ניהול קמפיין בפייסבוק מוגדר כערוץ שיווק מבין הטובים אם לא הטוב ביותר עבור עסקים קטנים, בינוניים וגדולים כאחד. בשיווק במידיות החברתיות ישנם שיטות רבות לפרסום, אך שיטת הפרסום במדיה האינטרנטית הבולטת ביותר היא הפייסבוק, היתרון העצום בה שניתן בצורה קלה ומהירה להיות בולט גם אם הנכם חברה קטנה של בן אדם אחד לנהל קמפיינים גדולים ולהיראות גדולים בדיוק כמו החברה המתחרה הגדולה ביותר בתחומכם. כל אחד שיש ברשותו כרטיס אשראי ויכולת והבנה בניהול דף פייסבוק יכול גם להקים קמפיין. באמצעות שיווק ויראלי נכון, חשיבה קריאייטיבית תוכלו לנהל את הקמפיינים בפייסבוק ולייצר לידים איכותיים, אשר מעוניינים בשירות או במוצר שלכם, או לנהל קמפיין שפשוט חושף את המותג שלכם לקהל היעד שהגדרתם. גם ניהול קמפיין בפייסבוק מתנהל מצורה מקצועית ניתן להגיע לאלפי לקוחות פוטנציאלים ולתרגם את זה למכונת כסף שתמכור עבורכם ללא מאמץ פיזי.

הנה כמה קמפיינים שעשינו עבור הלקוחות שלנו:

Save

Save

Save

השלבים שחשוב לבצע לפני ניהול קמפיין בפייסבוק

אפיון נכון והגדרת קהל היעד – ראשית לפני שמתחילים לרוץ, לעצב, להגדיר תקציב ויעדים צריך לדעת מיהו קהל היעד, להבין איך ניתן לפנות אליו, מה רוצים להגיד לקהל הנ"ל והאם הקהל רוכש את המוצר או השירות מהבטן או בבחירה מושכלת, ישנם עסקאות שלוקח זמן מה לבצע, לדוגמה רכישה של שטח אדמה, או פרויקט נדל"ן המשקיע הפוטנציאל יעשה הרבה שעורי בית ולא ירכוש על הנייר ללא מפגש עם היזם או בעלי הקרקע, אילו במוצר כמו נעלי אופנה, מעיל או מסך LCD למחשב כנראה שהסיפור יהיה אחר, במקרה הנ"ל רק המחיר ידבר, עם המחיר תוכלו לתפוס את עיניו של הגולש, אילו ברכישת קרקע, גם המחיר יעבוד אך יותר מהכל תמונות של השטח יעשו את העבודה בצורה טובה יותר…על כן צריך לעשות שעורי בית ולהבין את קהל היעד שלכם.

עיצוב גרפי נכון ומותאם לקהל היעד – גם כאן, על מנת לבצע את העיצוב הגרפי שצורה נכונה, לאחר שהכרתם את קהל היעד והבנתם את הצורך שלו..היינו ממליץ לעצב בצורה ישירה, בלי לשחק משחקים, לרמז בפרסום ועם זאת לגלות בדיוק במה מדובר כשאתם מעצבים, במבט ראשון על הפרסום הגולש צריך להבין על מה הוא עומד ללחוץ, זאת על מנת שלא יהיו בזבוזים מיותרים של הקלקות על הבאנרים ובנוסף לזו שלא תהיה אכזבה מצד הגולש, חשוב לדעת..יחס ההמרה הוא פרמטר חשוב לא פחות.

ראו דוגמאות לפרסומים שביצענו לרשת "החקלאי" על מנת לגייס זכיינים לרשת:

אתם אוהבים את התוצאות של העיצובים? אתם רוצים להתחיל להרים קמפיין מקצועי? מוזמנים ליצור עמנו קשר עוד היום ולהתחיל לעבוד..אז למה אתם מחכים? מלאו פרטים.