קידום אתרים בגוגל בצורה אורגנית

תוכן עניינים

קידום אתרים בגוגל בצורה אורגנית – תחום הקידום האורגני הוא תחום מורכב מאוד הכולל פרמטרים רבים לעבודה על האתר ומחוצה לו.

כל מקדם אתרים מקצועי יודע שצריך לשלב בין התאמת התכנים והאתר לאלגוריתם של גוגל אולם מצד שני לוודא שהאתר והתכנים בו מוצגים בצורה הגיונית ונכונה עבור הגולשים כדי להעניק לכם ערך.

החכמה היא לא רק לקדם את האתר בגוגל אלא שגם הגולשים שמגיעים אל האתר יוכלו באמת להפיק ממנו תועלת, לסמוך על בעלי האתר/החברה המייצגת את האתר והתכנים בו ולהפוך ללקוחות שלכם בבוא העת. בין אם אתם מקדמי אתרים מתחילים או בעלי אתרים הצוברים ידע בתחום קידום אתרים מדריך זה יוכל לסייע לכם בתהליך.

איך מדריך לקידום אתרים יכול לעזור לכם?

בעולם שאנו חיים בו ידע הוא כוח וככל שתצברו יותר ידע מקצועי המבוסס על ניסיון של מקדם אתרים או חברה לקידום אתרים אחר שהשקיעו שנים מחייהם ללמוד קידום אתרים לבד  – כך תוכלו לזקוף לזכותכם יתרונות רבים שיעזרו לכם בעבודת הקידום המקצועי. לכל הפחות תוכלו לבצע עבודת קידום אורגני עצמאי בצורה חוקית, אפקטיבית ונכונה עבור האתר שלכם. מדריך לקידום אתרים זה יוכל לסייע לכם בלימוד הדגשים החשובים להליך הקידום אולם כדאי לקרוא את הפסקה הבאה עם כמה דגשים בנוגע למדריך לפני שאתם רצים ישר לסעיפים הבאים.

לפני שנתחיל אתם מוזמנים לצפות בסרטון של Nathan Gotch באורך כ 25 דקות המסביר בצורה קלה , כיצד עליכם לגשת לכתיבת התוכן באתר שלכם למטרות SEO

 

טיפים ודגשים למדריך זה

  • יש לקחת בחשבון שהנתונים במדריך זה עשויים להשתנות מעת לעת. בעולם קידום אתרים ושיווק באינטרנט לאף אחד אין שליטה על העדכונים של גוגל באלגוריתם מלבד לגוגל עצמה. כאשר העדכונים הללו יוצאים כל מקדם אתרים צריך לבצע התאמות באתרים שהוא מקדם ובדרך כלל כאשר מדובר בעדכונים גדולים גוגל נותנת מספיק זמן לבצע את העדכונים וההתאמות. גם במדריך זה ייתכן ויהיו כתובים דברים שלאורך השנים יהיו פחות רלוונטיים ובמקרה כזה אנא הגיבו והעירו לנו ונשמח לוודא שהתוכן מעודכן ותקין.
  • הסעיפים המוזכרים במדריך זה הינם מהחשובים ביותר בכל הליך קידום אורגני אולם כל סעיף הוא תחום נרחב יותר בפני עצמו ומומלץ בחום להעשיר את הידע שלכם בקריאת מאמר או שניים מעמיקים יותר בכל אחד מהנושאים במדריך.
  • מדריך לקידום אורגני זה הינו מדריך ארוך ומקיף אולם יש עוד עשרות פרמטרים המשפיעים על קידום אתר בגוגל שלא הספקנו להכניס במדריך. כדאי יהיה לכם לקרוא מדריכים נוספים באתר שלנו ולהעשיר את הידע שלכם כדי לבצע עבודה מקצועית ומדויקת יותר בקידום האתר שלכם.

אפיון אתר וביצוע מחקר מילות מפתח

השלב הראשון בכל הליך קידום ולפני פרסום עסק בכלל צריך להיות אפיון העסק, אפיון האתר של העסק וכמובן ביצוע מחקר מילות מפתח בצורה נכונה. אפיון האתר צריך להיות קשור למבנה האתר, תפריטים, לאן אתם רוצים להוביל את הקהל שלכם, מתי האתר שלכם ייחשב למוצלח? כשיותר אנשים יצרו אתכם קשר? ירשמו לתפוצה? ירכשו באופן ישיר דרך האתר? ישתפו את הפוסטים שלכם? וכך הלאה. לאחר מכן יש לבצע מחקר מילות מפתח כדי לתכנן ולהחליט אילו ביטויי מפתח רלוונטיים לקידום האתר שלכם. כל ביטוי מקודם דורש משאבים, זמן עבודה ועבודה לאורך זמן ולכן הביטויים צריכים להיבחר בקפידה. זה לא תמיד הבחירה הנכונה לבחור בביטויים עם נפח החיפוש הגבוה ביותר אך גם לא רלוונטי לבחור בביטויים שרק נשמעים טוב ואין להם נפח חיפוש כלל. כמו כן הביטויים צריכים להיות רלוונטיים לשירותים שאתם מספקים ולאזור שבו אתם מספקים את השירותים. לדוגמה: אם אתם חברת הדברות המספקת שירותיה בדרום אין טעם לקדם ביטויים הקשורים למרכז או לצפון.

במדריך זה תוכלו ללמוד כיצד לבצע מחקר מילות מפתח מדויק ונכון אשר מניע יותר תנועה אורגנית והמרות.

סידור תפריטים, מפת אתר ואופטימיזציה לתכנים ראשונים באתר

לאחר תכנון נכון של מילות המפתח ואפיון האתר ניתן יהיה לבנות, לעצב ולסדר את האתר. אתם רוצים לבנות את האתר בצורה נוחה ונעימה לגלישה, יעילה מבחינת ניווט, תפריטים וקטגוריות וכמובן לא בצורה שתעמיס על העין של הגולש. נצלו בחכמה את השטח הלבן באתר כדי לייצר מבנה אסתטי ונעים. במידה ומדובר באתר קיים עם תכנים קיימים בו זה גם הזמן לבצע אופטימיזציה והתאמות לתכני האתר, בהתאם לביטויים החדשים שאתם מקדמים ובכך לבצע התאמות לחיזוק העמודים הפנימיים והתאמתם למנועי החיפוש.

יצירת תכנים ייחודיים לאתר והתאמתם מראש לצרכי הקידום אך גם לגולשים

כעת זה הזמן להזין את האתר בתכנים חדשים וייחודיים. זהו חלק בלתי נפרד מכל עבודת קידום על כל אתר. התכנים הללו לא רק יחלקו ערך לגולשים שלכם ויניעו אותם לפעולה, אלא גם שביטויי המפתח המוזכרים במאמר יעזרו למנועי החיפוש (ובראשם גוגל) להבין במה עוסקים העמודים באתר. גוגל גם מעדיפים לקדם אתרים המתעדכנים לעתים קרובות כיוון שמדובר לרוב בסממן לכך שהאתר מעודכן, פעיל ומחלק תוכן רלוונטי לאותו הזמן.

יצירת קישורים פנימיים

בכל עבודת קידום אתרים מדריך בנושא יזכיר את העבודה על קישורים. אלה נחשבים לחלק בלתי נפרד מכל עבודת הקידום והם חשובים כמעט כמו התוכן באתר שלכם. נושא הקישורים מתחלק ל 2: קישורים פנימיים והסוג השני הוא קישורים חיצוניים. קישורים פנימיים הם קישורים שאתם מקשרים מעמוד אחד לאחר באתר שלכם. אלה עוזרים להגדיל את הסמכות של העמודים הפנימיים באתר ולאילו ביטויים אתם רוצים שגוגל ישייך את אותם עמודים והם עוזרים כמובן גם לניווט נוח, יעיל ומהיר של הגולשים באתר.

אנו יצרנים של קישורים איכותיים עבור לקוחותינו, כחלק מפעילות הקידום שלנו הקמנו מערך שלם של אתרי נישה בתחומים שונים וכחלק מהפעילות של החלפות קישורים מול חברות לקידום אתרים יש לנו לא מעט מיזמים, אתרי אינטרנט ופורטלים בתחומים שונים, משמע יש לנו את היכולת לתת שירות של קניית קישורים איכותיים לכל מי שיבקש, רוצים לדעת פרטים נוספים, צרו קשר.

כמה תוצאות של קידום אורגני לאתרים של  לקוחות שלנו

שם החברה ביטוי עמוד ראשון

הלוואות

הלוואות מיידיות
הלוואה שופרסל
הלוואות קטנות
שם החברה ביטוי עמוד ראשון

ביטוח קטנוע
בדיקת כפל ביטוחים
בדיקת לטרקטורון
שם החברה ביטוי עמוד ראשון

דוכן אוכל
פוד טראק
food truck

יצירת קישורים חיצוניים

החלק השני של נושא הקישורים הוא קישורים חיצוניים. מדובר למעשה בבניית קישורים מרחבי הרשת אל תוך האתר, זאת במקום לחכות שהקישורים יגיעו באופן טבעי. כמובן שצריך ללמוד היטב כיצד לעשות את זה כיוון שיצירת קישורים בצורה לא טבעית תדליק לגוגל נורה אדומה ותעשה לכם יותר נזק מתועלת. איכות הקישור באה לידי ביטוי הרבה יותר מאשר בעבר וקישורים מסוימים עשויים אף להזיק לקידום האתר שלכם במקום להועיל. בכל מדריך לקידום אורגני בגוגל תוכלו למצוא נושא שמדבר על קישורים אולם בהחלט מומלץ להעמיק מעט בתחום לפני שמתחילים לפזר קישורים ברחבי הרשת.

שיפור מהירות הטעינה של האתר

נושא נוסף שחשוב לתת עליו את הדעת בכל מדריך לקידום בגוגל הוא נושא מהירות הטעינה של האתר שלכם. הוא חלק ממכלול של דברים שצריך לדאוג להם לצורך שיפור ביצועי האתר וחוויית השימוש בו אולם הוא קריטי מאוד ביחס לסעיפים רבים אחרים. אנשים היום חסרי סבלנות וכיוון שאתרי המתחרים שלכם ככל הנראה יספקו לגולש גלישה מהירה באתר שלהם אז במידה ואצלכם ייקח כמה שניות של טעינה לאתר בכל עמוד שבו עוברים באתר זה יעצבן את הלקוחות, הם יצאו מהאתר שלכם ישירות לאתרים של המתחרים שלכם. תוכלו לבדוק את מהירות האתר שלכם והמלצות לתיקון באמצעות הכלי של גוגל – google page speed.

נאה דורש נאה מקיים 🙂 ראו דוגמא של מהירות האתר שלנו, נכון לרגעי כתיבת מאמר זה, נבדק בכלי google page speed

מהירות אתר גל ים סטודיו

התאמת האתר למובייל ובכלל לגלישה ריספונסיבית במסכים שונים

האמת שזהו אחד הדברים החשובים ביותר בקידום אתרים בשנת 2021 הוא התאמה רספונסיבית של האתר.

הכוונה היא התאמה של האתר לגלישה במסכים בגדלים שונים. חצי מהגולשים היום באינטרנט עושים זאת באמצעות המובייל ממסכים בגדלים שונים, באמצעות הטאבלט שגם הוא במסך בגודל שונה וגם למחשבים ניידים יש מסך קטן יותר בדרך כלל ממסכים של מחשבים נייחים. התאמה ריספונסיבית היא בגדר חובה וחשוב לדאוג לזה כבר משלב בניית האתר וכן לבצע התאמות לאורך הדרך.

כאן אנו ממליצים לכם להוריד את התוכנה החינמית הבאה על מנת לצפות בזמן אמת באתר שלכם ולראות

מהי רמת הריספונסיביות של האתר, להורדת התוכנה לחצו כאן

בסרטון הבא תוכלו להבין קצת יותר על האפליקציה לפני ההורדה

[embedyt] http://www.youtube.com/watch?v=uhCqdoc9LKY[/embedyt]

קידום אתרים במנועי חיפוש באמצעות קישורים פנימיים וחיצוניים

קידום אתרים במנועי חיפוש זוהי אסטרטגיה המשמשת אנשי מקצוע וחברות לקידום אתרים כדי להגדיל את התנועה לאתר על ידי דירוג גבוה יותר במנועי החיפוש. כאשר המשתמשים מזינים מילת מפתח במנוע חיפוש ורואים רשימה ארוכה ומרובת עמודים של אתרים התואמים את אותה מילת חיפוש, הם גולשים ברשימה ועוברים בדרך כלל על 3-5 אתרים.

ההחלטה לגבי המקום בדירוג התצוגה מתקבלת על ידי מנוע החיפוש על סמך הסריקה של האתר שלכם על ידי הרובוט, או ה"זחלן" שלו. אם האתר שלכם נמצא בעמוד העשירי, אז ההסתברות לקבל בו תנועה שואפת לאפס ואתם צריך לשקול ברצינות שימוש בשירות מקצועי של קידום אתרים.

שיווק באמצעות תוכן הינו אחת האסטרטגיות הבולטות שעמדו במבחן הזמן את כל השינויים בעולם קידום האתרים המקצועני. הרעיון בשיווק תוכן הינו פשוט: מנועי החיפוש כל העת מחפשים תוכן טרי וחדש, ולכן יש "להאכיל את המפלצת" כל העת עם תכנים מגוונים – מאמרים, בלוגים, סרטונים ותמונות – אותם יש להעלות הן באתר עצמו והן באתרי לווין/תמיכה ורשתות חברתיות המפנות אל האתר עצמו לפרטים ומידע נוסף.

גם קישורים פנימיים הם המנוע החזק ביותר לקידום אתרים במנועי חיפוש וניתן לשליטה של 100% על ידי בעל האתר. אמנם לקישורים נכנסים יש מוניטין מוצק שהם עוזרים לשפר במהירות את יכולת הדירוג של האתר, אבל אל תשכחו, בניית קישורים פנימיים עוזרת לא רק לסורקים של מנועי החיפוש לנווט נכון באתר שלכם, אלא גם למשתמשים. אנו יכולים לחלק את היתרונות של קישורים פנימיים לשלוש נקודות עיקריות:

  • קישורים פנימיים עוזרים למנועי החיפוש להבין את מבנה האתר שלכם – מבנה קישור פנימי מוצק מנקודת מבט של קידום אתרים בגוגל יכול לעזור למנועי החיפוש למצוא ולהוסיף דפים באתר שלך. שימוש בקישורים פנימיים מותאמים הוא דרך בטוחה לאפשר לגוגל למצוא באופן קבוע תוכן רלוונטי באתר שלכם. לכן אחת הטכניקות הנפוצות לקידום אתרים במנועי חיפוש הינו הגשת קובץ של מפת אתר למנועי החיפוש, כך שיסקרו את מבנה האתר עצמו, ויסרקו את כל עמודיו הפנימיים.
  • קישורים פנימיים מגבירים סמכות או אוטוריטה של תוכן – אסטרטגיית קישור פנימית טובה עוזרת להפיץ סמכות בין הדפים באתר שלכם ובסופו של דבר לשפר את הדירוג שלך. קישורים פנימיים הנעוצים במילות מפתח, המקושרות לעמוד אחר המרחיב בנושא אותה מילת מפתח, מגדילה את כמות המידע הרלוונטי באתר ויוצרת "שרשרת מידע וסמכות" בתוכו.
  • קישורים פנימיים עוזרים למשתמשים לנווט בין דפים קשורים – קישורים פנימיים הם גם דרך מצוינת לשפר את חוויית המשתמש על ידי סיוע למבקרים למצוא תוכן מעניין יותר ובכך להגדיל את זמן השהייה באתר. חווית משתמש טובה מובילה לזמן שהייה גבוה יותר באתר, וזמן שהייה גבוה הינו גם פקטור הנמדד על ידי מנועי החיפוש כאינדיקציה לרלוונטיות גבוהה וחווית משתמש טובה, מה שמעלה את הדירוג של האתר במנועי החיפוש.

SEO באמצעות קניית קישורים חיצוניים

קניית קישור היא מיקום בתשלום של היפר-קישור חיצוני שמוביל לדף באתר שלכם.

רכישת קישורים ממלאת את אחד התפקידים העיקריים בקידום אתרים SEO, שכן מנועי החיפוש מגיבים לגורם של מספר מקובל של קישורים נושאיים לאתר שלכם ומגדילים אותו בתוצאות החיפוש, בהתחשב בכך שהקישור אמין.

חשוב להזהיר מפני קניית קישורים באתרים לא רלוונטיים לנושא האתר המקודם, העלולים להזיק למאמצי קידומו במנועי החיפוש, ועוד יותר להזהיר מפני קניית קישורי ספאם באתרים "רעילים", המצויים ב"רשימה השחורה" של מנועי החיפוש – העלולים לפגוע פגיעה ארוכת טווח ואף תמידית בדירוג ובעצם הנוכחות של האתר במנועי החיפוש.

אם אתם רוצה לבצע קידום אתר וורדפרס, אז אתם צריכים להתחיל עם שינוי תבניות.

העובדה היא שהמנוע המדובר אינו מותאם במיוחד לקידום אתרים, וגם מכיל הרבה "זבל" בצורת קישורים נסתרים. קישורים כאלה לוקחים משקל, מה שיש לו השפעה שלילית על קידום אתר הוורדפרס שלכם.

יש למצוא את קבוצת הקישורים האלו ולהסירם, אחרת האלגוריתמים של מנוע החיפוש עשויים להעריך את המשאב באיכות ירודה.

מומלץ לזהות קישורים בעזרת תוכנה מיוחדת, בעזרתה ניתן להגן על את הוורדפרס בקוד מיוחד.

אם אתם צריכים לקדם אתר וורדפרס, או כל סוג של אתר אחר, נסו להניח תשתית נכונה לכך כבר בעת בנייתו, ובכל מקרה מומלץ להיעזר במומחי קידום אתרים במנועי חיפוש לצורך כך.

למה צריך קידום אתרים בגוגל? כיצד זה תורם לעסק הפרטי או לחברה שלי?

אם גם אתם שאלתם את עצמכם מדוע אתם צריכים קידום אתרים אורגני בגוגל אז במהלך 3 הדקות הקרובות אתם הולכים לגלות בדיוק מדוע. ייתכן מאוד והשקעת 3 הדקות הללו אף ישפיעו על חייכם בצורה כזו שלא האמנתם. בעוד מרבית העסקים כיום בוחרים בקידום אתרים אורגני בגוגל כטכניקת שיווק העיקרית של העסק שלהם אנו עונים לכם על השאלה מדוע הם עושים זאת ולמה גם אתם רוצים להופיע בראש תוצאות החיפוש של גוגל.

1 – מוניטין:

מלבד העובדה שלהופיע בין הראשונים בתוצאות החיפוש עשוי להביא לכם לקוחות חדשים הרי שמדובר גם במוניטין של העסק שלכם. כיום הדירוג של גוגל משמש כמדד לרמת העסק אל מול המתחרים שלו. אנשים רבים מייחסים לכך חשיבות רבה ואם אתם מופיע בין הראשונים בתוצאות אתה נחשב ל"שם דבר" בתחומך. ואילו אין תוצאה אחת בגוגל על שמך או בתחומך בעמוד הראשון אתה נחשב ל"שום דבר" וההשלכות לכך גורמות לך להיות מחוץ למגרש של גוגל.

2 – מרבית האנשים מגיעים לאתר דרך מנועי החיפוש:

מחקרים מראים כי למעלה מ-60% מהגולשים בעולם מגיעים לאתרים שונים לא באמצעות קישורים ישירים, מייל, רישום ישיר של כתובת ה-URL – אלא באמצעות חיפוש במנועי החיפוש ובראשם גוגל, בינג ודומיו. כאשר רוב הגולשים בעולם נמצאים קודם כל במנוע החיפוש של גוגל – לכן אתם בהחלט רוצים להופיע ראשונים בתוצאות החיפוש הרלוונטיות לעסק שלכם.

3 – גולשים המגיעים ממנוע החיפוש בעלי סיכוי גבוה יותר להיות לקוחות שלכם:

בדרך כלל מדובר בלקוחות הזקוקים למוצר/שירות בתחום מסוים. הם מחפשים אותו במנוע החיפוש והם זקוקים לו. כל מה שהם רוצים כעת הוא איש מקצוע/חברה אמינים אליהם יוכלו לפנות. כאשר הגולש כבר מוכן רגשית לבצע רכישה או להשאיר פרטים – כל מה שאתם צריכים לעשות הוא לדאוג שיראו אתכם ויגיעו אליכם ולבצע את המכירה על הצד הטוב ביותר.

4 – הבאת לקוחות באמצעות קידום מקומי:

כיום תוכלו לקדם את האתר שלכם באמצעות קידום מילות מפתח מקומיות (קידום לוקאלי) המכוונות לקהל יעד הנמצא בסביבתכם לדוגמא קידום אתרים בחדרה או קידום אתרים בראשון לציון וכן הלאה. סביר להניח שאלה יהיו בעלי פחות חיפושים אך גם פחות תחרות רבה. בשל עובדה זו תוכלו ליהנות מהבאת לקוחות חדשים הנמצאים בסביבתכם. הלקוח בטוח יותר כאשר בית העסק נמצא קרוב יותר לאזורו הדמוגרפי.

5 – מרבית האנשים מחפשים כיום מוצר ברשת לפני שהם ניגשים לחנות:

קידום אורגני בגוגל נחשב לטכניקת שיווק כל כך חשובה בעיקר משום שאנשים רבים כיום מעדיפים לבצע קניות דרך האינטרנט, לקבל שירות איכותי ומהיר ככל שניתן, השירות וגם הקניות יכולות להיות עבור כל מוצר ובכל תחום. הנוחות והאפשרות לעשות השוואת מחירים בצורה נינוחה, בקצב שלהם, מהמחשב הביתי או הנייד שברשותכם גורמת לכך שיותר ויותר אנשים יעשו זאת ככל שהזמן יעבור.

אם הגעתם עד הלום כנראה שאתם יודעים את העובדות וכל מה שהייתם צריכים זה רק חיזוק לכך שהמדיה האינטרנטית עובדת, נושמת ובועטת חזק, המתחרים שלכם כבר שם מזמן ואתם מאחור? הגיע הזמן לעשות עם זה משהו.. צרו איתנו קשר על מנת לקבל הצעת מחיר בעבור קידום אתרים בגוגל ראויה לתחומכם.

למה קידום אתרים בגוגל חשוב?

כשאנחנו מקלידים את נושא החיפוש שלנו מופיעה רשימה ארוכה של אתרים המציעים את השירות או את המוצר אותו אנחנו מחפשים.

מרבית האנשים מדפדפים בין המודעות המופיעות בעמוד הראשון בגוגל, השני ואולי השלישי ולא מרחיקים לכת לעמודים רחוקים יותר. לכן כל בעל עסק מעוניין להביא את האתר שלו לראש הרשימה ושיופיע בתוצאות הראשונות בחיפוש גוגל. ישנן שתי אפשרות להעלות את האתר של העסק לעמודים הראשונים. האפשרות הראשונה נקראת פרסום ממומן בגוגל והיא כשמה כן היא, משלמים לגוגל להיות בחזית.

באפשרות זו ישנה תחרות, ככל שיהיה בתחומכם תחרות גדולה יותר כך תשלמו יותר על הקליקים של המודעה שלכם, כאשר בעצם ניגשים לקמפיין כזה מהסוף להתחלה ברמה של בניית אסטרטגיה, ראשית בונים בתקציב ע"פ מחקר מילים וממנו מבינים את העלויות לקליק, בדרך כלל הסטטיסטיקה תהיה על כ 10 הקלקות יהיה לכם ליד/פניה של לקוח רלוונטי (במקרה הגרוע), כאשר מתוך כ 3 פניות אתם כנראה תסגרו עם אחד.

ראו סימולציה:

מילת מפתח כמות חיפושים (ממוצע חודשי) עלות קליק עלות ליד/פניה סה"כ לעסקה (לפי 1 ל 3)
טיול רייזרים בצפון 1900 1.81 ₪18.10 ₪54.30
טיולי רייזרים בצפון 1900 1.81 ₪18.10 ₪54.30
טיול רייזר בצפון 1900 1.81 ₪18.10 ₪54.30
טיולי רייזר בצפון 1900 1.81 ₪18.10 ₪54.30
טיולי טרקטורון בצפון 1900 1.94 ₪19.40 ₪58.20
טיולי רייזרים 1600 7.14 ₪71.40 ₪214.20
טיול רייזרים 1600 7.14 ₪71.40 ₪214.20

כמובן שככל שהחברה שמקדמת אתכם יותר מקצועית ותעבוד איתכם יותר כך היא תבצע אופטימיזציה לצרכים שלכם ותמקסם את האיכות של הלידים.

האפשרות השנייה והיא האפשרות השימושית יותר שבעלי עסקים בוחרים להשתמש היום והיא באמצעות קידום אתרים אורגני בגוגל, תהליך קידום אורגני הוא תהליך ארוך יותר מהפרסום מכיוון שאנו צריכים לצבור אמון מול גוגל ולהזין אותו במידע אודות האתר שלכם, זה מתבטא באתר שבנוי בצורה נכונה, קוד נקי, הזמנת תוכן והטמעה באתר בצורה נכונה, גדילה של כמות הדפים באתר בצורה אורגנית, קישורים והיררכייה פנימית, קישורים חיצוניים ועוד.

 

שאלות נפוצות

מה זה SEO?

SEO הנו ראשי תיבות ל Search Engine Optimization, כמו כן מכונה בעברית אופטימיזציה למנועי החיפוש, קידום אורגני בגוגל.

כמה יעלה לי לקדם בצורה אורגנית את האתר?

לצערנו אין תשובה מדויקת לכך, המחיר משתנה ע"פ תחום, התחרות, כמות שעות העבודה שנדרשת, מהם מילות המפתח ועוד, במיוחד לשאלות זו כתבנו מאמר שבו ישנו מחירון לקידום אתרים, המחירון הינו ע"פ סקר שוק שעשינו ומשתנה מחברה לחברה.

האם אוכל לקדם את האתר שלי לבד?

ברמת העיקרון כן! אבל שים לב כי קידום אתרים דורש התעסקות רבה, יומיומית, הן ברמת המעקב והן ברמת שעות העבודה שנדרשות לכך, רוב האתרים ידרשו התעסקות של כ 10 שעות בחודש מינימום, תוסיפו לכך את זמן הלימוד (תהליך של כשנתיים ואתם תותחי על!), כתיבת התוכן, אופטימיזציה ועוד.

האם אתם ממליצים לי לקדם לבד את האתר?

ממ….תלוי. אם יש לך זמן של כשעתיים ביום ללמוד את התחום, בנוסף זמן להשקיע בכתיבת תוכן, החלפות קישורים ויצירת קשרים עם אנשי התעשייה, ידע טכני באתרים, קצת פיתוח, קצת CSS, קצת הבנה בעיצוב אז בהחלט אתה מתאים לכך. אם ענית "לא" לאחת מהשאלות היינו ממליצים לך להישאר במקצוע שלך ולהתמחות בו, ולקחת חברה לקידום אתרים שתבצע עבורך את המשימה הזו על הצד הטוב ביותר.

דוד נחמיאס
דוד נחמיאסמנהל שיווק - יקב אדיר
קרא עוד
תודה לעירית נאור וכל הצוות המוכשר מגל ים סטודיו על העבודה המושלמת והמקצועית ללא פשרות , תודה על כל הסבלנות ההבנה וההקשבה, זכינו להכיר אנשים מדהימים ומקצועיים ברמה הכי גבוהה שיש, בהחלט ממליצים לכל יקב ועסק להשתמש בשירותים שלכם
אוהד ספרן
אוהד ספרןמנהל שיווק - קבוצת טלכלל
קרא עוד
כמנהל דיגיטל העובד מול מספר חברות פרסום ודיגיטל השירות שאני מקבל מגל ים סטודיו הוא לא פחות ממדהים. מענה בכל שעה וטיפול מהיר מאוד בכל הבקשות, תיקונים ושינויים. מעל הכול השירות האישי של נאור הוא מה שיוצר עבורי את התחושה שאני בידיים טובות ויש מי שמטפל בפרויקטים המורכבים והחשובים שלנו. תודה!
אמיר פלג
אמיר פלגבעלים - אמיר פלג אדריכלות פנים
קרא עוד
סטודיו גל ים הוא מקום רציני שרואה את כל רצונות וצרכי הלקוח ויודע לתרגם אותם באופן מלא למיתוג,קידום ושיווק ברמה הגבוהה ביותר! שאפו
ליעוז חמו
ליעוז חמובעלים - רייזר הצפון
קרא עוד
מקצוענים מומלץ ביותר הרימו לי את המכירות בצורה משמעותית ביותר
גדי אזולאי
גדי אזולאימנכ"ל - Product-TV
קרא עוד
מרגישים את הלב הרחב שלכם בעבודה שלכם. תודה על הכל.
ליאב כספי
ליאב כספיבעלים - כספי גרופ
קרא עוד
רמת שירות ומקצועיות מהטובות שראיתי. הקשבה ויישום צרכי לקוח הביאו לכך שקיבלתי מוצר מושלם!!! מאוד נהנתי מהתהליך. מומלץ בחום!
טל גולדשטיין
טל גולדשטייןבעלים - מאה אחוז
קרא עוד
חברה מקצועית, עם המון לב, למי שמחפש לקבל תוצאות ולעבוד עם אנשים טובים. מומלץ בחום!
הקודם
הבא
תמונה של נאור גל ים
נאור גל ים

בעלים ומנכ”ל GalyamStudio - יזם בעולמות השיווק בדגש על SEO (קידום אתרים אורגני בגוגל) עיצוב UX, חי, נושם וחולם 24/7 את תחום האינטרנט כ 2 עשורים.

דוא"ל: [email protected], טלפון: 0506818686

מלאו פרטים להצעת מחיר

מאמרים שיכולים לעניין אותך

תוכן עניינים
דוד נחמיאס
דוד נחמיאסמנהל שיווק - יקב אדיר
קרא עוד
תודה לעירית נאור וכל הצוות המוכשר מגל ים סטודיו על העבודה המושלמת והמקצועית ללא פשרות , תודה על כל הסבלנות ההבנה וההקשבה, זכינו להכיר אנשים מדהימים ומקצועיים ברמה הכי גבוהה שיש, בהחלט ממליצים לכל יקב ועסק להשתמש בשירותים שלכם
אוהד ספרן
אוהד ספרןמנהל שיווק - קבוצת טלכלל
קרא עוד
כמנהל דיגיטל העובד מול מספר חברות פרסום ודיגיטל השירות שאני מקבל מגל ים סטודיו הוא לא פחות ממדהים. מענה בכל שעה וטיפול מהיר מאוד בכל הבקשות, תיקונים ושינויים. מעל הכול השירות האישי של נאור הוא מה שיוצר עבורי את התחושה שאני בידיים טובות ויש מי שמטפל בפרויקטים המורכבים והחשובים שלנו. תודה!
אמיר פלג
אמיר פלגבעלים - אמיר פלג אדריכלות פנים
קרא עוד
סטודיו גל ים הוא מקום רציני שרואה את כל רצונות וצרכי הלקוח ויודע לתרגם אותם באופן מלא למיתוג,קידום ושיווק ברמה הגבוהה ביותר! שאפו
ליעוז חמו
ליעוז חמובעלים - רייזר הצפון
קרא עוד
מקצוענים מומלץ ביותר הרימו לי את המכירות בצורה משמעותית ביותר
גדי אזולאי
גדי אזולאימנכ"ל - Product-TV
קרא עוד
מרגישים את הלב הרחב שלכם בעבודה שלכם. תודה על הכל.
ליאב כספי
ליאב כספיבעלים - כספי גרופ
קרא עוד
רמת שירות ומקצועיות מהטובות שראיתי. הקשבה ויישום צרכי לקוח הביאו לכך שקיבלתי מוצר מושלם!!! מאוד נהנתי מהתהליך. מומלץ בחום!
טל גולדשטיין
טל גולדשטייןבעלים - מאה אחוז
קרא עוד
חברה מקצועית, עם המון לב, למי שמחפש לקבל תוצאות ולעבוד עם אנשים טובים. מומלץ בחום!
לקוחות אומרים עלינו
לקבלת ייעוץ מלאו פרטים!

להמשך הודעת ווטסאפ מלאו פרטים!

לוגו גל ים סטודיו צבע שחור

מלא/י פרטים