דף נחיתה לדוגמא

תוכן עניינים

דף נחיתה לדוגמא חיפשתם ונחתתם אצלנו בדף? אתם במקום הנכון!

במאמר הבא שכתבנו עבורכם תוכלו לראות למטה דוגמאות לדפי נחיתה ובנוסף המאמר יעניק לכם קצת אינדיקציה על מה זה בעצם דף נחיתה? מה האלמנטים שמרכיבים אותו? ואיך הוא יכול לעזור לכם?

זוהי רשימת המכולת לבנייה של דף נחיתה מוצלח (כמובן שנרחיב עליהם בהמשך!):

  • תוכן קצר וממוקד
  • עיצוב מותאם ורלוונטי
  • CTA או בעברית פשוטה – הנעה לפעולה

אלו שלושת האלמנטים איתם תייצרו דף נחיתה מוצלח יותר וברמה גבוהה יותר ממה שעיצבתם עד כה! אם נדבר על השורה התחתונה, דף נחיתה צריך להיות ממוקד בנושא או מוצר ספציפי, מעוצב בצורה מותאמת לברנד שלכם, קצר, ענייני וקולע, למטרה ברורה, על מנת לגרום לאחוזי המרה גבוהים, ובכך מבקרי האתר שלכם יוכלו להפוך ללקוחות או לכאלו שיצרו איתכם קשר והביעו התעניינות במוצר או בשירות שלכם, בואו נלמד איך עושים זאת!

אז איך תייצרו לכם דף נחיתה לדוגמא

התוכן הוא ה King הקטע של התוכן הוא להעביר לכם מידע אינפורמטיבי, רלוונטי וענייני בנושא מסוים, לגולש הממוצע לוקח בערך 3 שניות להבין אם הוא מעוניין להישאר בדף שהוא הגיע אליו, אתם קולטים??? 3 שניות!!! בזמן הזה של יצירת הרושם הראשוני הוא קולט את הצבעים, העיצוב והכותרות, אם לא הצלחתם לתפוס אותו בעזרת כל אלה, איבדתם אותו, לכן על מנת לתפוס את תשומת ליבו של הגולש יש לעשות שימוש בפונטים קריאים, תוכן רלוונטי וממוקד למה שהגולש חיפש, כותרת מניעה לפעולה וכד'

3 שניות קריטיות –  אז כמו שכבר כתבנו, התוכן שלכם חייב לתפוס את הגולש תוך 3 שניות, זאת במידה ואתם רוצים שכל גולש יהפוך ללקוח פוטנציאלי, לאחר ששלושת השניות בראשונות הסתיימו הגולש יגיע לבסיס השני של התוכן, שהוא – ויז'ואל שיהיה מותאם, שוב, לצורך של הגולש, אפשר לקרוא לשלב הזה שלב האמון, הלקוח צריך להאמין ולהבין שהוא אכן בדף הרלוונטי עבורו, אם לדוגמא אם הוא מחפש הלוואה לטיול ויגיע לדף נחיתה שמדבר על הלוואה לטיול אך תעשו שימוש בתמונה של בנקאי שמוכר הלוואה כנראה שתפקששו את קהל היעד שלכם, אך אם תשימו תמונה של זוג תרמילאים שהולכים אל האופק לעבר הזריחה עם נוף מרהיב כנראה שתתנו מעוף לגולשים ויחס ההמרה ישתפר פלאים.

השפה הגרפית והמסר – השירות אותו אתם מציעים ואו מוצר שאתם מוכרים יגע בקהלי יעד ופלחי אוכלוסייה שונים, לדוגמה – גיל, מין, מגזר, בעלי עניין בנושאים מסוימים ועוד. עקב כך, לא הגיוני שעיצוב תבנית של דף נחיתה מסוים שרכשתם ממעצב יבוצע בו שימוש חוזר למוצרים או שירותים שונים, דף הנחיתה צריך להתאים לכל סוגי קהל היעד של המוצר הספציפי, שורה התחתונה המוצר או השירות צריך להיות באותה השפה הגרפית של החברה, אך תמונה בהכרח תשתנה בין מוצר למוצר ותוסיפו לכך את הכותרת והתוכן.

דוגמאות לדפי נחיתה, עיצוב אתרים ועוד

  • כל הפרויקטים
  • בניית אתרים
  • דפי נחיתה
  • מדיה
  • מיתוג
יעד ניהול – ייעוץ עסקי
כספי גרופ
סוכנות הנדל"ן לידרס
View Garden
סוכנות הביטוח הישגים

CTA (הנעה לפעולה) זה ה – דבר

לשים תוכן איכותי, איכותי ושוב פעם איכותי אם אין לכם תוכן איכותי באתר, שיתן הנעה לפעולה כמו שצריך, לא חשוב עם ורסאצ'ה ופראדה יעצבו לכם את העמוד, הוא פשוט לא ימיר, נ-ק-ו-ד-ה!!!!

מאמרים נוספים:

הנעה לפעולה זו אומנות לא פשוטה, זה מה שיהפוך גולש שנחת אצלכם בעמוד ללקוח!

הנעה לפעולה מצריכה יצירתיות מחוץ לקופסא, אתם חייבם לחשוב מה יניע את הגולשים שלכם, כשהם מגיעים אליכם מה בעצם הם רוצים???

אתם צריכים לגרום להם להשאיר פרטים בטופס צור קשר או להגיע למצב שהם עושים קניה באותו רגע!!!

אתם חייבים להשקיע בדף נחיתה שלכם

דף נחיתה מוצלח מצריך השקעה רבה, מחשבה רבה ואופטימיזציה על מנת להפיק ממנו את הטוב ביותר.

אם תספקו דף נחיתה מעוצב כמו שצריך לאתר שלכם, הוא יכול להפוך לאימפריה מסחרית, ממש ככה!

הכותב: נאור גל ים

הכותב: נאור גל ים

בעלים ומנכ”ל GalyamStudio - יזם עם ניסיון בעולמות השיווק בדגש על SEO (קידום אתרים אורגני בגוגל), חי, נושם וחולם 24/7 את תחום האינטרנט מעל 2 עשורים.

מאמרים שיכולים לעניין אותך

דף נחיתה מקצועי
wordpress

דף נחיתה מקצועי

דף נחיתה מקצועי לעסקים נוצר על מנת לקדם את המוצר/שירות ולהגיע ליעדים ומטרות אותם הגדרתם

עיצוב ניוזלטר
כתיבת תוכן

עיצוב ניוזלטר

עיצוב ניוזלטר – מקצועי ונכון למועדון לקוחות. אנו ב GalyamStudio מתמחים בהעברת המסרים שלכם בדיוור

תוכן עניינים

דוד נחמיאס
דוד נחמיאסמנהל שיווק - יקב אדיר
קרא עוד
תודה לעירית נאור וכל הצוות המוכשר מגל ים סטודיו על העבודה המושלמת והמקצועית ללא פשרות , תודה על כל הסבלנות ההבנה וההקשבה, זכינו להכיר אנשים מדהימים ומקצועיים ברמה הכי גבוהה שיש, בהחלט ממליצים לכל יקב ועסק להשתמש בשירותים שלכם
אוהד ספרן
אוהד ספרןמנהל שיווק - קבוצת טלכלל
קרא עוד
כמנהל דיגיטל העובד מול מספר חברות פרסום ודיגיטל השירות שאני מקבל מגל ים סטודיו הוא לא פחות ממדהים. מענה בכל שעה וטיפול מהיר מאוד בכל הבקשות, תיקונים ושינויים. מעל הכול השירות האישי של נאור הוא מה שיוצר עבורי את התחושה שאני בידיים טובות ויש מי שמטפל בפרויקטים המורכבים והחשובים שלנו. תודה!
ליעוז חמו
ליעוז חמובעלים - רייזר הצפון
קרא עוד
מקצוענים מומלץ ביותר הרימו לי את המכירות בצורה משמעותית ביותר
אבי גומרי
אבי גומריבעלים - ד.נ.א טולס
קרא עוד
עבודה מול צוות מקצועי, חשיבה יצירתית עובדים קשה בשביל לתת לי מענה לצרכים שלי מבלי לעגל פינות, שקט נפשי לטיפול בדברים החשובים, מומלצים בחום!
גדי אזולאי
גדי אזולאימנכ"ל - Product-TV
קרא עוד
מרגישים את הלב הרחב שלכם בעבודה שלכם. תודה על הכל.
ליאב כספי
ליאב כספיבעלים - כספי גרופ
קרא עוד
רמת שירות ומקצועיות מהטובות שראיתי. הקשבה ויישום צרכי לקוח הביאו לכך שקיבלתי מוצר מושלם!!! מאוד נהנתי מהתהליך. מומלץ בחום!
טל גולדשטיין
טל גולדשטייןבעלים - מאה אחוז
קרא עוד
חברה מקצועית, עם המון לב, למי שמחפש לקבל תוצאות ולעבוד עם אנשים טובים. מומלץ בחום!
אמיר פלג
אמיר פלגבעלים - אמיר פלג אדריכלות פנים
קרא עוד
סטודיו גל ים הוא מקום רציני שרואה את כל רצונות וצרכי הלקוח ויודע לתרגם אותם באופן מלא למיתוג,קידום ושיווק ברמה הגבוהה ביותר! שאפו
הקודם
הבא

אנחנו אומרים שאנו הכי טובים, אז מה! תקשיבו למה שללקוחות שלנו יש לומר עלינו.

ליצירת קשר מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם האפשרי

אנו שמחים על הצטרפות למשפחה - מלא/י פרטים