תוכן עניינים

לקוחות ממליצים:


 

מלאו פרטים ונחזור אליכם בזמן הקרוב:

נכס דיגיטלי – הדרך שלך להרוויח דרך האינטרנט

נכס דיגיטלי – הדרך שלך להרוויח דרך האינטרנט. תיבת המייל שלנו מפוצצת במודעות שונות ומשונות על דרכים להרוויח כסף דרך האינטרנט. רבות מהמודעות הללו הן נוכלות ברמה כזו או אחרת, או שאינן מספרות את כל האמת – אבל מספיק לחפש בגוגל ולשוטט בין אתרים על מנת לדעת שנכס דיגיטלי אמיתי הוא דרך לגיטימית להרוויח סכומים משמעותיים דרך האינטרנט.

לפניכם כמה נקודות חשובות לבניית נכס דיגיטלי אמיתי שעובד בשבילכם

כולנו מכירים את המיילים האלו, המציפים את תיבת המייל שלנו בזבל: הבטחות מפוצצות לעשות כסף דרך האינטרנט, בכל מיני תרגילים ושיטות. כולנו היינו על וובינרים אינסופיים, שנמשכים פחות או יותר לנצח, ובסופם מוכרים הפרזנטורים תוכניות מפוצצות באלפי שקלים, אשר בסופם הבטחה להראות לכם כיצד הם עושים אלפי שקלים, ויותר מכך, דרך האינטרנט.

הם מציעים מגוון של דרכים: מכירת קורסים דיגיטליים, שיווק שותפים, דרופשיפינג, מסחר אלקטרוני, פתיחת סוכנויות דיגיטל ועוד. שלא תבינו לא נכון: חלק מאותם אנשים אכן מרוויחים סכומי כסף גדולים דרך האינטרנט, בשיטות שונות ולפעמים גם משונות.

אבל רובם הגדול עברו דרך חתחתים עד שהגיעו לנקודת הרווח שלהם הגדולה שלהם. לכל הפחות, ברוב השיטות והדרכים שהם מלמדים, נדרש הרבה ניסיון על מנת להגיע לרמת ההצלחה שלהם, וניסיון כידוע זה לא משהו שאפשר לקנות או לקצר, ברוב המקרים.

אז האם רווחים דרך האינטרנט הינם חלום באספמיה, שלא נגיש עבור רוב האנשים? בוודאי שלא. די אם נחפש בגוגל, בכל תחום עסקי אפשרי, על מנת לדעת שאנשים רבים בונים אתרים מכל מיני סוגים, ומרוויחים מהם מאוד יפה. אנשים רגילים, מן השורה, לא טייקונים.

הם עושים זאת דרך טיפוח נכון של נכס דיגיטלי אמיתי עבורם, במגוון דרכים ושיטות, הנבנות על שתי הזרועות העיקריות להפצת המסר השיווקי שלהם דרך האינטרנט אל הציבור הרחב: קידום אורגני של אתרים ופרסום ממומן. את זה עושים באמצעות כלים לקידום אתרים, וכן פרסום במנועי חיפוש, לרבות פרסום בגוגל.

מה זה נכס דיגיטלי?

נכס דיגיטלי, בהגדרה, הינו קודם כל סוג של עמוד או אתר הנגיש באמצעות רשת האינטרנט אל הציבור הרחב, או לציבור ספציפי מוגדר בעל גישה אליו.

זה יכול להיות דף בודד באינטרנט, אתר בעל עמודים רבים, פרופיל מסויים ברשת חברתית, קבוצה פתוחה או סגורה על פלטפורמה של רשת חברתית, פורום אינטרנטי כלשהו, או מודעה המובילה לדף נחיתה כלשהו.

נכס דיגיטלי יכול להיות בבעלות ישירה של מי שמרוויח ממנו, והוא יכול להיות בבעלות של מישהו אחר, המעניק עמלות למי שמפנה תנועה ומכירות אליו, על ידי זיהוי ייחודי של כל מקור תנועה ושיוך המכירות או התנועה למי שקידם אותו.

מאמרים נוספים: 

סוגים של נכס דיגיטלי

נכס דיגיטלי הוא כאמור סוג של דף או אתר אינטרנט. בואו נרחיב טיפה על הסוגים הקיימים של נכסים דיגיטליים.

הנכס הדיגיטלי הנפוץ ביותר הינו אתרי אינטרנט שונים. אלו יכולים להיות אתרי תדמית או אתרי חנויות המוכרים סחורה אונליין. אלו גם יכולים להיות דפים בודדים, כדוגמת דפי נחיתה, המעודדים את הגולשים אליהם לבצע פעולות ספציפיות מאוד – כגון רישום לרשימת תפוצה, השארת פרטים, רכישה קטנה, השארת תגובות וחוות דעת, ועוד.

נכס דיגיטלי מסוג אחר הינו עמוד פרופיל ברשת חברתית. ישנן לא מעט רשתות חברתיות בעולם: פייסבוק, טוויטר, לינקדאין, אינסטגרם, טיקטוק, ועוד. גם אתרי הוידאו השונים נחשבים על ידי רבים כרשתות חברתיות: יוטיוב, וימאו, ועוד. באתרי הוידאו כל משתמש ישנו "ערוץ", בו הוא יכול להעלות סרטונים ערוכים מראש, ואפילו לשדר בשידור חי על מנת להעביר את המסר שלו לעולם.

נכס דיגיטלי מסוג נוסף, ותיק אפילו יותר מן הרשתות החברתיות, הינו אתר מסוג בלוג, בו בעלי האתר יכולים להעלות פוסטים ומאמרים שונים, ואחרים יכולים להגיב לאותו תוכן, כמובן בכפוף להגדרות שהגדירו בעלי האתר.

באותו אופן כמעט, פועלים גם אתרי פורום, שהיו מאוד נפוצים לפני מספר שנים, ועדיין פעילים בכל מיני תחומי עניין. באתרי פורום ניתן לפרסם פוסטים ומאמרים, ונוצר עבורם שרשור תגובות ושאלות, המהווה "שיחה וירטואלית" בכתב על נושא השרשור.

כלים לקידום אתרים

לא משנה איזה נכס דיגיטלי יש לכם – סביר להניח שיש לכם מספר נכסים דיגיטליים ברשת האינטרנט – אתם צריכים להשתמש בכלים לקידום אתרים על מנת להגביר את החשיפה והתנועה של גולשים רלוונטיים אליהם.

כן, מילת המפתח כאן היא "גולשים רלוונטיים". אין שום טעם שגולשים מסין יגלשו לאתר בעברית אותו לא יבינו וממילא לא יוכלו להשתמש בשירות של האתר.

לכן, נדרש שימוש חכם בכלים לקידום אתרים – כלים כמו תוכנות ואתרים לבדיקת רלוונטיות התוכן, מידת האופטימיזציה של התוכן למילות המפתח הרצויות, בדיקת מהירות עליית האתר, ומדידת קישורים חיצוניים לאתר, ועוד.

קידום אורגני של אתרים ותכנים מהרשתות החברתיות הינו מלאכה מתמשכת, אשר רמת הקושי שלה עולה ככל שהתחרות בתחום בו אתם פעילים ועל מילות החיפוש בו עולה. ניתן לבצע קידום עבור אתרים הנבנים בכל מיני מערכות ניהול תוכן, לרבות קידום אתרי וורדפרס וקידום אתרי וויקס.

פרסום בגוגל

ישנם עוד כלים לקידום אתרים בעולם הפרסום הממומן באינטרנט, כגון פלטפורמות לקידום בתשלום עבור קליק או לכל אלף חשיפות, תוכנות ואתרים למדידת יעילות של קמפיינים פרסומיים, כלי מחקר שונים כמו כלי מילות המפתח של גוגל, ועוד

פרסום בגוגל הינו אחד הכלים האפקטיביים ביותר להזרמת תנועה רלוונטית, מבוססת מילות חיפוש, אל הנכס הדיגיטלי שלך. יש מגוון רחב של ערוצי פרסום בגוגל: פרסום במנוע החיפוש עצמו על ידי הצעת מחיר לקליק לכל מילת חיפוש, חיפוש ברשת תוכן השותפים של גוגל, פרסום ביוטיוב שהינו מבוסס וידאו כמובן, ועוד.

באמצעות פרסום בגוגל, תוכלו לפרסם כל סוג של נכס דיגיטלי כמעט, כולל אתרים שנבנו על מערכות ניהול תוכן שונות. קידום אתרי וויקס וקידום אתרי וורדפרס הפכו לפופולריים מאוד בשנים האחרונות גם באמצעות קידום ממומן בתשלום.

כל אחד יכול ללמוד כיצד לבצע קידום אורגני וקידום ממומן עבור הנכס הדיגיטלי שלו, אולם מומלץ לקבלת תוצאות מהירות ועל מנת להימנע מטעויות שעלולות לעלות כסף וזמן רב, להשתמש בבעלי מקצוע המתמחים בקידום נכסים דיגיטליים.

מיתוג עסקים קטנים
מיתוג עסקי

מיתוג עסקים קטנים

מיתוג עסקים קטנים – כמעט בכל תחום יש היום בתי עסק רבים המספקים שירותים ומוצרים ועסקים אלה נלחמים על ליבם של הלקוחות. מיתוג עסקים קטנים

עדכוני ליבה בגוגל (Google Core Updates) – חודש מאי
מאמרים מקצועיים

עדכוני ליבה בגוגל (Google Core Updates) – מאי 2022

"אתה מרגיש ירידה בדירוג אחי? שששששששש…." כך מתלחששים קולגות בתעשיית ה SEO, אנחנו גאים לומר שלא נפגענו עם לקוחות שלנו בדירוגים, אפשר לומר שההיפך הוא

עיצוב גרפי לעסקים
בלוג

עיצוב ניוזלטר

עיצוב ניוזלטר – מקצועי ונכון למועדון לקוחות. אנו בחברת גל ים סטודיו מתמחים בהעברת המסרים שלכם בדיוור אלקטרוני ע"י שיווק נכון ועיצוב ניוזלטר עם מסרי עדכון