קידום חנות וירטואלית (לרווחים גבוהים)

תוכן עניינים

קידום חנות וירטואלית לרווחים גבוהים – הקמת אתר מכירות הוא צעד שכאשר אנחנו עושים אותו אנחנו בעצם מבינים שאנחנו מתקדמים עם החדשנות ועם הטכנולוגיה היומיומית המתפרצת בתקופה הנוכחית ולמעשה גם מלווה אותנו הרבה מאד שנים.

מהי בעצם חנות וירטואלית, איך נקדם אותה כדי להגיע לרווחים גבוהים ואיכותיים, ולמה הרבה אנשים מעדיפים חוויית רכישה אונליין? כל התשובות כאן.

שופינג אונליין – מי ידע שזה אפשרי?

זה די ברור שלא כולם יבינו  את הקונספט החדשני והטכנולוגי של הקמה של אתר מכירות כי לא כולם חיים את העולם בוירטואלי.

פיתוח של חנויות וירטואליות הפך יותר ויותר פופולרי בשנים האחרונות ובעיקר כשהגיעה הקורונה לחיינו. לפתע הבנו שאין באמת חובה לעמוד בתור. לא צריך לעכב תכניות או זמנים אישיים ואפשר גם ליהנות ממבצעים בלי לגשת לחנות עצמה ולקבל מוצרים בתוך מספר ימים במשלוח.

כשפרצה הקורונה לחיינו אתרי מותגי הסופר השונים והמגוונים היו ברמת קריסה. חלקם אף הושבתו כי לא היו מוכנים ברמה הטכנולוגית לכמות גולשים גבוהה כל כך ולמלאי מוצרים כל כך גבוה. ואלו אתרי אי-קומרס לכל דבר. פתאום כולם הבינו שאפשר, וצריך לעשות קניות אונליין כדי לא להסתכן בהדבקה בקורונה.

מה אנחנו כבעלי עסקים אלו ואחרים המבצעים קידום בגוגל לחנות וירטואלית צריכים להבין מכך:

  • כבר בשלב הקמת אתר המכירות חשוב לוודא שמדובר באתר טכנולוגי חזק מאד שיכול להתמודד עם תקלות בזמן אמת וריאלי. ויש לו צוות תמיכה של 24 שעות ביממה לכל מקרה שלא יהיה.
  • כל מה שחשבנו על עולם השופינג השתנה. אם יש לכם מוצר, שווקו אותו ברמה חזקה, כיום אפשר לרכוש דרך הרשת שירות, מוצר, ואף ייעוץ טלפוני שאינו פרונטלי. העולם התקדם לחוויות שופינג אונליין.
  • אל תוותרו על מקצועיות. גם אם אתם בטוחים שאתם יכולים לבצע את הפעולות של קידום אורגני בגוגל או קידום אתרים לבד חשוב בכל זאת שיעשו זאת ידיים מקצועיות אחרות. לכם יש עסק לנהל. וכדאי שיהיה מישהו לטפל בכל הלידים והמכירות הגבוהות שיהיו לכם בקרוב.

תהליכי קידום חנות אינטרנט, ראשית בדוק את המתחרים שלך

הדבר הראשון שאתה צריך לעשות לפני שאתה מקים חנות אינטרנטית או קטלוג אינטרנט, זה לבדוק את המתחרים שלך בתחום בו אתה מתכוון לפעול.
בדוק חנויות אינטרנטיות אחרות שמוכרות מוצרים זהים או דומים לאלה שאתה מתכוון למכור.
אסוף כמה שיותר מידע על המתחרים, מידע כגון: טקטיקות שיווקיות שבהן הן נוקטים, פתרונות טכניים והאופן שבו העסק שלהם פועל.
המידע הזה יאפשר לך לבחון את מצבך באופן ראלי בכדי לקבל החלטה מושכלת.
נתח את המצב בהיבטים שונים ושאל את עצמך את השאלות הבאות:

  • שאל את עצמך, האם אתה מסוגל להתחרות בשוק היעד?
  • מה יהיה מקומך בשוק, האם אתה מציע משהו שונה או משהו ייחודי?
  • האם אתה מתכוון להתחרות באמצעות יתרון מבדל של מחיר או אולי של איכות?
  • האם אתה יכול לשווק את המוצרים בצורה טובה יותר?
  • האם אתה מציע פתרון טכני טוב יותר משל המתחרים?
  • האם השיווק שלך יהיה מוצלח יותר עם ROI (החזר השקעה) גבוה יותר?

אם הגעת למסקנה שאתה לא מציע משהו טוב יותר מהמתחרים שלך, החנות שתקים עלולה להיות מקור לבזבוז זמן וכסף.
בדיקה זו היא בין הדברים החשובים ביותר שאתה צריך לבצע לפני שאתה מקים חנות אינטרנטית.
המסקנות שאליהם תגיע מבדיקה זו, יתוו את הדרך שבה תבנה את החנות ואת האסטרטגיה השיווקית שלך.

קידום חנות וירטואלית – כך תעשו זאת נכון

לפני שניגע בפרמטרים העיקריים המרכיבים את כל הנושא של קידום אורגני לאתרים עבור חנות וירטואלית, חשוב לדעת באמת מהו בהגדרה הפורמלית קידום של אתר מסחרי.

קידום אתר מסחר הוא למעשה תהליך של אופטימיזציה למנוע חיפוש והוא כולל בתוכו ניתוח מקצועי וייחודי עבור מבנה האתר, טיפול ב-SEO ברמה הטכנית ואף אופטימיזציה מלאה לדפי הנחיתה באתר, לקטגוריות וניתוח תוכן בהתאמה אישית.

המטרה היא כמובן תוצאות מקסימליות על מילות מפתח, ביטויים רלוונטיים ופילוח קהל יעד מדויק. כל זאת על מנת שתגיעו למיקומים הראשונים בגוגל. תוך כך גם שמים דגש על חוויית המשתמש, גם היא מעניקה תוצאות מעולות לקידום גוגל.

כל הפעולות הללו מביאות בעצם לשרשר מקצועית ואיכותית שמביאה ללידים איכותיים, מכירות גבוהות באתר ולקוחות שהופכים להיות חלק ממערך הרווחים הקבוע שלכם.

כמה תוצאות של קידום אורגני לאתרים של  לקוחות שלנו

שם החברה ביטוי עמוד ראשון

הלוואות

הלוואות מיידיות
הלוואה שופרסל
הלוואות קטנות
שם החברה ביטוי עמוד ראשון

ביטוח קטנוע
בדיקת כפל ביטוחים
בדיקת לטרקטורון
שם החברה ביטוי עמוד ראשון

דוכן אוכל
פוד טראק
food truck

למה כדאי לקדם חנות וירטואלית?

כל איש מקצוע שתשאלו יאמר לכם שבהחלט משתלם לקדם חנות וירטואלית מסיבה מאד פשוטה. ללא קידום, אף אתר לא יכול לקבל חשיפה. גם אתרים שאינם אתרי אי-קומרס, שאינם חנויות וירטואליות לא יקבלו חשיפה.

הבסיס של קידום בגוגל, כל קידום אורגני הוא למעשה מחקר מילות מפתח. וכשאנחנו מדברים על אתר מסחרי, אז מן הסתם מחקר מילות מפתח עבור אותו אתר מסחרי באופן ספציפי, למעשה יש להתייחס במחקר לקטגוריות, לתתי הקטגוריות ולמוצרים + ביטויי ליבה כגון "מתנה לעובד", "מתנה לבת מצווה" וכן הלאה.

מחקר המילים הוא למעשה לב הקידום בגוגל. הוא מאפשר לבצע פילוח קהל יעד איכותי ומדויק ומקשר בדיוק את החיפוש הנכון לאתר שלכם. הביטויים שאתם בוחרים ישפיעו באופן ישיר על מבנה האתר, על מבנה הקטגוריות, על השמות של הקטגוריות, אפילו על תתי הקטגוריות ושמות המוצרים.

כשאנחנו עושים מחקר מילות מפתח מקצועי לצורך קידום של חנות וירטואלית חשוב שנשלב אותו יחד עם מסע של חוויית רכישה סטנדרטית. ואותה אפשר לחלק לשלושה שלבים עיקריים:

  • שלב הבדיקה – שלב זה הוא השלב שבו הגולשים מבצעים סקר שוק איכותי ולמעשה מעלים שאילתות כלליות על מנת ללמוד על המוצרים. ולכן, כאן יש לשים לב לביטויים שמורכבים משלושה מילים, ואף יותר.
  • שלב השיקול – שלב זה הוא שלב ההתלבטות לקראת הרכישה של המוצרים. בשלב זה, הלקוחות מחפשים את כל המידע שהם יכולים על המותג. מבצעים השוואות וביקורות. תוכלו להוסיף גם באתר שלכם השוואה רלוונטית בין המותגים, ואף לתת חסרונות ויתרונות.
  • שלב ההחלטה – שלב ההחלטה הוא שלב שבו הלקוחות הפוטנציאליים שלכם מגובשים ומקבלים החלטה לגבי המוצר, המותג, ומחפשים את הדגם שהכי מתאים להם. זה השלב שבו אתם יכולים לספק להם מידע מסוג זה בעמודי המוצר, יחד עם מחירים ופירוט טכני.

את השלבים הללו אפשר ואף רצוי לשלב בתוך הפעילות האינטרנטית, היות וזו מחקה לחלוטין את ההתנהגויות הרלוונטיות ברכישה פרונטלית. ולכן, אפשר להפוך אותה לאפקטיבית גם ברכישה אונליין ולהעניק אפילו יתרונות רבים יותר ברכישה זו. רק צריך להקפיד להתאים את מילות החיפוש, שהן בעצם הבסיס שמניע את כל הפעילות הזאת.

חלוקה רלוונטית לקטגוריות וביצוע מחקר ביטויים רלוונטי

קידום אתרים, כל אתר בין אם אתר חנות וירטואלית ובין אם לא מאד מושפע מחקר מילות המפתח, וממבנה האתר כפי שציינו קודם לכן קטגוריות, תתי קטגוריות וכן הלאה שיהיו מותאמים למחקר שנעשה.

משמע, נפח החיפושים משתנה באופן משמעותי בהתאם לביטויים להם יש נפח מתאים המובילים לרכישה בתוך האתר.

קידום חנות וירטואלית מתמקד בעיקר בקידום של הקטגוריות. ולכן, מחקר מקצועי חייב להיות בנוי בצורה זו המאפשרת מחקר מילים נכון ורלוונטי, לשם כך כמובן צריך מומחה לקידום אתרים שיודע את המטרות והיעדים שלך ולומד טוב את קהל היעד שלך.

אנשי מקצוע ברמה גבוהה המכירים את התחום על בורים ויודעים עד כמה חשוב לבצע קידום מדויק ומדוקדק יגישו לכם קובץ על סמך קטגוריות הקיימות בחנות וימליצו להוסיף מילים רלוונטיות ואף קטגוריות רלוונטיות, או תתי קטגוריות רלוונטיות בהתאם למה שהם רואים – הדבר נכון גם לגבי ניהול קמפיין ממומן בגוגל /פייסבוק/אינסטוש או כל פרסום שתחליטו לעשות.

בצע הערכה לגביי עלויות השיווק במנועי חיפוש (SEM)

חשוב להבין שבדרך כלל ההצלחה בקידום אורגני לביטויים ארוכים כרוכה בעבודה מתמשכת למשך זמן ארוך.
אולם, החנות שלך צריכה להרוויח באופן מידי ולכן חלק מהתקציב שלך צריך להיות מופנה גם לשיווק באמצעות קידום ממומן בגוגל.
בקש מאיש מקצוע מתאים שיבחן מה העלויות הפרסום בקידום ממומן בתחום שלך.
נסה להבין כמה תצטרך לשלם פר קליק בכדי להתחרות בביטויי החיפוש העיקריים שלך.
כעת, נסה להעריך את החזר ההשקעה שלך באמצעות נתון זה ובאמצעות הערכה של שיעור ההמרה הממוצע.

דוגמה לחישוב:
הרווח ממוצר X הוא 500 ש"ח.
עלות פר קליק עבור ביטוי מתאים היא 5 ש"ח.
נניח שיחס ההמרה הממוצע למוצר הוא 3%
זה אומר שעבור 100 קליקים אתה תוציא 500 ש"ח.
ביחס המרה של 3% תתבצע רכישה של 3 מוצרים ומהם אתה תרוויח 1,500 ש"ח.
החזר ההשקעה הוא הכנסה פחות הוצאה חלקיי ההוצאה.
בדוגמה שלנו החזר ההשקעה יוצא חיובי ושווה ל2- שזה החזר השקעה מעולה.
החזר השקעה קטן או שלילי מראה שהפרסום לא רווחי.

תמונות המוצר בחנות האינטרנט צריכות להיות מזמינות ומדויקות

הכן את כל תמונות המוצרים שאתה מתכוון למכור באתר.
השקע כמו שצריך בתמונות אלו כך שיהיו בעלות מראה אסטטי ויתארו בצורה מדויקת את המוצר שהן מציגות.
בחנות המקוונת שלך, תמונת המוצר מייצגת את המוצר שאתה מוכר ולכן התמונה צריכה להיות מזמינה ומדויקת כך שהלקוח יקבל בדיוק את מה שביקש לקנות.

לפעמים לאחר קידום חנות אינטרנט יש דרישה שהמערכת תגבה נתונים ותגבה תשלומים ביכולת סליקה

בחן את האופציות הרלוונטיות עבור החנות שלך לביצוע סליקה ותשלומים.
בדוק מספר אפשרויות סליקה, השווה מחירים והכנס את עלויות הסליקה לשקלול של החזר ההשקעה שביצענו קודם בסעיף של השיווק.
בחירה באופציית הסליקה המתאימה ביותר היא חשובה מאוד ומשפיעה מאוד על החזרה ההשקעה ובמיוחד במידה והחנות שלך מוכרת מוצרים שעלותם זולה.

משלוחים

החלט לאילו אזורים אתה מתכוון לבצע משלוחים. האם רק לארץ או גם לחו"ל?
בדוק את עליות המשלוחים השונים לאזורים השונים. האם אתה מתכוון לספק משלוחי חינם לאזורים שונים?
איזה סוג של משלוחים אתה מתכוון לספק? מהירים יותר או פחות ומה העלות של כל משלוח?
כל הנתונים הללו גם הם משפיעים על יחס החזר ההשקעה שהתקבל בחישובים שלך.

 

אם הגעתם עד לכאן אז אנחנו יודעים שאתם סומכים עלינו, ובכל זאת תשמעו מה יש ללקוחות שלנו לומר

דוד נחמיאס
דוד נחמיאסמנהל שיווק - יקב אדיר
קרא עוד
תודה לעירית נאור וכל הצוות המוכשר מגל ים סטודיו על העבודה המושלמת והמקצועית ללא פשרות , תודה על כל הסבלנות ההבנה וההקשבה, זכינו להכיר אנשים מדהימים ומקצועיים ברמה הכי גבוהה שיש, בהחלט ממליצים לכל יקב ועסק להשתמש בשירותים שלכם
אוהד ספרן
אוהד ספרןמנהל שיווק - קבוצת טלכלל
קרא עוד
כמנהל דיגיטל העובד מול מספר חברות פרסום ודיגיטל השירות שאני מקבל מגל ים סטודיו הוא לא פחות ממדהים. מענה בכל שעה וטיפול מהיר מאוד בכל הבקשות, תיקונים ושינויים. מעל הכול השירות האישי של נאור הוא מה שיוצר עבורי את התחושה שאני בידיים טובות ויש מי שמטפל בפרויקטים המורכבים והחשובים שלנו. תודה!
אמיר פלג
אמיר פלגבעלים - אמיר פלג אדריכלות פנים
קרא עוד
סטודיו גל ים הוא מקום רציני שרואה את כל רצונות וצרכי הלקוח ויודע לתרגם אותם באופן מלא למיתוג,קידום ושיווק ברמה הגבוהה ביותר! שאפו
ליעוז חמו
ליעוז חמובעלים - רייזר הצפון
קרא עוד
מקצוענים מומלץ ביותר הרימו לי את המכירות בצורה משמעותית ביותר
גדי אזולאי
גדי אזולאימנכ"ל - Product-TV
קרא עוד
מרגישים את הלב הרחב שלכם בעבודה שלכם. תודה על הכל.
ליאב כספי
ליאב כספיבעלים - כספי גרופ
קרא עוד
רמת שירות ומקצועיות מהטובות שראיתי. הקשבה ויישום צרכי לקוח הביאו לכך שקיבלתי מוצר מושלם!!! מאוד נהנתי מהתהליך. מומלץ בחום!
טל גולדשטיין
טל גולדשטייןבעלים - מאה אחוז
קרא עוד
חברה מקצועית, עם המון לב, למי שמחפש לקבל תוצאות ולעבוד עם אנשים טובים. מומלץ בחום!
הקודם
הבא
תמונה של נאור גל ים
נאור גל ים

בעלים ומנכ”ל GalyamStudio - יזם בעולמות השיווק בדגש על SEO (קידום אתרים אורגני בגוגל) עיצוב UX, חי, נושם וחולם 24/7 את תחום האינטרנט כ 2 עשורים.

דוא"ל: [email protected], טלפון: 0506818686

מלאו פרטים להצעת מחיר

מאמרים שיכולים לעניין אותך

קטלוג
בניית אתרים
בניית אתר קטלוג

בניית אתר קטלוג, מה זה אתר קטלוג? מה ההבדלים בין אתר זה לאתר חנות? מה

דפי נחיתה לעסקים
דפי נחיתה
דפי נחיתה לעסקים

כיצד לבנות דפי נחיתה לעסקים? דפי נחיתה לעסקים – אם אין לכם הרבה ניסיון (או

תוכן עניינים
דוד נחמיאס
דוד נחמיאסמנהל שיווק - יקב אדיר
קרא עוד
תודה לעירית נאור וכל הצוות המוכשר מגל ים סטודיו על העבודה המושלמת והמקצועית ללא פשרות , תודה על כל הסבלנות ההבנה וההקשבה, זכינו להכיר אנשים מדהימים ומקצועיים ברמה הכי גבוהה שיש, בהחלט ממליצים לכל יקב ועסק להשתמש בשירותים שלכם
אוהד ספרן
אוהד ספרןמנהל שיווק - קבוצת טלכלל
קרא עוד
כמנהל דיגיטל העובד מול מספר חברות פרסום ודיגיטל השירות שאני מקבל מגל ים סטודיו הוא לא פחות ממדהים. מענה בכל שעה וטיפול מהיר מאוד בכל הבקשות, תיקונים ושינויים. מעל הכול השירות האישי של נאור הוא מה שיוצר עבורי את התחושה שאני בידיים טובות ויש מי שמטפל בפרויקטים המורכבים והחשובים שלנו. תודה!
אמיר פלג
אמיר פלגבעלים - אמיר פלג אדריכלות פנים
קרא עוד
סטודיו גל ים הוא מקום רציני שרואה את כל רצונות וצרכי הלקוח ויודע לתרגם אותם באופן מלא למיתוג,קידום ושיווק ברמה הגבוהה ביותר! שאפו
ליעוז חמו
ליעוז חמובעלים - רייזר הצפון
קרא עוד
מקצוענים מומלץ ביותר הרימו לי את המכירות בצורה משמעותית ביותר
גדי אזולאי
גדי אזולאימנכ"ל - Product-TV
קרא עוד
מרגישים את הלב הרחב שלכם בעבודה שלכם. תודה על הכל.
ליאב כספי
ליאב כספיבעלים - כספי גרופ
קרא עוד
רמת שירות ומקצועיות מהטובות שראיתי. הקשבה ויישום צרכי לקוח הביאו לכך שקיבלתי מוצר מושלם!!! מאוד נהנתי מהתהליך. מומלץ בחום!
טל גולדשטיין
טל גולדשטייןבעלים - מאה אחוז
קרא עוד
חברה מקצועית, עם המון לב, למי שמחפש לקבל תוצאות ולעבוד עם אנשים טובים. מומלץ בחום!
לקוחות אומרים עלינו
לקבלת ייעוץ מלאו פרטים!

להמשך הודעת ווטסאפ מלאו פרטים!

לוגו גל ים סטודיו צבע שחור

מלא/י פרטים