שיווק לעסקים

על מנת שהעסק שלנו יצליח להגיע לכמות לקוחות כמה שיותר גדולה, חשוב לשווק בצורה אפקטיבית.

במאמר זה נסביר על שלוש סודות של שיווק לעסקים.

בשביל מה צריך לשווק את העסק?

כל בעל עסק רוצה להגיע לקהל יעד גדול יותר ולחשוף את המוצרים שלו לכמה שיותר אנשים. הדרך הנכונה ביותר לעשות זאת, היא להשקיע בשיווק של העסק. כיום יש המון ערוצי שיווק וככל שתשתמש ביותר, כך תגיע לכמות לקוחות גדולה יותר ותעלה את המכירות בעסק.

עם זאת, חשוב להבין כי להגיע לחשיפה גדולה יותר, לא בהכרח אומרת שישר כולם יקנו את המוצר שלך. הרי, אם ללכת לפי הגיון זה, ניתן גם להכנס לאוטובוס, לצעוק את שם חברתך והנה, קיבלת חשיפה, לא? האם כולם באוטובוס זה ירוצו לקנות את המוצר שלך?  כנראה שלא ורוב הסיכויים שיחשבו שאתה קצת מוזר. לכן, ברגע שמדובר על שיווק לעסקים, חשוב לעשות זאת בצורה נכונה.

3 סודות של שיווק לעסקים

פרסום הוא עולם ומלואו ולמרות שמדובר על הרבה קריאטיב, ישנם כללים שחשוב לשמור עליהם:

  1. לא "לדחוף" את המוצר ב"כוח" – זה יכול להשמע מוזר, במיוחד עבור אנשים שעבדו כמה שנים טובות במוקדי מכירה טלפוניים, אך על מנת להעלות את אחוז המכירות, חשוב לעניין את הלקוח באמצעות מסרים שיווקים שידברו אליו ויגרמו לו להגיע אליך בעצמו. אז תגיד "לא" לשיווק אגרסיבי ותחשבו על מסרים וגימיקים שיכולים לעניין את הלקוחות הפוטנציאליים.
  2. עיצוב – התוכן חשוב מאוד, אך העיצוב חשוב אף יותר. אתה תהיי נורא מופתע כשתגלה עד כמה הוספה של פס אדום או שינוי צבע רקע יכול לגרום לאנשים לקרוא את התוכן הכתוב באלון. אז אם כרגע אתה חושב מה לרשום בפלייר שנועד עבור שיווק עסקים, תחשוב גם על העיצוב וחפש איש מקצוע איכותי שיעשה עבורך כמה סקיצות בסגנון שונה.
  3. להשתמש במספר ערוצים במקביל – ברגע שאתה מתכנן כיצד לחלק את תקציב השיווק, אנו ממליצים להשקיע בשיווק במספר ערוצים במקביל. לדוגמה, היום נורא פופולארי לעשות שיווק לעסקים דרך האינטרנט ולהשתמש לשם כך ברשתות חברתיות כגון יוטיוב, פייסבוק, אינסטגרם ועוד. אין ספק כי מדובר על כלי חזק מאוד, אך אם יש לך עסק מקומי, למה לא להשקיע גם בפליירים? או שלט חוצות? כמובן שלא כל הערוצים מתאימים לכל עסק, אז תעשה חושבים ובדוק מהם ערוצי השיווק הטובים ביותר עבור העסק שלך.

לחצו כאן לפרטים על קידום אתרים