עיצוב באנרים לפייסבוק

הכל אודות עיצוב באנרים לפייסבוק – החוקים, הצורך של הלקוח ומה שבניהם..

עיצוב באנרים לפייסבוק זו מלאכה "קלה" שמים תמונה משכנעת, כותרת ומניעים לפעולה…ותגידו את זה למנהלי שיווק, מרבית האנשים חושבים כך, שהעיצוב פשוט וגורם להקלקות בצורה קלה, כאילו הלקוחות הפוטנציאליים שלכם מחכים שרק תפרסם והם יקליקו. אז תרשו לנו לנפץ לכם את האשליה הזו..זה לא כך והרבה יותר גרוע…זה ממש לא עובד בצורה הזו.

על כל לקוח יש לך בממוצע כ 9 מתחרים מהאזור שלך, מעבר לכך ייתכן שהלקוח כבר אצלם והוא מרוצה מהשירות שהמתחרה שלך נותן, תוסיף לכך שייתכן שהוא בכלל לא רואה את המודעה שלך וגם אם רואה ייתכן שהמלל שתכתוב לא יהיה מספיק רלוונטי עבורו (בסיבה כלשהי) והפרמטר הנוסף הוא שהתמונה שתבחר לשים אינה מעניינת ולא תתפוס לו את העין.

איזה באנר נעצב על מנת לתפוס את העין של הלקוח?

לגבי עיצוב באנרים לפייסבוק או לכל פלטפורמה אין תשובה ברורה וחד משמעית, צד אחד העיצוב צריך לתפוס את העין עם צבע עז ובולט ואילו מצד שני אם התחום של הלקוח הוא גן ילדים, הרי לא תעצב באנר בפייסבוק בצבע בורדו!? אז אימצנו גישה של עיצוב "עז מתון", המשמעות של כך היא שאנו נעשה את כל המאמצים ליצור עיצוב שיתפוס את העין בצורה נכונה ועם זאת ישתלב בצבע הלוגו של החברה, לדוגמה ראו את הבאנר של גן הילדים שעיצבנו לקמפיין בפייסבוק:

יוליוס מיינל

עיצוב באנר: אביב ייעוץ עסקי

דף נחיתה להלוואות

עיצוב באנרים לפייסבוק

אז בואו ננתח טיפה את מה שאנו רואים, אנו רואים באנר מחייך ומזמין, נדלג על שלב ההסבר על החיוך 🙂 כי זה ברור..אך שימו לב לצבעים של הבאנר ותשאלו את עצמכם האם הבאנר היה תופס אתכם, לשאלה זו 2 תשובות אפשריות, האחת כן והשנייה לא..הלכנו לשאול 10 אנשים האם הבאנר הזה יתפוס אתכם, התשובות ברורות…אמהות (7) ענו שכן ואילו אבות (3) אמרו לא, מסיבה אחרת של שיווק וקהלי היעד אליהם אנו מטרגטים (אבל זה במאמר אחר).

הדבר הנוסף אליו אנו צריכים להתייחס שניגשים לעיצוב באנרים לפייסבוק מלבד העובדה שהבאנר צריך להזמין הוא שהבאנר צריך לדבר אליך, לדבר בשפתך ושיהיה מותאם לתקופת החיים אותה אתה עובר, בצרכים האישיים שלך ובעיקר להקשיב ולחבוט בבטן הרכה שלך שתגרום לך להקליק או שתגרום לך לעזוב לתמיד ולא לראות את דף הנחיתה ולתת צ'אנס למוצר/שירות אותו הלקוח שלך מוכר. ראו דוגמה ע"פ הדברים אליהם התייחסנו בכתבה זו…להלן הבאנר המעוצב הבא,

עיצוב באנרים לפייסבוק קמפיינים

קמפיין פייסבוק טוב יימדד בכמות הקלקות, הגורם הראשון של כמות ההקלקות הוא הבאנר, שלא יגידו לכם אחרת, לאחר מכן מה שכותבים בתוכן של הבאנר בקמפיין, ובסוף מודדים את יחסי ההמרה של דף הנחיתה. על קמפיין להיות דינמי, שיכלול מספר עיצובים (אנו ממליצים להתחיל מ 4 באנרים לפחות) ואילו במידת הצורך שינוי של עיצוב בהתאם למסקנות בשלב בו הקמפיין רץ.

החוקים של הקמפיינים של פייסבוק

אנו רוצים להביא לידכם כלי של פייסבוק אשר נותן לכם את היכולת להבין מהם ה 20% מלל בבאנר שתעצבו המדוברים, איפה ניתן לשלב את הכיתוב ביחס לתמונה והקומפוזיציה הכללית של הבאנר ועוד..

גל ים סטודיו מתמחים בעיצוב גרפי, מיתוג, יצירת לידים ע"י עיצוב דפי נחיתה נכונים, קידום אורגני, ניהול והקמה של קמפיינים ממומנים בגוגל ובפייסבוק ועוד..אתם מוזמנים ליצור קשר ונציג יחזור אליכם בהקדם, בואו לקבל את השירות הטוב ביותר בתחום השיווק באינטרנט. בנוסף מוזמנים ליצור קשר בנייד (נאור) 050.6818686 או במייל naor@galyam-studio.co.il

Save

Save

Save

Save

Save

Save

Save