תוכן עניינים

לקוחות ממליצים:


 

מלאו פרטים ונחזור אליכם בזמן הקרוב:

בניית אתר תדמית

בניית אתר תדמית זו אומנות!

בניית אתר תדמית – דמיינו לעצמכם חלון ראווה של חנות בגדים שלא מזמינה אתכם להיכנס אליה! לדוגמא אם החלון שלה לא נקי, או שהבובה בה הם השתמשו כמודל בחזית שבורה, או יש כתם על הבגד שלה, (בשלב זה כבר הבנתם את הרעיון). כמו חלון ראווה כך גם אתר התדמית שלכם צריך להיראות טוב, ולהיות משורטט בקפידה, נקודה! עם עיצוב גרפי נכון ותפריטי ניווט ברורים, קוד אתר נקי ומובן (בעיקר לגוגל אבל בדגש לנגישות לגולש), כותרות ברורות, צבע קישור, כותרת H1 (הכותרת שנותנת לגוגל להבין שזו כותרת), תת כותרת, עיצוב וממשק UI/UX נכון ומותאם ע"פ אופי הפעילות של העסק וכן הלאה.

היום יותר מתמיד בעלי עסקים רבים מבינים כי אתר התדמית העסקי שלהם משמש כחלון הראווה של העסק שלהם. אם בעבר השוו את אתר העסק ל"כרטיס ביקור" היום האתר בעל חשיבות גדולה בהרבה מעבר לתת מידע כללי על העסק ועל פועלו, היום האתר משמש כמידע והעשרה ללקוחות , כחנות שניתן להגדיל את ההכנסות לעסק ועוד. כדי לאפשר לאתר העסק שלכם להיות אותה הדלת שדרכה לקוחות פוטנציאליים רבים יכנסו בה ויגדילו לכם את הצלחת העסק, עליכם להעניק להם חוויה איכותית, שירגישו שייכות ושיהיה להם נעים להיות בו.

אז איך אומנות קשורה לחזון התדמיתי של החברה וכיצד אנו מובילים זאת לבניית אתר תדמיתי נכון?

נתחיל בזה שברגע שאתם מתחילים תהליך בניית אתר תדמית, בדיוק כמו לפני מירוץ בו אתם צריכים לדעת כמה ק"מ אתם עומדים לרוץ ולהכין כמות מים שתהיה מספיקה לכל אורך המסלול אתם צריכים לדעת מה אתם רוצים מהאתר?
בניית אתר תדמית זה תהליך שאתם צריכים תחילה לאסוף לארגז הכלים שלכם את כל המידע שאתם יכולים לאסוף על העסק שלכם, על תחום העיסוק בכלל כמו מי הלקוחות שלכם ולמקד אותם ככל הניתן, אתם צריכים להבין מי המתחרים שלכם ולחקור לעומק את השירותים שהם נותנים אתם רוצים לבנות תהליך המורכב מההווה עם חשיבה לעתית, איפה אתם רוצים שהעסק שלכם יהיה בעוד 5, 10 שנים וכן פיסת מידע אחת ועוד פיסת מידע ימלאו עבורכם את ארגז הכלים שתוכלו להשתמש בו בתהליך בניית אתר תדמית לעסק שלכם. במילים אחרות נקרא לזה אפיון אתר.

לצורך אפיון מקצועי אפשר להיעזר בכלים רבים ולבצע לבד אם יש לכם את הסובלנות הנדרשת לכך או פשוט תיעזרו בחברה מקצועית שתיתן לכם את האפיון המקצועי וזאת לאחר תחקור מעמיק על מנת להבין את המהות של העסק שלכם, המטרות הסופיות וכד'.

לאחר אפיון אתר התדמית אנו ניגש לעיצוב, בעיצוב אתר תדמית יש לשים דגש לצבעים שיתאימו לשפה הגרפית של הלוגו של העסק, זאת על מנת ליצור תבנית מותאמת אישית לעסק ולמתג אותו בצורה בריאה ונכונה לעסק. הכוונה היא בעצם לבנות אתר תדמית שמקל על הגולשים לראות את הטקסט, שיהיה להם נעים לגלוש באתר, אתם שגורם לגולשים להתאמץ מפסיד מהר מאוד את הגולש והוא ילך לאתר אחר שיספק לו את המידע שהוא מחפש בקלות ושיהיה לו נעים להיות בו. אז לאחר שהשפה הגרפית אחידה אנו נתקדם לחשיבה על הנעה לפעולה.

זאת על מנת לייצר יחס המרה גבוה (פניות מהאתר), כמובן שאין צורך במידה והעסק שלכם הנו מותג כגון קוקה קולה, fifa אשר אין לו צורך שאנשים יצרו עמו קשר, ואינו מוכר מוצר כזה או אחר, אלא מנגיש את אתרו אך ורק לצורך המיתוג ולא לקבל עבודה דרך האינטרנט.

בניית אתר תדמיתי לעסקים קטנים ובינוניים הוא למעשה הפנים של העסק, כרטיס ביקור במקומות השונים כגון ברשתות החברתיות , גוגל ועוד ומוצג לגולש אשר במודע או שלא במודע נותן "צ'אנס" לעמוד הנחיתה של כ 7 שניות. במקרה הנ"ל גולשים אלו יחולקו לשתי קטגוריות, האחת היא גולש שהויזואליות של האתר תדבר אליו ואילו הסוג השני הוא הגולש שאוהב את התוכן, קורא את כל השורות הקטנות ומחפש מידע מעמיק, אם תשלבו את התוכן ואת העיצוב הגרפי כנראה שזה יעשה את העבודה ובאמת יחס ההמרה יהיה פלאים, או לפחות תוכלו להמשיך עם הגולש לשלב הבא. בשני המקרים חשוב לשים לב שבניית אתר תדמית מבוצעת בצורה איכותית כדי לגרום לגולש לבצע פעולה או לפחות להתעניין במה שמצעים לו.

במידה והנראות הראשונה "לא עברה" מבחינת הגולש סבירות גבוהה שהוא יסגור את האתר וכנראה שלא יחזור לעולם (כמה טרגי) וכמובן לאחר מכן יפנה לגוגל לבקשת תוצאות אחרות בשדה החיפוש ויפנה למתחרים שלך, מעבר לכך נרחיב במאמרים אחרים על נושא הקידום בגוגל וכיצד גוגל סופר וזוכר זאת ע"פ פרמטר הנטישה וסופר מקבץ גולשים באופן יומי/שבועי/חודשי/שנתי ובוחן את הממוצע של מספר הגולשים שנטשו ומדרג את אתרך ע"פ הנתונים הללו, כך כמובן הוא יוצר את מידת הרלוונטיות שלך לגולשים וממקם אותך ע"פ גם הפרמטר הזה.

במידה והעיצוב כן השפיע עליו לטובה והעיצוב עבר הגולש שוב נותן צ'אנס/חלון נוסף של הזדמנות…ובה הוא מתחיל לקרוא את התוכן ומתעמק בו (יש שאומרים ש 7 השניות הנוספות מתחילות בנקודה זו בשנית) כל אדם נכנס וקורא ברמת רזולוציה שונה, יש כאלו שפשוט יקראו וישהו באתר יותר מ -5 דקות, יצפו בסרטונים יכינו במיוחד קפה לקריאת המאמר.

ויש את אלו הנקראים לקוחות חמים שמהר מאוד יימאס להם וילכו לתכלס על מנת למלא פרטים, או לחייג או אם הם לא קיבלו את מבוקשם גם כאן הם יחזרו לגוגל על מנת להמשיך לחפש עד שימצאו את מה שחיפשו. לכן בשלב בניית אתר התדמית שלכם מתפקידנו לבחון טוב איך ניתן לתפוס את העין בצורה ויזואלית ובצורת תוכן איכותי טוב (כבר מזמן נאמר ש"התוכן הוא המלך" וזה כל כך נכון!) ולאחר שהגולש נמצא באתר להוביל אותו בצורת משפך ליצירת קשר.

כך שלא באמת משנה אם הגולשים שלכם מעמיקי תוכן וסקרנים או מהירי החלטה ומרפרפים באתר התדמית ובתוכן שבו אתם רוצים להעניק חוויה טובה ואיכותית עבור שניהם. הרי לא באמת אתם יודעים מי הם הקהל שלכם וכדאי לאפשר לשניהם ליהנות מכל הטוב שיש לכם להציע להם הן מבחינת התוכן שבאתר שלכם, הן מבחינת חווית המשתמש והן מבחינת המוצרים או השירותים שאתם נותנים.

רוצים להתאים את בניית אתר התדמית שלכם ללקוחותיכם השונים? רוצים שאתר התדמית שלכם יביא לכם יותר תנועה וכך תגדילו את ההכנסות לעסק שלכם? כדי להצליח במשימה עליכם להיעזר בחברה לבנייה וקידום אתרים מקצועית ואיכותית. אנחנו בחברת גל ים סטודיו מעניקים ללקוחותינו שירותים מגוונים מבניית אתרי תדמית, אתרים מורכבים לעסקים ועד קידום אתרים בליווי אישי. אנחנו מזמינים אתכם ליצור אתנו קשר או להשאיר פרטים ונציג גל ים סטודיו יחזור אליכם עם כל הפרטים בהקדם.

אם אתם שוקלים להיכנס לתהליך בניית אתר תדמית עבור העסק שלכם, להלן מספר פרמטרים חשובים שאנו ממליצים לכם לשים עליהם דגש:

  • אפיון אתר לצורך הבנה בסיסית של הדברים אותם אתם רוצים והדברים אותם אינכם רוצים באתר – חברת גל ים סטודיו מעניקה אפיון אתר בחינם (תשלום ראשוני בלבד אשר שיקוזז מעלות בניית האתר)
  • בניית UI ו UX על מנת למקסם את יכולת הניווט באתר ונוחות המשתמש
  • עיצוב גרפי ומיתוג באותה השפה הגרפית של החברה, הלוגו, כרטיס הביקור, נייר המעטפות וכד'
  • קידום אורגני בגוגל, שיווק האתר הנו דבר הכרחי לעסקים קטנים ובינוניים כאחד
  • שליטה בתכני האתר, העלאת תוכן ללא גבול וללא תלות בחברת הבנייה של האתר
  • לבנות אתר בפלטפורמת wordpress בלבד, אנו תומכים ויודעים שזו הפלטפורמה הטובה ביותר בעולם

שאלות נפוצות כשניגשים לבנות אתר תדמית

מהם השלבים לבניית אתר תדמית?

ראשית בהנחה והבניה של האתר התדמיתי היא מסקראצ' ולא תבנית השלבים ברורים, אתם צריכים לאפיין את האתר, לשלוח לחברה לעיצוב אתרים את הבריף ולגשת לעבודה, לאחר אישור כל העמודים המעוצבים באתר ניגשים לפיתוח, אחרי הפיתוח עושים QA ובמידה והאתר עובד פונקציונלית טוב מעלים את האתר לאוויר. מזל טוב!

בניית אתר תדמית מתבנית או מסקראצ'?

בניית אתר תדמית מסקראצ' ראשית האתר יהיה ייחודי לכם, עם זאת בניית אתר מסקראצ' דורש עבודה מרובה של הבנת צרכים ואפיון לפני שניגשים לעיצוב ולפיתוח, תהליך זה מורכב יחסית וארוך יחסית מבחינת הזמנים, כמו כן מכיוון שמדובר בתהליך ארוך יותר ומורכב העלות בהתאם. לבנות אתר מתבנית קיימת זהו תהליך יחסית מהיר וקל יותר אך עם זאת האתר הוא לא מקורי ויתכן ויש אתר כזה במקומות אחרים ואולי אפילו למתחרים שלכם. לשם ההשוואה בניית אתר מסראצ' אורך כ 3 חודשים, בניית אתר תבנית אורך כ 1 חודש.

כמה עולה לבנות אתר תדמית?

אתר בבנייה ייחודית מסקראצ' יכול לעלות בין 8,000 ₪ ל 14,000 ₪ לשפה אחת תלוי אפיון כמובן, אתר תדמיתי מתבנית קיימת יכול לעלות בין 6,000 ₪ ל 10,000 ₪ לשפה אחת, שכפול אתר לשפה נוספת כולל עבודת RTL והתאמה לעיצוב של התבנית יכול להגיע ל 40% נוספים מערך בניית האתר.

מי צריך לבנות אתר תדמיתי?

אתר תדמית מתאים לכל עסק קטן או בינוני שצריך להגיע לקהלי יעד חדשים, הן ברמת ה B TO B והן ברמת ה B TO C

 

חברת גל ים סטודיו תלווה אתכם העסקים קטנים, חברות ובעלי עסקים בינוניים כאחד עד להפקת ובניית אתר תדמית מושלם, החברה מתמחה בעיצוב, עם הבנה מעמיקה ב ui/ux ביכולת ורמה גבוה של שילוב בין הכלים, בניית אתרים זה אנחנו! עם יותר מ 200 אתרי אינטרנט שנבנו על ידנו אתה יכול להיות בטוח! נשמח לעמוד לרשותכם בכל שאלה.

Save

Save

Save

Save

מיתוג עורכי דין
בלוג

מיתוג עורכי דין

איך ליצור מיתוג בצורה נכונה ביותר לך? מה הן הנקודות החשובות שאסור לפספס? על מה לשים את הדגש במשרד עורכי דין? בעלי עסקים רבים הבינו