מיתוג עסקי ועיצוב לוגו ה-DNA של העסק! עסקים שמשקיעים במיתוג נכון ומקצועי זוכים לעיצוב ה-DNA של העסק בצורה אפקטיבית ומקצועי, כל עסק צריך ליצור תודעה ללקוח שלו.
במבט ראשון הלקוח מחליט אם לקחת את השירותים/מוצרים שלך או לא, לכן צריך להטמיע את כל הערכים של העסק וזאת על מנת שברגע האמת הגולשים/לקוחת פוטנציאליים יגיע להחלטה הנכונה.
ההחלטה לרכוש או "לקחת את הרגליים" ולעזוב את המקום מתרחשת ברגע אחד, והדבר המעניין הוא שאפילו הלקוח הפוטנציאל לא באמת ידע לאפיין ו/או להכיר במניעים שלפיהם הוא ביצע את בחירתו, אך מחקרים מצביעים על כך שהלוגו/מיתוג של העסק הוא גורם הכרחי להחלטה זו.
בכתבה זו תלמד על החשיבות הרבה של תהליך מקצועי ליצירת מיתוג עסקי מנצח.
עסקים צריכים מיתוג
מסיבה זו, העסק שלכם צריך מיתוג שיכלול לוגו ואתו תוכלו למתג את הערכים שלכם במספר כלי שיווק כגון עיצוב כרטיס ביקור, עיצוב דף ממו, עיצוב דף הצעות מחיר, עיצוב חתימה למייל, עיצוב קאבר לפייסבוק, עיצוב קאבר לערוץ יוטיוב ועוד… עיצוב לוגו לעסק הופך לדבר הכרחי והוא כלי שיווקי שצריך בכל עסק ועבור עסקים קטנים בינוניים וחדשים בעיקר.
לא כולם יודעים זאת אך מדובר בתהליך יחסית מורכב, אשר יש לו השפעה עתידית על העסק ועל הצלחתו ולכן חשוב לקחת חברה לעיצוב גרפי אשר מתמחה במיתוג ושיש לה את הניסיון הנדרש ואת המקצועיות לספק מיתוג לעסק החדש.
זו הזדמנות טובה להציג בפניכם קצת מהעבודות שנעשו בסטודיו שלנו:
מה ה-DNA של העסק שלך?
על מנת למתג את העסק יש ללמוד את ה DNA שלו
יש מגוון רחב של שאלות שאתה צריך לשאול על מנת באמת להכיר את העסק שלך בכדי להתחיל בתהליך מסודר של מיתוג עסקי מקצועי, שאלות לדוגמה:
- איזו חוויה העסק שלך צריך לתת ללקוחותיך?
- מי קהל היעד שלך?
- למה יבחרו דווקא לקחת את השירותים/מוצרים שלך?
- האם קיים בידול בינך לבין המתחרים שלך? (במידה וכן, מהו?)
- מיהם המתחרים שלך?
- האם העסק שלך יחיד ומיוחד?
לוגו הוא הפרצוף של העסק שלך והולך איתך לכל מקום
האם העסק שלך יחיד ומיוחד?
מכיוון שאנו נתקלים עם בעלי עסקים רבים וזו העבודה היומיומית שלנו לצערנו אנו נתקלים בבעלי עסקים חדשים שטוענים שהעסק שלהם הוא עסק יחיד ושאין כמותו בתחומו.
אך במרבית המקרים הדבר אינו נכון.
על מנת לגלות היכן אתם עומדים עליהם להישיר מבט אל המראה ולענות על התשובות הבאות:
- האם יש לך מתחרים בעולם הפיסי? נקוב ב 5 עסקים כאלו.
- האם יש לך מתחרים אינטרנטיים? נקוב ב 5 עסקים כאלו.
- מי המתחרה הגדול ביותר שלך? ומהם היתרונות שלו על האחרים.
- כיצד המתחרה הגדול ביותר שלך מגייס לקוחות?
- מה יהפוך את המתחרה הישיר שלך לייחודי?
ענית על התשובות? יופי…זה רק אומר שאתה מוכן יותר ובשל לשלב הבא ?
מיתוג עסקי לעסקים שמדברים בשפה מתאימה
על מנת ליצור לך זהות ו DNA ייחודי רק לך אנו ניגשים לעיצוב כשיש לנו את כל התשובות לשאלות שנשאלו מעלה, בעזרת המידע אנו ניצור לך זהות שמתאימה רק לך, נבחר את הצבעים והאלמנטים הרלוונטיים ונתחיל לעבוד עם המכחול, שורה שורה…אות אות נתחיל בעצם לחבר את הפאזל לכדי מטרה אחת, שהלוגו יהיה מושלם! ויאמר את מה שצריך לומר בצורה ויזואלית חדשה שתמקד את כל מי שיצפה בלוגו לכדי הבנה ברורה באיזה עסק מדובר, מהם היתרונות של העסק ולמה עליו לבחור בעסק הזה דווקא ולא באחר.
החשיבה והשאיפה היא שהלוגו שלך והמותג ידברו באותה השפה, באריזה הגרפית האחידה על מנת שהלקוח ייחשף למותג ומיד יבין באיזה מותג מדובר. ועל מנת שהמסר יועבר כראוי עלינו ליצור בלוגו את החתימה שלך בכדי לעשות זאת יהיה עלינו ליצור חיבור רגשי ויזואלי בשילוב עם סלוגן קצר וקולע, זכרו שמטרת הסלוגן אינה למכור כפי שמרבית העסקים חושבים, מטרת הסלוגן היא להשלים את החסר ולתת עומד ללוגו.
אז עד כאן חפרנו וחפרנו וחפרנו ? אבל אנחנו פה גם בשביל התכלס! השירות שלנו מעניין אתכם? מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.