ניהול קמפיינים בגוגל

ניהול קמפיין בגוגל

אנחנו כאן בשבילכם, מלאו פרטים ונציג יחזור אליכם בהקדם

ניהול קמפיין בגוגל אדוורדס באמצעות כלי Google Adwords

ניהול קמפיין בגוגל – אז לאלו מכם שאינם מכירים את הכלי של גוגל אדוורדס אנו נקדים ונאמר שיותר משתי מיליון בתי אב בישראל מחוברים כיום וגולשים באינטרנט, כמחצית מהם גולשים בפס רחב. גוגל ישראל ובכלל הוא מנוע החיפוש הגדול ביותר שקיים בעולם עם נתח שוק של כ 92% ולכן כמעט רוב החיפושים ברחבי האינטרנט מתבצעים דרכו. כפי שרובכם כבר יודע קיים יחס ישיר למיקומי התוצאה בתשובות של גוגל לבין כמות הכניסה לאתר של הספק, ככל שהאתר הספק יהיה ממוקם במיקומים גבוהים בתוצאות, יכנסו אליו יותר לקוחות פוטנציאליים, ולכן בעקבות זאת קיימת תחרות עצומה על המיקומים של אתר בגוגל לדף הראשון בתוצאותיו. הפרסום בגוגל, עם מערכת Google AdWords, מאפשר לעסק שלך לפרסם ולהיות בתמונה התחרותית ביותר שקיימת בעולם, עסקים רבים מפרסמים בגוגל אדוורדס וכפי שנמצא שם נוכל לומר שאם אתה לא שם אתה לא קיים!

מי אנחנו SEO

נתחיל בכך שאנו נשמח להביא לכם הטבה שגוגל מספקת ללקוחות חדשים (ראו הטבה בתחתית העמוד). על מנת לקבל את ההטבה יש להצטרף לחברת גל ים סטודיו, לחצו על ההטבה ומלאו פרטים ונציגנו יחזור אליכם בהקדם. הערה: זהו "שובר התנסות" לפרסום ראשוני בגוגל בגובה של  300 ש"ח ומשתנה בהתאם למבצעים של גוגל מפעם לפעם.

כשאתה רוצה ליצור תנועה לאתר שלך ושהגולשים שלך יהיו איכותיים על מנת לקבל את התמורה המקסימלית שהשקעת, חברת גל ים סטודיו תספק עבורך את פתרונות השיווק החזקים והמתקדמים ביותר כיום – אם ע"י פרסום בגוגל ע"י הקמה וניהול של קמפיין PPC, הפקת דפי נחיתה מקצועיים כולל עיצוב גרפי ושיפור יחסי המרה, A/B TESTING ועד הפקת ניוזלטר, קידום אורגני בגוגל, ניהול וגיוס מועדון לקוחות ועוד..

מהם הכובעים אותם חובש מנהל הקמפיינים שלך?

מנהל קמפיינים מצליח אוחז במספר רב של כובעים אותם למד עם השנים ומביא לידי ביטוי בניהול הקמפיין שלך בגוגל. אגב, אילולי היו לו הכובעים הללו אז כנראה שהתוצאות שלנו היו פחות טובות, אמינות ומקצועיות.

כובע השיווק: כובע השיווק הוא ראיית השיווק שיש לאותו מנהל קמפיינים בגוגל, את הראייה השיווקית ניתן לראות במספר אופנים..אם בשילוב של משפטי המחץ שמניעים לפעולה, אם באריזה הגרפית השוטפת את כל מסע הפרסום ועד דף הנחיתה.

כובע המדיה הדיגיטלית: כובע המדיה הדיגיטלית הוא כובע חשוב, כי מנהל הקמפיינים שלך חייב לדעת את השפה, מהם הגדלים של הבאנרים ברימרקטינג או מהם החוקיות של אחוזי התוכן שמותר בבאנרים בפייסבוק וכד, מעבר לכך על מנהל הקמפיין לדעת הערכת עלויות, לבצע חקר מילות מפתח, להבין ולשחות טוב מאוד בכל עולם הדיגיטל שעומד בפניו, כל זאת על מנת למקסם את יעילות הקמפיין ולמזער עלויות מיותרות. בנוסף מנהל הקמיינים שלך חייב להכיר את הטרנדים בתחום השיווק אונליין, לדעת ולמצוא את קהל היעד שלך ולפלח אותם בצורה מקצועית ונכונה, כל זאת על מנת ליצור קמפיין אפקטיבי באמת, עם יחס המרה מדויק וטוב.

כובע קופירייטר: אם מנהל הקמפיין שלך עילג, ואין לו את הקופי הנכון עבור ניהול קמפיין בגוגל, לא עשינו בזה כלום. כבר החלטת להשקיע סכום כסף חודשי, חברת קידום ושיווק קמפיינים שתיקח אותך קדימה, לא תיקח מישהו שמבין עניין? יודע להתנסח כמו שצריך ולהבין את המוצר או את השירות אותו אתה נותן?..אחד כזה שכותב את הסלוגן לקמפיין ותופס את עיני כל הלקוחות הפוטנציאליים שלך? מלבד זאת, המטרה הסופית היא לידים רלוונטיים ואיכותיים, אז הניסוח קודם לכל, אפילו לויז'ואל הגרפי.

כובע ויז'ואלי: כן, בדיוק כמו שאת העין שלכם תופסת תמונה, סלוגן טוב…כך השלמת הויז'אול חשובה ולא פחות מהסלוגן או הקופי אותו תבנו בקמפיין (אכן זה מנוגד למשפט בפסקה הקודמת), דמיינו לכם את עצמכם בתערוכה, יש הרבה מאוד מציגים…מדרך הטבע לא תלכו לכל דוכן ודוכן, אז תשאלו את עצמכם באיזה דוכן באמת תעצרו על מנת לראות את המוצר או השירות של בעל הדוכן? כנראה שברוב המקרים אתם תעצרו אם ישאלו אתכם שאלה, תשאלו את עצמכם למה שאלו אתם שאלה?! התשובה לכך תהיה כי משהו תפס לכם את העין, איש המכירות זיהה את זה ומיד ניגש לשאול אם אתם צריכים עזרה. זהו תכסיס מוכר וידוע, החכמים שבמציגים שמים פלאזמה עם סרטוני תדמית או מוצר, זאת על מנת שהעוברים ושווים יצפו ואילו איש המכירות יקבל מספיק הזדמנויות לייצר עם העוברים ושווים את הדיאלוג…כובע ויז'אולי הוא אחד הכלים המנצחים שיש ומשלימים את התוכן בצורה טובה ומנצחת.

כובע אנליטי: אז יופי, הקמפיין מוצלח ויש לכם המון לידים, מעבר למצופה, אך מה תעשו כשהקמפיין מעולה אך הלידים אינם איכותיים? כיצד תוכלו למדוד את זה? כן כנראה שכאן תזדקקו למוח אנליטי, כזה שרואה מספרים, חושב אופטימיזציה, יש לו יכולת מדידה של מספר עצום של פרמטרים באמצעות כלים חדישים הנותנים לו את המידע הנחוץ כגון סטטיסטיקות, יכולת החזר השקעה (R.O.I) ומכך נוכל להפיק ולמדוד את הקמפיין ברזולוציות שונות, רק אם תמדדו את הקמפיין מתחילתו ועד סופו תוכלו להתייעל ולייעל את הקמפיין, מומלץ לקחת את המאסטר שלנו לכך (זוכרים את דודו ממחסני תאורה? גם לנו יש אחד כזה).

תחום ניהול קמפיין בגוגל או מקצוע ה PPC הוא מקצוע אשר מחייב הבנה שיווקית, ידע טכני בדיגיטל, הבנה וזיקה לקופירייטינג, הבנה בויז'ואל, ראש קרמינל באנליטיקה לצד יכולת למידה מתמדת. זאת מאחר ובענף ישנם הרבה שינויים, לכן מנהל הקמפיין צריך להיות בעל יכולות למידה עצמית, הבנה שמספר תחומים במקביל ועוד..

ניהול קמפיין בגוגל איפה מתחילים

אנחנו כאן בשבילכם, מלאו פרטים ונציג יחזור אליכם בהקדם

Save

 

השירותים שלנו:

ניווט באתר:  טיפים בחינם:  

גל ים סטודיו פועלת בשיווק משנת 2010 ומספקת פתרונות חכמים במדיה מתקדמת, החל מקידום אתרים בגוגל, שיווק ופרסום ע"י קמפיינים קריאייטיבים במידיות השונות, בניית אתרי אינטרנט מורכבים ועד ליצירת לידים איכותיים עבור מגוון לקוחותיה. מוזמנים ליצור עימנו קשר לייעוץ ללא עלות naor@galyam-studio.co.il​

      
שיווק באינטרנט     פרסום בגוגל  עיצוב דפי נחיתה 
קידום אתרים בגוגל    קידום אתרים אורגני  ניהול מוניטין 
פיתוח אפליקציות      בניית אתרים וורדפרס  ניהול דפי פייסבוק 
פרסום באינטרנט     קידום אורגני בגוגל  ניהול קמפיין בגוגל 
שיווק ברשתות החברתיות       חברה לבניית אתרים   
עיצוב אפליקציות  בניית דפי נחיתה  הבלוג שלנו 


נאור - 03-50-88-632 | כתובת: רחוב המנוף 2 רחובות | naor@galyam-studio.co.il 

 קמפיין ביוטיוב גוגל פלוס שיווק בפייסבוק

Save