תוכן עניינים

לקוחות ממליצים:


 

מלאו פרטים ונחזור אליכם בזמן הקרוב:

קידום בגוגל Google My Business

קידום בגוגל לחשיפה גבוהה – התקופה הנוכחית ועוד לפניה, הביאו בשורה חדשנית ומרעננת בכל מה שקשור אל שיווק דיגיטלי. ולכן, נושאים כמו קידום גוגל הפכו להיות מאד מבוקשים, ולא בכדי. הקידום הספציפי הזה מביא תוצאות איכותיות שבאות לידי ביטוי לא רק בתנועת אתרים, אלא ברווחים של ממש.

כאן עושים קידום בגוגל במקצועיות גבוהה

מערך הקידום של גוגל הוא אחד מהמפותחים והגדולים בעולם. כל מי שעוסק בתחום יודע שמדובר בנושא שתפס תאוצה גבוהה מאד ובמגוון תחומים וסגנונות בעולם העסקים.

המערך כולל בתוכו מגוון של פעולות שכל מומחה קידום אתרים מכיר החל מפעולות בבקאופיס של האתר, ועל לפעולות גרילה ותוכן. כמו גם ניהול כרטיסי GMB בפעילות איכותית להתנהלות מול הלקוחות שלכם באונליין.

למקצועיות יש חשיבות גבוהה מאד. לא כולם יכולים לעסוק בתחום של קידום אתרים אלא צריך להכיר את כל המערך באופן מדויק. מקצועי, ברמת חדות גבוהה ועם התעדכנות באונליין ביומיום על חדשנות ושינויי אלגוריתם.

אנשי המקצוע שאתם תבחרו, חייבים לדעת שעליהם ללוות אתכם מהרגע הראשון, ועד להגעת התוצאות המקסימליות ולאחריהן. כי רק כך אפשר באמת להגיע לחשיפה הגבוהה אליה אתם שואפים.

מה עושים עם כל הטוב הזה?

כולם יודעים שגוגל הוא מנוע החיפוש הגדול בעולם. הוא בעל אלגוריתם איכותי שמסייע עבור קידום אורגני בגוגל ובכלל למיתוג עסקים. נדמה שלא כולם מבינים איך עובד כל המנגנון המופלא הזה. הרבה אנשים, בין אם אנשי מקצוע ובין אם לא מנסים כבר שנים לפצח את התחום. אבל רק אנשי המקצוע ברמה הגבוהה ביותר יכולים באמת להבין איך קידום בגוגל עובד.

באופן עקרוני, הדירוג של גוגל נקבע על פי כמה פרמטרים, וביניהם שלושה עיקריים:

  • תוכן עבור קידום – קידום בגוגל ללא התוכן הוא לא באמת קידום. תוכן SEO הוא לא תוכן טראש כמו שנולד בהתחלה להיות. מזמן כבר התוכן הזה הוא בעל ערך, איכות לגולשים ועניין. תכנים אלו מבוססים על מילות מפתח שהתקבלו לאחר מחקר מעמיק ואופטימיזציה. והסיבה לכך היא כדי למצוא את קהל היעד המדויק.
  • נוכחות העסק – עסק בולט ואמין מקודם באיכות גבוהה יותר. ביקורות, קישורים, חוות דעת ועוד. על האתר להיות חזק, רלוונטי וגם לנהל כרטיסי GMB איכותיים ובניהול מקצועי. עם שיח של העסק מול הלקוחות בצורה מקצועית. כל אלו יתרמו מאד לקידום.
  • הרלוונטיות – הנתון החזק ביותר הוא נתון של רלוונטיות. זוהי ההתאמה בין מה שהגולשים מחפשים, לבין החיפוש שעולה בפועל. הנתון הזה מושפע באופן ישיר ממילות המפתח שהגדרתם לצורך הקידום, והוא זה שבונה את קהל היעד.

נהלו כרטיס GMB – זה יקדם אתכם

קידום אתר מושפע באופן משמעותי מכרטיסי GMB (Google My Business), ולכן חשוב לנהל כרטיסים אלו באופן אפקטיבי. ניהול הכרטיסים בא לידי ביטוי בכמה פרמטרים:

  • ניהול ביקורות – כרטיסי GMB הם הכרטיסים אליהם רצים הלקוחות לכתוב ביקורות. וכולנו יודעים שביקורות טובות לא כולם רצים לכתוב. גם אם כן, פרגנו בחזרה למחמיאים ושמרו על קשר ישיר עם הלקוחות שלכם. אם לא, דעו לנהל משברי רשת על גבי הרשת. מומלץ כמובן שיעשו זאת אנשי מקצוע המתמחים במשברי רשת. אלו ידעו לאן להפנות לקוחות לגורמים פנימיים, לשוחח עם הלקוחות לשיפור הדירוג השלילי והפיכתו לדירוג חיובי ובכלל, ליצירת יחסי ציבור ברשת, מקצועיים.
  • העלאת תמונות – גוגל אוהב תמונות אותנטיות. כאשר אתם מנהלים בכלל תוכן, ובפרט כרטיס GMB חשוב להעלות תמונות אותנטיות ולהטמיע גם תגיות רלוונטיות. ההנעה לפעולה תורגש אצל הגולשים, ואתם תרגישו אותה בתנועה באתר, ובכלל במערך המכירות שלכם.
  • רשת חברתית לכל דבר – כרטיס GMB נחשב לרשת חברתי לכל דבר מהרגע שאפשר להוסיף לו פוסטים וגם פרסומות. גוגל מדרגת באופן גבוה יותר אתרים המפרסמים באופן קבוע בכרטיסי הGMB שלהם, ואף מפרסמים בקביעות. פעולות אלו מראות על מקצועיות, חדות, נכונות ורצון להגיע גבוה.

מהם האלמנטים הכי משפיעים על קידום בגוגל?

  • מהירות האתר – מהירות האתר משפיעה באופן מהותי על הגולשים שלכם, ועל הקידום. גוגל אוהב אתרים שאינם כבדים, שמהירות האתר שלהם איכותית וקל לנווט בהם. השקיעו עם אנשי המקצוע במהירות האתר ובצעו את כל הפעולות הנדרשות בבקאופיס לשם כך.
  • קישורים – קישורים מאתרים אחרים מסייעים לקידום האתר שלכם. כשאתר אחר ממליץ על האתר, או על המוצר שלכם עם קישורים גוגל יכול לבצע הקשר עסקי ביניכם. דבר זה משפיע באופן משמעותי על הקידום, ויוצר אפקטיביות ברמה גבוהה.
  • חוויית משתמש – חוויית המשתמש גם קשורה למהירות האתר, אך לא רק. גוגל מייחס חשיבות רבה לזמן השהייה שלה גולשים באתר, לנראות וליחסי ההמרה. בדקו את נתוני האתר עם גוגל אנליטיקס ותקנו היכן שצריך. גוגל אנליטיקס מעניק לכם אינדיקציה רלוונטית לגבי דפי נחיתה ובכלל הדפים החזקים ביותר באתר, ולגבי שינויים ועדכונים שצריך לבצע. אל תעלו גרפיקה כבדה מדי, והקפידו על ניווט קל ונוח באתר.
  • תוכן איכותי – כשהגולשים כותבים בגוגל למשל "קוסמטיקאית" הם מחפשים מידע מדויק ואיכותי לגבי קוסמטיקאיות. גוגל, מסייע לגולשים בכך שהוא חושף בפניהם את כל המידע שהוא יכול על קוסמטיקאיות. אם אתם יוצרים את האתר שלכם, את התוכן, את המוצר והשירות בהתאם למה שהגולשים מחפשים הם יגיעו אליכם. על התוכן להיות לא עמוס, מדויק בחוקי קידום גוגל ומקצועי. אך ורק מקצועיות ברמה גבוהה תביא לכם את התוצאות להן אתם מייחלים.

על איכות ומקצועיות לא מתפשרים

כשמדובר על קידום במנוע החיפוש של גוגל, לא מתפשרים על המקצועיות. עליכם לשכור את החברה האיכותית ביותר. המעסיקה צוות מקצועי ברמה גבוהה. הסיבה לכך היא כדי שאתם תוכלו להמשיך ולנהל את העסק כראוי, בעוד הקידום האורגני נמצא בידיים הכי טובות שיש.

פרסום בפייסבוק לעסקים
פייסבוק

פרסום בפייסבוק לעסקים

פרסום בפייסבוק לעסקים – היום כולם נמצאים ברשתות החברתיות, מהילדים ועד המבוגרים. המדיות החברתיות אפשר לומר השתלטו על האינטרנט והן גורמות לרבים להיות שם כל