תוכן עניינים

לקוחות ממליצים:


 

מלאו פרטים ונחזור אליכם בזמן הקרוב:

בניית קישורים חיצוניים המדריך המלא

בניית קישורים חיצוניים המדריך המלא – אז הנה יצרת תוכן ייחודי ופופולרי, כזה שאנשים מחפשים, תוכן שעונה על שאלותיהם ושמנועי החיפוש יכולים לסרוק ולהבין אותו, אך התכונות האלה לבדן ממש לא אומר שגוגל ידרג את התוכן. כדי להעלות את הדירוג של שאר האתרים עם התכונות האלה, עליך לבסס סמכותיות בעיני גוגל, כמו גם בעיני הלקוחות שלך.

וזאת ניתן להשיג באמצעות הרווחת קישורים מאתרים מוסמכים, בניית המותג שלך וטיפוח קהל שיעזור להעצים את התוכן שלך.

גוגל אישרה כי קישורים ותוכן איכותי הם שניים מתוך שלושת גורמי הדירוג החשובים ביותר עבור קידום אתרים. אתרים אמינים נוטים לקשר לאתרים אמינים אחרים, ואתרי דואר זבל נוטים לקשר לאתרי דואר זבל אחרים. אבל מהו בעצם קישור? ואיך אתה מרוויח את הקישורים מאתרים אחרים?

לפני שנתחיל דעו לכם שישנם חברות שנותנות שירותי בניית קישורים חיצוניים, וזה נהפך לטרנד לאחרונה, מלבד היותם חברת SEO אשר נותנת שירות זה ברמת ה 360 תוכלו לקבל שירות חיצוני בנפרד רק לבניית הקישורים לאתר שלכם, שירות זה יכול להתאים למי שכבר כותב את התוכן בעצמו לאתר אשר יש לו גם קצת ידע טכני לתחזוקת האתר ואין לו צורך בקידום אתרים בגוגל בצורה מקיפה.

כמה מילים על 5 הדברים החשובים ביותר בלינקים איכותיים בסרטון הבא:

כאן תוכלו לבחון את הקישורים לאתר

מה הם קישורים ומדוע עושים בניית קישורים חיצוניים?

קישורים נכנסים (backlinks) או קישורים חיצוניים (external) הם היפר- קישורים HTML המפנים מאתר אחד לאתר אחר. הם בעצם השימוש הנפוץ ביותר באינטרנט, מכיוון שהם מתנהגים בדומה להתנהלות בעולם האמיתי. אם לדוגמא אתם יוצאים לחופשה בחו״ל ושואלים שלושה אנשים אקראיים וזרים מהו בית הקפה הטוב ביותר בעיר, וכולם אמרו כאחד, "קפה ג'ונסון ברחוב הראשי".

קרוב לוודאי שתרגישו בטוחים כי קפה ג'ונסון הוא אכן בית הקפה הטוב ביותר בעיר. קישורים עושים זאת עבור מנועי חיפוש.

כבר בסוף שנות התשעים, מנועי החיפוש התייחסו לקישורים כאמצעי הצבעות לפופולריות והחשיבות ברשת.

קישורים פנימיים, או קישורים המחברים בין דפים פנימיים של אותו דומיין, פועלים באופן דומה מאוד לאתר שלך. כמות גבוהה של קישורים פנימיים המפנים לדף מסוים באתר שלך מאותתים לגוגל שהדף הזה חשוב, כל עוד זה מתבצע באופן טבעי ולא בצורה של ספאם.

המנועים עצמם חידדו ושיפרו את צורת הצפייה בקישורים, ומשתמשים כעת באלגוריתמים מתקדמים להערכת אתרים ודפים על סמך הקישורים שהם מוצאים.

אבל מה באלגוריתמים האלה? כיצד המנועים מעריכים את כל הקישורים האלה?

E-A-T. אתה מה שאתה אוכל

הכל מתחיל בקונספט של E-A-T. הנחיות הדירוג של Google לאיכות מייחסות חשיבות רבה לרעיון של E-A-T- שהם ראשי תיבות של מומחה, סמכותי ואמין. (expert / authoritative / trustworthy).

אתרים שאינם מציגים את המאפיינים הללו נוטים להיראות כאיכותיים פחות בעיני המנועים, בעוד שאתרים שכן מתוגמלים לאחר מכן.

E-A-T הופך להיות יותר ויותר חשוב ככל שהחיפוש מתפתח ומגדיל את חשיבות הפתרון למען המשתמש.

 

יצירת אתר שנחשב E.A.T אמור להיות האור שמנחה אותך בזמן שאתה מתרגל SEO. לא רק שהוא פשוט יביא לאתר טוב יותר, אלא שהוא מוכיח את עצמו במבחן הזמן בעתיד. אחרי הכל, מתן ערך רב למחפשים הוא מה שגוגל עצמה מנסה לעשות.

ככל שהאתר פופולרי וחשוב יותר, כך יש יותר משקל לקישורים מאותו אתר. לאתר כמו ויקיפדיה, למשל, יש אלפי אתרים מגוונים המקשרים אליו. זה מצביע על כך שויקיפדיה מספקת מומחיות רבה, טיפחה סמכות ואמינה בין אותם אתרים אחרים. כדי לזכות באמון ובסמכות עם מנועי חיפוש, תזדקק לקישורים מאתרים המציגים את התכונות של E-A-T. אלה לא חייבים להיות בהכרח אתרים ברמת ויקיפדיה, אך הם צריכים לספק לגולשים תוכן אמין.

פרופיל הקישורים שלך הוא הערכה כוללת של כל הקישורים הנכנסים שהאתר שלך צבר: המספר הכולל של הקישורים, האיכות- האם זה דואר איכותי או דואר זבל? הגיוון- האם אתר אחד מקשר אליך מאות פעמים, או שמא מאות אתרים מקשרים אליך רק פעם אחת? ועוד.

המצב של פרופיל הקישורים שלך מסייע למנועי החיפוש להבין כיצד האתר שלך מתייחס לאתרים אחרים באינטרנט. ישנם כלים שונים של SEO המאפשרים לך לנתח את פרופיל הקישורים שלך ולהתחיל להבין את ההרכב הכולל שלו. אתם כמובן מוזמנים להיכנס לעמוד שכתבנו עבורכם שיכניס אתכם קצת יותר לעולם שלנו, מילון מונחי SEO

כאשר אנשים החלו ללמוד והבינו את כוחם של הקישורים בתחום קידום אתרים אורגני בגוגל, הם החלו לתמרן אותם לטובתם. אנשים מוצאים דרכים להשיג קישורים באינטרנט מלאכותיים רק כדי להגדיל את דירוג מנועי החיפוש שלהם. אמנם טקטיקות מסוכנות אלה עשויות לפעמים לפעול, אך הן מנוגדות לתנאי השימוש של Google ויכולות להסיר את האינדקס של אתר אינטרנט או דומיין מתוצאות החיפוש, ולכן עליך תמיד לנסות לשמור על פרופיל קישורים בריא ואותנטי ככל שניתן.

מהו פרופיל קישורים בריא?

זהו פרופיל המעיד שאתה מרוויח את הקישורים והסמכות שלך בצורה הוגנת ואמינה בפני הגולשים ותנאי השימוש של גוגל. בדיוק כמו בחיים האמיתיים, שאסור לשקר, לרמות או לגנוב, אתה צריך לשאוף להבטיח שפרופיל הקישור שלך יהיה כנה ומרוויח באמצעות עבודה קשה ומיושנת, אבל בדרך הטובה. דוגמא לקישור לא בריא היא החלפות קישורים "הלוך חזור", מזמן כבר גוגל הבין שאם יש קישור מאחד לשני + קישור כנגד מאותו האתר בחזרה שזהו קישור "החלפה" אשר מדרג בצורה אוטומטית את איכות הקישור כ"ספאם" מכיוון שגוגל מבינה מכך שהקישור או קנוי או שנעשתה עסקת חליפין, על כן דרך זו אינה מומלצת.

בואו נשים את זה על השולחן, גם קישורים פנימיים עובדים בצורה נפלאה והם חלק בלתי נפרד מהקידום האורגני של האתר ומבניית הקישורים החיצוניים. ככל שתקבלו יותר קישורים פנימיים דירוגים טובים כך תקבלו הערכה מגוגל וככל שכמות הקישורים והעמודים שיש לאתר עם דירוג טוב גודלת כך הוא יוכל להעביר סמכות לעמודים נוספים, דבר משמעותי והכרחי.

לדוגמא בואו נאמר שלעמוד C יש 2 קישורים האחד מעמוד A ו השני מעמוד E כאשר עמוד A חזק יותר מעמוד B וגם יש לו קישור יוצא לעמוד אחר, קחו את כל הפרמטרים מעמוד A ומעמוד B ותקבלו תוצאה של עמוד C, זו רק המחשה קטנה של כיצד המערכת של אלגוריתם עובדת, היא בוחנת את עמוד A ברמת הדירוג ואת עמוד B וע"פ זה מדרגת את עמוד C.

ראו דוגמא גרפית:

המחשה של הקישורים

קישורי רווח או עריכה

קישורי עריכה הם קישורים שנוספו באופן טבעי על ידי אתרים ודפים שרוצים לקשר לאתר שלך.

הבסיס לרכישת קישורים של רווח הוא כמעט תמיד באמצעות יצירת תוכן איכותי שאנשים באמת רוצים להתייחס אליו. כאן חיוני ליצור תוכן מעניין פי 10 כמשאב הטוב והמעניין ביותר באינטרנט, ואנשים יתחברו אליו באופן טבעי.

קישורים שהרוויחו באופן טבעי אינם דורשים ממך פעולה ספציפית, מלבד יצירת תוכן ראוי והיכולת ליצור מודעות לגביו.

קישורים מתוך אתרים של קהילה או אתרים ספציפיים הם בדרך כלל טובים יותר באופן טבעי מאשר קישורים מאתרים שאינם רלוונטיים לאתר שלך. אם האתר שלך מוכר מלונות לכלב, קישור לאתר של חברה למגדלי כלבים חשוב הרבה יותר מקישור לחברת ליסינג של רכבים לדוגמא. בנוסף, קישורים ממקורות לא רלוונטיים באופן מקומי יכולים לשלוח אותות מבלבלים למנועי החיפוש בנוגע למה עוסק הדף שלך.

חשוב לציין כי קישור דומיינים לא חייב בהכרח להתאים בדיוק לנושא הדף שלך, אך הם צריכים להיות קשורים. הימנע מרדיפה מיותרת אחר קישורים נכנסים ממקורות שהם לגמרי מחוץ לנושא. טקסטים בתוכן עם קישורי עוגן לדוגמא, הוא טקסט תיאורי ורלוונטי, מבלי להיות דואר זבל.

ראו דוגמא של פרופיל בניית קישורים חיצוניים של אתר גל ים סטודיו

 

פרופיל קישורים

קישורי עוגן

טקסט עוגן עוזר לספר ל- Google על מה נושא הדף שלך. אם עשרות קישורים מצביעים על דף עם וריאציה של מילה או ביטוי, לדף הזה יש סיכוי גבוה יותר לדירוג טוב עבור סוגי הביטויים הללו. יחד עם זאת, עליך להמשיך בזהירות בשימוש בעוגנים רבים!

יותר מדי קישורים נכנסים עם אותו טקסט עוגן יכולים להצביע בפני מנועי החיפוש שאתה מנסה לתפעל את דירוג האתר שלך בתוצאות חיפוש וזה מאבד מהאותנטיות.

חשוב להבין שבניית קישורים לעולם לא צריכה להיות ולהיגמר אך ורק בדירוג מנועי החיפוש.

דוגמא כיצד גוגל רואה את טקסט העוגן של אתר גל ים סטודיו

טקסט עוגן

 

פרופילי הקישורים המכילים בעיקר ספאם הם כל מה שלא צריך להיות: מלאים בקישורים שנבנו בדרכים לא טבעיות, ערמומיות או באיכות נמוכה אחרת. שיטות כמו רכישת קישורים או החלפת קישורים עשויות להיראות כמו הדרך הקלה, אך פעולה זו מסוכנת ועלולה לסכן את כל העבודה הקשה שלך (כפי שציינו קודם לכן). גוגל מענישה אתרים עם פרופילי קישורים ספאמיים, אז אל תיכנעו לפיתוי.

עקרון מנחה למאמצי בניית הקישורים שלך הוא לעולם לא לנסות לתמרן את דירוג האתר בתוצאות החיפוש.

אבל האם זו לא המטרה כולה של קידום אתרים?! להגדיל את דירוג האתר בתוצאות החיפוש? וכאן טמון הבלבול. גוגל בהחלט רוצה שתרוויח קישורים, ולא תבנה אותם, אך הגבול בין השניים לרוב מטושטש. כדי להימנע מקנסות מיותרים על קישורים לא טבעיים של ספאם, Google הבהירו ממה להימנע:

קישורים חיצוניים שנרכשו

גוגל מבקשים להנחות את ההשפעה של קישורים בתשלום בתוצאות החיפוש האורגניות שלהם. בעוד שמנוע חיפוש אינו יכול לדעת אילו קישורים הושגו לעומת ששולמו עבורם מהצפייה בקישור עצמו, ישנם רמזים שהוא משתמש בהם כדי לזהות דפוסים המעידים על משחק רע בזירת הקידום. אתרים שנתפסו בבניית קישורים חיצוניים שנקנו או נמכרו מסתכנים בעונשים חמורים של גוגל שיורידו את הדירוג שלהם באופן מחמיר.

בניית קישורים ע"פ החלפת קישור הדדית

אם קיבלת אי פעם הודעת דוא"ל "אתה מקשר אליי ואני אקשר אליך" ממישהו שאין לך קשר אליו, בעצם סומנת כמטרה להחלפת קישורים. הנחיות האיכות של Google מזהירות מפני החלפת קישורים "מוגזמת" ותוכניות שותפים דומות המתבצעות אך ורק למען קישור צולב, כך שיש אינדיקציה מסוימת לכך שהחלפות מסוג זה בקנה מידה קטן יותר עלולות לא לעורר אזהרות על ספאם.

זה מקובל, ואפילו יקר ערך, לקשר לאנשים שאתה עובד איתם, שותף איתם או שיש לך השתייכות אחרת איתם ולקבל את הקישורים אליך בחזרה, כאשר לא מדובר בהחלפת קישורים בהיקף המוני עם אתרים לא קשורים אשר יכולים להצדיק עונשים.

בניית קישורים חיצוניים מניפולטיביים באיכות נמוכה

בדור הישן של האינטרנט בעבר, אלה היו מקור פופולרי למניפולציות של ספאם מול בתי עסק ואתרים. קיים מספר רב של ספריות אינטרנט בתשלום כדי לשרת את השוק הזה ולהתעלם כאתר לגיטימי, עם דרגות הצלחה שונות. סוגים אלה של אתרים נוטים להיראות דומים מאוד, עם רשימות וספריות גדולות של אתרים ותיאוריהם.

בדרך כלל מילת המפתח הקריטית של האתר משמשת כטקסט העוגן כדי לקשר לאתר המגיש ולאו דווקא לעמוד ספציפי- מה שמוריד אוטומטית באיכות הקישור.

יש עוד הרבה טקטיקות לבניית קישורים מניפולטיביים שמנועי החיפוש זיהו, אך ברוב המקרים, גוגל נלחמים בעזרת אלגוריתמים ממוקדים, סקירות אנושיות ואיסוף דוחות ספאם ממנהלי אתרים ו- SEO. בגדול, לא כדאי למצוא דרכים לעקוף אותם.

כיצד לבנות קישורים נכנסים איכותיים

בניית קישורים קיימת במגוון דרכים אך דבר אחד תמיד נכון: קמפיינים לקישורים תמיד צריכים להתאים ליעדים הייחודיים שלכם. עם זאת, ישנן כמה שיטות פופולריות אשר נוטות לעבוד טוב יותר עבור רוב הקמפיינים:

מצא קישורים של לקוחות ושותפים

אם יש לך שותפים שאיתם אתה עובד באופן קבוע או עם לקוחות נאמנים שאוהבים את המותג שלך, ישנן דרכים להרוויח מהן קישורים בקלות יחסית. אתה יכול לשלוח תגי שותפות (סמלים גרפיים המעידים על כבוד הדדי), או להציע לכתוב המלצות על המוצרים שלהם. שני אלה מציעים דברים שהם יכולים להציג באתר שלהם יחד עם קישורים חזרה אליך.

בניית קישורים חיצוניים ע"י פרסום בלוג מקצועי

לבלוגרים יש את היכולת הייחודית לתרום חומר טרי ומקצועי באופן עקבי, ליצור שיחות ברחבי האינטרנט ולהרוויח רישומים וקישורים מבלוגים אחרים. אבל עליך להיזהר ולהימנע מפרסום ירוד רק לשם בניית קישורים.

צור משאבים ייחודיים

יצירת משאבים ייחודיים ואיכותיים היא משימה לא פשוטה, אך היא שווה את המאמץ. ניתן לשתף באופן נרחב תוכן באיכות גבוהה שמקודם בדרכים הנכונות.

זה יכול לעזור ליצור תוכן עם התכונות הבאות:

  • מעורר רגשות עזים (שמחה, עצב וכו ')
  • משהו חדש, או לפחות מועבר בצורה חדשה
  • מושך ויזואלית
  • נותן מענה לצורך או עניין בזמן
  • ספציפי למיקום (דוגמה: אם חיפשת אינסטלטור ברחובות או תל אביב).

יצירת משאב כזה היא דרך מצוינת למשוך הרבה קישורים עם דף אחד. משתמשים שרואים תוכן ייחודי מסוג זה לעיתים קרובות רוצים לשתף אותו עם חברים, ובלוגרים/מנהלי אתרים המתמצאים בטכנולוגיה הרואים אותו יעשו זאת לעתים קרובות באמצעות קישורים. קולות אלה הם בעלי ערך רב לבניית אמון, סמכות ופוטנציאל דירוג.

בניית דפי משאבים

דפי משאבים הם דרך מצוינת לבניית קישורים. עם זאת, כדי למצוא אותם תרצה להכיר כמה פעולת מתקדמות של Google כדי להפוך את גילוים לקל יותר.

לדוגמה, אם ביצעת בניית קישורים עבור חברה שיצרה סירים ומחבתות, תוכל לחפש: כותרת הבישול: "משאבים" … ולראות אילו דפים עשויים להיות יעדי קישור טובים.

זה יכול גם לתת לך רעיונות נהדרים ליצירת תוכן – רק תחשוב לאילו סוגי משאבים אתה יכול להגיע שדפים אלה היו רוצים להפנות אליהם ולקשר אליהם.

השתלב בקהילה המקומית שלך

עבור עסק מקומי (כזה שפוגש את לקוחותיו באופן אישי), פנייה לקהילה יכולה להביא לכמה מהקישורים היקרים והמשפיעים ביותר. על כן כדאי:

  • לעסוק בחסות ובמלגות
  • לארח או להשתתף באירועים קהילתיים, סמינרים, סדנאות וארגונים
  • תרמו למטרות מקומיות ראויות והצטרפו לאיגודי עסקים מקומיים
  • פרסם משרות והציע התמחות
  • קידום תוכניות נאמנות
  • הפעל תחרות מקומית
  • פיתוח מערכות יחסים בעולם האמיתי עם עסקים מקומיים קשורים כדי לגלות כיצד תוכל לשתף פעולה ולשפר את בריאות הכלכלה המקומית שלך.

כל האסטרטגיות החכמות והאותנטיות האלה מספקות הזדמנויות טובות לקישור מקומי.

שיפוץ תוכן עליון

סביר להניח שאתה כבר יודע איזה מתוכן האתר שלך מרוויח הכי הרבה תנועה, ממיר הכי הרבה לקוחות או שומר על מבקרים למשך הזמן הארוך ביותר. קח את התוכן הזה ושפץ אותו לפלטפורמות אחרות (Slideshare, YouTube, Instagram, Quora וכו ') כדי להרחיב את משפך הרכישה שלך מעבר לגוגל.

אתה יכול גם ״להסיר אבק״ מהאתר, לעדכן ופשוט לפרסם מחדש תוכן ישן באותה הפלטפורמה. אם אתה מגלה שכמה אתרי תעשייה מהימנים כולם מקושרים למשאב פופולרי שהשתבש, עדכן אותו והודע לאתרי התעשייה האלה- כך אתה עשוי פשוט להרוויח קישור טוב.

היו ראויים לחדשות

השבת תשומת ליבם של העיתונות, הבלוגרים ותקשורת החדשות היא דרך יעילה ומוכרת זמן להרוויח קישורים. לפעמים זה פשוט כמו לתת משהו בחינם, לשחרר מוצר חדש נהדר או לקבוע משהו שנוי במחלוקת. מכיוון שכל כך הרבהמקדמי אתרים עוסקים ביצירת ייצוג דיגיטלי של המותג שלך בעולם האמיתי, כדי להצליח ב- SEO, עליך להיות מותג נהדר.

תהיה אישי ואמיתי

הטעות הנפוצה ביותר של קידום אתרים חדש כאשר מנסים לבנות קישורים היא לא לקחת את הזמן לבנות מייל אישי ראשוני מותאם אישית, אישי ובעל ערך. אתה יודע כמו כל אחד עד כמה הודעות דואר זבל מעצבנות יכולות להיות, אז וודא ששלך לא גורם לאנשים לגלגל עיניים.

המטרה שלך להודעת דוא"ל ראשונית היא פשוט לקבל תגובה. טיפים אלה יכולים לעזור:

  • הפוך את זה לאישי על ידי אזכור משהו שהאדם עובד עליו, היכן הוא למד בבית הספר, הכלב שלהם וכו '. -ספק לצופה ערך.
  • הודע להם על קישור שבור באתר שלהם או על דף שאינו פועל בנייד.
  • שמור את זה קצר.
  • שאל שאלה פשוטה אחת ומעניינת.

לאחר ההבנה כיצד להשקיע בבניית קישורים נכונים, כעת הגיע הזמן למדידת התשואות מההשקעה.

לדוגמה, נניח שפרסמת לאחרונה פוסט בבלוג שזכה לתשומת לב רבה ואתה רוצה לעקוב אחר סך הקישורים שהמשאב שלך הרוויח.

אם לא ראית שהגעת למספר הקישורים שאליו כיוונת, אל דאגה! כל קמפיין לבניית קישורים הוא משהו שאפשר להפיק ממנו לקחים וללמוד ממנו. אם אתה רוצה לשפר את סך הקישורים שאתה מרוויח לקמפיין הבא שלך, שקול את השאלות הבאות:

יצרת תוכן שהוא פי 10 יותר טוב מכל דבר אחר בחוץ?

יתכן שהתוכן שלך לא היה בעל ערך משמעותי יותר מכל דבר אחר. תסתכל אחורה בדירוג הדפים של המונח שאליו אתה ממקד ובדוק אם יש עוד משהו שאתה יכול לעשות כדי לשפר.

האם קידמת את התוכן שלך? איך?

קידום מכירות הוא אולי אחד ההיבטים הקשים ביותר בבניית קישורים, אבל ליידע אנשים על התוכן שלך ולשכנע אותם לקשר אליך זה מה שבאמת יזיז את העניין.

כמה קישורים אתה באמת צריך?

שקול כמה קישורים נכנסים אתה באמת צריך לדרג עבור מילת המפתח שבה התמקדת. בדוח 'ניתוח SERP' של סייר מילות המפתח, תוכל לצפות בדפים המדורגים עבור המונח שאליו אתה ממקד, וכן כמה קישורים נכנסים לאותם כתובות אתרים יש. זה ייתן לך אמת מידה טובה לקביעת כמה קישורים אתה באמת צריך כדי להתחרות ואילו אתרים עשויים להיות יעד טוב לקישורים.

מה הייתה איכות הקישורים שקיבלת?

קישור אחד ממקור סמכותי מאוד בעל ערך רב יותר מעשרה מאתרים באיכות נמוכה, אז קח בחשבון שכמות היא לא הכל. כאשר אתה ממקד את הקישורים הנכנסים, אתה יכול לתעדף לפי מידת הסמכותיות שלהם באמצעות מדדי סמכות הדומיין ורשות הדפים.

מעבר לקישורים: כיצד מודעות, ריבוי ורגש משפיעים על הסמכותיות?

אז למדנו כיצד ניתן לבצע בניית קישורים חיצוניים והרבה מהשיטות שבהן תשתמש לבניית קישורים גם יבנה באופן עקיף את המותג שלך. למעשה, אתה יכול לראות בניית קישורים כדרך מצוינת להגביר את המודעות למותג שלך, לנושאים שבהם אתה אוטוריטה, ולמוצרים או לשירותים שאתה מציע.

ברגע שקהל היעד שלך מכיר אותך ויש לך תוכן בעל ערך לחלוק, תודיע על כך לקהל הגולשים שלך! שיתוף התוכן שלך בפלטפורמות חברתיות לא רק שיגרום לקהל שלך להיות מודע לתוכן שלך, אלא גם יכול לעודד אותו להעצים את המודעות הזו לרשתות החברתיות שלהם, ובכך להרחיב את טווח ההגעה שלך לפלטפורמות אחרות.

אז רגע, שיתופים חברתיים זהים לקישורים?

לא. אבל שיתופים לאנשים הנכונים יכולים לגרום לקישורים ולמעגל קסם של קידום המותג. שיתופים חברתיים יכולים גם לקדם עלייה בתנועה ומבקרים חדשים באתר שלך, שיכולים להגדיל את המודעות למותג, ועם גידול במודעות למותג יכולה להגיע גידול באמון ובקישורים. הקשר בין אותות חברתיים לדירוג נראה עקיף, אך בהחלט יכולים להועיל לאסטרטגיה.

אמינות עוברת דרך ארוכה עבור מנועי החיפוש של גוגל, כאשר האמון נקבע במידה רבה על ידי איכות וכמות הקישורים שהדומיין שלך השיג, אך אין זה אומר שאין גורמים נוספים המשפיעים על סמכות האתר שלך.

חשוב על כל הדרכים השונות שבהן אתה בוטח במותג:

  • מודעות (אתה יודע שהם קיימים)
  • מועיל (הם מספקים תשובות לשאלות שלך)
  • יושרה (הם עושים בדיוק מה שהבטיחו שיעשו)
  • איכות (המוצר או השירות שלהם מספק ערך, אולי יותר מאחרים שניסית)
  • ערך מתמשך (הם ממשיכים לספק ערך גם לאחר שכבר קיבלת את מה שאתה צריך)
  • קול (הם מתקשרים בדרכים ייחודיות ובלתי נשכחות)
  • רגש (לאחרים יש דברים טובים לומר על החוויה שלהם עם המותג)

לסיום, גם כאן התהליך לא תמיד שחור או לבן וחשוב לדעת לאן הולכים ואיך לבנות את הקישורים בצורה אותנטית שלא תהיה חשודה בעיני גוגל, חברת גל ים סטודיו בונה אסטרטגיית שיווק בצורה נכונה ומדויקת, אתם מוזמנים ליצור אתנו קשר על מנת שנבנה לכם את התכונית המקצועית והנכונה עבורכם.

דף נחיתה לדוגמא
בלוג

דף נחיתה לדוגמא

דף נחיתה לדוגמא חיפשתם ונחתתם אצלנו בדף? אתם במקום הנכון! במאמר הבא שכתבנו עבורכם תוכלו לראות למטה דוגמאות לדפי נחיתה ובנוסף המאמר יעניק לכם קצת

עיצוב באנר לפייסבוק - גל ים סטודיו
בלוג

עיצוב באנר לפייסבוק

עיצוב באנר לפייסבוק – היום שכולם נמצאים בפייסבוק וברשתות החברתיות השונות כולם רוצים לדעת מה זה באנרים ואיך לעשות אותם בצרה טובה ואיכותית. על פניו