טלפון:073-758-1700
  • ראשי
  • שירותים
    • בניית אתרי וורדפרס
    • קידום אתרים
    • עיצוב אתרים
    • עיצוב גרפי
    • פרסום בגוגל
    • פרסום בפייסבוק
    • עיצוב דפי נחיתה
    • עיצוב לוגו
    • עיצוב לוגואים
    • עיצוב לוגו לעסק
    • מיתוג עסקים
    • מיתוג חברה
  • שיווק דיגיטלי
    • ניהול דפי פייסבוק
    • ניהול מועדון לקוחות
    • ניהול מוניטין
  • בלוג
  • אודות
  • צור קשר
  • ראשי
  • שירותים
    • בניית אתרי וורדפרס
    • קידום אתרים
    • עיצוב אתרים
    • עיצוב גרפי
    • פרסום בגוגל
    • פרסום בפייסבוק
    • עיצוב דפי נחיתה
    • עיצוב לוגו
    • עיצוב לוגואים
    • עיצוב לוגו לעסק
    • מיתוג עסקים
    • מיתוג חברה
  • שיווק דיגיטלי
    • ניהול דפי פייסבוק
    • ניהול מועדון לקוחות
    • ניהול מוניטין
  • בלוג
  • אודות
  • צור קשר
mobile__logo
קבל/י הצעת מחיר

ניהול קמפיין בפייסבוק

ניהול קמפיין בפייסבוק מוגדר כערוץ שיווק מבין הטובים אם לא הטוב ביותר עבור עסקים קטנים, בינוניים וגדולים כאחד. בשיווק במידיות החברתיות ישנם שיטות רבות לפרסום, אך שיטת הפרסום במדיה האינטרנטית הבולטת ביותר היא הפייסבוק, היתרון העצום בה שניתן בצורה קלה ומהירה להיות בולט גם אם הנכם חברה קטנה של בן אדם אחד לנהל קמפיינים גדולים ולהיראות גדולים בדיוק כמו החברה המתחרה הגדולה ביותר בתחומכם. כל אחד שיש ברשותו כרטיס אשראי ויכולת והבנה בניהול דף פייסבוק יכול גם להקים קמפיין. באמצעות שיווק ויראלי נכון, חשיבה קריאייטיבית תוכלו לנהל את הקמפיינים בפייסבוק ולייצר לידים איכותיים, אשר מעוניינים בשירות או במוצר שלכם, או לנהל קמפיין שפשוט חושף את המותג שלכם לקהל היעד שהגדרתם. גם ניהול קמפיין בפייסבוק מתנהל מצורה מקצועית ניתן להגיע לאלפי לקוחות פוטנציאלים ולתרגם את זה למכונת כסף שתמכור עבורכם ללא מאמץ פיזי.

הנה כמה קמפיינים שעשינו עבור הלקוחות שלנו:

עיצוב באנר לחברת ארגול
עיצוב באנרים לקורנדוג
עיצוב באנרים לקורנדוג
עיצוב באנרים לקורנדוג
פוסט trouver_ad4
פוסט trouver_ad3
פוסט trouver_ad2
פוסט 2Forever1
פוסט 2Forever
פוסט Forever
פוסט Leaders_birthday
פוסט הלוואה 3
פוסט הלוואה 3
פוסט הלוואה 3
פוסט הלוואה 2
פוסט הלוואה 2
פוסט הלוואה
פוסט הלוואה
פוסט הלוואה
פוסט NPL
פוסט NPL
פוסט NPL
פוסט 33
פוסט 33
פוסט 33
פוסט 3
פוסט 3
פוסט 3
דרושים פוסט 3
דרושים פוסט 3
דרושים פוסט 3
דרושים פוסט 2
דרושים פוסט

Save

Save

Save

השלבים שחשוב לבצע לפני ניהול קמפיין בפייסבוק

אפיון נכון והגדרת קהל היעד – ראשית לפני שמתחילים לרוץ, לעצב, להגדיר תקציב ויעדים צריך לדעת מיהו קהל היעד, להבין איך ניתן לפנות אליו, מה רוצים להגיד לקהל הנ”ל והאם הקהל רוכש את המוצר או השירות מהבטן או בבחירה מושכלת, ישנם עסקאות שלוקח זמן מה לבצע, לדוגמה רכישה של שטח אדמה, או פרויקט נדל”ן המשקיע הפוטנציאל יעשה הרבה שעורי בית ולא ירכוש על הנייר ללא מפגש עם היזם או בעלי הקרקע, אילו במוצר כמו נעלי אופנה, מעיל או מסך LCD למחשב כנראה שהסיפור יהיה אחר, במקרה הנ”ל רק המחיר ידבר, עם המחיר תוכלו לתפוס את עיניו של הגולש, אילו ברכישת קרקע, גם המחיר יעבוד אך יותר מהכל תמונות של השטח יעשו את העבודה בצורה טובה יותר…על כן צריך לעשות שעורי בית ולהבין את קהל היעד שלכם.

 

עיצוב גרפי נכון ומותאם לקהל היעד – גם כאן, על מנת לבצע את העיצוב הגרפי שצורה נכונה, לאחר שהכרתם את קהל היעד והבנתם את הצורך שלו..היינו ממליץ לעצב בצורה ישירה, בלי לשחק משחקים, לרמז בפרסום ועם זאת לגלות בדיוק במה מדובר כשאתם מעצבים, במבט ראשון על הפרסום הגולש צריך להבין על מה הוא עומד ללחוץ, זאת על מנת שלא יהיו בזבוזים מיותרים של הקלקות על הבאנרים ובנוסף לזו שלא תהיה אכזבה מצד הגולש, חשוב לדעת..יחס ההמרה הוא פרמטר חשוב לא פחות.

ראו דוגמאות לפרסומות וידאו שביצענו עבור לקוחותינו:

סרטון באנר עבור סוכנות הונדה רחובות
סרטון באנר עבור סוכנות הונדה רחובות
באנר אנימציה
סרטון באנר עבור יבואן אופני גוסט טרייד אין
סרטון באנר עבור יבואן אופני גוסט טרייד אין
באנר אנימציה
סרטון עבור פרוייקט מגורים ברחובות
סרטון עבור פרוייקט מגורים ברחובות
באנר אנימציה
סרטון לדף נחיתה עבור פרוייקט מגורים
סרטון לדף נחיתה עבור פרוייקט מגורים
באנר אנימציה
סרטון באנר לחברת ניכיון צ’קים
סרטון באנר לחברת ניכיון צ’קים
באנר אנימציה
פרסום בפייסבוק להונדה
פרסום בפייסבוק להונדה
באנר אנימציה
סרטון פרסום לחברת בניה
סרטון פרסום לחברת בניה
באנר אנימציה
ניוזלטר ל Black Friday
ניוזלטר ל Black Friday
באנר אנימציה
קמפיין ליצירת לידים בתחום הסלולר
קמפיין ליצירת לידים בתחום הסלולר
באנר אנימציה

אז אחרי שצפיתם בקריאייטיב שנעשה עבור רשת מספר מלקוחותינו נעבור לשלב הבא, דף הנחיתה.

דף הנחיתה של הקמפיין צריך להשאיר לגולש 3 ברירות

להלן הברירות שצריך להותיר לגולש שנכנס לדף הנחיתה,

  1. מילוי הפרטים
  2. שיחת טלפון
  3. יציאה מהדף

ראו בחלק זה את דפי נחיתה הממירים שיצרנו עבור חלק מהלקוחות שלנו, נחשו כמה לידים הם יצרו בתוך 5 ימים בלבד???

אם הצלחתם לגרום לגולש למלא טופס צור קשר (ממש כמו פה למטה), הצלחתם בגדול, אם הוא חייג הצלחתם טוב לא פחות, אם יצא מהדף ללא מילוי טופס או חיוג אתם צריכים לעשות חושבים עם הקמפיין ולנסות לשנות כיוון, קריאייטיב, עיצוב או שינוי תקציב.

שאלות ותשובות בנושא ניהול קמפיין בפייסבוק

מה זה קמפיין בפייסבוק ומה הוא כולל?

קמפיין בפייסבוק הוא פרסום מודעות לקהל יעד ספציפי עם יכולת לטרגט אליו ורק אליו ע"פ דטא קיים כגון מיילים או רשימות טלפונים ניידים או ע"פ מערכת הטירגוט המשוכללת של פייסבוק, כשלוקחים שירותים של ניהול קמפיין בפייסבוק מקבלים שירות שכולל הקמה וניהול קמפיינים, קופי/קריאייטיב ועיצוב גרפי למודעות

מה העלות של ניהול קמפיין בפייסבוק?

העלות משתנה מהצרכים של כל לקוח ולקוח, יש לקוח שירצה רק את היכולות של הקריאייטיב ויש לקוח שיקח רק את שירותי הטירגוט או הקמה של הקמפיין, עלות הפרסום משתנה בהתאם לתחרות בה החברה/המוצר/השירות אותו תרצו למכור. עלות ניהול קמפיין בסיסי מתחיל ב 1,500 ₪ ועולה גם 3,000 ₪ בחברות מסוימות (המחיר נקבע ע"פ אופי הפעילות הרצויה), המחיר עבור הפרסום בפייסבוק נקבע ע"י הלקוח, לרוב המחיר מתחיל מ 2,000 ₪ לחודש ומעלה כי אחרת לא יהיה שווה לשלם לחברת שתנהל את הקמפיין, יהיה שווה אולי בהתחלה על מנת למקסם את התקציב לניסוי ותהייה באופן עצמאי (אבל זה כבר למאמר אחר).

למי מתאים לפרסם בפייסבוק?

לעסקים קטנים ובינוניים, עסקים גדולים כגון קוקה קולה ועלית נמצאים שם רק למטרה מיתוגית ולצורך חשיפה, אבל עסקים אחרים נמצאים שם על מנת לייצר עבודה ופרנסה, ולרוב זה עובד להם בצורה טובה מאוד.

למה לפרסם בפייסבוק ולא בגוגל?

דרך פייסבוק ניתן לפרסם גם באינסטגרם, אז אם הקהל שלך צעיר יש לחשוב על אפיק זה, בנוסף קהל היעד בפייסבוק מטורגט בצורה מעולה אשר מגיעה לקהל היעד המדויק שלך, ניתן לשלוט במספר הפעמים שיחשפו למוצר שלך ולבצע קמפיין לידים מה שלא קיים בגוגל, הקמפיין מייצר לקוחות בצורה טובה ומשומנת.

אתם אוהבים את התוצאות של העיצובים? אתם רוצים להתחיל להרים קמפיין מקצועי? מוזמנים ליצור עמנו קשר עוד היום ולהתחיל לעבוד..אז למה אתם מחכים? מלאו פרטים.

!כשמשחקים במגרש של הגדולים מקבלים פירגון גדול

כמנהל דיגיטל העובד מול מספר חברות פרסום ודיגיטל השירות שאני מקבל מגל ים סטודיו הוא לא פחות ממדהים. מענה בכל שעה וטיפול מהיר מאוד בכל הבקשות, תיקונים ושינויים. מעל הכול השירות האישי של נאור הוא מה שיוצר עבורי את התחושה שאני בידיים טובות ויש מי שמטפל בפרויקטים המורכבים והחשובים שלנו. תודה!

אוהד ספרן מנהל דיגיטל קבוצת “טלכלל”

photo

בשעה טובה ומוצלחת התחדשנו באתר אינטרנט מהמם, תודה לעירית נאור וכל הצוות המוכשר מגל ים סטודיו על העבודה המושלמת והמקצועית ללא פשרות, תודה על כל הסבלנות ההבנה וההקשבה, זכינו להכיר אנשים מדהימים ומקצועיים ברמה הכי גבוהה שיש, בהחלט ממליצים לכל יקב ועסק להשתמש בשירותים שלכם.

דוד נחמיאס – מנהל שיווק “יקב אדיר”

photo

תודה רבה על אתר לא פחות ממושלם! התגובות שאני מקבל מדהימות. מעל הכל חשוב לי לציין את השירות המדהים והיחס הלא מתפשר של עירית מנהלת הפרוייקטים שליוותה לאורך כל הדרך בסבלנות ומקצועיות חרף כל השגעונות שלי. וכמובן לנאור הבעלים של החברה תודה על הכל, משלב ההיכרות ועד התוצאה הסופית. כייף לעבוד אתכם!!! אין ספק שאמליץ עליכם הלאה. תודה!!

ליאב כספי מנכ”ל משותף “כספי גרופ”

photo

סטודיו מאד מאד מקצועי ונעים. מאד נהנה מרמת השירות והביצוע המדויקת. ממליץ בחום.

David Ben Moshe שותף מייסד / מפיק ראשי virtualion

photo

המיוחד בגל-ים הוא שהם עובדים מכל הלב וכאילו מדובר בעסק שלהם. בנוסף, הם אנשי מקצוע מעולים ויעילים שמביאים לתוצאות. בנוסף 2, הם אחלה אנשים שתענוג לעבוד איתם. ממליץ בחום!

Zohar Ezra בעלי חברת nano jewelry

photo

מומלץ בחום. הגעתי לסטודיו עם סקפטיות קלה כלפי תחום הקידום והיום יש לי בטחון מלא. עם תוצאות אי אפשר להתווכח. תודה על הכל!

גדי אזולאי מנכ”ל חברת product tv

photo

לאחר שנה של חיפושים אחר משרד שיווק לפעילות שלנו באתר ask4 נתקלתי במשרד בוטיק איכותי של נאור מגל-ים סטודיו ושמחתי להכיר צוות מקצועי ומוכשר בטירוף. אנחנו עובדים בצמוד עם שיר המוכשרת ונאור מלווה אותנו לאורך כל הפעילות בשירות VIP מהנה. מעבר למחמאות הבין אישיות המשרד יודע לנהל תקציבים בצורה חכמה.

דרור דורנבאום מנכ”ל שותף ב- ask4

photo

פניתי לגל ים ללא המלצות קודמות. באינטואיציה הראשונית הרגשתי שהם מקצועיים וכך אכן היה.
שירותי מקצועי ואיכפתי.

שירי גולד מנכ”לית “שגרירי הספורט”

photo

“עובד עם הסטודיו כבר זמן רב. שרות, מקצועיות ואיכות ללא פשרות, רואים תוצאות בתוך זמן קצר, מומלץ ביותר!!!”

רן אשכנזי יבואן אופני ghost ישראל

photo

ממליצה בחום!! שירות, מקצועיות ויחס מעולה! נאור אדיב ומקצועי ליווה אותי עם המון המון סבלנות ומיקוד לתוצאות!! תודה, תודה, תודה

מיטל עיצוב במה בע”מ

photo

תקופה ארוכה פרסמתי באופן עצמאי במדיות השונות, החלטתי לקחת אליי בחזרה את משאב הזמן היקר ולהעביר לידיהם הנאמנות של נאור ושיר את ניהול הפרסום, הופתעתי לגלות שבאותו תקציב פרסום קיבלנו הרבה יותר פניות.

שלומי דהן – מייסד חברת workplus

photo

נאור יושב במשרד לידי, לפני שאני נוגע בפן המקצועי, הייתי רוצה לדבר על הפן האישי, מדובר בבחור מקסים, קשוב, חד מחשבה,

נעים מאוד לעבוד מולו, שירותי וסבלני, מסוג האנשים שאתה בר מזל אם פגשת.

שחר פרלמן – בעלים אינפוקוס סטודיו

photo

עיצוב גרפי

  • עיצוב גרפי
  • עיצוב דפי נחיתה
  • עיצוב ניוזלטר
  • באנרים לפייסבוק
  • באנרים לקמפיינים בפייסבוק
  • עיצוב באנרים

שיווק דיגיטלי

  • ניהול דפי פייסבוק
  • ניהול מועדון לקוחות

השירותים שלנו

  • בניית אתרי וורדפרס
  • קידום אתרים אורגני
  • עיצוב גרפי
  • פרסום בגוגל

ניווט מהיר

  • שיווק באינטרנט
  • שיווק דיגיטלי
  • אודות
  • הצהרת נגישות
  • Privacy Policy

שירותים נוספים

  • דף נחיתה
  • פרסום בגוגל

קמפיינים

  • שיווק ברשתות החברתיות
  • ניהול קמפיין בגוגל
  • ניהול קמפיין בפייסבוק
  • ניהול קמפיינים

מאמרים אחרונים

  • פרסום בפייסבוק לעסקים

  • עיצוב חתימה למייל

  • פרסום בגוגל לעסקים

  • איך גם לכם יכולה להיות חנות וירטואלית מוצלחת?

  • קידום אתרי וויקס

בניית אתרים

  • בניית אתר לעסקים קטנים
  • בניית אתר קטלוג
  • בניית אתר תדמית
  • בניית אתרים לעסקים קטנים
  • חנויות וירטואליות
  • רחוב המנוף 2, רחובות | קיבוץ גינוסר
  • פקס:03-9300662
  • משרד:073-7581700
©כל הזכויות שמורות - גל ים סטודיו

קבל/י הצעת מחיר ל...

ניתן לבחור יותר משירות אחד
icon
אפיון אתר
icon
בנייתאתר
icon
עיצוב גרפי
icon
מיתוג
icon
קידום אתרים
icon
צוות פיתוח Outsource
icon
מאמרי SEO
icon
כתיבת תוכן וקופי
icon
רכישת קישורים
תודה על הודעתך