עיצוב דפי נחיתה דוגמה

לא כמו אתר שמכיל המון עמודים בתוכו, דף נחיתה הוא בעצם דף אינטרנטי בודד, דף מסוג זה נעשה בדרך כלל לשימוש של השארת פרטים, גולשים מגיעים לדף זה מפרסומים שונים ברחבי האינטרנט, אם לדוגמה חיפשו מוצר מסוים או שירות מסוים דרך קישורים ו\או פרסומת.

התפקיד של דף זה הוא בעצם לרכז את הגולש שהגיע אליו למסר מסוים כלשהו, אם למכירה ואם לשכנוע ואז לגרום לאותו גולש להשאיר את הפרטים שלו (חלק זה בדף נקרא CTA או בעברית – הנעה לפעולה) ובכך להביא אותו למצב של קניית המוצר או השירות. בכל אופן, המטרה העיקרית של דף נחיתה, היא לגרום לגולש תחושה שהוא הגיע בדיוק לשירות או המוצר שהוא חיפש.

ב 90% מפעמים כאשר דף כזה לא ממוקד או להיפך מוצף יותר מדי במידע זה עלול לגרום לגולש לנטוש את הדף ואז אותה פעולה שרצה מפרסם הדף שתקרה פשוט לא תקרה. כשמפרסם בונה דף נחיתה למוצר כלשהו, המטרה שלו היא להעלות את יחס ההמרה.

אנחנו בגל ים סטודיו מקצוענים ברמה הכי גבוהה כשזה מגיע לעיצוב דפי נחיתה, הנה כמה דוגמאות:

יתרונותיו של דף נחיתה

לעומת אתר אינטרנט גדול ומלא לדף נחיתה יש יתרונות רבים, ראשית כל, מדובר בדף בודד, קצר וקולע, הוא מציג לגולש (שהוא בעצם לקוח פוטנציאלי) שירות או מוצר מסוימים בצורה מתומצתת וקולעת. לגולש לוקח בערך 3 שניות בממוצע להחליט אם הדף שהוא רואה מוצא חן בעיניו, עקב כך יש סבירות גבוהה שגולש שמגיע לדף מסוג זה, לא תהיה לו הסבלנות לקורא תוכן ארוך בכדי להתרשם מהמוצר, הוא יחפש משהו תמציתי, ממוקד ולעניין, סוג של פרסומת בעצם.

מעבר לזה, דף נחיתה בדרך כלל יהיה מעוצב ובעל אלמנטים גרפיים מזמינים ומעודדים, שיגרמו לגולש לבצע פעולה, לדוגמה – תמונה מעניינת של המוצר, טופס להשארת פרטים, מלל קצר וקולע, מסר שיניע לפעולה, כפתור רכישה, רישום לרשימת תפוצה ועוד.

ברוב המקרים, דף נחיתה בא לתת "פוש" כשאר מפרסם מתחיל בפרסום אגרסיבי ומפולח ייעודי של המוצר או השירות שלו, דפי נחיתה מאפשרים למפרסם לא להיות "מחויב" לקו העיצובי של אתר המוצר או השירות, יש לו את החופש העיצובי לעשות עם הדף כראות עיניו, זהו יתרון גדול מאוד.

אם תשימו לב, רוב המודעות שמופיעות במנוע החיפוש של גוגל מפנות לדפי נחיתה ולא לאתרים.

עקרונות בסיסיים ליצירת דפי נחיתה

  • עיצוב מקצועי.
  • כותרת מושכת וברורה.
  • טקסט קצר וקולע על השירות או המוצר.
  • תמונה שתמחיש את השירות או המוצר.
  • טופס להשארת פרטים.
  • קישור למידע בהרחבה על המוצר (לדף המוצר באתר).
  • המחשה של המוצר או השירות בעזרת עדויות ו\או תמונות.

לחצו כאן לשיווק באינטרנט