הגורמים המשפיעים ביותר על האתר שלכם להיות מקודם בגוגל

תוכן עניינים

כמה פעמים שאלתם את עצמכם למה האתר של המתחרים לפניכם? קבלו מספר תשובות שכנראה יתנו זווית נוספת או קצת שונה לתשובות שבדרך כלל נותנים לכם… הגורמים המשפיעים ביותר על האתר שלכם להיות מקודם בגוגל

השאלה שכולם שואלים את עצמם בנוגע לקידום אורגני בגוגל הוא מהם הגורמים המשפיעים על קידום האתר שלהם בגוגל?

התשובה לכך מאוד מורכבת ולמעשה מלבד נציגים בודדים של גוגל עצמה אין אנשים בעולם היודעים בוודאות את כל הפרמטרים המשפיעים על הקידום האורגני.

מרבית הידע הקיים בתחום היום נלמד כתוצאה מניסיון בתחום, ניסוי וטעייה זה שם המשחק שיוצר את היתרון של מקדם האתר שלכם על פני האחרים וכמובן הידע של אחרים אשר משתפים את תוצאות המחקרים שהם מבצעים בתחום השיווק.

מידע זה מתאסף לכדי מאות פרמטרים המשפיעים על הקידום בגוגל.

הגורמים המשפיעים ביותר על האתר שלכם להיות מקודם בגוגל

מס' גורמים משפיעים לקידום אתר

כותרות ותגיות מטא

הכוונה כאן היא לכותרות המאמרים הכוללים את מילת המפתח המשפיעים על התצוגה של העמוד בגוגל לביטוי מפתח רלוונטי. כמו כן תגיות המטא (title, description) חשובים ביותר למנוע החיפוש שכן מהווים בסיס נוסף לבידול התוכן לנושא מסוים או רישום של נושאים קשורים שהעמוד יכול להיות קשור אליהם (META TAGS).

קישורים פנימיים

ההיררכיה של התוכן באתר חשובה מאוד להליך הקידום ובתוכה נכללת אופטימיזציה של קישורים פנימיים בין עמודים באתר מתוך ביטויים שונים וזאת על מנת לחזק עמודים אחרים.

כמו כן סידור נכון של התוכן באתר בתפריטי הניווט חשוב בכדי להפנות את מנוע החיפוש לעמודים הרלוונטים יותר לקידום.

קישורים חיצוניים

אתרים חיצוניים המקשרים לאתר שלכם למעשה מראים לגוגל כי העמוד אליו אותם אתרים מקשרים – ככל הנראה עמוד שבו יש תוכן ראוי ובעל ערך עד כדי כך שהם ממליצים עליו. בעבר הייתה חשיבות לכמות הקישורים הנכנסים לעמוד מסוים, אולם היום הדגש הוא על איכות הקישורים. אתר שיש בו טראפיק זהו פרמטר ראשון לקביעת איכות הקישור, בנוסף לביטויים בהם הקישורים מופיעים הוא גם פרמטר מפתח בנושא זה.

סמכות האתר והדומיין

כלומר הוותק שלו, עד כמה הדומיין רלוונטי לנושא הראשי של האתר והיכן האתר מאוחסן. ישנם מספר כלים בתחום שמודדים את איכות הקישור. העיקריים בינהם הם MOZ שמציג ציון Domain authority שקובע את הציון הכללי לאתר. ציון מתחת ל 15 אומר שהאתר לא סמכותי במיוחד ולכן אין ערך רב לקישור שיוצר ממנו. Majestic גם הוא נותן ציון לאתר שנקרא Trust flow, וישנה אף חלוקה לקטגוריות שעוזרת להבין את התחום שבו עוסק האתר. גם כאן ציון מתחת ל10 ירמוז על אתר לא איכותי במיוחד, כאן תוכלו ללמוד גם על כלי קידום אתריםהמדריך המלא לכלי קידום ahrefs.

חוויית המשתמש באתר

מהירות הגלישה והטעינה של עמודים בתוך האתר יחד עם עיצוב ומבנה האתר קובעים את נוחות השימוש בו עבור הגולש הסטנדרטי. מעבר בין דפים ( נתון שניתן למצוא בגוגל אנליטקיס)  יכול אף הוא לרמז על חויות המשתמש וגם לעל איכות התוכן.

כמה תוצאות של קידום אורגני לאתרים של  לקוחות שלנו

שם החברה ביטוי עמוד ראשון

הלוואות

הלוואות מיידיות
הלוואה שופרסל
הלוואות קטנות
שם החברה ביטוי עמוד ראשון

ביטוח קטנוע
בדיקת כפל ביטוחים
בדיקת לטרקטורון
שם החברה ביטוי עמוד ראשון

דוכן אוכל
פוד טראק
food truck

זמן שהייה

אחד הפרמטרים היותר משמעותיים כיום הוא זמן השהייה באתר. ככל שזה יהיה ארוך יותר כך התוכן שלנו הוא כנראה בעל ערך רב יותר, כך התוכן מעניין יותר וגורם לאנשים לרצות לדפדף עוד באתר, לקרוא וללמוד עוד ולא לצאת ישר – דבר אשר גורם לתוצאה ההפוכה. אחוז נטישה נמוך ( על סמך גוגל אנליטיקס ) הוא גם אינדיקציה טובה להבין את איכות התוכן שגוררת זמן שהיה ארוך יותר ומעבר בין עמודים.

תסמינים חברתיים

כל מה שקשור לרשתות חברתיות, כפתורי שיתוף, שיתוף התוכן מהאתר החוצה, שילוב של תכנים מרשתות חברתיות באתר ולהפיך. זוהי אינדיקציה נוספת עבור מנוע החיפוש לעניין שיש לגולשים ולאופי המעורבות שלהם בתוכן הזה. מעורבות גבוהה תגרור שיתופים , תגובות וכו'.

הגורמים המשפיעים ביותר על האתר שלכם להיות מקודם בגוגל

בואו נודה על האמת, תכלס, אתר זה חנות בעולם האמיתי, דמיינו לעצמכם אילו הייתם מגיעים לחנות והיא לא הייתה מזמינה , ז"א החנות הייתה מלוכלכת, או סתם לא מסודרת, המוסיקה שם הייתה רועשת או כל גורם שהיה מפריע או גורם לאי נעימות , תחשבו רגע מה הייתם עושים? יוצאים!

כך גם גוגל מדרגת את האתר בו הגולשים נמצאים, היא בוחנת חוויה, שיתופיות, זמן שהייה (מרמז על איכות המוצר ועוד..) המלצות על האתר (קישורים), גודל החברה (כמות הדפים שנוצרים) ואיכות המוצר (זמן שהייה של הגולשים באתר שלכם) בדיוק כמו בחיים האמיתיים.

אז אם יש לכם בית קפה והשארתם מגש מלוכלך על אחד השולחנות אל תתפלאו אם מי שמגיע מחליט בכניסה לא להיכנס, כך גם האתר שלכם צריך להיראות, מוכן ומקצועי לגולשים שיגיעו, שירותי ומסביר פנים, אחרת אף אחד לא ייתן לאתר צ'אנס ובטח שלא יהיו יחסי המרה גדולים כפי שיש אצל המתחרים שלכם.

אם הגעתם עד לכאן אתם בטח מודעים לכך שגל ים סטודיו יודעת לתת מענה מקצועי לא רק לקידום האתר שלכם בגוגל, גם בניהול קמפיינים בפייסבוק, בגוגל, שירותי רימרקטינג, ניהול מועדון לקוחות וגם פיתוח קונספט ושפה עיצובית ועיצוב דפי נחיתה ובאנרים ממירים ומניעים לפעולה.

מאמר זה מעניין אתכם? אתם חושבים שיש לכם אתר שלא עושה את העבודה כפי שצריך? אנו כאן בשבילכם ולמענכם, נשמח לקחת חלק בתיקון האתר והתאמתו לשנות האלפיים, לשנים קדימה וליחסי המרה נאותים עם הגולשים שלכם, מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם האפשרי.

Save

דוד נחמיאס
דוד נחמיאסמנהל שיווק - יקב אדיר
קרא עוד
תודה לעירית נאור וכל הצוות המוכשר מגל ים סטודיו על העבודה המושלמת והמקצועית ללא פשרות , תודה על כל הסבלנות ההבנה וההקשבה, זכינו להכיר אנשים מדהימים ומקצועיים ברמה הכי גבוהה שיש, בהחלט ממליצים לכל יקב ועסק להשתמש בשירותים שלכם
אוהד ספרן
אוהד ספרןמנהל שיווק - קבוצת טלכלל
קרא עוד
כמנהל דיגיטל העובד מול מספר חברות פרסום ודיגיטל השירות שאני מקבל מגל ים סטודיו הוא לא פחות ממדהים. מענה בכל שעה וטיפול מהיר מאוד בכל הבקשות, תיקונים ושינויים. מעל הכול השירות האישי של נאור הוא מה שיוצר עבורי את התחושה שאני בידיים טובות ויש מי שמטפל בפרויקטים המורכבים והחשובים שלנו. תודה!
אמיר פלג
אמיר פלגבעלים - אמיר פלג אדריכלות פנים
קרא עוד
סטודיו גל ים הוא מקום רציני שרואה את כל רצונות וצרכי הלקוח ויודע לתרגם אותם באופן מלא למיתוג,קידום ושיווק ברמה הגבוהה ביותר! שאפו
ליעוז חמו
ליעוז חמובעלים - רייזר הצפון
קרא עוד
מקצוענים מומלץ ביותר הרימו לי את המכירות בצורה משמעותית ביותר
גדי אזולאי
גדי אזולאימנכ"ל - Product-TV
קרא עוד
מרגישים את הלב הרחב שלכם בעבודה שלכם. תודה על הכל.
ליאב כספי
ליאב כספיבעלים - כספי גרופ
קרא עוד
רמת שירות ומקצועיות מהטובות שראיתי. הקשבה ויישום צרכי לקוח הביאו לכך שקיבלתי מוצר מושלם!!! מאוד נהנתי מהתהליך. מומלץ בחום!
טל גולדשטיין
טל גולדשטייןבעלים - מאה אחוז
קרא עוד
חברה מקצועית, עם המון לב, למי שמחפש לקבל תוצאות ולעבוד עם אנשים טובים. מומלץ בחום!
הקודם
הבא
תמונה של נאור גל ים
נאור גל ים

בעלים ומנכ”ל GalyamStudio - יזם בעולמות השיווק בדגש על SEO (קידום אתרים אורגני בגוגל) עיצוב UX, חי, נושם וחולם 24/7 את תחום האינטרנט כ 2 עשורים.

דוא"ל: [email protected], טלפון: 0506818686

מלאו פרטים להצעת מחיר

מאמרים שיכולים לעניין אותך

תוכן עניינים
דוד נחמיאס
דוד נחמיאסמנהל שיווק - יקב אדיר
קרא עוד
תודה לעירית נאור וכל הצוות המוכשר מגל ים סטודיו על העבודה המושלמת והמקצועית ללא פשרות , תודה על כל הסבלנות ההבנה וההקשבה, זכינו להכיר אנשים מדהימים ומקצועיים ברמה הכי גבוהה שיש, בהחלט ממליצים לכל יקב ועסק להשתמש בשירותים שלכם
אוהד ספרן
אוהד ספרןמנהל שיווק - קבוצת טלכלל
קרא עוד
כמנהל דיגיטל העובד מול מספר חברות פרסום ודיגיטל השירות שאני מקבל מגל ים סטודיו הוא לא פחות ממדהים. מענה בכל שעה וטיפול מהיר מאוד בכל הבקשות, תיקונים ושינויים. מעל הכול השירות האישי של נאור הוא מה שיוצר עבורי את התחושה שאני בידיים טובות ויש מי שמטפל בפרויקטים המורכבים והחשובים שלנו. תודה!
אמיר פלג
אמיר פלגבעלים - אמיר פלג אדריכלות פנים
קרא עוד
סטודיו גל ים הוא מקום רציני שרואה את כל רצונות וצרכי הלקוח ויודע לתרגם אותם באופן מלא למיתוג,קידום ושיווק ברמה הגבוהה ביותר! שאפו
ליעוז חמו
ליעוז חמובעלים - רייזר הצפון
קרא עוד
מקצוענים מומלץ ביותר הרימו לי את המכירות בצורה משמעותית ביותר
גדי אזולאי
גדי אזולאימנכ"ל - Product-TV
קרא עוד
מרגישים את הלב הרחב שלכם בעבודה שלכם. תודה על הכל.
ליאב כספי
ליאב כספיבעלים - כספי גרופ
קרא עוד
רמת שירות ומקצועיות מהטובות שראיתי. הקשבה ויישום צרכי לקוח הביאו לכך שקיבלתי מוצר מושלם!!! מאוד נהנתי מהתהליך. מומלץ בחום!
טל גולדשטיין
טל גולדשטייןבעלים - מאה אחוז
קרא עוד
חברה מקצועית, עם המון לב, למי שמחפש לקבל תוצאות ולעבוד עם אנשים טובים. מומלץ בחום!
לקוחות אומרים עלינו
לקבלת ייעוץ מלאו פרטים!

להמשך הודעת ווטסאפ מלאו פרטים!

לוגו גל ים סטודיו צבע שחור

מלא/י פרטים