תוכן עניינים

לקוחות ממליצים:


 

מלאו פרטים ונחזור אליכם בזמן הקרוב:

קידום אורגני בגוגל

קידום אורגני בגוגל לאתרים – מה ההבדלים בין קידום אתרים אורגני (SEO) קידום ממומן במנועי החיפוש של גוגל? האם כל ילד יודע לעשות את העבודות הללו? האם יש מספיק מידע באינטרנט שיכול לספק לנו את המידע על מנת שנוכל לעשות קידום אורגני או ממומן לבד? כמה שווה להשקיע בזמן או בתקציב על מנת שיהיו תוצאות טובות ונוכל לקבל עבודה מגוגל?

היום כולם כבר יודעים שאתר באינטרנט לבד לא מספיק, כי בכדי להגיע לקהל היעד שלנו שהם בעצם הלקוחות הפוטנציאליים, בעידן אינטרנטי מתפתח אשר גדל כמעט בכל יום, כבר שנים רבות בולט מעל כל מנועי החיפוש מנוע החיפוש של גוגל, נכון להיום מעל ל 92% מהגולשים מבצעים חיפושים במנוע החיפוש של גוגל ולכן זהו מנוע החיפוש הראשון בגדולתו והמוביל בעולם כולו.

בשנים האחרונות ישנם הרבה שינויים באלגוריתם של גוגל ישראל וגוגל העולמי, על מנת לתת לכם הגולשים את המידע הרלוונטי ביותר וליצור אמינות בחיפוש ללא אינטרס ציבורי גוגל מתנה תנאי סף לעמודים שיהיו נוכחים ב 10 המקומות הראשונים בעיקר ולכן האלגוריתם מתוחכם ביותר ומשתנה, כשהיום מה שחשוב יותר מהכל הוא התוכן, זה מתבטא בכך שגוגל מודדת את זמני השהייה של הגולשים באתר, עיצוב ה UI והגשת התוכן כל אלו הם הגורמים שיגרמו לגולש ולגוגל בעצם להבין האם הדף בו הגולש נמצא רלוונטי עבורו, מישהו אמר גם call to action או בניית קישורים בצורה נכונה?

אז מה חשוב בעצם בקידום אורגני בגוגל? האם רק המחיר, או שמה התוצאות?

תוכן, תוכן, תוכן! כבר מזמן נאמר שכל הטכניקות הזולות שנעשו בעבר ע"י מקדמי האתרים פחות ופחות רלוונטיות, היום על מנת להגיע לעמוד הראשון יש לייצר תוכן איכותי שיכול לתרום לגולש הממוצע שיגיע לאתר, הן ברמת השפה והן ברמת הכתיבה UI וסיפוק הצורך הבסיסי ערך מוסף כזה או אחר עבור הגולש. חשבו רגע, על מנת להשאיר את הגולש שהגיע מגוגל בביטוי "קידום אתרים אורגני" דבר ראשון שהגולש מצפה זה לראות שהוא הגיע למקום הנכון, ולכן חובה על האתר להציג את הביטוי בכותרת (נכון להיום גוגל עדיין רוצה את המידע הזה), אך מעבר לכך יש את הצורך לספק לגולש מידע אמיתי, כך הוא לא יברח למחוזות אחרים. לכן גם לכך יש טכניקות עליהם נרחיב בהמשך, אבל הידועה ביותר היא הסחת דעת בטקס וכל האמצעים קשרים על מנת שאשאיר אתכם בדף הספציפי, יש שישתמשו בפופ-אפ הירשמות למועדון לקוחות, יש שיוסיפו סרטון הסבר אך זה עובד…ויש את אלו שפשוט ירשמו תוכן איכותי. כך או כך אם לא יצרת אינטראקציה כזו או אחרת עם הגולש לא עשית כלום.

לפני שאתם ממשיכים הלאה למאמר ייתכן שההצעה שלנו מאוד רלוונטית עבורכם, מומלץ לצפות בסרטון

אז אם כל הפרמטרים הללו לא גרמו לכם כבר להבין שהמחיר זה לא הכל אז נציין שבניגוד לכל חברה אחרת שמתמחרת ע"פ "משקל" חברת גל ים סטודיו יודעת להתמודד עם כל כיס, אבל בדגש לכיס שיודע להעריך ולשלם על תוצאות, גם אם לפעמים בתחילת הדרך אנו לא נרוויח את מה שאנו רוצים, במטרה להגיע לתוצאות שייתנו לעסק שלך לכמות גולשים גדולה יותר ויחס המרה, בעצם להרבה יותר טלפונים. שורה תחתונה יש לנו מודל מנצח שמתבסס על בונוסים על תוצאות, אז…כן, אנו מאמינים שם המחיר קובע. מעניין? מלאו פרטים באתר וניתן לכם גם הצעת מחיר שווה וגם שירות ללא פשרות והכי חשוב עם תוצאות.

אז מה זה בעצם קידום אורגני לאתרי אינטרנט?

קידום אורגני = קידום עסקים בגוגל, המילה אורגני במקרה הנ"ל לא כל כך רלוונטי, אילו הייתם יודעים כמה לא אורגני התוצאה שלכם בגוגל הייתם מסתכלים אחרת היום על גוגל 🙂 אבל בואו נתמקד במטרה, המטרה שלנו היא לקדם עסקים בגוגל תחת חיקוי האלגוריתם של גוגל על מנת להגיע למקומות גבוהים וגם למקום הראשון בגוגל שימו לב, גם שאתם במקום הראשון תהיו אחרי 4 תוצאות במקרים של תחרות מרובה בתחומכם. מרבית הגולשים לוחצים על התוצאות האורגניות, קרי פוסחים על התוצאות של המודעות הממומנות (ראו את ההבדלים בין קידום אורגני לממומן) בחלק העליון של העמוד. מרבית האנשים שלוחצים על 4 השורות של המודעות מסבירים שראו מבצע למה שחיפשו, נניח נכתוב בגוגל "טיסה לברזיל"..סביר להניח כמו בתמונה שנלחץ על המבצע המסומן,

שיווק טיסה לברזיל

אך נסו לשאול את עצמכם מה קורה או יקרה אם תכתבו "טיול לברזיל"?, כאן אתם מחפשים כבר מידע, ופחות מחיר זול, אלא לדעת יותר על טיולים שמתאימים לאופי הנופש שאתם חלמתם, לכן נושא המבצע יהיה פחות רלוונטי והעיניים יברחו לאן שהם באמת ירצו לברוח, למידע אותו חיפשתם, ראו תמונה להמחשה.

קידום אתר טיולים לברזיל

הנתונים אומרים שעל כל הקלקה על ביטוי בממומן (פרסום באינטרנט של גוגל) יש בין 3 ל 7 הקלקות בתוצאות האורגניות,האומנם? האם יש לגוגל אינטרס להחביא מידע זה? בהחלט יש היגיון בדברים אך לצערנו גוגל נותנת לנו כלי שיכול למדוד רק את כמות ההקלקות וקידום ממומן (מודעות פרסום של גוגל).

במקרה הנ"ל רב הנסתר על הגלוי, אך אנו המקדמים יכולים לחיות עם המידע הזה, אל תטעו, גוגל זו חברה כלכלית שמגלגלת מליארדים ויש לה אינטרנט לשמן טוב את הגלגלים עליה היא מרוויחה את הונה, יש שיראו זאת כלגיטימי (כמונו, בכל זאת גוגל המציאה לנו את המקצוע "מקדם אתרים") ואילו יש את אלו שבשום פנים ואופן לא מוכנים בשל כך לפרסם בגוגל. אנו נמנים מאלו שמפרסמים באורגני ומאמינים שלטווח הארוך זה משתלם ואילו בקידום הממומן מנהלים קמפיינים של מאות אלפי שקלים עם יחס המרה מצוין.

לסיום ולסיכום, תעשו מה שנוח לכם, תחשבו מה כדאי ולמה קידום אתרים בגוגל אורגני או ממומן, בכל מקרה כל היופי הוא שתוכלו תמיד למדוד את יחסי ההמרה וה ROI, אם היה כדאי לפרסם או לא, זה לא כמו פעם שרכשתם שלט חוצות ולא באמת ידעתם אם הפניות באו משם, היום ניתן למדוד הכל, בקלות וביעילות.

חלק מהתוצאות שלנו בקידום אורגני בגוגל

 

רימרקייטינג בגוגל
בלוג

שיווק חדשני – ריטרגטינג בגוגל

שיווק מחדש בגוגל – החזרת הלקוח הפוטנציאלי אני עוסק בשיווק, יודע את משמעות המילה רימרקייטינג ואפילו משתמש באמצעי, אבל יש עוד מושג שתמיד הסתובב לי

עיצוב קטלוג
בלוג

עיצוב קטלוג

עיצוב קטלוג לתדמית העסק הקטלוג מאפשר לנו לעיין בנחת במוצרים שונים. גם בעולם הדיגיטלי שבו אפשר לעצב אתר תדמית או לפתוח עמוד עסקי בפייסבוק, כוחו

חנויות וירטואליות

בניית חנות וירטואלית לתכשיטים

הפופולריות של חנויות וירטואליות לתכשיטים עולה בקצב גידול מרשים עם השנים. הערכות הן ששוק התכשיטים העולמי המקוון יגדל ב15.69% בשנים 2018 עד 2022 (קישור מידע).