דף נחיתה לדוגמא
דף נחיתה לדוגמא חיפשתם ונחתתם אצלנו בדף? אתם במקום הנכון אנשים! במאמר הבא שכתבנו עבורכם תוכלו לראות למטה דוגמאות לדפי נחיתה ובנוסף המאמר יעניק לכם קצת אינדיקציה על מה זה בעצם דף נחיתה? מה האלמנטים שמרכיבים אותו? ואיך הוא יכול לעזור לכם?
זוהי רשימת המכולת לבנייה של דף נחיתה מוצלח (כמובן שנרחיב עליהם בהמשך!):
- תוכן קצר וממוקד
- עיצוב מותאם ורלוונטי
- CTA או בעברית פשוטה – הנעה לפעולה
אלו שלושת האלמנטים איתם תייצרו דף נחיתה מוצלח יותר וברמה גבוהה יותר ממה שעיצבתם עד כה! אם נדבר על השורה התחתונה, דף נחיתה צריך להיות ממוקד בנושא או מוצר ספציפי, מעוצב בצורה מותאמת לברנד שלכם, קצר, ענייני וקולע, למטרה ברורה, על מנת לגרום לאחוזי המרה גבוהים, ובכך מבקרי האתר שלכם יוכלו להפוך ללקוחות או לכאלו שיצרו איתכם קשר והביעו התעניינות במוצר או בשירות שלכם, בואו נלמד איך עושים זאת!
אז איך תייצרו לכם דף נחיתה לדוגמא
התוכן הוא ה King – הקטע של התוכן הוא להעביר לכם מידע אינפורמטיבי, רלוונטי וענייני בנושא מסוים, לגולש הממוצע לוקח בערך 3 שניות להבין אם הוא מעוניין להישאר בדף שהוא הגיע אליו, אתם קולטים??? 3 שניות!!! בזמן הזה של יצירת הרושם הראשוני הוא קולט את הצבעים, העיצוב והכותרות, אם לא הצלחתם לתפוס אותו בעזרת כל אלה, איבדתם אותו, לכן על מנת לתפוס את תשומת ליבו של הגולש יש לעשות שימוש בפונטים קריאים, תוכן רלוונטי וממוקד למה שהגולש חיפש, כותרת מניעה לפעולה וכד’
3 שניות קריטיות – אז כמו שכבר כתבנו, התוכן שלכם חייב לתפוס את הגולש תוך 3 שניות, זאת במידה ואתם רוצים שכל גולש יהפוך ללקוח פוטנציאלי, לאחר ששלושת השניות בראשונות הסתיימו הגולש יגיע לבסיס השני של התוכן, שהוא – ויז’ואל שיהיה מותאם, שוב, לצורך של הגולש, אפשר לקרוא לשלב הזה שלב האמון, הלקוח צריך להאמין ולהבין שהוא אכן בדף הרלוונטי עבורו, אם לדוגמא אם הוא מחפש הלוואה לטיול ויגיע לדף נחיתה שמדבר על הלוואה לטיול אך תעשו שימוש בתמונה של בנקאי שמוכר הלוואה כנראה שתפקששו את קהל היעד שלכם, אך אם תשימו תמונה של זוג תרמילאים שהולכים אל האופק לעבר הזריחה עם נוף מרהיב כנראה שתתנו מעוף לגולשים ויחס ההמרה ישתפר פלאים.
השפה הגרפית והמסר – השירות אותו אתם מציעים ו\או מוצר שאתם מוכרים יגע בקהלי יעד ופלחי אוכלוסייה שונים, לדוגמה – גיל, מין, מגזר, בעלי עניין בנושאים מסוימים ועוד. עקב כך, לא הגיוני שעיצוב תבנית של דף נחיתה מסוים שרכשתם ממעצב יבוצע בו שימוש חוזר למוצרים או שירותים שונים, דף הנחיתה צריך להתאים לכל סוגי קהל היעד של המוצר הספציפי, שורה התחתונה המוצר או השירות צריך להיות באותה השפה הגרפית של החברה, אך תמונה בהכרח תשתנה בין מוצר למוצר ותוסיפו לכך את הכותרת והתוכן.
גולשים בעמוד זה התעניינו גם בשירות של עיצוב דפי נחיתה
דוגמאות לדפי נחיתה בתחום עריכת דין


דף נחיתה למערכת בתחום התיירות



חוץ מדפי נחיתה מעולים שאנחנו יודעים לעשות, אנחנו גם אלופים בקידום אתרים! רוצים לדעת עוד? לחצו כאן למידע נוסף על קידום אתרים בגוגל
CTA (הנעה לפעולה) זה ה – דבר
לשים תוכן איכותי, איכותי ושוב פעם איכותי אם אין לכם תוכן איכותי באתר, שיתן הנעה לפעולה כמו שצריך, לא חשוב עם ורסאצ’ה ופראדה יעצבו לכם את העמוד, הוא פשוט לא ימיר, נ-ק-ו-ד-ה!!!!
הנעה לפעולה זו אומנות לא פשוטה, זה מה שיהפוך גולש שנחת אצלכם בעמוד ללקוח! הנעה לפעולה מצריכה יצירתיות מחוץ לקופסא, אתם חייבם לחשוב מה יניע את הגולשים שלכם, כשהם מגיעים אליכם מה בעצם הם רוצים??? אתם צריכים לגרום להם להשאיר פרטים בטופס צור קשר או להגיע למצב שהם עושים קניה באותו רגע!!!
אתם חייבים להשקיע בדף נחיתה שלכם
דף נחיתה מוצלח מצריך השקעה רבה, מחשבה רבה ואופטימיזציה על מנת להפיק ממנו את הטוב ביותר. אם תספקו דף נחיתה מעוצב כמו שצריך לאתר שלכם, הוא יכול להפוך לאימפריה מסחרית, ממש ככה!
כמו שאתם רואים, אנחנו יודעים לעצב, יש לנו style ואנחנו אוהבים שהלקוחות שלנו מרוצים, אז אם בא לכם לשבת על כוס קפה ולדבר קצת, אנחנו נשמח, מלאו את הפרטים שלכם.
!כשמשחקים במגרש של הגדולים מקבלים פירגון גדול
כמנהל דיגיטל העובד מול מספר חברות פרסום ודיגיטל השירות שאני מקבל מגל ים סטודיו הוא לא פחות ממדהים. מענה בכל שעה וטיפול מהיר מאוד בכל הבקשות, תיקונים ושינויים. מעל הכול השירות האישי של נאור הוא מה שיוצר עבורי את התחושה שאני בידיים טובות ויש מי שמטפל בפרויקטים המורכבים והחשובים שלנו. תודה!
אוהד ספרן מנהל דיגיטל קבוצת “טלכלל”

בשעה טובה ומוצלחת התחדשנו באתר אינטרנט מהמם, תודה לעירית נאור וכל הצוות המוכשר מגל ים סטודיו על העבודה המושלמת והמקצועית ללא פשרות, תודה על כל הסבלנות ההבנה וההקשבה, זכינו להכיר אנשים מדהימים ומקצועיים ברמה הכי גבוהה שיש, בהחלט ממליצים לכל יקב ועסק להשתמש בשירותים שלכם.
דוד נחמיאס – מנהל שיווק “יקב אדיר”

תודה רבה על אתר לא פחות ממושלם! התגובות שאני מקבל מדהימות. מעל הכל חשוב לי לציין את השירות המדהים והיחס הלא מתפשר של עירית מנהלת הפרוייקטים שליוותה לאורך כל הדרך בסבלנות ומקצועיות חרף כל השגעונות שלי. וכמובן לנאור הבעלים של החברה תודה על הכל, משלב ההיכרות ועד התוצאה הסופית. כייף לעבוד אתכם!!! אין ספק שאמליץ עליכם הלאה. תודה!!
ליאב כספי מנכ”ל משותף “כספי גרופ”

סטודיו מאד מאד מקצועי ונעים. מאד נהנה מרמת השירות והביצוע המדויקת. ממליץ בחום.
David Ben Moshe שותף מייסד / מפיק ראשי virtualion

המיוחד בגל-ים הוא שהם עובדים מכל הלב וכאילו מדובר בעסק שלהם. בנוסף, הם אנשי מקצוע מעולים ויעילים שמביאים לתוצאות. בנוסף 2, הם אחלה אנשים שתענוג לעבוד איתם. ממליץ בחום!
Zohar Ezra בעלי חברת nano jewelry

מומלץ בחום. הגעתי לסטודיו עם סקפטיות קלה כלפי תחום הקידום והיום יש לי בטחון מלא. עם תוצאות אי אפשר להתווכח. תודה על הכל!
גדי אזולאי מנכ”ל חברת product tv

לאחר שנה של חיפושים אחר משרד שיווק לפעילות שלנו באתר ask4 נתקלתי במשרד בוטיק איכותי של נאור מגל-ים סטודיו ושמחתי להכיר צוות מקצועי ומוכשר בטירוף. אנחנו עובדים בצמוד עם שיר המוכשרת ונאור מלווה אותנו לאורך כל הפעילות בשירות VIP מהנה. מעבר למחמאות הבין אישיות המשרד יודע לנהל תקציבים בצורה חכמה.
דרור דורנבאום מנכ”ל שותף ב- ask4

פניתי לגל ים ללא המלצות קודמות. באינטואיציה הראשונית הרגשתי שהם מקצועיים וכך אכן היה.
שירותי מקצועי ואיכפתי.
שירי גולד מנכ”לית “שגרירי הספורט”

“עובד עם הסטודיו כבר זמן רב. שרות, מקצועיות ואיכות ללא פשרות, רואים תוצאות בתוך זמן קצר, מומלץ ביותר!!!”
רן אשכנזי יבואן אופני ghost ישראל

ממליצה בחום!! שירות, מקצועיות ויחס מעולה! נאור אדיב ומקצועי ליווה אותי עם המון המון סבלנות ומיקוד לתוצאות!! תודה, תודה, תודה
מיטל עיצוב במה בע”מ

תקופה ארוכה פרסמתי באופן עצמאי במדיות השונות, החלטתי לקחת אליי בחזרה את משאב הזמן היקר ולהעביר לידיהם הנאמנות של נאור ושיר את ניהול הפרסום, הופתעתי לגלות שבאותו תקציב פרסום קיבלנו הרבה יותר פניות.
שלומי דהן – מייסד חברת workplus

נאור יושב במשרד לידי, לפני שאני נוגע בפן המקצועי, הייתי רוצה לדבר על הפן האישי, מדובר בבחור מקסים, קשוב, חד מחשבה,
נעים מאוד לעבוד מולו, שירותי וסבלני, מסוג האנשים שאתה בר מזל אם פגשת.
שחר פרלמן – בעלים אינפוקוס סטודיו
