עיצוב באנרים

עיצוב באנרים והבנייה משפיעה על המרות וניהול הקמפיין שלך

עיצוב ובניית באנרים משפיעים ומניעים לפעולה, תרגיל זה ידוע בעולם השיווק, אם תוביל באנר ללא מידע וחוקים רלוונטיים לאחר אפיון נכון לדף נחיתה מקצועי ככל שיהיה אז כנראה שיחס ההמרה יהיה פחות ממה שציפית. לכן לכך דרוש מקצוען שיוכל לתת מענה מקיף ויכלול אפיון, הבנה של התחום, ידע בעיצוב גרפי, זיקה לשיווק וכל הכלים הללו יעניקו לך את המוצר הטוב ביותר עבורך, עיצוב באנר מקצועי.

אנו בסטודיו גל ים לא ממליצים על באנר בשילוב אנימציית פלאש. לרוב כי העין כבר פוסחת מראש על אנימציה שמנסה לתפוס את העין, הבחירה שלנו היא לפסוח על פרסומות ולהגיע לעיקר, מתוך חשיבה שלא יגרמו לי לקנות או להיחשף למה שלא רציתי להיחשף בתחילה…לכן יש לנקוט באמצעים מקצועיים, שטוחים ככל שיהיו ובולטים בצבעם, או בכותרת מושכת, או במבצע..אך בשום אופן לא באנימציה זולה שתגרום לי לאי נוחות ולרצון לברוח מהדף הספציפי עליו אני נמצא.

מעבר לטכניקה של העיצוב לחברת גל ים סטודיו יש את היכולת והכלים לתת מענה לעיצוב באנרים לצורכי בניית קמפיינים לפרסום שלמים ועיצוב באנרים לדפי נחיתה ממירים והתאמות לגדלים לפרסום בפורטלים ורשתות הפרסום. עיצוב באנר יכול להיות משימה קשה אם אין אנו ממוקדים על המטרה, או שאננו מודעים לצורך של הבאנר…כשבאים אלינו עם בקשה לבאנר אנו שואלים מספר שאלות ומיד מבינים את הצורך, מאפיינים את לקוחות הקצה, את הדרך שעליהם לעשות על מנת להגיע לדף הנחיתה ומנסים לספק לצרכן הסופי את מה שהוא צריך, כל זאת על מנת ליצור יחסי המרה טובים.

לפני שנמשיך מספר דוגמאות (מצומצם) של עיצוב באנרים שונים שנעשו ע"י הסטודיו

עיצוב באנר החקלאי

 

ניהול קמפיין בפייסבוק

 

ניהול קמפיין בפייסבוק קליניקה כרמל

אז מה זה בעצם הבאנר ומה תפקידו?

באנר זו מדיה פרסומית מעוצבת אשר אמורה לתת מיד ולהניע לפעולה לקוחות שמעוניינים במוצר או בשירות שלכם. את הבאנר ניתן לשלב באתרי אינטרנט רבים ומגוונים, החל ממדיות חברתיות ובאפליקציות שמיועדות למובייל, באינדקסים, בניוזלטר, דפי מידע, פורטלים ואתרי תוכן משותפים לגוגל בקמפיינים של גוגל. כמו כן לאחרונה נוסף שחקן חדש, באנר רימרקטינג, באנר זה עוקב אחר גולש שכבר היה באתר שלך והתעניין במוצר X.. האתרים שמפרסמים באנרים מרוויחים מהפרסום ואת הלקוח מעניינת החשיפה.

אז החלטתם לנסות לבדכם לעצב את הבאנר? מה תעשו על מנת שהבאנר ישקול כמה שפחות?

אם אפשרי תיצרועיצוב גרפי בצורה וקטורית  וקטורית ב Animate או בתוכנת אילוסטרטור, בעדיפות לייבוא תמונה ל Animate , היות ותמונה זו תשקול יותר מגרפיקה וקטורית.
אם העיצוב הוקטורי שעיצבתם מכיל הרבה אלמנטים ואף יותר מדי, עדיף להשתמש בתמונה שטוחה, נאמר אפילו JPG או PNG היות ואלמנטים (למרות עצם היותם וקטורים) רבים מדי מכבידים על התמונה.
את התמונה הסופית על מנת להעלות לאתר אינטרנט כזה או אחר יש להוציא בקובץ קל בתוכנת פוטושופ ולבחור בפורמט הנכון, לא תמיד לכל בעל אתר נוח לעבוד עם קובץ כזה או אחר, לכן היינו ממליצים לכם לשוחח או לשלוח מייל בנושא למי שהולך להעלות את הבאנר לאתר, הוא כנראה כבר יכוון אתכם לקבצים ולדרישות הספציפיות שלו (תתפלאו עד כמה הוא מדויק). אודות סוגי הפורמטים השונים תוכלו לקבל מידע גם בכלי המיוחד של גוגל, פשוט תעלו את התמונה לבדיקת הגודל הנכון, הידעתם? לא ניתן לעבור את הגודל 150 KB בתמונה המעוצבת לקמפיין של גוגל.

רוצים שנעצב לכם באנרים איכותיים? עיצוב לקמפיינים שונים, עיצוב באנרים לצורך רימרקטינג, לעיצוב באנרים שיופיעו באתר האינטרנט, באנרים מידע, מבצעים וכד', התקשרו 050.6818686 או תשאיר לנו פרטים בטופס צור קשר עוד היום..קבלו שירות מהיר ומקצועי, נסו אותנו 🙂

Save

Save

Save