תוכן עניינים

לקוחות ממליצים:


 

מלאו פרטים ונחזור אליכם בזמן הקרוב:

קידום אתרים במנועי החיפוש – טכניקות אופטימיזציה של קישורים פנימיים ועוד

קידום אתרים במנועי החיפוש – טכניקות אופטימיזציה של קישורים פנימיים, חיצוניים ועוד. בנייה נכונה של המותג וחשיבה אסטרטגית לקידום האתר במנוע החיפוש הגדול בעולם | קידום אתרים SEO כבר אינו קידום גרידה אלה חשיבה של פיתוח וקידום מקיף של העסק ואתר האינטרנט שלכם.

באופן מפתיע, זה תלוי גם בבעלי האתרים – כיצד הם בונים מלכתחילה את האתר שהם רוצים לקדם. מעוניינים שהאתר שלכם יגיע למיקומים הראשונים בתוצאות מנועי החיפוש עבור מילות חיפוש נבחרות, על מנת להגדיל את התנועה ולייצר הכנסה נוספת? בנייה נכונה של קישורים פנימיים באתר, כתיבה נכונה של התוכן והגדרות נכונות של האתר יכולות לעשות חלק ניכר מהעבודה

רבים מאמינים שמלאכת קידום אתרים במנועי חיפוש הינה עבודה מסובכת מדי עבורם, וכי רק מקצוענים יכולים לעשות אותה. בזמן שנכון לומר כי קידום אתרים הינה עבודה מקצועית ומתמשכת, אולם אין בכך בכדי להסיר את האחריות של בעלי האתרים עצמם לתוצאות הקידום של אתריהם.

הכוונה היא כמובן לדרך ולעצם הבנייה של האתר מלכתחילה. מסתבר שרבים לא יודעים כי למבנה הפנימי של האתר, לרבות מבנה התוכן שלו ומבנה הקישורים הפנימיים באתר, כמו גם להגדרות של כל עמוד וכל קובץ תמונה באתר, יש משמעות בהקשר של קידום האתר עצמו במנועי החיפוש.

לכן, בנייה מראש של האתר עם יסודות או תשתית לקידום אתרים במנועי חיפוש הינה חשובה מאוד. למעשה, אם הבנייה הראשונית לקויה, התיקון לאחר מכן אורך יותר זמן, וגם למנועי החיפוש עצמם, הסורקים מחדש את האתר כל העת, לוקח יותר זמן לתקן את הדירוג הראשוני שניתן לאתר ואת השיוך הראשוני לנושאי התוכן שלו כפי שהובן על ידי אותם סורקים.

במילים אחרות, במידה רבה ניתן לומר כי גם עבור מנועי החיפוש ניתן לומר ש"אין הזדמנות שניה לעשות רושם ראשוני". זה נכון שמומחי קידום אתרים בגוגל או בכל מנוע חיפוש יודעים לתקן טעויות שנעשו בבניית האתר הראשונית, אולם כאמור ניתן להימנע מרוב הבעיות הללו עם בנייה נכונה של האתר כבר בתחילת דרכו.

שירותים נלווים ל SEO:

-מוזמנים לצפות במחירון קידום אתרים שהרכבנו עבורכם

קידום אתרים במנועי חיפוש באמצעות קישורים פנימיים וחיצוניים

קידום אתרים במנועי חיפוש זוהי אסטרטגיה המשמשת אנשי מקצוע וחברות לקידום אתרים כדי להגדיל את התנועה לאתר על ידי דירוג גבוה יותר במנועי החיפוש. כאשר המשתמשים מזינים מילת מפתח במנוע חיפוש ורואים רשימה ארוכה ומרובת עמודים של אתרים התואמים את אותה מילת חיפוש, הם גולשים ברשימה ועוברים בדרך כלל על 3-5 אתרים.

ההחלטה לגבי המקום בדירוג התצוגה מתקבלת על ידי מנוע החיפוש על סמך הסריקה של האתר שלכם על ידי הרובוט, או ה"זחלן" שלו. אם האתר שלכם נמצא בעמוד העשירי, אז ההסתברות לקבל בו תנועה שואפת לאפס ואתם צריך לשקול ברצינות שימוש בשירות מקצועי של קידום אתרים.

שיווק באמצעות תוכן הינו אחת האסטרטגיות הבולטות שעמדו במבחן הזמן את כל השינויים בעולם קידום האתרים המקצועני. הרעיון בשיווק תוכן הינו פשוט: מנועי החיפוש כל העת מחפשים תוכן טרי וחדש, ולכן יש "להאכיל את המפלצת" כל העת עם תכנים מגוונים – מאמרים, בלוגים, סרטונים ותמונות – אותם יש להעלות הן באתר עצמו והן באתרי לווין/תמיכה ורשתות חברתיות המפנות אל האתר עצמו לפרטים ומידע נוסף.

גם קישורים פנימיים הם המנוע החזק ביותר לקידום אתרים במנועי חיפוש וניתן לשליטה של 100% על ידי בעל האתר. אמנם לקישורים נכנסים יש מוניטין מוצק שהם עוזרים לשפר במהירות את יכולת הדירוג של האתר, אבל אל תשכחו, בניית קישורים פנימיים עוזרת לא רק לסורקים של מנועי החיפוש לנווט נכון באתר שלכם, אלא גם למשתמשים. אנו יכולים לחלק את היתרונות של קישורים פנימיים לשלוש נקודות עיקריות:

  • קישורים פנימיים עוזרים למנועי החיפוש להבין את מבנה האתר שלכם – מבנה קישור פנימי מוצק מנקודת מבט של קידום אתרים בגוגל יכול לעזור למנועי החיפוש למצוא ולהוסיף דפים באתר שלך. שימוש בקישורים פנימיים מותאמים הוא דרך בטוחה לאפשר לגוגל למצוא באופן קבוע תוכן רלוונטי באתר שלכם. לכן אחת הטכניקות הנפוצות לקידום אתרים במנועי חיפוש הינו הגשת קובץ של מפת אתר למנועי החיפוש, כך שיסקרו את מבנה האתר עצמו, ויסרקו את כל עמודיו הפנימיים.
  • קישורים פנימיים מגבירים סמכות או אוטוריטה של תוכן – אסטרטגיית קישור פנימית טובה עוזרת להפיץ סמכות בין הדפים באתר שלכם ובסופו של דבר לשפר את הדירוג שלך. קישורים פנימיים הנעוצים במילות מפתח, המקושרות לעמוד אחר המרחיב בנושא אותה מילת מפתח, מגדילה את כמות המידע הרלוונטי באתר ויוצרת "שרשרת מידע וסמכות" בתוכו.
  • קישורים פנימיים עוזרים למשתמשים לנווט בין דפים קשורים – קישורים פנימיים הם גם דרך מצוינת לשפר את חוויית המשתמש על ידי סיוע למבקרים למצוא תוכן מעניין יותר ובכך להגדיל את זמן השהייה באתר. חווית משתמש טובה מובילה לזמן שהייה גבוה יותר באתר, וזמן שהייה גבוה הינו גם פקטור הנמדד על ידי מנועי החיפוש כאינדיקציה לרלוונטיות גבוהה וחווית משתמש טובה, מה שמעלה את הדירוג של האתר במנועי החיפוש.

SEO באמצעות קניית קישורים חיצוניים

קניית קישור היא מיקום בתשלום של היפר-קישור חיצוני שמוביל לדף באתר שלכם. רכישת קישורים ממלאת את אחד התפקידים העיקריים בקידום אתרים, שכן מנועי החיפוש מגיבים לגורם של מספר מקובל של קישורים נושאיים לאתר שלכם ומגדילים אותו בתוצאות החיפוש, בהתחשב בכך שהקישור אמין.

חשוב להזהיר מפני קניית קישורים באתרים לא רלוונטיים לנושא האתר המקודם, העלולים להזיק למאמצי קידומו במנועי החיפוש, ועוד יותר להזהיר מפני קניית קישורי ספאם באתרים "רעילים", המצויים ב"רשימה השחורה" של מנועי החיפוש – העלולים לפגוע פגיעה ארוכת טווח ואף תמידית בדירוג ובעצם הנוכחות של האתר במנועי החיפוש.

אם אתם רוצה לבצע קידום אתר וורדפרס, אז אתם צריכים להתחיל עם שינוי תבניות. העובדה היא שהמנוע המדובר אינו מותאם במיוחד לקידום אתרים, וגם מכיל הרבה "זבל" בצורת קישורים נסתרים. קישורים כאלה לוקחים משקל, מה שיש לו השפעה שלילית על קידום אתר הוורדפרס שלכם. יש למצוא את קבוצת הקישורים האלו ולהסירם, אחרת האלגוריתמים של מנוע החיפוש עשויים להעריך את המשאב באיכות ירודה. מומלץ לזהות קישורים בעזרת תוכנה מיוחדת, בעזרתה ניתן להגן על את הוורדפרס בקוד מיוחד.

אם אתם צריכים לקדם אתר וורדפרס, או כל סוג של אתר אחר, נסו להניח תשתית נכונה לכך כבר בעת בנייתו, ובכל מקרה מומלץ להיעזר במומחי קידום אתרים במנועי חיפוש לצורך כך.