מה זה ריטרגטינג? בשנים האחרונות אנחנו שומעים את המונח ריטרגטינג, לפניו היכרנו את המונח רימרקטינג.
אז מה ההבדל ביניהם? מה זה כל כך חשוב לעשות את זה? ובכלל על מה כולם מדברים?
קודם כל מי שהמילים הללו לא אומרות דבר וחצי דבר, אנחנו כאן כדי לעשות קצת סדר ולהסביר מה הן אותן המילים ושנית אנחנו נסביר למה היום כל כך חשוב לעשות אותם.
אנשים רבים מכירים את המונח רימרקטינג (שיווק מחדש), זה אחד הקלים בהם משתמשים בעלי עסקים, חברות פרסום ושיווק כדי לפרסם באינטרנט.
בפועל, זה עוזר לאותו בעל עסק ולמפרסם בכלל להאיר את המותג אותו הוא מוכר או מפרסם בתודעת אותם אנשים לפרק זמן ארוך יותר.
ריטרגטינג (מיקוד מחדש), הפך להיות השם הנרדף לאותה פעולה.
אותו בעל עסק או חברת פרסום משתמשים במעקב מחודש אחר אותו גולש שהתעניין במוצר או בשירות כלשהו.
הפעולות המתבצעות ברימרקטינג ובריטרגטינג הן זהות לחלוטין והמונחים עלולים לבלבל את האנשים אבל בסופו של יום זה אותו הדבר.
אז איך ריטרגטינג בפועל עובד?
היום כולם מבצעים קניות וחיפוש אחר מוצרי ושירותים שונים באינטרנט. לכן הפרסום החזק ביותר בשוק היום הוא חד משמעית האינטרנט.
כאשר גולש מתחיל את החיפוש באינטרנט, הוא נכנס לאתרים שמוכרים את מה שהוא מבקש לצרוך, את זה כולנו מכירים.
באותם אתרים שאליהם אותו גולש נכנס מוטמע קוד ש"נדבק" למחשב שלו, הקוד הזה במונח שכולנו מכירים זה העוגיות (Cookies).
אותן "עוגיות" יודעות ליצור מעקב אחר פעולות שונות שאותו גולש מבצע מהמחשב שלו ברשת. לאחר שהגולש עוזב את האתר אליו נכנס, העוגייה הזאת מאפשרת לבצע ריטרגטינג של המפרסם ולדעת מתי להציג את הפרסום.
כאשר המערכת מבחינה בוודאות כי הפרסומות הללו מוצגות אך ורק לאותם הגולשים שהתעניינו במוצר או בשירותים הללו מאותו אתר של המפרסם.
למה זה טוב לעסק שלך?
השיטה הזו כל כך אפקטיבית משתי סיבות עיקריות, הראשונה, אתם משקיעים את תקציב הפרסום בלקוחות שכבר התעניינו בכם, באנשים בעלי פוטנציאל מאוד גבוה להיות לקוחות שקונים.
שנית, החזר ההשקעה עבור ריטרגטינג הוא גבוה בהרבה מיתר ערוצי הפרסום השונים במדיה.
אנו בגל ים סטודיו – קידום אתרים ובנייתם, מציעים שירותי מיקוד מחדש – ריטגרטינג בין שאר שירותינו. למידע נוסף אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר באתר או בטלפון ואנו נשמח לעמוד לשירותכם.