תוכן עניינים

לקוחות ממליצים:


 

מלאו פרטים ונחזור אליכם בזמן הקרוב:

תכנון וביצוע דף נחיתה

תכנון וביצוע דף נחיתה – כמה חזרות, תכנון וסובלנות היו צריכים ב NASA על מנת שנגיע לרגע הזה שניל ארמסטרונג יגשים את החלום של כולנו ויאמר "זהו צעד קטן לאדם, צעד גדול לאנושות" בעת הצעדים הראשונים של האדם על הירח. דף נחיתה אמור לעורר השראה, לתת לאדם (כמו לארמסטרונג) את התחושה שהגיע למקום הנכון, ויש רק דרך אחת לעשות את זה!

אז אלו שאלות אתם צריכים לשאול בעת תכנון דף הנחיתה שלכם?

על מנת לאפיין את הבניה יש לבחון מספר פרמטרים ולתכנן אותם כהלכה:

  • האם בונים דף נחיתה לצורך קמפיין כלשהו?
  • מאיפה מגיעים הגולשים גוגל/פייסבוק/אינסטגרם או רשת חברתית אחרת כגון לינקדאין?
  • האם נבחר לשלב בדף, טופס צור קשר להתקשרות?
  • דף הנחיתה צריך לייצר את אפקט ה wow או שמטרתו אינפורמטיבית בלבד?
  • האם יהיה הצורך בקוד רימרקטינג? קוד המרה?

שימוש בשפה גרפית אחידה

ישנם הרבה אופציות לבניית דף נחיתה ואפשרויות נוספות כגון בניית מיני CRM לצורך אגירת מסד הנתונים לצורכי ניהול הלידים בצורה נוחה אל מול אנשי המכירות.
בכדי לבנות את עמוד הנחיתה שלנו נצטרך קודם כל לבצע אפיון מתאים ורק לאחר מכן ניגש לפעולה, למעשה בונים מבנה המותאם לצורכי העמוד שאפיינתם ורק לאחר מכן מקודדים את עמוד הנחיתה.
כמובן שיש לקחת בחשבון את העיצוב והנראות של הבאנרים הפרסומיים זאת על מנת שיהיו באותה השפה הגרפית.
למעשה החברה שתבנה עבורכם את דף הנחיתה צריכה להיות מעורבת בתהליך במידה ויש מעצב גרפי או חברת פרסום שמעצבת את הבאנרים שיהיו לכם בהמשך הדרך.

התאמה בין הבאנר לעמוד הנחיתה

האם אתם מתכננים שהבאנרים יובילו ישירות לדף הנחיתה?
אם כך חשוב שתהיה התאמה כלשהי, אם מדובר ב"דובוני אכפת לי" שנמכרים ב 50% הנחה והבאנר מניע לפעולה למבצע הזה, אז דף הנחיתה שאנו נבנה לכם חייב לתת מידע על "דובוני אכפת לי".
כל המקורות/באנרים/פוסטים וכד יובילו בסופו של דבר לעמוד נחיתה שמדבר על "דובוני אכפת לי".
עמוד היעד צריך להמיר, המרה שווה ערך לפעולה כלשהי שהגולש ביצע, פעולה כגון מילוי פרטים, קניה, שיחת טלפון.
חברתנו בונה אתרים בפלטפורמת וורדפרס וגם בניית עמודי נחיתה מתבצעים בפלטפורמה זו, זהו יתרון גדול מכיוון שמדובר בפלטפורמה קוד פתוח נוחה לתפעול בצורה קלה ומהירה.

בעת הבניה עומדות לפנינו מספר מטרות

1. רכישה – שהגולש ירכוש את המוצר/שירות במידה ויש אפשרות קניה
2. התקשרות – שהגולש יתקשר לעניין השירות/מוצר
3. מילוי פרטים – שהגולש ימלא פרטים לבקשת קבלת פרטים נוספים
4. מעקב – שהגולש יעזוב את דף הנחיתה מסיבה כלשהי שנוכל לעקוב אחריו ונטמיע לו קוד רימרקטינג אשר ייתן לנו את היכולת לפרסם לו שירותים/מוצרים רלוונטים ברשתות החברתיות
המטרה הסופית היא שאחד מהמטרות המצוינות מעלה יתרחשו, על מנת שזה אכן יקרה אנו נקפיד על הכללים הנכונים לבניה ועיצוב עמוד נחיתה מקצועי עם הבנה שיחס המרה גבוה זו לא מילה גסה 🙂

כיצד צריך להניע לפעולה

ראשית נעצב עמוד נחיתה עם חשיבה למובייל, נעצב אותו כך במטרה שיהיה בנוי בצורת משפך, מוביל ליצירת קשר כלשהו או מכירה.
העיצוב יהיה מותאם לבאנרים הפרסומיים שתפרסמו, מניע לפעולה על בסיס הבאנרים והקריאייטיב של המבצע במידה וקיים מבצע, חשוב יותר מהכל שעמוד הנחיתה יהיה באותה השפה הגרפית, כך שמי שיגיע מהבאנר/האתר ונחשף למוצר/ברנט יגיע לעמוד נחיתה מזוהה עם הברנד הקיים ולא למשהו אחר.
חשוב שהכותבת תהיה ברורה לצורך העברת המסר הראשוני ורק לאחר מכן "הפרטים הקטנים" את הטופס נעצב בצורה שונה ומובלטת, כנ"ל לגבי מספר טלפון להתקשרות.

מספר מצומצם של דוגמאות לדפי נחיתה אותם עיצבנו

 

זמינות עמוד הנחיתה צריכה להיות לכל אחד

עיצוב של עמוד הנחיתה מוכרח להיות מותאם למובייל, לכל סוגי המסכים באשר הם, החל מטאבלטים, מחשבים ניידים ומחשבי PC ועד Ipad/Iphone אם לא ב 100% אז לפחות לשאוף לשם.
לרוב עמוד נחיתה (לא דף מכירה) אמור להיות בגודל אחיד ומותאם ללא גלילה של העכבר.

כתיבת תוכן מקצועי ושיווקי

כן על מנת ליצור דף נחיתה מקצועי עליך לכתוב בצורה נכונה, מיותר לציין ללא שגיאות כתיב, כי הגולש חכם, הגולש קורא את התוכן ולא נכנע למניפולציות עיצוב בעיקר במידה והוא מעוניין השירותים/מוצרים שאתם נותנים.

 

דף נחיתה
בלוג

דף נחיתה

דף נחיתה שלא כמו אתר שמכיל המון עמודים בתוכו, דף נחיתה הוא בעצם דף אינטרנטי בודד, דף מסוג זה נעשה בדרך כלל לשימוש של השארת

אתר תדמית
בניית אתרים

אתר תדמית

אתר תדמית – הניחו לאתר האינטרנט שלכם לבצע את העבודה במקומכם, שהרי שיווק מודרני אינו דומה במהותו לשיווק המסורתי. עברו הימים בהם מנהל החברה צריך