תוכן עניינים

לקוחות ממליצים:


 

מלאו פרטים ונחזור אליכם בזמן הקרוב:

דף נחיתה לדוגמא

דף נחיתה לדוגמא חיפשתם ונחתתם אצלנו בדף? אתם במקום הנכון!

במאמר הבא שכתבנו עבורכם תוכלו לראות למטה דוגמאות לדפי נחיתה ובנוסף המאמר יעניק לכם קצת אינדיקציה על מה זה בעצם דף נחיתה? מה האלמנטים שמרכיבים אותו? ואיך הוא יכול לעזור לכם?

זוהי רשימת המכולת לבנייה של דף נחיתה מוצלח (כמובן שנרחיב עליהם בהמשך!):

  • תוכן קצר וממוקד
  • עיצוב מותאם ורלוונטי
  • CTA או בעברית פשוטה – הנעה לפעולה

אלו שלושת האלמנטים איתם תייצרו דף נחיתה מוצלח יותר וברמה גבוהה יותר ממה שעיצבתם עד כה! אם נדבר על השורה התחתונה, דף נחיתה צריך להיות ממוקד בנושא או מוצר ספציפי, מעוצב בצורה מותאמת לברנד שלכם, קצר, ענייני וקולע, למטרה ברורה, על מנת לגרום לאחוזי המרה גבוהים, ובכך מבקרי האתר שלכם יוכלו להפוך ללקוחות או לכאלו שיצרו איתכם קשר והביעו התעניינות במוצר או בשירות שלכם, בואו נלמד איך עושים זאת!

אז איך תייצרו לכם דף נחיתה לדוגמא

התוכן הוא ה King הקטע של התוכן הוא להעביר לכם מידע אינפורמטיבי, רלוונטי וענייני בנושא מסוים, לגולש הממוצע לוקח בערך 3 שניות להבין אם הוא מעוניין להישאר בדף שהוא הגיע אליו, אתם קולטים??? 3 שניות!!! בזמן הזה של יצירת הרושם הראשוני הוא קולט את הצבעים, העיצוב והכותרות, אם לא הצלחתם לתפוס אותו בעזרת כל אלה, איבדתם אותו, לכן על מנת לתפוס את תשומת ליבו של הגולש יש לעשות שימוש בפונטים קריאים, תוכן רלוונטי וממוקד למה שהגולש חיפש, כותרת מניעה לפעולה וכד'

3 שניות קריטיות –  אז כמו שכבר כתבנו, התוכן שלכם חייב לתפוס את הגולש תוך 3 שניות, זאת במידה ואתם רוצים שכל גולש יהפוך ללקוח פוטנציאלי, לאחר ששלושת השניות בראשונות הסתיימו הגולש יגיע לבסיס השני של התוכן, שהוא – ויז'ואל שיהיה מותאם, שוב, לצורך של הגולש, אפשר לקרוא לשלב הזה שלב האמון, הלקוח צריך להאמין ולהבין שהוא אכן בדף הרלוונטי עבורו, אם לדוגמא אם הוא מחפש הלוואה לטיול ויגיע לדף נחיתה שמדבר על הלוואה לטיול אך תעשו שימוש בתמונה של בנקאי שמוכר הלוואה כנראה שתפקששו את קהל היעד שלכם, אך אם תשימו תמונה של זוג תרמילאים שהולכים אל האופק לעבר הזריחה עם נוף מרהיב כנראה שתתנו מעוף לגולשים ויחס ההמרה ישתפר פלאים.

השפה הגרפית והמסר – השירות אותו אתם מציעים ואו מוצר שאתם מוכרים יגע בקהלי יעד ופלחי אוכלוסייה שונים, לדוגמה – גיל, מין, מגזר, בעלי עניין בנושאים מסוימים ועוד. עקב כך, לא הגיוני שעיצוב תבנית של דף נחיתה מסוים שרכשתם ממעצב יבוצע בו שימוש חוזר למוצרים או שירותים שונים, דף הנחיתה צריך להתאים לכל סוגי קהל היעד של המוצר הספציפי, שורה התחתונה המוצר או השירות צריך להיות באותה השפה הגרפית של החברה, אך תמונה בהכרח תשתנה בין מוצר למוצר ותוסיפו לכך את הכותרת והתוכן.

 

דוגמאות לדפי נחיתה 

חוץ מדפי נחיתה מעולים שאנחנו יודעים לעשות קידום אתרים! רוצים לדעת עוד? לחצו כאן למידע נוסף על קידום אתרים בגוגל

CTA (הנעה לפעולה) זה ה – דבר

לשים תוכן איכותי, איכותי ושוב פעם איכותי אם אין לכם תוכן איכותי באתר, שיתן הנעה לפעולה כמו שצריך, לא חשוב עם ורסאצ'ה ופראדה יעצבו לכם את העמוד, הוא פשוט לא ימיר, נ-ק-ו-ד-ה!!!!

 

מאמרים נוספים:

הנעה לפעולה זו אומנות לא פשוטה, זה מה שיהפוך גולש שנחת אצלכם בעמוד ללקוח!

הנעה לפעולה מצריכה יצירתיות מחוץ לקופסא, אתם חייבם לחשוב מה יניע את הגולשים שלכם, כשהם מגיעים אליכם מה בעצם הם רוצים??? אתם צריכים לגרום להם להשאיר פרטים בטופס צור קשר או להגיע למצב שהם עושים קניה באותו רגע!!!

אתם חייבים להשקיע בדף נחיתה שלכם

דף נחיתה מוצלח מצריך השקעה רבה, מחשבה רבה ואופטימיזציה על מנת להפיק ממנו את הטוב ביותר.

אם תספקו דף נחיתה מעוצב כמו שצריך לאתר שלכם, הוא יכול להפוך לאימפריה מסחרית, ממש ככה!

בלוג

האינטרנט הוא עולם ומלואו

האינטרנט הוא עולם ומלואו האינטרנט הוא עולם ומלואו, הגדל מרגע לרגע. עבור כל מילת מפתח שתחפשו במנוע החיפוש המועדף עליכם (נו, על מי אנחנו עובדים

שיווק ופרסום דיגיטלי - גל ים סטודיו
פרסום באינטרנט

שיווק ופרסום דיגיטלי

כולם כבר מבינים מה הם היתרונות של שיווק ופרסום דיגיטלי, אם אתה לא שם אתה לא קיים, גם אם העסק שלך רץ כבר שנים רבות

אסטרטגיה שיווקית
בלוג

אסטרטגיה שיווקית חשובה לעסק

היכולת של איש שיוק מקצועי להאזין, לנתח ולהביא תובנות מבחוץ, הוא כלי בעל ערך לכל בעל עסק או יזם. אסטרטגיה שיווקית מנצחת, שמדייקת את התועלות והמסרים בטווח הקצר והבינוני, אך……