יקבל.
מטרתו של דף הנחיתה להניע את הגולש להשאיר את פרטיו – שם, מספר טלפון ודוא"ל, הפעולה שמבצע הגולש בדף הנחיתה, נקראת המרה.
המרה יכולה להיות באמצעות טופס יצירת קשר, הרשמה, שיחת טלפון, רכישה או אפילו הורדה של הטבה מסוימת.
ז"א שאם דף הנחיתה שלנו לא יהיה מספיק טוב הגולש לא ישאיר את פרטיו ולא ימיר (יבצע רכישה).
איך עובד דף המכירה?
דף המכירה הוא דף נחיתה לרוב ארוך ומפורט, שמטרתו העיקרית והיחידה הוא ביצוע רכישה.
למה לרוב דף המכירה ארוך? מכיוון שהוא מיועד לקהל יעד שכבר נחשף למוצר/שירות ומכיר אותו,
דף המכירה לרוב ממיר באחוזים גבוהים יותר אם משתמשים במבנה מיוחד של דף מכירה עם מידע נרחב אודות המוצר/שירות ועל כן הינו בנוי בצורה הבאה,
מבנה דף המכירה:
כותרת – אין לנו הרבה זמן ואנחנו צריכים לעניין ולסקרן את הגולש כדי שימשיך לקרוא, בחרו כותרת טובה.
תת כותרת – שתייצר הזדהות ותיידע את הגולש שהוא הגיע למקום הנכון
מידע על המוצר – תנו מידע על המוצר וספקו לגולש את הפתרון לבעיה
יתרונות – הוכחה חברתית (ציינו את היתרונות של המוצר שלכם) – אם זה בסרטונים עם המלצות או תגובות גולשים, מה הלקוח יחווה בעקבות הרכישה.
ההצעה – ההצעה שלכם אל הגולש – והנעה לפעולה.
אחריות – אל תפחדו לתת אחריות על המוצר, המטרה שלנו היא להראות לגולש שאנחנו מאמינים במוצר שלנו.
שאלות נפוצות – נועדו להשאיר את הלקוח ללא שאלות על המוצר.
כמות מוגבלת – מהווה זירוז ללקוחות שמתלבטים, מבצע עד תאריך או מבצע על כמות.
הנעה לפעולה – הנעה לפעולה יכולה להיות לכל אורך דף המכירה אבל כמובן שצריכה להופיע גם בסוף, ההנעה לפעולה צריכה להיות קצרה וברורה – לרכישת המוצר שלנו לחצו כאן.
חברת גל ים סטודיו – אחת מהחברות המובילות בשוק בתחום עיצוב UI/UX והקמת דפי נחיתה ומכירה,
עיצוב ופיתוח אתרי אינטרנט, פורטלים, חנויות ווקומרס, אתרי קטלוע ואתרי תדמית.
מוזמנים למלא פרטים לקבלת שירות ומענה מהיר.