תוכן עניינים

לקוחות ממליצים:


 

מלאו פרטים ונחזור אליכם בזמן הקרוב:

קידום אתרי חנות E-Commerce

קידום אתרי חנות E-Commerce או אתרי מסחר אלקטרוניים מאוד פופולריים כיום ואנשים רבים מעדיפים לרכוש מוצרים אונליין יותר מאשר ללכת לקניון. בשל עובדה זו גם התחרות של חנויות וירטואליות בגוגל הולכת וגדלה ומשימת קידום אתרי חנות בגוגל הולכת ונהיית מאתגרת יותר ויותר אך באותה מידה גם שירותי מבוקש מאוד.

יש עוד כמה סיבות מדוע עבודת קידום אתרים לחנויות אלקטרוניות היא משימה מאתגרת במיוחד.

מדוע קידום אתרי חנות E-Commerce נחשב לתחום מאתגר במיוחד?

  • מדובר באתרים גדולים בדרך כלל הכוללים מאות ואף אלפי עמודים ולכן דורשים משאבים גדולים לקידום האתר, זמן, אפיון, מחקר ותוכן איכותי מלבד כל מה שנציין בהמשך
  • מרבית בעלי החנויות לא מייצרים בעצמם תוכן מקורי לאתר (במיוחד כאשר מדובר במפרטים טכניים של מוצרים) ולא משלמים לכותבי תוכן לייצר עבורם תוכן ייחודי. על כן נוצרים תכנים כפולים בתוך האתר מה שפוגע בקידום.
  • באתרי חנות ישנם עדכוני ליבה ע"י גוגל מאוד ספציפיים ל E-Commerce ובתדירות גבוה יותר, או שיותר נכון לומר כי האפקט של העדכונים מהיר יותר היות ומדובר באתרים גדולים שנסרקים בתדירות גבוה יותר מאתר תדמיתי רגיל
  • מבנה האתרים והעמודים של המוצרים מקשים להכניס מספיק טקסט לעמוד מסוים. עמודים רזים בטקסט מתקשים להתקדם בגוגל.
  • ברוב התחומים של החנויות מדובר בתחרות גבוהה יחסית שגם חנויות אחרות בתחום נלחמות על המיקומים הראשונים בגוגל.

אז מהם המפתחות להצלחה בקידום אתרי חנות בגוגל?

ובכן זה לא פשוט לקדם אתר חנות וירטואלית ולכן מומלץ בדיוק כפי שתלכו לחברת מיתוג לעצב לוגו עבורכם כאשר תקימו חברה או עסק כך גם פה היינו ממליצים לכם לשכור את שירותיה של חברת קידום אתרים מקצועית ומנוסה שתבצע את העבודה.

הדגש בעבודה הקידום צריך להיות על חוויית השימוש באתר, הזנת טקסטים טובים וייחודיים היכן שצריך, יצירת התאמות של תגיות מטא, הפניות ואופטימיזציה לעמודי מוצרים ועוד.

רוצים ללמוד כיצד קצת יותר על קידום אורגני בגוגל?

קבלו טיפים מאוד רלוונטיים בסרטון הבא (כ 20 דקות)

קישור ישיר לסרטון

הגדרת תגיות מטא:

הבסיס של קידום אתרי חנות הוא בעבודה עם תגיות המטא באתר. לכל מוצר בדרך כלל יהיה עמוד משלו. בעמוד זה חשוב לכלול שם מוצר, תיאור מוצר וביטוי המפתח הרלוונטי (כלומר שם המוצר) צריך לחזור גם בכותרת העמוד וגם בתיאור העמוד. כאשר יש שמות מקבילים לאותו מוצר ניתן לגוון ולשלב אותן בווריאציות שונות.

אם אתם עושים שימוש בתוסף יוסט SEO של וורדפרס יהיה לכם גם קל לדאוג לתגיות הOG (open graph) החשובות מאוד לא רק לקידום האורגני אלא איך החנות שלכם מוצגת ברשתות החברתיות.

שיפור חוויית המשתמש באתר:

  • מהירות גלישה – כאשר מדובר באתרי חנות הגולשים עוברים במהירות בין העמודים השונים באתר ולכן חשוב שהאתר שלכם יהיה מהיר מאוד. על כן חשוב להשקיע באחסון אתרים איכותי ומתאים, במיוחד באתרי חנות גדולים הכוללים עמודים רבים ותמונות רבות העשויות להכביד על השרת.
  • התאמה למובייל – חצי מהגולשים עושים זאת באמצעות המובייל. אתם לא רוצים להפסיד אותם לטובת חנויות אחרות.
  • התקנת תוסף נגישות.
  • דאגו שטופסי ההרשמה וההזמנה באתר יהיו מהירים, נוחים, ללא סיבוכים מיותרים, ככל שתעשו את הטפסים למורכבים יותר כך ירד יחס ההמרה.

סידור מבנה האתר, התפריטים ופירורי הלחם:

כדאי לדאוג למבנה אתר מסודר עם תפריט ראשי עליון הכולל את הקטגוריות הראשיות של המוצרים באתר. במידה ויש מוצרים העונים לצורך בתת קטגוריה בתוך קטגוריה גדולה יותר – אל תתביישו לפתוח עוד קטגוריות ותתי קטגוריות ולאפשר חלוקה מסודרת של המוצרים. דאגו גם להשתמש בפירורי לחם באתר שלכם.

אבטחת אתרי מסחר והחשיבות שלהם:

חשוב מאוד לאבטח את אתר החנות שלכם. מלבד העובדה שזה חשוב לאמינות האתר בעיני גוגל ולכן גם לקידום האורגני של האתר – הרי שזה חשוב מאוד גם לגולשים שלכם שאתם רוצים שהם ירשמו לאתר וישתמשו באשראי שלהם – לכן תצטרכו לספק להם את הביטחון לעשות זאת.

איך לשלב תוכן בחנות או אתר מסחר כמו שצריך?

לבסוף כדאי לדאוג שהתוכן ישולב היטב באתר. יש כמה מקומות שבהם אנו צריכים לשים את הדגש בשילוב התוכן. ראשית אין הרבה חנויות המשלבות תוכן בעמודי קטגוריה וחבל.

אפילו שילוב של 50-100 מילים על המוצרים והאפיון של אותה קטגוריה יכולים לסייע משמעותית לקידום בגוגל. בתוך עמוד המוצר אין הרבה מקום לטקסט ייחודי על המוצר ולכן השתדלו להוסיף את הטקסט הזה אפילו מתחת למוצר או למטה יותר בעמוד ולא בהכרח בחלק העליון שלו.

דאגו לבצע אופטימיזציה לשם המוצר, לתיאור שלו, לתמונת המוצר ועוד. לבסוף דאגו לבלוג מאמרים אפקטיבי באתר אליו תוכלו להוסיף מאמרים עם תוכן חופשי בנושאים הקשורים לתחום החנות שלכם. לדוגמה אם אתם מוכרים מתנות לקהל יעד מגוון תוכלו לכתוב מאמרים עם המלצות לבחירת מתנות לסבא או איזו מתנה מומלצת לאימא ליום הולדת 60 וכו'.

חנויות וירטואליות

בניית חנות וירטואלית לעסק

האם יש לך עסק בתחום המכירות הקמעונאיות? האם יש לעסק שלך חנות וירטואלית שמאפשר מכירת מוצרים? אם התשובה לשאלה הראשונה היא כאן ולשאלה השנייה היא

בניית אתרים רספונסיביים
בניית אתרים

בניית אתרים רספונסיביים

בניית אתרים רספונסיביים – בניית אתרים הייתה בעבר שונה, שכן פעם כאשר גלשו באינטרנט זה קרה דרך המחשב הנייח שזה מה שהיה במרבית המקומות ולעיתים