קידום אתרים לרופאים: קידום אתרים אורגני לעומת גוגל אדס (מדריך שיעשה לכם קצת סדר)

תוכן עניינים

קידום אתרים לרופאים – בעולם הדיגיטלי של היום, נוכחות חזקה באינטרנט היא חיונית לכל איש מקצוע, כולל רופאים.

אתר מותאם היטב לא רק עוזר למשוך מטופלים חדשים, אלא גם משמש ככלי חיוני לטיפוח מערכות יחסים קיימות. במאמר זה נדון ביתרונות ובחסרונות של שתי שיטות פופולריות לקידום אתרים עבור רופאים – אופטימיזציה אורגנית למנועי חיפוש (SEO) ופרסום ממומן באמצעות גוגל אדס. אנו נעמיק גם בעלויות הקשורות לכל שיטה, ונספק לכם השוואה ברורה שתעזור לכם לקבל החלטה מושכלת.

כיצד Google Analytics ונתוני גלישה משפיעים על קידום האתר

כשמדובר בקידום אתרים לרופאים, הבנת גוגל אנליטיקס ונתוני גלישה חיונית. מידע רב ערך על הגולשים שלכם יכול לעזור לזהות הזדמנויות מפתח לשיפור, ולהפוך את האתר שלכם לגלוי ואטרקטיבי יותר עבור מטופלים פוטנציאליים. על ידי ניתוח נתונים סטטיסטיים כגון שיעורי קליקים (אם הכל נשמע פה יפנית נמליץ לכם לקרוא את מילון המונחים), תעבורת חיפוש אורגנית והתנהגות משתמשים, הרופאים יכולים לייעל את עיצוב האתר ואת התוכן שלהם כדי לתת מענה טוב יותר לקהל היעד שלהם, עם גוגל אנליטיקס תוכלו לקבל הבנה בסיסית מה נכון ומה לא עבור הגולשים שלכם.

קידום אתרים אורגני לעומת Google Ads: השוואה של נתוני קליקים והמרות

כאשר משווים קידום אתרים אורגני ו-Google Ads, חיוני לקחת בחשבון את נתוני הקליקים וההמרות המשויכים לכל שיטה. תוצאות חיפוש אורגניות נוטות לקבל שיעורי קליקים (CTR) גבוהים יותר מאשר מודעות ממומנות, מכיוון שלעתים קרובות משתמשים תופסים אותן כאמינות יותר. עם זאת, מודעות ממומנות יכולות ליצור תוצאות מהירות ולהציע שליטה רבה יותר על המיקוד והתזמון של מסעות הפרסום.

אפשרויות מומלצות לקידום אתרים לרופאים

לפני שנעמיק בהשוואת העלויות של קידום אתרים אורגני ו-Google Ads, בואו נבדוק בקצרה את היתרונות והחסרונות של כל שיטה.

קידום אתרים אורגני:

  • מציע תוצאות בר קיימא לטווח ארוך
  • בונה אמינות ואמון בקרב הגולשים
  • יכול להוביל ל-CTR גבוה יותר ויותר לידים חמים (יש נתונים המצביעים על כמות הקלקות כפולה ומכופלת בין פי 3 ל 8 ממודעות פרסום)
  • דורש מאמץ ומומחיות עקביים, עבודה מאתגרת וסיזיפית מאוד
  • לוקח זמן לראות תוצאות משמעותיות, ישנם תחומים שייקח כ 3 חודשים להגיע לתוצאות וישנם תחומים שייקח גם שנה וחצי, תלוי באתר, בתחום, תחרות ועוד הרבה פרמטרים נוספים

Google Ads:

  • ניתן לספק נראות מיידית בתוצאות החיפוש (הקמת קמפיין בין יום ליומיים במידה ויש כבר אתר או דף נחיתה)
  • מציע מיקוד מדויק ושליטה בקמפיינים, כמו כן ניתן למקד לביטויי מתחרים (היזהרו לא לתת מידע כוזב, ז"א לא להטעות את הצרכן ולא להזכיר במודעה את שמו של המתחרה)
  • מאפשר מעקב קל וניהול קמפיינים (מערכת נוחה וקלה לתפעול)
  • יכול להיות יקר בהתאם לתחרות ולמיקוד
  • ייתכן שיהיה שיעור קליקים נמוך יותר בהשוואה לתוצאות אורגניות כפי שציינו קודם לכן, גולש שחיפש שאילתה והקליק על ממומן הוא פחות מחוייב

טבלת השוואת עלויות עבור קידום אתרים אורגני ו-Google Ads

כדי להבין טוב יותר את העלויות הכרוכות בקידום אתרים לרופאים, הכנו טבלת השוואה המציגה את העלויות החודשיות הממוצעות עבור קידום אתרים אורגני ו-Google Ads בשקלים. שימו לב שעלויות אלו משוערות ויכולות להשתנות בהתאם לגורמים כגון תחרות, מיקום ויעדי מסע הפרסום.

שיטה עלות חודשית ממוצעת (בשקלים לפני מע"מ)
קידום אתרים אורגני 4,000 – 7,000
Google Ads 5,000 – 10,000 (לסכום זה מתווספת עלות החברה לניהול קמפיין שתבצע את העבודה)

כאשר בוחנים את העלויות, זכרו שקידום אתרים אורגני נוטה להיות השקעה לטווח ארוך, בעוד ש-Google Ads יכולה לייצר תוצאות מיידיות. בסופו של דבר, הבחירה בין שתי השיטות הללו תהיה תלויה בתקציב, ביעדים ובתוצאות הרצויות שלכם.

כמה תוצאות של קידום אורגני לאתרים של  לקוחות שלנו

שם החברה ביטוי עמוד ראשון

הלוואות

הלוואות מיידיות
הלוואה שופרסל
הלוואות קטנות
שם החברה ביטוי עמוד ראשון

ביטוח קטנוע
בדיקת כפל ביטוחים
בדיקת לטרקטורון
שם החברה ביטוי עמוד ראשון

דוכן אוכל
פוד טראק
food truck

בניית נוכחות חזקה: מעיצוב אתר לניהול קמפיינים

קידום אתרים מוצלח לרופאים כולל יותר מסתם קידום אתרים או גוגל אדס. זה מתחיל בעיצוב אתר מקצועי וידידותי למשתמש שמציג את המומחיות והשירותים שלכם. בניית אתרי וורדפרס היא אפשרות פופולרית עבור רופאים, מכיוון שהם מציעים גמישות, מודולריות וקלות שימוש, החל מכך שמדובר בקוד פתוח שניתן להטמיע כמעט כל דבר שיידרש והתוספים כבר קיימים במערכת והדבר חוסך הרבה זמן וכסף שצריך בקוד סגור לשלם למפתחים ועד הקיבולת והיכולת של מערכת זו להתמודדות כמעט בכל מצבי קיצון.

לאחר שהקמתם בסיס אינטרנט מקוון חזק, חיוני לבצע אופטימיזציה לאתר שלכם למנועי חיפוש ולנהל את מסעות הפרסום שלכם בצורה יעילה. זה עשוי לכלול משימות כגון מחקר מילות מפתח, יצירת תוכן ובניית קישורים לקידום אתרים, כמו גם יצירת מודעות, מיקוד וניהול קמפיינים עבור Google Ads.

עבודה עם חברה לקידום אתרים יכולה להיות השקעה נבונה, שכן היא יכולה לספק מומחיות בתחומים אלו ולעזור לכם להשיג את התוצאות הרצויות. מבניית אתר תדמית ועד ניהול קמפיינים ומיתוג רופא, חברת קידום אתרים מקצועית יכולה להציע פתרונות מקיפים המותאמים לצרכים שלך.

מחקר מילות מפתח לרופא שיניים (מחקר ראשוני)

מילת מפתח כמות חיפושים (ממוצע לחודש) עלות קליק
רופא שיניים 6600 ₪13.78
רופא שיניים חירום 1300 ₪15.55
רופא שיניים לילדים 1000 ₪8.70
דרוש רופא שיניים 590 ₪1.32
רופא שיניים מומלץ 590 ₪10.11
סייעת רופא שיניים 480 ₪2.36
רופא שיניים בפתח תקווה 480 ₪22.29
רופא שיניים תל אביב 480 ₪30.48
רופא שיניים כללית 390 ₪4.98

סטטיסטית, מספר הקליקים שהופכים לשיחות טלפון או מילוי פרטים בטפסים יכול להשתנות באופן משמעותי בהתאם לגורמים כמו תעשייה, עיצוב אתר וחווית משתמש. בממוצע, שיעור ההמרה (אחוז המבקרים שמבצעים פעולה רצויה) ברוב הענפים נע בין 2% ל-5%. המשמעות היא שמתוך 10 קליקים, כ-0.2 עד 0.5 עשויים להפוך לשיחת טלפון או שליחת טופס.

מתוך 100 קליקים, תוך שימוש בשיעורי ההמרה הממוצעים שהוזכרו קודם לכן (2% עד 5%), כ-2 עד 5 מבקרים עשויים להפוך לשיחות טלפון או להגשת טופס. זכרו שהנתונים הללו הם ממוצעים כלליים בתעשיות שונות וייתכן שאינם מייצגים ישירות את שיעורי ההמרה הספציפיים לפרקטיקות רפואיות או לאתרי אינטרנט של רופאים. על ידי אופטימיזציה של האתר שלכם להמרות, אתם תוכלו להגדיל את מספר שיחות הטלפון ומילוי הפרטים באתר או דף הנחיתה שאתם מקבלים מהמבקרים באתר שלכם.

נציין בשנית שמספרים אלו הם ממוצעים כלליים וייתכן שאינם מייצגים את שיעורי ההמרה עבור שיטות רפואיות או אתרי רופא באופן ספציפי. בנוסף, שיעורי ההמרה יכולים להיות מושפעים מגורמים שונים, כגון איכות התוכן, עיצוב האתר, מרכיבי קריאה לפעולה וחווית משתמש כוללת.

אז כמה עסקאות ניתן לסגור מ 5 פניות

מספר העסקאות הסגורות מ-5 פניות תלוי במספר גורמים, ביניהם איכות הפניות, תהליך המכירה שלכם והשירות או המוצר שאתם מציעים. אין תשובה מתאימה לכולם, שכן שיעורי ההמרה יכולים להשתנות מאוד בין תעשיות שונות ועסקים בודדים. עם זאת, ננסה לספק הערכה גסה, אם נניח שיעור המרות טיפוסי של לידים ללקוח של 20%, אז אתם עשויים לצפות לסגור כעסקה אחת מתוך 5 פניות. זוהי הערכה בלבד ויש לקחת אותה בזהירות, שכן שיעור ההמרה בפועל הוא פרסונאלי ואישי ועשוי להיות גבוה יותר או נמוך יותר בהתאם להיבטים הייחודיים של העסק והתעשייה.

כדי לשפר את הסיכויים שלכם לסגור עסקאות נוספות מפניות ובמידה וכמובן אינכם עומדים ביעדים שהגדרתם לעצמכם, עליכם לשקול לחדד את תהליך המכירה שלכם, להבטיח מעקב מהיר ומקצועי, ולספק באופן עקבי ערך ושירות מעולה ללקוחות הפוטנציאליים שלכם.

בהנחה ואתם עומדים בכל הסטטיסטיקה המוצגת הנה המחיר לכל ליד/פניה

כדי לחשב את העלות לליד, נשקול את העלות של רכישת קליקים באמצעות קידום אתרים (או קידום אתרים אורגני או גוגל אדס) ואת שיעורי ההמרה הממוצעים שנדונו קודם לכן. מכיוון שאין לנו את העלות המדויקת לקליק עבור מילות המפתח הספציפיות שלכם, נשתמש בעלויות החודשיות הממוצעות שסופקו למעלה עבור קידום אתרים אורגני ו-Google Ads.

עלות לכל ליד (קידום אורגני בגוגל)

קליקים הדרושים עבור ליד אחד: אם תשתמש בשיעור המרות של 2% עד 5%, תזדקק לכ-20 עד 50 קליקים כדי ליצור ליד אחד (שיחת טלפון או שליחת טופס).
עלות לכל ליד (SEO אורגני): בהנחה של עלות חודשית ממוצעת של 4,000 עד 7,000 שקלים לקידום אתרים אורגני, ובהנחה שהוא מייצר בין 20 ל-50 לידים בחודש (באמצעות שיעורי ההמרה), העלות לליד תהיה כדלקמן:
עלות לכל ליד (SEO) = (4,000 – 7,000 שקלים) / (20 – 50 לידים)

טווח תחתון: 4,000 שקלים / 50 לידים = 80 שקלים לכל ליד
טווח עליון: 7,000 שקלים / 20 לידים = 350 שקלים לכל ליד

עלות לכל ליד (Google Ads):

בהנחה של עלות חודשית ממוצעת של 5,000 עד 10,000 שקלים עבור Google Ads, ובהנחה שהיא מייצרת בין 20 ל-50 לידים בחודש (באמצעות שיעורי ההמרה),

העלות לליד תהיה כדלקמן:
עלות לכל ליד (Google Ads) = (5,000 – 10,000 שקלים) / (20 – 50 לידים)

טווח תחתון: 5,000 שקלים / 50 לידים = 100 שקלים לכל ליד
טווח עליון: 10,000 שקלים / 20 לידים = 500 שקלים לכל ליד

טבלת עלויות סופיות:

שיטה עלות חודשית ממוצעת (שקלים) עלות לליד (שקלים)
קידום אתרים אורגני 4,000 – 7,000 80 – 350
Google Ads 5,000 – 10,000 100 – 500

הערה: ההמחשה אינה לוקחת בחשבון את עלות ניהול הקמפיין אותה אתם משלמים לחברה שתבחרו לקדם לכם את האתר. רוצים לקבל הצעה שאי אפשר לסרב לה ולא רשומה פה? מוזמנים ליצור קשר.

דוגמאות מהחיים האמיתיים וסיפורי אישי: ההשפעה של קידום אתרים יעיל עבור רופאים

ד"ר X (השם האמיתי שמור במערכת), רופא משפחה, זיהה את החשיבות של נוכחות באינטרנט והחליט להשקיע בקידום אתרים. בתחילה הוא בחר להתמקד בקידום אתרים אורגני ושיתף פעולה עם חברתינו. עם הזמן, האתר שלו התחיל להיות גבוה יותר בגוגל, והוא התחיל לקבל יותר לידים ממטופלים פוטנציאליים, זה החל כטפטוף קל לאחר שלושה חודשים והיום לאחר פעילות של שנה וחצי הוא רץ איתנו עם 2 אתרים שאנו מקדמים עבורו.

לאחר שחווה הצלחה עם SEO אורגני, ד"ר X החליט להרחיב את הנוכחות שלו גם ב-פרסום בגוגל מעבר ל 2 אתרים שבנה וקידם דרכינו בצורה אורגנית. בעזרת חברתנו, הוא השיק מסעות פרסום ממוקדים שמטרתם למשוך מטופלים חדשים באזורו המקומי. כתוצאה מכך, הוא ראה עלייה משמעותית בתעבורה באתר ובלידים, מה שהוביל לשיעורי גיוס ושימור מטופלים גבוהים יותר, מה שהוביל אותו לפתיחת עוד 3 סניפים בתוך פחות משנתיים וחצי.

הסיפור של ד"ר X' מדגים את כוחו של קידום אתרים יעיל עבור רופאים. על ידי מינוף הן של קידום אתרים אורגני והן ב-Google Ads, הוא הצליח להגדיל את הנראות שלו, למשוך לידים חמים ולהגדיל את המחזור העסקי שלו.

לסיכום, גם לקידום אתרים אורגני וגם לגוגל אדס יש את היתרונות הייחודיים שלהם בכל הנוגע לקידום אתרים לרופאים. קידום אתרים אורגני מציע תוצאות ארוכות טווח ובעלות קיימא ויכול לעזור לבנות אמינות ואמון בקרב המשתמשים, בעוד שפרסום ממומן בגוגל יכול לספק לידים בצורה מיידית ומיקוד מדויק. הגישה הטובה ביותר עשויה לכלול שילוב של שיטות אלו, המותאמות ליעדים ולתקציב הספציפיים שלכם.

על ידי שיתוף פעולה עם חברת GalyamStudio והשקעה בעיצוב אתרים מקצועיים, ניהול קמפיינים ומיתוג נכון לרופא, תוכלו ליצור נוכחות חזקה באינטרנט המושכת מטופלים חדשים ומטפחת מערכות יחסים קיימות (לקוחות קיימים). עם האסטרטגיה הנכונה, קידום אתרים יכול להיות כלי רב עוצמה להנעת ההצלחה והצמיחה של הפרקטיקה הרפואית שלכם.

דוד נחמיאס
דוד נחמיאסמנהל שיווק - יקב אדיר
קרא עוד
תודה לעירית נאור וכל הצוות המוכשר מגל ים סטודיו על העבודה המושלמת והמקצועית ללא פשרות , תודה על כל הסבלנות ההבנה וההקשבה, זכינו להכיר אנשים מדהימים ומקצועיים ברמה הכי גבוהה שיש, בהחלט ממליצים לכל יקב ועסק להשתמש בשירותים שלכם
אוהד ספרן
אוהד ספרןמנהל שיווק - קבוצת טלכלל
קרא עוד
כמנהל דיגיטל העובד מול מספר חברות פרסום ודיגיטל השירות שאני מקבל מגל ים סטודיו הוא לא פחות ממדהים. מענה בכל שעה וטיפול מהיר מאוד בכל הבקשות, תיקונים ושינויים. מעל הכול השירות האישי של נאור הוא מה שיוצר עבורי את התחושה שאני בידיים טובות ויש מי שמטפל בפרויקטים המורכבים והחשובים שלנו. תודה!
אמיר פלג
אמיר פלגבעלים - אמיר פלג אדריכלות פנים
קרא עוד
סטודיו גל ים הוא מקום רציני שרואה את כל רצונות וצרכי הלקוח ויודע לתרגם אותם באופן מלא למיתוג,קידום ושיווק ברמה הגבוהה ביותר! שאפו
ליעוז חמו
ליעוז חמובעלים - רייזר הצפון
קרא עוד
מקצוענים מומלץ ביותר הרימו לי את המכירות בצורה משמעותית ביותר
גדי אזולאי
גדי אזולאימנכ"ל - Product-TV
קרא עוד
מרגישים את הלב הרחב שלכם בעבודה שלכם. תודה על הכל.
ליאב כספי
ליאב כספיבעלים - כספי גרופ
קרא עוד
רמת שירות ומקצועיות מהטובות שראיתי. הקשבה ויישום צרכי לקוח הביאו לכך שקיבלתי מוצר מושלם!!! מאוד נהנתי מהתהליך. מומלץ בחום!
טל גולדשטיין
טל גולדשטייןבעלים - מאה אחוז
קרא עוד
חברה מקצועית, עם המון לב, למי שמחפש לקבל תוצאות ולעבוד עם אנשים טובים. מומלץ בחום!
הקודם
הבא
נאור גל ים
נאור גל ים

בעלים ומנכ”ל GalyamStudio - יזם עם ניסיון בעולמות השיווק בדגש על SEO (קידום אתרים אורגני בגוגל), חי, נושם וחולם 24/7 את תחום האינטרנט מעל 2 עשורים.

מלאו פרטים להצעת מחיר

מאמרים שיכולים לעניין אותך

תוכן עניינים
דוד נחמיאס
דוד נחמיאסמנהל שיווק - יקב אדיר
קרא עוד
תודה לעירית נאור וכל הצוות המוכשר מגל ים סטודיו על העבודה המושלמת והמקצועית ללא פשרות , תודה על כל הסבלנות ההבנה וההקשבה, זכינו להכיר אנשים מדהימים ומקצועיים ברמה הכי גבוהה שיש, בהחלט ממליצים לכל יקב ועסק להשתמש בשירותים שלכם
אוהד ספרן
אוהד ספרןמנהל שיווק - קבוצת טלכלל
קרא עוד
כמנהל דיגיטל העובד מול מספר חברות פרסום ודיגיטל השירות שאני מקבל מגל ים סטודיו הוא לא פחות ממדהים. מענה בכל שעה וטיפול מהיר מאוד בכל הבקשות, תיקונים ושינויים. מעל הכול השירות האישי של נאור הוא מה שיוצר עבורי את התחושה שאני בידיים טובות ויש מי שמטפל בפרויקטים המורכבים והחשובים שלנו. תודה!
אמיר פלג
אמיר פלגבעלים - אמיר פלג אדריכלות פנים
קרא עוד
סטודיו גל ים הוא מקום רציני שרואה את כל רצונות וצרכי הלקוח ויודע לתרגם אותם באופן מלא למיתוג,קידום ושיווק ברמה הגבוהה ביותר! שאפו
ליעוז חמו
ליעוז חמובעלים - רייזר הצפון
קרא עוד
מקצוענים מומלץ ביותר הרימו לי את המכירות בצורה משמעותית ביותר
גדי אזולאי
גדי אזולאימנכ"ל - Product-TV
קרא עוד
מרגישים את הלב הרחב שלכם בעבודה שלכם. תודה על הכל.
ליאב כספי
ליאב כספיבעלים - כספי גרופ
קרא עוד
רמת שירות ומקצועיות מהטובות שראיתי. הקשבה ויישום צרכי לקוח הביאו לכך שקיבלתי מוצר מושלם!!! מאוד נהנתי מהתהליך. מומלץ בחום!
טל גולדשטיין
טל גולדשטייןבעלים - מאה אחוז
קרא עוד
חברה מקצועית, עם המון לב, למי שמחפש לקבל תוצאות ולעבוד עם אנשים טובים. מומלץ בחום!
הקודם
הבא
לקוחות אומרים עלינו
התייעצו עם מומחה

להמשך הודעת ווטסאפ מלאו פרטים!

לוגו גל ים סטודיו צבע שחור

מלא/י פרטים

רגע לפני שאתם הולכים מכאן

אנחנו נשמח לתת לכם ערך
אם ברמת השירות, זמני התגובה שלנו והיכולת לאפיין את כל התהליך מולכם ולתת לכם מוצר פשוט יותר חכם וטוב.
מלאו פרטים ונתראה בצד השני!

צריכים עזרה?

מלאו פרטים עכשיו!
ותקבלו שיחת ייעוץ חינם

Call Now Button