תוכן עניינים

לקוחות ממליצים:


 

מלאו פרטים ונחזור אליכם בזמן הקרוב:

מומחה קידום אתרים – מקצוע מבוקש

מומחה קידום אתרים – מקצוע מבוקש. הידעתם כי אחד המקצועות המבוקשים ביותר כרגע בשוק העבודה הוא מומחה לקידום אתרים? כן שמעתם נכון, בין אם אתם חיילים משוחררים הבודקים אופציות ללימודים או שמא החלטתם לעשות תפנית בחייכם ולבחון אפיקים נוספים לשינוי התעסוקה- מדובר באחד המקצועות המבוקשים והנדרשים ביותר כיום.

כל בית עסק, מהקטן ביותר ועד לרשת הגדולה והרחבה ביותר, כולם זקוקים לאנשי שיווק. הדבר לא חדש כלל, אולם עם הטכנולוגיה המפותחת והמתפתחת, גם השיווק עבר לדיגיטל.

אם בעבר מקצוע השיווק היה נחשב לנחשק ולמשמעותי עבור בית העסק, כך גם כיום העולם הדיגיטלי מצריך התאמה לשיווק מקוון גם כן.

השיווק הדיגיטלי מתחלק לרבדים שונים ומדובר בעולם שלם המצריך למידה כמו כל מקצוע אחר אולם כאן, לאו דווקא ישנה דרישה ללימודי תואר- לעיתים גם לימודי תעודה יוכלו להספיק למקומות העבודה.

מומחה קידום אתרים – מה משמעות התפקיד? ומי צריך אותו?

ראשית, חשוב להבדיל בין הפלטפורמות (פייסבוק, אינסטגרם, יוטיוב, לינקדאין, גוגל ומנועי חיפוש אחרים).

בעל עסק? יש ברשותך אתר נכס דיגיטלי? מדהים! אך אם לא תקדם את האתר ותשאף להגיע לקהל לקוחות פוטנציאלי מה זה עוזר ללא SEO? ניתן להשוות זאת לאדם שבונה בית מרהיב ביופיו, עם בריכה וגינה מרשימה והמון חדרי לאירוח אך הבית נמצא באמצע המדבר ללא דרכי הגעה, האומנם הבית יצא יפה אבל לא באמת יעזור אם אין דרך הגיונית להגיע אליו.

כך גם אתר האינטרנט – השקעתם בחברה שתפתח ותעצב את האתר בדיוק לפי רצונכם, אילו דרכי הגעה אתם מציעים לאתר? כאן נכנס המונח "קידום אתרים".

 

אתם שאלתם, אנחנו עונים

האם ניתן ללמוד לבד את ה SEO?

כן, אם מדובר באדם אוטודידקט שיש לו משמעת עצמית ניתן ללמוד דרך האינטרנט כמעט כל דבר שתרצו לעשות. כמובן שהדבר יצריך מכם שימוש בכלים מקצועיים. ידע טכנולוגי קל ואהבה לתחום בעיקר.

כמה זמן לוקח להגיע לעמוד הראשון?

השאלה הזו תלויה בהרבה נתונים, טכניים וויזואליים, לא ניתן לתת תשובה קונקרטית ואם תתקלו בכאלו שיאמרו לכם את התשובה שתרצו לשמוע או יתחייבו ל X זמן תתרחקו מהם כמו מאש, כי נבואה ניתנת אתם יודעים כבר למי ולצערנו אין לנו את היכולת לחזות את העתיד ואלו אלגוריתם גוגל תשנה מחר. אבל במידה ותתנו לנו את כתובת האתר, נוכל לבחון לעומק ולתת לכם הערכה, ההערכה תהיה בהתאם לוותק הדומיין, מצב האתר, בריאותו, מחקר מתחרים שנבצע ונבין מול מה אנו עומדים.

מה המחיר עבור הקידום האורגני?

גם כאן לצערנו אין תשובה, גם כאן יש לנו הצורך בכתובת האתר שלך על מנת לבחון אותו, כל מקרה לגובו. בסופו של דבר אנו מתמחרים לפי צפי שעות העבודה החודשיות שידרשו לפרויקט + כמות מאמרים ומשאבים כגון מערכות חיצוניות וכד'

 

קיימות דרכים מרובות לקידום האתר, בין היתר במנועי החיפוש. כדי שפרסום האתר יהיה אפקטיבי ביותר יש לשים לב למס' גורמים בהתאם לאותה פלטפורמה שבה תרצו לקדם את אתרכם, על כן, כשמעוניינים להגיע לקהל יעד רחב יותר ולצבור קהל לקוחות מגוון וגדול יותר, פונים לאיש מקצוע המכיר את הכללים, החוקים ויודע לשווק לעסקים המתאימים במקומות המתאימים ולמקסם את עלות הקידום הדיגיטלי לבין כמות הלידים/ ההפניות לאתר שניתן להשיג בזכותם.

הצורך קידום האתר נועד לשם הנעת תנועה רלוונטית לאתר, כפי שהבהרנו בדוגמא הקודמת, כל בעל עסק או חנות אינטרנט שמוכר מוצר או שירות, קידום אתרים רלוונטי מאוד עבורו. על מנת להיות מקדם אתרים טוב עליך להבין את המשמעות של הקידום אשר במשפט אחד יהיה קשה לתאר אך ננסה 🙂 קידום אתרים בגוגל זוהי עבודה סיזיפית, שדורשת ממקדם האתר לעשות ניסוי וטעייה, אוטודידקטיות והרבה סובלנות, אם אתה אחד כזה, מוזמן ליצור איתנו קשר

לקוחות מספרים לכם שכדאי לקחת אותנו (לא נגענו) 

"חודשים אחרי עבודה משותפת התחלנו להרגיש תוצאות, היום אחרי שנה וחצי אנו עומדים על 10 מושגים ב 10 מקומות ראשונים בגוגל" אלו המילים של ליעד מנכ"ל, שותף והבעלים של חברת דוכן אוכל.

קידום בגוגל – מדוע?

אם שאלתם את עצמכם מדוע מומלץ לקדם דווקא בגוגל את אתרכם, המשיכו לקרוא את השורות הבאות. גוגל נחשבת כיום למנוע החיפוש הגדול, הרחב והמשמעותי ביותר בעולם. החברה מתמחה בשירותי אונליין ומאפשרת פרסום מקוון בה, משמשת כמנוע חיפוש ועוד… המטרה של בעלי העסקים היא להגיע למקומות הראשונים בדף של גוגל מסיבה פשוטה, אתם מחפשים שירות/ מוצר בגוגל ואתם מופיעים לו בראש הרשימה, הדבר מראה על גדולה, על כוח ואף משאיר רושם ראשוני טוב יותר על האדם המחפש וכך הסיכוי שלו ללחוץ על המודעה ולהגיע אל האתר של העסק גבוה יותר.

זכרו, ישנם המון בעלי מקצוע הטוענים כי הם מתמחים בקידום בגוגל, חווית משתמש, עיצוב גרפי או בניית אתרים זה לא בהכרח משנה במה הם טוענים שהם מומחים, יש לשים לב כי החברה שאתם בוחרים מכירה היטב את עולמות התוכן, הממשק, יודעת להתנהל איתו בין אם בקידום ממומן ובין אם קידום אורגני ובכללי, המלצה שלנו- בקשו לראות דוגמאות של עסקים אותם אותו אדם מקדם או קידם בעבר ותתרשמו מעבודתו.

9 הטיפים הטכניים שכל מומחה צריך לדעת

בוידאו הבא תוכלו ללמוד ממומחה אמיתי, אפשר לומר אפילו דוקטור לקידום אתרים העונה לשם Brian Dean

 

על מנת להיות מומחה לקידום אתרים עליהם להכיר את כלי הקידום כגון גוגל אנליטיקס (analytics), גוגל סרצ' קונסול, ahrefs, zefo, כלים לניתוח ו/או מחקר מילות מפתח, כלים להבנת ה UI/UX לצורך שיפור יחס ההמרה גם אם מדובר בעמוד שהוא רק דף נחיתה וגם אם באתר אינטרנט ועוד, לא נצליח ביום אחד לתת מענה להכל אך בהחלט בהמשך נכתוב מדריכים על הנושא, מעיין 

בניית קישורים

מדובר בתהליך בו אנו בונים קישורים חיצוניים (ראו מאמר בנושא: קישורים פנימיים) שיפנו אל האתר של בית העסק אותו אנו מקדמים, אנו נעשה זאת כדי לסייע לאתר שלנו להתקדם בתוצאות החיפוש האורגניות של מנוע החיפוש.

מדוע אנו צריכים זאת? על פי המערכת של גוגל, קישורים חיצוניים מהווית חלק משמעותי מאוד מגורמי הקידום של האתר במנוע החיפוש עצמו. הליך זה אורך זמן לא מועט אך שווה זאת, התוצאות נראות לעין עם הקמת הקישורים ושיוכם לאתר המקודם. זכרו- בניית קישורים לא מהווה פתרון להבאת תנועה אלא זה הוא כלי העוזר למנוע החיפוש לקדם את האתר שלכם בפני קהל היעד המחפש.

איך זה נראה? מי מאיתנו לא מכיר את הקישורים הצבועים בצע כחול בגוגל? אלו הם אותם קישורים חיצוניים שעליהם אנו מדברים. יש לשים לב, גוגל אוהב מאוד אתרים שנחשבם לחזקים! חוזה מבחינת הממשק נמדדת בסמכותיות וזה מה שלמעשה הקישורים הללו גורמים לאתר להיראות.

זכרו אי על מנת ליצור קישורים לאתר עליכן לכתוב תוכן איכותי, רוצים לדעת כמה מומחה קידום אתרים או חברה לקידום אתרים תגבה מיכם תשלום עבור השירות? או מה שכר עבור מומחה (מאמר בנושא בקרוב) בקישור הבא תוכלו לצפות במחירון לקידום אתרים. זיכרו כי אתם לא מחפשים את החברה הזולה ביותר, כי זול בדרך כלל עולה ביוקר, גם בפה כמו בכל איש מקצוע אמין נמדדת המקצועיות שלו, אם הוא מקצוען בתחום כנראה שיקח קצת יותר ממחיר השוק, אם אינו מקצוען תוכלו לדעת בהכרח מכיוון שהוא תמחר את עצמו בזול מאוד, כנבת מתוך הנחה כי התחום המקודם הינו תחרותי ברמה בינונית, מה שדורש מהמקדם לכתוב כמות מאמרים, לייצר קישורים ועדיין לא דיברנו על אופטימיזציה לאתר בצורה רוחבית.

מאמרים נוספים:

רכישת קישורים

כמו בכל עסק, גם כאן ישנו פן מכירתי מסוים.

במידה ותרצו להכין קישור חיצוני שישקף בדיוק את מה שהאתר שלכם מציע אך התחרות גבוהה בענף, ייתכן וקניית קישורים תעזור לכם.

למעשה ישנן חברות שונות ומרובות המציעות אפשרות לרכישת בנקים של קישורים ייחודיים שיעזרו לכם ולעסק שלכם להתמקם במקומות טובים בגוגל.

החלטתם כי ברצונכם לקדם את אתר העסק שלכם במנוע החיפוש של גוגל? מצוין!

בדקו ותבררו אודות איש מקצוע מוסמך המכיר את הממשק, תבקשו לראות עבודות קודמות שלו ולקוחות אחרים שאותם קידם.

הצעה נוספת שלנו- חקרו במעט על מנוע החיפוש, הבינו מה המשמעות של כל דבר ומה עוזר או יכול לעזור לאתר שלכם להופיע כמה שיותר גבוה בתוצאות החיפוש של גוגל.

לבסוף מדובר במנוע החיפוש הגדול בעולם וכתוצאה מכך גם הדרישות של הממשק עצמו יחסית גבוהות. חלק מהאינדיקציות של הממשק אילו אתרים לקדם יותר ואילו פחות נמנים בין הרשימה הבאה:

  • דירוג גבוה של האתר.
  • אתר סמכותי.
  • קישורים חיצוניים שיחזקו ויעריכו יותר את האתר ופועלו.
  • מילות מפתח חזקות ותואמות את תוכן האתר.

קישורים חיצוניים במודעות של גוגל יכולים להועיל ולעזור לאתר שלכם להיראות חזק וסמכותי יותר בפני הממשק של גוגל ובהתאם לכך המערכת תחליט לקדם דווקא את האתר שלכם.

על כן, אם החלטתם לפרסם את בית העסק שלכם ואתר אתר האינטרנט, תכוונו להגיע למקומות הראשונים במנוע החיפוש הגדול בעולם.

ואם אתם נמצאים בנקודה בה אתם מחפשים כיוון תעסוקתי ולימודי תעודה- חשבו על התחום הזה, הוא משמעותי מאוד עבור כל העסקים הקיימים בימינו בעולם!

בתחום ה SEO יש כל כך הרבה אנשים שעוסקים בו, חלקם עוסקים שנים רבות בתחום וחלקם אפילו אם רק מתחילים הם בעלי כשרון אדיר שיכולים למנף את העסק וחלקם פחות טובים.

איך תוכלו לדעת מי הם המומחים לקידום אתרים שכדאי לפנות אליהם ומי מהם כדאי לשמור מרחק?

כל מי שמחפש מומחה קידום אתרים גילה שהיצע גדול ממה שחשב והאינטרנט מפוצץ באנשים המציגים את עצמם כ"מומחים".

בגלל שאין איזו דיפלומה או תעודה פורמלית כלשהי קל מאוד לאנשים שרק מתחילים לעסוק בנושא להציג עצמם כמומחים. אז איך מתוך כל ים האפשרויות תבחרו במקדם אתרים מומחה באמת?

למה חשוב לפנות למומחים קידום אתרים?

קידום אתר לעסק שלך זה סוג של רומן, זה מחייב קשר טוב בינך לבין המקדם, שתהיה לכם שפה משותפת ואמינות בין שני הצדדים.

תהליך קידום אתרים הוא ארוך וממושך ולכן אתם צריכים להרגיש שאתם בידיים טובות ושנעים לכם לפנות למקדם שבחרתם לעבוד מולו.

יחד עם זאת עליכם לבחור באנשי מקצוע איכותיים שמודעים לשינויים התכופים בתחום ויודעים איך להתמודד איתם.

מה עליכם לבדוק לפני שאתם סוגרים עם מומחים לקידום אתרים?

  • הצלחות של אחרים – אתם יכולים לבקש ממקדמי האתרים שאתם שוקלים לעבוד איתם חוות דעת של לקוחות שלהם, אין חכם כבעל ניסיון לא?! לקוחות מרוצים ישמחו להמליץ לכם על המקדם האתרים שהם בחרו וכך אתם יכולים לקבל אינדיקציה למומחים לקידום אתרים טובים באמת.
  • שקיפות לאורך הדרך – מומחה קידום אתרים טוב יעניק לכם שקיפות מההתחלה עוד בקבלת הצעת מחיר מפורטת. התהליך הינו מורכב ואתם רוצים לדעת בדיוק על מה אתם משלמים. לאחר סגירת החוזה עם מומחים לקידום אתרים אתם רוצים להיות חלק בלתי נפרד מהתהליך, שתדעו מה בוצע ואיך הדברים משפיעים על הצלחת האתר שלכם ולכן אותו מקדם אתרים יעניק לכם דו"חות על בסיס קבוע. על הדו"חות להיות ברורים על מנת שתוכלו להבין מה הם אומרים ולא רק צילום מסך של טבלאות ותרשימים אם אינכם יודעים מה המשמעות של כל אלו.

חברת גל ים סטודיו מתמחה בקידום אתרים ויש בידינו את כל הכלים כדי למנף את האתר שלכם.

אם אתם רוצים גם לקדם את האתר שלכם אנו נשמח לתת לכם ייעוץ ראשוני בחינם, צרו איתנו קשר עוד היום!

wordpress

בניית אתר קטלוג

בניית אתר קטלוג – הדברים שכדאי לכם לדעת לפני שניגשים לבנייה היתרונות שלנו ב-גל ים סטודיו רבים, אנו יודעים לעבוד עם כל הכלים כשמדובר בבניית

פרסום בוויז
שיווק עסקים - הבלוג

פרסום בוויז

וויז זו אפליקציית ניווט מבוסס GPS, שיתופית וחינמית לטלפונים סלולאריים שפותחה על-ידי החברה הישראלית Waze Mobile וב-2013 נמכרה לגוגל בעבור כמעט מיליארד (!) דולרים אמריקאיים.