תוכן עניינים

לקוחות ממליצים:


 

מלאו פרטים ונחזור אליכם בזמן הקרוב:

מדריך קידום אתרים בגוגל בצורה אורגנית

מדריך קידום אתרים בגוגל בצורה אורגנית – תחום הקידום האורגני הוא תחום מורכב מאוד הכולל פרמטרים רבים לעבודה על האתר ומחוצה לו. כל מקדם אתרים מקצועי יודע שצריך לשלב בין התאמת התכנים והאתר לאלגוריתם של גוגל אולם מצד שני לוודא שהאתר והתכנים בו מוצגים בצורה הגיונית ונכונה עבור הגולשים כדי להעניק לכם ערך.

החכמה היא לא רק לקדם את האתר בגוגל אלא שגם הגולשים שמגיעים אל האתר יוכלו באמת להפיק ממנו תועלת, לסמוך על בעלי האתר/החברה המייצגת את האתר והתכנים בו ולהפוך ללקוחות שלכם בבוא העת. בין אם אתם מקדמי אתרים מתחילים או בעלי אתרים הצוברים ידע בתחום קידום אתרים מדריך זה יוכל לסייע לכם בתהליך.

איך מדריך לקידום אתרים יכול לעזור לכם?

בעולם שאנו חיים בו ידע הוא כוח וככל שתצברו יותר ידע מקצועי המבוסס על ניסיון של מקדם אתרים או חברה לקידום אתרים אחר שהשקיעו שנים מחייהם ללמוד קידום אתרים לבד  – כך תוכלו לזקוף לזכותכם יתרונות רבים שיעזרו לכם בעבודת הקידום המקצועי. לכל הפחות תוכלו לבצע עבודת קידום אורגני עצמאי בצורה חוקית, אפקטיבית ונכונה עבור האתר שלכם. מדריך לקידום אתרים זה יוכל לסייע לכם בלימוד הדגשים החשובים להליך הקידום אולם כדאי לקרוא את הפסקה הבאה עם כמה דגשים בנוגע למדריך לפני שאתם רצים ישר לסעיפים הבאים.

לפני שנתחיל אתם מוזמנים לצפות בסרטון של Nathan Gotch באורך כ 25 דקות המסביר בצורה קלה , כיצד עליכם לגשת לכתיבת התוכן באתר שלכם למטרות SEO

 

טיפים ודגשים למדריך זה

  • יש לקחת בחשבון שהנתונים במדריך זה עשויים להשתנות מעת לעת. בעולם קידום אתרים ושיווק באינטרנט לאף אחד אין שליטה על העדכונים של גוגל באלגוריתם מלבד לגוגל עצמה. כאשר העדכונים הללו יוצאים כל מקדם אתרים צריך לבצע התאמות באתרים שהוא מקדם ובדרך כלל כאשר מדובר בעדכונים גדולים גוגל נותנת מספיק זמן לבצע את העדכונים וההתאמות. גם במדריך זה ייתכן ויהיו כתובים דברים שלאורך השנים יהיו פחות רלוונטיים ובמקרה כזה אנא הגיבו והעירו לנו ונשמח לוודא שהתוכן מעודכן ותקין.
  • הסעיפים המוזכרים במדריך זה הינם מהחשובים ביותר בכל הליך קידום אורגני אולם כל סעיף הוא תחום נרחב יותר בפני עצמו ומומלץ בחום להעשיר את הידע שלכם בקריאת מאמר או שניים מעמיקים יותר בכל אחד מהנושאים במדריך.
  • מדריך לקידום אורגני זה הינו מדריך ארוך ומקיף אולם יש עוד עשרות פרמטרים המשפיעים על קידום אתר בגוגל שלא הספקנו להכניס במדריך. כדאי יהיה לכם לקרוא מדריכים נוספים באתר שלנו ולהעשיר את הידע שלכם כדי לבצע עבודה מקצועית ומדויקת יותר בקידום האתר שלכם.

אפיון אתר וביצוע מחקר מילות מפתח

השלב הראשון בכל הליך קידום ולפני פרסום עסק בכלל צריך להיות אפיון העסק, אפיון האתר של העסק וכמובן ביצוע מחקר מילות מפתח בצורה נכונה. אפיון האתר צריך להיות קשור למבנה האתר, תפריטים, לאן אתם רוצים להוביל את הקהל שלכם, מתי האתר שלכם ייחשב למוצלח? כשיותר אנשים יצרו אתכם קשר? ירשמו לתפוצה? ירכשו באופן ישיר דרך האתר? ישתפו את הפוסטים שלכם? וכך הלאה. לאחר מכן יש לבצע מחקר מילות מפתח כדי לתכנן ולהחליט אילו ביטויי מפתח רלוונטיים לקידום האתר שלכם. כל ביטוי מקודם דורש משאבים, זמן עבודה ועבודה לאורך זמן ולכן הביטויים צריכים להיבחר בקפידה. זה לא תמיד הבחירה הנכונה לבחור בביטויים עם נפח החיפוש הגבוה ביותר אך גם לא רלוונטי לבחור בביטויים שרק נשמעים טוב ואין להם נפח חיפוש כלל. כמו כן הביטויים צריכים להיות רלוונטיים לשירותים שאתם מספקים ולאזור שבו אתם מספקים את השירותים. לדוגמה: אם אתם חברת הדברות המספקת שירותיה בדרום אין טעם לקדם ביטויים הקשורים למרכז או לצפון.

במדריך זה תוכלו ללמוד כיצד לבצע מחקר מילות מפתח מדויק ונכון אשר מניע יותר תנועה אורגנית והמרות.

סידור תפריטים, מפת אתר ואופטימיזציה לתכנים ראשונים באתר

לאחר תכנון נכון של מילות המפתח ואפיון האתר ניתן יהיה לבנות, לעצב ולסדר את האתר. אתם רוצים לבנות את האתר בצורה נוחה ונעימה לגלישה, יעילה מבחינת ניווט, תפריטים וקטגוריות וכמובן לא בצורה שתעמיס על העין של הגולש. נצלו בחכמה את השטח הלבן באתר כדי לייצר מבנה אסתטי ונעים. במידה ומדובר באתר קיים עם תכנים קיימים בו זה גם הזמן לבצע אופטימיזציה והתאמות לתכני האתר, בהתאם לביטויים החדשים שאתם מקדמים ובכך לבצע התאמות לחיזוק העמודים הפנימיים והתאמתם למנועי החיפוש.

יצירת תכנים ייחודיים לאתר והתאמתם מראש לצרכי הקידום אך גם לגולשים

כעת זה הזמן להזין את האתר בתכנים חדשים וייחודיים. זהו חלק בלתי נפרד מכל עבודת קידום על כל אתר. התכנים הללו לא רק יחלקו ערך לגולשים שלכם ויניעו אותם לפעולה, אלא גם שביטויי המפתח המוזכרים במאמר יעזרו למנועי החיפוש (ובראשם גוגל) להבין במה עוסקים העמודים באתר. גוגל גם מעדיפים לקדם אתרים המתעדכנים לעתים קרובות כיוון שמדובר לרוב בסממן לכך שהאתר מעודכן, פעיל ומחלק תוכן רלוונטי לאותו הזמן.

יצירת קישורים פנימיים

בכל עבודת קידום אתרים מדריך בנושא יזכיר את העבודה על קישורים. אלה נחשבים לחלק בלתי נפרד מכל עבודת הקידום והם חשובים כמעט כמו התוכן באתר שלכם. נושא הקישורים מתחלק ל 2: קישורים פנימיים והסוג השני הוא קישורים חיצוניים. קישורים פנימיים הם קישורים שאתם מקשרים מעמוד אחד לאחר באתר שלכם. אלה עוזרים להגדיל את הסמכות של העמודים הפנימיים באתר ולאילו ביטויים אתם רוצים שגוגל ישייך את אותם עמודים והם עוזרים כמובן גם לניווט נוח, יעיל ומהיר של הגולשים באתר.

אנו יצרנים של קישורים איכותיים עבור לקוחותינו, כחלק מפעילות הקידום שלנו הקמנו מערך שלם של אתרי נישה בתחומים שונים וכחלק מהפעילות של החלפות קישורים מול חברות לקידום אתרים יש לנו לא מעט מיזמים, אתרי אינטרנט ופורטלים בתחומים שונים, משמע יש לנו את היכולת לתת שירות של קניית קישורים איכותיים לכל מי שיבקש, רוצים לדעת פרטים נוספים, צרו קשר.

יצירת קישורים חיצוניים

החלק השני של נושא הקישורים הוא קישורים חיצוניים. מדובר למעשה בבניית קישורים מרחבי הרשת אל תוך האתר, זאת במקום לחכות שהקישורים יגיעו באופן טבעי. כמובן שצריך ללמוד היטב כיצד לעשות את זה כיוון שיצירת קישורים בצורה לא טבעית תדליק לגוגל נורה אדומה ותעשה לכם יותר נזק מתועלת. איכות הקישור באה לידי ביטוי הרבה יותר מאשר בעבר וקישורים מסוימים עשויים אף להזיק לקידום האתר שלכם במקום להועיל. בכל מדריך לקידום אורגני בגוגל תוכלו למצוא נושא שמדבר על קישורים אולם בהחלט מומלץ להעמיק מעט בתחום לפני שמתחילים לפזר קישורים ברחבי הרשת.

שיפור מהירות הטעינה של האתר

נושא נוסף שחשוב לתת עליו את הדעת בכל מדריך לקידום בגוגל הוא נושא מהירות הטעינה של האתר שלכם. הוא חלק ממכלול של דברים שצריך לדאוג להם לצורך שיפור ביצועי האתר וחוויית השימוש בו אולם הוא קריטי מאוד ביחס לסעיפים רבים אחרים. אנשים היום חסרי סבלנות וכיוון שאתרי המתחרים שלכם ככל הנראה יספקו לגולש גלישה מהירה באתר שלהם אז במידה ואצלכם ייקח כמה שניות של טעינה לאתר בכל עמוד שבו עוברים באתר זה יעצבן את הלקוחות, הם יצאו מהאתר שלכם ישירות לאתרים של המתחרים שלכם. תוכלו לבדוק את מהירות האתר שלכם והמלצות לתיקון באמצעות הכלי של גוגל – google page speed.

נאה דורש נאה מקיים 🙂 ראו דוגמא של מהירות האתר שלנו, נכון לרגעי כתיבת מאמר זה, נבדק בכלי google page speed

מהירות אתר גל ים סטודיו

התאמת האתר למובייל ובכלל לגלישה ריספונסיבית במסכים שונים

האמת שזהו אחד הדברים החשובים ביותר בקידום אתרים בשנת 2021 הוא התאמה רספונסיבית של האתר.

הכוונה היא התאמה של האתר לגלישה במסכים בגדלים שונים. חצי מהגולשים היום באינטרנט עושים זאת באמצעות המובייל ממסכים בגדלים שונים, באמצעות הטאבלט שגם הוא במסך בגודל שונה וגם למחשבים ניידים יש מסך קטן יותר בדרך כלל ממסכים של מחשבים נייחים. התאמה ריספונסיבית היא בגדר חובה וחשוב לדאוג לזה כבר משלב בניית האתר וכן לבצע התאמות לאורך הדרך.

כאן אנו ממליצים לכם להוריד את התוכנה החינמית הבאה על מנת לצפות בזמן אמת באתר שלכם ולראות

מהי רמת הריספונסיביות של האתר, להורדת התוכנה לחצו כאן

בסרטון הבא תוכלו להבין קצת יותר על האפליקציה לפני ההורדה

תהיו חביבים, תשתפו עם חברים 🙂

 

עיצוב ופיתוח של דף נחיתה
בלוג

עיצוב ופיתוח של דף נחיתה

דפי נחיתה הם הדרך שלכם לתקשר עם הלקוחות שלכם מדי פעם, כאשר יש לכם משהו חדש לומר להם וללקוחות חדשים שאינם מנויים בהכרח על רשימת…

5 טיפים לעיצוב לוגו נכון
עיצוב לוגו

5 טיפים עבור עיצוב לוגו נכון

עיצוב לוגו נכון – השלב הבא לאחר הפתיחה הרשמית של העסק שלכם (ולעתים אפילו לפני כן בשלב התכנון והעלאת הרעיון והאפיון של העסק) היא להתחיל

עיצוב לוגו
מיתוג

עיצוב לוגו לעסק

החשיבות של עיצוב לוגו לעסק למה עסק צריך לוגו? שאלה חשובה שבעלי עסקים רבים לא תמיד מודעים לסיבות השונות שבגללן עסקים צריכים לוגו לעסק שיסייע