פרסום בגוגל

תוכן עניינים

פרסום בגוגל – ידעתם שאין דבר כזה פרסום אורגני? פרסום ממומן (בתשלום) הוא פרסום ואילו תוצאה אורגנית זה תהליך שבסופו יש תוצאות חיפוש אורגניות (ללא תשלום למדיה פרסומית כלשהי עבור הפלטפורמה).

לפני שתמשיכו, אנחנו נותנים לכם בעמוד הנ"ל מידע מקיף, כולל מחירים, הערכות ועלויות הפרסום, עם זאת יש לקחת זאת כהערכה בלבד ולא כ-הצעת מחיר, נשמח לתת לכם הערכת מחיר מדויקת יותר לצרכים שלכם ולבנות אסטרטגייה ייעודית לשירות/מוצר אותו אתם מוכרים, אנו נשמח לחלוק אתכם את הניסיון שצברנו עם השנים בשיחה קצרה. 

פרסום בגוגל + השוואה מול פרסומים אחרים

העידן הדיגיטלי הוביל אינספור הזדמנויות לעסקים (קטנים ובינוניים בעיקר) להגיע ולמפתן הדלת של הלקוחות שלהם. בין המובילים שמאפשרים מעורבות זו היא גוגל, ענקית בפרסום מקוון ללא עוררין. מרחב הרשת של גוגל מהדהד בנתון לפיו מתבצעים בה מדי יום 3.5 מיליארד חיפושים, המשקפים פוטנציאל עצום לשיווק באינטרנט. באמצעות פרסום בגוגל, עסקים יכולים להתחבר לקהל העצום הזה כדי לעורר מודעות, ליצור לידים ולטפח המרות.

לפני שנתחיל לפרסם או להציע לכם הצעות כדאי שתדעו את הנתונים הבאים:

  • פרסום בגוגל: הרשת העצומה של Google מגיעה ליותר מ-90% ממשתמשי האינטרנט ברחבי העולם​.
    נתח שוק: חברת גוגל מחזיקה בנתח של 28.6% מסך ההכנסות ממודעות דיגיטליות בארה"ב​​.
    קהל יעד: הפלטפורמה אידיאלית לעסקים המכוונים לטווח הגעה רחב או ממקדים לנתונים דמוגרפיים ספציפיים על סמך כוונת חיפוש.
  • פרסום בפייסבוק: פלטפורמת הפרסום של פייסבוק מנוצלת על ידי 93% מהמשווקים החברתיים, כאשר 40% מהעסקים מייצרים את החזר ה-ROI הגבוה ביותר שלהם ממודעות פייסבוק​​.
    נתח שוק: פייסבוק מחזיקה בנתח של 23.8% מסך ההכנסות ממודעות דיגיטליות בארה"ב​​.
    קהל יעד: בסיס המשתמשים הרחב של פייסבוק הופך אותה לפלטפורמה מתאימה למגוון רחב של עסקים המכוונים לקבוצות גיל שונות ודמוגרפיה.
  • פרסום באינסטגרם: לאינסטגרם יש פוטנציאל לחשיפה לפרסום של 1.628 מיליארד משתמשים נכון ל 2023​​.
    שיתוף פעולה בין משפיענים: משפיענים גובים, בממוצע, 1,500 ₪ לכל שיתוף פעולה באינסטגרם, משפיענים בעלי שם בקנה מידה גדול בישראל ובעולם במחירים שמתחילים גם ב 5 ספרות​​.
    קהל יעד: עם 44% מהצרכנים משתמשים באינסטגרם כדי לקנות על בסיס שבועי, זוהי פלטפורמה מעולה למותגי קמעונאות ולייף סטייל​​.
  • פרסום ב-TikTok: ל-TikTok יש טווח פרסום של כ-885 מיליון אנשים, ומגיעים ל-17.9% מכלל משתמשי האינטרנט בגילאי 18+​6.
    הכנסות ממודעות: ההכנסות ממודעות של TikTok מוערכות להגיע ל-21.1 מיליארד דולר בשנת 2023​​.
    קהל יעד: בהתחשב בבסיס המשתמשים הצעיר ובפורמט הווידאו היצירתי שלו, TikTok הוא אידיאלי עבור מותגים המכוונים לקהלים צעירים יותר ומחפשים פורמטי פרסום חדשניים.

לקבלת שירותים, או ייעוץ חינם
התקשרו – 03-381-1117 או מלאו פרטים

הערות: ייתכן ובפייסבוק תקבלו המרות רבות במחירים תחרותיים וזולים מאוד אבל איכות הלידים אינה דומה לאיכות הלידים שניתן ליצור ע"י פרסום בגוגל, כמו כן קהלי היעד וסטטיסטיקות הפרסום מצביעות על כך שלכל פלטפורמה יש את החוזקות הייחודיות לה והיא מתאימה למטרות שיווקיות שונות.

ראו טבלה מסכמת:

פלטפורמה טווח הגעה למודעות נתח שוק בהכנסות ממודעות דיגיטליות בארה"ב קהל יעד
Google 90% ממשתמשי האינטרנט ברחבי העולם 28.6% קהל יעד רחב, דמוגרפיה ספציפית המבוססת על כוונת חיפוש
Facebook מנוצל על ידי 93% מהמשווקים החברתיים 23.8% מגוון עסקים
Instagram 1.628 מיליארד משתמשים N/A מותגי קמעונאות וסגנון חיים
TikTok 885 מיליון איש N/A קהלים צעירים יותר, פורמטי פרסום חדשניים

יציאה למסע פרסום ב Google Ads

Google Ads, שנודעה בעבר כGoogle AdWords, היא כלי הפרסום מקוון מבית גוגל. זהו כלי המציע פלטפורמה לפרסום בתשלום במערכות השונות של גוגל, ומאפשר לעסקים להציב מודעות בדפי תוצאות החיפוש של גוגל, בפרסום באתרים שותפים ובערוצי YouTube. התפקיד/המונח "מומחה פרסום בגוגל" או קמפיינר/ית נוצר אפוא, המוקדש לנווט בין המורכבויות של ניהול מסעות פרסום בגוגל ולהבטחת החזר חיובי על ההשקעה.

אז כמה עולה לפרסם בגוגל

המחויבות הכספית הכרוכה בפרסום ב-Google Ads עשויה להשתנות מאוד בהתאם למספר גורמים, כולל התחרות על מילות מפתח, איכות המודעה והתקציב שהוקצה. שימוש בכלים כמו מתכנן מילות מפתח לצורך מחקר יכול לעזור באסטרטגיה וניהול עלויות. הניהול של מסעות פרסום ממומנים הוא חיוני למיטוב התקציב ולהשגת התוצאות הרצויות.

למען הסדר הטוב נניח כאן מיני מחקר מילות מפתח לצורך ההמחשה בלבד

המחקר מתבסס על המילים "חברת פרסום" המטרה לבחון עלות של קליק, ממנו נגזור הערכת עלות המרה/פניה מהאתר.

מילת מפתח/מונח עלות קליק סה"כ עלות המרה (הערכה)
חברת פרסום 24.32 ₪ 194.56 ₪
חברת פרסום דיגיטלי 21.63 ₪ 173.04 ₪
חברת פרסום לעסק 39.12 ₪ 312.96 ₪

המחירים הינם הערכה עבור המרה, ז"א פניה בלבד, אין הדבר מביע על עסקה, מכן תהליך סגירת העסקה תלוי במשפך השיווקי וביכולת המכירה, לשם הדוגמא בואו נאמר שיחס הסגירה הוא שתסגרו אחד ל 5 פניות.

מילת מפתח/מונח עלות המרה סה"כ עלות מכירה (הערכה)
חברת פרסום 194.56 ₪ 972.8 ₪
חברת פרסום דיגיטלי 173.04 ₪ 865.2 ₪
חברת פרסום לעסק 312.96 ₪ 1,564.8 ₪

הנתונים משתנים כמובן בהתאם לתחום (הדוגמא נתנו כאן היא לתחום תחרותי ברמה בינונית), מנתונים אלו ניתן ללמוד שלא משנה כמה עולה הפרסום, חשוב שתדעו מראש מה התוצאה שתקבלו עבור התקציב החודשי שלכם.

הרחיבו את האופקים עם פרסום ביוטיוב

תחום הפרסום של גוגל משתרע ל-YouTube, ומציע פלטפורמה ויזואלית ומושכת לקידום עסקים. מודעות וידאו לא רק מספקות את ההעדפה ההולכת וגוברת לתוכן חזותי, אלא גם מספקות שדרה יצירתית למותגים להדהד עם הקהל שלהם. פרסום ב-YouTube יכול להיות game changer בבניית נוכחות של מותג ברשת.

שיווק עסקי באמצעות גוגל אדס

שילוב אסטרטגיות קמפיין של אדס בתוכנית השיווק של העסק יכולה להגביר משמעותית את הנראות ומעורבות ללקוחות. ההזדמנויות לשיווק אתרים שמספקת גוגל הן נרחבות וניתן להתאים אותן כדי לענות על הצרכים והיעדים הייחודיים של העסק, מה שהופך את הפרסום בפלטפורמה של גוגל להשקעה ראויה עבור עבוד העסק שלכם.

אז מה זה קידום אורגני, מהם היתרונות והחסרונות שלו, בשורות הבאות..

קידום אתרים אורגני זהו תהליך ומשמעותו קידום שנוצר בצורה אורגנית (טבעי), ללא התערבות פרסומית ושעולה בתוצאות בצורה אמיתית בגלל התוכן שבו ולא בגלל שלחברת הפרסום יש תקציבי ענק.

בדרך כלל הגולש הרגיל מקליק עליו יותר, כי הוא משדר לגולש סוג של אמינות בגלל "האותנטיות" של התוכן בעיקר כי "לא מוכרים" לא מודעה של גוגל, ראו בתמונה את ההבדלים בין מודעת גוגל לקידום אורגני.

הבדלים בין קידום אורגני בגוגל לקמפיין ממומן

היתרונות של קידום אורגני

  • המידע שנתקבל האו מידע שנכתב בקפידה ולא דף נחיתה שמוכר לנו מוצר/שירות "בכוח"
  • יחס ההמרה בדפי נחיתה שנוצרו לקידום אורגני גדול יותר מיחסי ההמרה של קידום ממומן הידוע גם בשם PPC – pay per click
  • בקידום אורגני ניתן לתת מידע אינפורמטיבי מורכב, אילו ב PPC רצוי ומומלץ להוביל את הגולש לדף נחיתה (נרחיב על גם במאמר אחר בהמשך)
  • קידום אורגני הוא המלצה, קידום PPC הוא פרסום לכל דבר

רוצים לדעת מה מחיר פרסום בגוגל או קידום אורגני? לחצו כאן

החסרונות של קידום אורגני

  • על מנת לקדם אורגנית ביטוי יש לעשות שעורי בית מקיפים יותר מ PPC, היות ומדובר בתהליך ארוך רצוי לא לשנות ביטויים תוך כדי העבודה (בדף הספציפי)
  • מדובר בתהליך הרבה יותר ארוך בקידום אורגני, התוצאות מגיעות תוך מספר ימים בביטויים קלים ועד 4 עד 12 חודשים בביטויים סופר תחרותיים, אך העבודה משתלמת היום ויחס ההמרה גבוה יותר, מי שהגיע לדף רציני יותר וגם כמות ההקלקות גדולות יותר מאשר הפרסום בגוגל ע"י מערכת ad words

חברת גל ים סטודיו שמה לעצמה במטרה לתת את השירות הטוב ביותר ויכולה להתמודד עם כל רעיון/חזון שיש לכם, נסו אותנו ולא תצטערו…המטרה השנייה שלנו היא לתת לכם פרסום בגוגל שיביא באמת את מקסימום התוצאות ובמינימום של עלויות חודשיות. אנו מבינים שרק כך שני הצדדים יהיו מרוצים (win win) ונוכל להמשיך ולחזק את הקשר בנינו ולעשות עסקים לאורך זמן.

כמה תוצאות של קידום אורגני לאתרים של  לקוחות שלנו

שם החברה ביטוי עמוד ראשון

הלוואות

הלוואות מיידיות
הלוואה שופרסל
הלוואות קטנות
שם החברה ביטוי עמוד ראשון

ביטוח קטנוע
בדיקת כפל ביטוחים
בדיקת לטרקטורון
שם החברה ביטוי עמוד ראשון

דוכן אוכל
פוד טראק
food truck

פרסום בגוגל ע"י מערכת מודעות של גוגל שנקראת ad words ותשלום על כל קליק "pay per click"

הצורך בהבנה שלכם איך עובדת המערכת של גוגל הוא חשוב מאוד. וזאת בעיקר על מנת שתהיה לכם סובלנות, סובלנות וסובלנות, כי ע"י שימוש במערכת ad words ניתן לפרסם ולייצר לידים והמון (כמובן בתלות לתקציב החודשי שלכם), אך המדידה שיכולה וצריכה להיות לכם היא באיכות הלידים ולא בכמות.

חשוב לאפיין את הליד לפני שניגשים לקמפיינים שלכם, לדעת איך אנו רוצים להגיע אליו (מבחינת הביטויים), לאפיין את קהל היעד בצורה מדויקת ונכונה, אחרת הלידים יהיו לא איכותיים ותבזבזו הרבה כסף, דבר מיותר שיגרום לכם לא להאמין בשיווק בגוגל ולא להאמין בנו כחברה שתיתן לכם מענה שיווקי.

היתרונות של קידום קמפיין ממומן PPC

  • מקבלים לידים במהירות, מהיום למחר, מרגע להרגע
  • יכולים לקבל לידים איכותיים רבים אם עושים חקר מילות מפתח בתצורה נכונה
  • אם מדויקים בפרסום יחס ההמרה יכול להיות גבוה, תוסיפו לזה הנחה/מבצע כלשהו ותקבלו לקוחות חמים
  • שיווק אגרסיבי, יכולת להופיע במספר פלטפורמות כגון יוטיוב, גוגל דוא"ל, רימרקטינג, בלוגים, רשתות חברתיות ועוד
  • אפשר לייצר קמפיין ממומן רק לסלולר עם הנעה לפעולה לחיוג טלפוני (טוב לפרסום לוקאלי, נרחיב במאמר אחר בנושא)
  • אפשר להיות במקום הראשון, תלוי תקציב כמובן

החסרונות של קידום קמפיין ממומן PPC

  • המתחרים מקליקים עליך וזה עולה לך כסף, וזה לא משנה כמה מנהל הקמפיין שלך בגוגל מקצוען
  • גם מי שהקליק עליך והגיע לדף לא בהכרח שהוא ימלא את הפרטים, משמע הפסד כספי מיותר
  • התקציב ברוב המקרים מוגבל ויש תחרות רבה ברוב התחומים
  • העבודה על קמפיין ממומן דורשת נכונות להיות זמין ולהיכנס לקמפיין מדי יום על מנת לבצע אופטימיזציה, לעקוב ולשנות מחירים (דומה לבורסה)
  • צריך לעצב דפי נחיתה רבים ומותאמים למשפט/ביטוי שאתם מקדמים
  • יחס ההמרה לרוב יותר טוב בעיקר בגלל מבצע או דיל קרוקודיל

מה שלא תבחרו, אנו ממליצים ללקוחותינו קידום אורגני וממומן במקביל (לפחות בתחילת הדרך), אנו מוכנים אפילו לסבסד את העלות של ניהול הקמפיין למשך 2 החודשים הראשונים במטרה להביא לכם תוצאות מותנה כמובן להסכם קידום אורגני למשך 12 חודשים, מסיבה מאוד פשוטה, אנו חושבים שלטווח הקצר אתם צריכים עבודה, ברגע שתהיה לכם עבודה מהאינטרנט תוכלו להרשות לעצמכם לעשות קידום אורגני לטווח הארוך, לקבלת פרטים נוספים כנסו

הנה מספר שאלות שגולשים שאלות אותנו:

  1. מה ההבדל בין פרסום אורגני לתשלום בגוגל? פרסום אורגני מתייחס לדירוג הטבעי של אתר בתוצאות החיפוש בשל תוכנו וגורמים נוספים, ללא כל התערבות בתשלום. מצד שני, פרסום בתשלום כרוך בתשלום כדי להציג מודעות בתוצאות החיפוש של גוגל או בפלטפורמות אחרות כגון פייסבוק, טיק טוק, אינסטגרם וכד'.
  2. איך טווח ההגעה הפרסומי לקהלי היעד של גוגל בהשוואה לפלטפורמות אחרות? כפי שציינו קודם לכן במאמר רשת הפרסום של גוגל מגיעה ליותר מ-90% ממשתמשי האינטרנט ברחבי העולם. לשם השוואה, לפלטפורמות כמו פייסבוק ואינסטגרם יש טווח הגעה משמעותי משלהן, כאשר פייסבוק מנוצלת על ידי 93% מהמשווקים החברתיים ולאינסטגרם יש חשיפה פוטנציאלית ל-1.628 מיליארד משתמשים נכון ל 2023.
  3. מהי המשמעות של פרסום ביוטיוב? YouTube מציע פלטפורמה ויזואלית ומושכת לעסקים לקדם את עצמם דרך חשיפות של סרטונים מהערוצים הושנים. מודעות וידאו לא רק נותנות מענה להעדפה הגוברת של תוכן ויזואלי אלא גם מספקות דרך יצירתית למותגים להדהד עם הקהל שלהם. פרסום ב-YouTube יכול להיות game changer רציני בבניית נוכחות מקוונת של מותג/החברה/העסק שלכם, נוסיף לכך שהתשלום בפלטפורמה הוא רק על הקלקה ולא על חשיפה, כך שתוכלו להטמיע את הרעיון והחזון שלכם לקהל היעד ללא תשלום.
דוד נחמיאס
דוד נחמיאסמנהל שיווק - יקב אדיר
קרא עוד
תודה לעירית נאור וכל הצוות המוכשר מגל ים סטודיו על העבודה המושלמת והמקצועית ללא פשרות , תודה על כל הסבלנות ההבנה וההקשבה, זכינו להכיר אנשים מדהימים ומקצועיים ברמה הכי גבוהה שיש, בהחלט ממליצים לכל יקב ועסק להשתמש בשירותים שלכם
אוהד ספרן
אוהד ספרןמנהל שיווק - קבוצת טלכלל
קרא עוד
כמנהל דיגיטל העובד מול מספר חברות פרסום ודיגיטל השירות שאני מקבל מגל ים סטודיו הוא לא פחות ממדהים. מענה בכל שעה וטיפול מהיר מאוד בכל הבקשות, תיקונים ושינויים. מעל הכול השירות האישי של נאור הוא מה שיוצר עבורי את התחושה שאני בידיים טובות ויש מי שמטפל בפרויקטים המורכבים והחשובים שלנו. תודה!
אמיר פלג
אמיר פלגבעלים - אמיר פלג אדריכלות פנים
קרא עוד
סטודיו גל ים הוא מקום רציני שרואה את כל רצונות וצרכי הלקוח ויודע לתרגם אותם באופן מלא למיתוג,קידום ושיווק ברמה הגבוהה ביותר! שאפו
ליעוז חמו
ליעוז חמובעלים - רייזר הצפון
קרא עוד
מקצוענים מומלץ ביותר הרימו לי את המכירות בצורה משמעותית ביותר
גדי אזולאי
גדי אזולאימנכ"ל - Product-TV
קרא עוד
מרגישים את הלב הרחב שלכם בעבודה שלכם. תודה על הכל.
ליאב כספי
ליאב כספיבעלים - כספי גרופ
קרא עוד
רמת שירות ומקצועיות מהטובות שראיתי. הקשבה ויישום צרכי לקוח הביאו לכך שקיבלתי מוצר מושלם!!! מאוד נהנתי מהתהליך. מומלץ בחום!
טל גולדשטיין
טל גולדשטייןבעלים - מאה אחוז
קרא עוד
חברה מקצועית, עם המון לב, למי שמחפש לקבל תוצאות ולעבוד עם אנשים טובים. מומלץ בחום!
הקודם
הבא
תמונה של נאור גל ים
נאור גל ים

בעלים ומנכ”ל GalyamStudio - יזם בעולמות השיווק בדגש על SEO (קידום אתרים אורגני בגוגל) עיצוב UX, חי, נושם וחולם 24/7 את תחום האינטרנט כ 2 עשורים.

דוא"ל: [email protected], טלפון: 0506818686

מלאו פרטים להצעת מחיר

מאמרים שיכולים לעניין אותך

עיצוב לוגו יוקרתי
עיצוב גרפי
עיצוב לוגו יוקרתי

עיצוב לוגו יוקרתי – בשביל מה בכלל צריך לוגו? האם עסקים יכולים להסתדר ללא לוגו

חברה לעיצוב גרפי
עיצוב גרפי
סטודיו עיצוב גרפי

סטודיו עיצוב גרפי או חברה לעיצוב – לא קל לצאת בימינו לרחוב מבלי להיחשף לפרסומות

תוכן עניינים
דוד נחמיאס
דוד נחמיאסמנהל שיווק - יקב אדיר
קרא עוד
תודה לעירית נאור וכל הצוות המוכשר מגל ים סטודיו על העבודה המושלמת והמקצועית ללא פשרות , תודה על כל הסבלנות ההבנה וההקשבה, זכינו להכיר אנשים מדהימים ומקצועיים ברמה הכי גבוהה שיש, בהחלט ממליצים לכל יקב ועסק להשתמש בשירותים שלכם
אוהד ספרן
אוהד ספרןמנהל שיווק - קבוצת טלכלל
קרא עוד
כמנהל דיגיטל העובד מול מספר חברות פרסום ודיגיטל השירות שאני מקבל מגל ים סטודיו הוא לא פחות ממדהים. מענה בכל שעה וטיפול מהיר מאוד בכל הבקשות, תיקונים ושינויים. מעל הכול השירות האישי של נאור הוא מה שיוצר עבורי את התחושה שאני בידיים טובות ויש מי שמטפל בפרויקטים המורכבים והחשובים שלנו. תודה!
אמיר פלג
אמיר פלגבעלים - אמיר פלג אדריכלות פנים
קרא עוד
סטודיו גל ים הוא מקום רציני שרואה את כל רצונות וצרכי הלקוח ויודע לתרגם אותם באופן מלא למיתוג,קידום ושיווק ברמה הגבוהה ביותר! שאפו
ליעוז חמו
ליעוז חמובעלים - רייזר הצפון
קרא עוד
מקצוענים מומלץ ביותר הרימו לי את המכירות בצורה משמעותית ביותר
גדי אזולאי
גדי אזולאימנכ"ל - Product-TV
קרא עוד
מרגישים את הלב הרחב שלכם בעבודה שלכם. תודה על הכל.
ליאב כספי
ליאב כספיבעלים - כספי גרופ
קרא עוד
רמת שירות ומקצועיות מהטובות שראיתי. הקשבה ויישום צרכי לקוח הביאו לכך שקיבלתי מוצר מושלם!!! מאוד נהנתי מהתהליך. מומלץ בחום!
טל גולדשטיין
טל גולדשטייןבעלים - מאה אחוז
קרא עוד
חברה מקצועית, עם המון לב, למי שמחפש לקבל תוצאות ולעבוד עם אנשים טובים. מומלץ בחום!
לקוחות אומרים עלינו
לקבלת ייעוץ מלאו פרטים!

להמשך הודעת ווטסאפ מלאו פרטים!

לוגו גל ים סטודיו צבע שחור

מלא/י פרטים