תוכן עניינים

לקוחות ממליצים:


 

מלאו פרטים ונחזור אליכם בזמן הקרוב:

הגורמים המשפיעים ביותר על האתר שלכם להיות מקודם בגוגל

כמה פעמים שאלתם את עצמכם למה האתר של המתחרים לפניכם? קבלו מספר תשובות שכנראה יתנו זווית נוספת או קצת שונה לתשובות שבדרך כלל נותנים לכם… הגורמים המשפיעים ביותר על האתר שלכם להיות מקודם בגוגל

השאלה שכולם שואלים את עצמם בנוגע לקידום אורגני בגוגל הוא מהם הגורמים המשפיעים על קידום האתר שלהם בגוגל? התשובה לכך מאוד מורכבת ולמעשה מלבד נציגים בודדים של גוגל עצמה אין אנשים בעולם היודעים בוודאות את כל הפרמטרים המשפיעים על הקידום האורגני.

מרבית הידע הקיים בתחום היום נלמד כתוצאה מניסיון בתחום, ניסוי וטעייה זה שם המשחק שיוצר את היתרון של מקדם האתר שלכם על פני האחרים וכמובן הידע של אחרים אשר משתפים את תוצאות המחקרים שהם מבצעים בתחום השיווק. מידע זה מתאסף לכדי מאות פרמטרים המשפיעים על הקידום בגוגל.

הגורמים המשפיעים ביותר על האתר שלכם להיות מקודם בגוגל

מס' גורמים משפיעים לקידום אתר

כותרות ותגיות מטא

הכוונה כאן היא לכותרות המאמרים הכוללים את מילת המפתח המשפיעים על התצוגה של העמוד בגוגל לביטוי מפתח רלוונטי. כמו כן תגיות המטא (title, description) חשובים ביותר למנוע החיפוש שכן מהווים בסיס נוסף לבידול התוכן לנושא מסוים או רישום של נושאים קשורים שהעמוד יכול להיות קשור אליהם (META TAGS).

קישורים פנימיים

ההיררכיה של התוכן באתר חשובה מאוד להליך הקידום ובתוכה נכללת אופטימיזציה של קישורים פנימיים בין עמודים באתר מתוך ביטויים שונים וזאת על מנת לחזק עמודים אחרים. כמו כן סידור נכון של התוכן באתר בתפריטי הניווט חשוב בכדי להפנות את מנוע החיפוש לעמודים הרלוונטים יותר לקידום.

קישורים חיצוניים

אתרים חיצוניים המקשרים לאתר שלכם למעשה מראים לגוגל כי העמוד אליו אותם אתרים מקשרים – ככל הנראה עמוד שבו יש תוכן ראוי ובעל ערך עד כדי כך שהם ממליצים עליו. בעבר הייתה חשיבות לכמות הקישורים הנכנסים לעמוד מסוים, אולם היום הדגש הוא על איכות הקישורים. אתר שיש בו טראפיק זהו פרמטר ראשון לקביעת איכות הקישור, בנוסף לביטויים בהם הקישורים מופיעים הוא גם פרמטר מפתח בנושא זה.

סמכות האתר והדומיין

כלומר הוותק שלו, עד כמה הדומיין רלוונטי לנושא הראשי של האתר והיכן האתר מאוחסן. ישנם מספר כלים בתחום שמודדים את איכות הקישור. העיקריים בינהם הם MOZ שמציג ציון Domain authority שקובע את הציון הכללי לאתר. ציון מתחת ל 15 אומר שהאתר לא סמכותי במיוחד ולכן אין ערך רב לקישור שיוצר ממנו. Majestic גם הוא נותן ציון לאתר שנקרא Trust flow, וישנה אף חלוקה לקטגוריות שעוזרת להבין את התחום שבו עוסק האתר. גם כאן ציון מתחת ל10 ירמוז על אתר לא איכותי במיוחד.

חוויית המשתמש באתר

מהירות הגלישה והטעינה של עמודים בתוך האתר יחד עם עיצוב ומבנה האתר קובעים את נוחות השימוש בו עבור הגולש הסטנדרטי. מעבר בין דפים ( נתון שניתן למצוא בגוגל אנליטקיס)  יכול אף הוא לרמז על חויות המשתמש וגם לעל איכות התוכן.

זמן שהייה

אחד הפרמטרים היותר משמעותיים כיום הוא זמן השהייה באתר. ככל שזה יהיה ארוך יותר כך התוכן שלנו הוא כנראה בעל ערך רב יותר, כך התוכן מעניין יותר וגורם לאנשים לרצות לדפדף עוד באתר, לקרוא וללמוד עוד ולא לצאת ישר – דבר אשר גורם לתוצאה ההפוכה. אחוז נטישה נמוך ( על סמך גוגל אנליטיקס ) הוא גם אינדיקציה טובה להבין את איכות התוכן שגוררת זמן שהיה ארוך יותר ומעבר בין עמודים.

תסמינים חברתיים

כל מה שקשור לרשתות חברתיות, כפתורי שיתוף, שיתוף התוכן מהאתר החוצה, שילוב של תכנים מרשתות חברתיות באתר ולהפיך. זוהי אינדיקציה נוספת עבור מנוע החיפוש לעניין שיש לגולשים ולאופי המעורבות שלהם בתוכן הזה. מעורבות גבוהה תגרור שיתופים , תגובות וכו'.

הגורמים המשפיעים ביותר על האתר שלכם להיות מקודם בגוגל

בואו נודה על האמת, תכלס, אתר זה חנות בעולם האמיתי, דמיינו לעצמכם אילו הייתם מגיעים לחנות והיא לא הייתה מזמינה , ז"א החנות הייתה מלוכלכת, או סתם לא מסודרת, המוסיקה שם הייתה רועשת או כל גורם שהיה מפריע או גורם לאי נעימות , תחשבו רגע מה הייתם עושים? יוצאים!

כך גם גוגל מדרגת את האתר בו הגולשים נמצאים, היא בוחנת חוויה, שיתופיות, זמן שהייה (מרמז על איכות המוצר ועוד..) המלצות על האתר (קישורים), גודל החברה (כמות הדפים שנוצרים) ואיכות המוצר (זמן שהייה של הגולשים באתר שלכם) בדיוק כמו בחיים האמיתיים.

אז אם יש לכם בית קפה והשארתם מגש מלוכלך על אחד השולחנות אל תתפלאו אם מי שמגיע מחליט בכניסה לא להיכנס, כך גם האתר שלכם צריך להיראות, מוכן ומקצועי לגולשים שיגיעו, שירותי ומסביר פנים, אחרת אף אחד לא ייתן לאתר צ'אנס ובטח שלא יהיו יחסי המרה גדולים כפי שיש אצל המתחרים שלכם.

אם הגעתם עד לכאן אתם בטח מודעים לכך שגל ים סטודיו יודעת לתת מענה מקצועי לא רק לקידום האתר שלכם בגוגל, גם בניהול קמפיינים בפייסבוק, בגוגל, שירותי רימרקטינג, ניהול מועדון לקוחות וגם פיתוח קונספט ושפה עיצובית ועיצוב דפי נחיתה ובאנרים ממירים ומניעים לפעולה.

מאמר זה מעניין אתכם? אתם חושבים שיש לכם אתר שלא עושה את העבודה כפי שצריך? אנו כאן בשבילכם ולמענכם, נשמח לקחת חלק בתיקון האתר והתאמתו לשנות האלפיים, לשנים קדימה וליחסי המרה נאותים עם הגולשים שלכם, מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם האפשרי.

Save

מיתוג עסקי
בלוג

חברה לעיצוב גרפי

חברה לעיצוב גרפי – לא קל לצאת בימינו לרחוב מבלי להיחשף לפרסומות נסתרות או גלויות, הווה אומר – בין אם הפרסומת פונה אלינו ישירות, או

מיתוג עסקי
בלוג

מיתוג עסקי

כל עסק, בכל תחום אשר עולה על הדעת- מחייב מיתוג עסקי. מדוע? מיתוג עסקי הוא הפנים של העסק שלכם, הרושם הראשוני הבלתי נשכח והייצוג הגורף

עיצוב לוגו
מיתוג עסקי

עיצוב לוגו

אז החלטתם לעצב לוגו לעסק החדש שלכם? הגעתם למקום הנכון, חברת גל ים סטודיו תלווה אתכם בתהליך עם ניסיון של 10 שנים בתחום המיתוג ועיצוב