שיפור יחס המרה באתר האינטרנט

תוכן עניינים

שיפור יחס המרה – השיפור באתר שלכם מתקשר בעצם לאחוזי המכירות שלכם מסך כמות המבקרים באתר.

אם לדוגמה אתם בוחנים מכירה של מוצרים באתר סחר אלקטרוני (E-COMMERCE) הרי שיחס ההמרה יהיה בעצם סך המכירות באתר ביחס לכמות המבקרים.

שיפור יחס המרה | כיצד תוכלו לשפר את ההמרה באתר?

כלומר שאם יהיו לכם 1,000 מבקרים בחודש באתר ומתוכם יהיו 20 לקוחות שרכשו מוצרים באתר, הרי שאחוז הלקוחות המשלמים מתוך המבקרים באתר שלכם (כלומר יחס ההמרה של מבקרים ללקוחות) הוא 2%. כאשר יש לכם מדד ליחס ההמרה באתר שלכם אתם צריכים להתחיל לפעול לטובת העלאת אחוזי המרה אלו מה שיביא לכם תוצאות טובות יותר, הכנסות גדולות יותר והרבה יותר לקוחות כמובן.

אלו נתונים עלולים לשנות את היחס?

לצערנו ממש כמעט הכל יכול לשנות את יחס ההמרה, החל ממבנה האתר, החוויה של הגולשים באתר, התוכן ,התמונות הויזואליות (גם אם מדובר בתמונות ממאגרי תמונות בחינם), הגודל שלהן ביחס לתוכן, המשקל (הגורם למשקל התמונה וזמני הטעינה), ע"י שימוש בכלים של גוגל ניתן לקבל אינדיקציה טובה ונכונה באם הגולשים מרוצים על פי גוגל אנליטיקס ניתן לקבל זמני שהייה באתר, כמות גולשים לאותו עמוד, כמה נטשו את העמוד, האם מאותו העמוד גלשו לעמודים נוספים ועוד ועוד

את אחוזי הנטישה (Bounce Rate) ניתן למדוד באמצעות גוגל אך לא רק, ניתן להבין את חוויית המשתמש דרך כלים חיצוניים כגון מפת חום וכלים לקידום אתרים כמו ahrefs, סקרימינג פרוג, סימילארווב, semrush עוד

האם התוכן משפר את ההמרה שלי?

על מנת להצליח לעשות שיפור ליחסי ההמרות באתר הכל ניגמר ומתחיל בעיקר בתוכן שלכם. מלבד העובדה שחשוב לרשום תוכן עדכני, ייחודי ומעניין, חשוב לדעת כיצד לרשום את התוכן והיכן.

כאשר מדובר בתיאור של מוצר או שירות מסוים כדאי לעשות זאת בצורה קצרה, עניינית ברורה וכזו שמדברת אל הלקוחות ומספקת לו את מה שהוא צריך. כלומר צריך להוסיף לתוכן את התועלות של המוצר, פירוט ברור וקליל שלו וספק לו נתיב ברור של הפעולה הבאה שאתם רוצים שהוא יעשה (השארת פרטים/רכישת מוצרים וכד').

מאמרים נוספים שיכולים לעניין אתכם:

 

הערה: לרוב כאשר אתם לוקחים חברה לקידום אתרים תקבלו גם שירות לדברים נוספים כגון פיתוח, עיצוב גרפי וכן גם ייעוץ וליווי צמוד לשיפור יחס המרה של האתר, הרי בסופו של דבר מבחן התוצאה של כל מומחה קידום אתרים שיוביל את האתר שלכם לתוצאות הראשונות בעמוד הראשון בגוגל היא גם התוצאה הסופית שלשמה בחרתם בחברה או במומחה שהיא פניות מהאתר והחלק של המכירות עליכם כמובן.

שיפור הופעה יכול להמיר יותר טוב, לכן תתמקדו במסר אחד לכל עמוד באתר:

כל עמוד באתר שלכם בנוי לרוב מתוכן, עיצובים שונים, תפריט עליון, תפריט צדדי, תפריט תחתון ועוד. בצעו עם עצמכם סימולציית גלישה באתר שלכם וראו מה הגולש רואה?! הרגישו מה שהכותב מרגיש. ודאו כי כל עמוד באתר שלכם המיועד לצורך מטרה מסוימת יהיה בו כמה שפחות הסחות דעת.

לדוגמה פוסט בבלוג יכול להיות מיועד לצורך שיווק השירות של החברה והשארת פרטים ויכול להיות מיועד לצורך הענקת ערך לגולש והרצון למשוך את הגולש לקרוא תכנים נוספים. בהתאם לכך הוא ייבנה ויהיו כמה שפחות הסחות דעת המאפשרות לגולש להתפזר במחשבה שלו למקומות אחרים באתר.

התאימו את האתר למובייל:

אם כבר קידמתם את האתר שלכם בגוגל, או ביצעתם פרסום בגוגל כגון קמפיין רימרקטינג או במדיה הגיעו לאתרכם גולשים רבים שהינם פוטנציאליים וכחצי מהגולשים באינטרנט כיום גולשים דרך הסלולר. התאמת האתר למובייל הנה בגדר חובה לצורך שיפור אחוזי ההמרה באתר. אתר שאינו מותאם פשוט יגרום לכל הגולשים הללו לברוח מיד מהאתר ובכך התנועה שתתאמצו כל כך להביא לאתר – פשוט תגרום לכך שתזרקו כסף וזמן לפח.

אפשרויות ברורות ומרובות ליצירת קשר:

שיפור יחס המרה באתר תלוי בכך שללקוח יהיה ביטחון באתר שלכם ובחברה שלכם. הוא רוצה לדעת שיש מישהו מאחורי האתר ושהוא יכול לקבל תמיכה במקרה הצורך. אין אנו מתכוונים לכך שתפרסמו מספרי טלפון רבים לתמיכה, אלא אפילו מס' טלפון אחד ברור שיהיה גם בעמוד יצירת הקשר באתר, גם בראש האתר, גם בתפריט ה FOOTER באתר וכו'.

כמו כן תוספת של מפת גוגל עם כתובת העסק יכולה גם היא להוסיף לאמינות שלכם ולביטחון הלקוח. בנוסף חשוב להטמיע מספר דרכי פעולה אם ע"י כפתור או חייגן מהיר במובייל לצורך Call to Action על מנת להניע את הגולש לפעולה של יצירת קשר בצורה מהירה ויעילה. רוצים לשפר את ההמרה באתר שלכם? מוזמנים לסרוק את האתר שלכם דרך המערכת שלנו ונציג שלנו יחזור אליכם עם ממצאים

רוצים לדעת מחירים? מחירון קידום אתרים | מחירון בניית אתרים | מחירון עיצוב גרפי

שאלות תשובות בנושא יחס המרה

התשובה טמונה בשאלה, משמעות יחס המרה היא כמות המכירות ו/או הפניות אל מול כמות הגולשים באתר. דמיינו לפניכם קניון שנתוני הכניסה של כמות הקונים היא כ 1 מיליון ביום, במקרה כזה אתם צריכים לעשות מכירות בחנות שלכם, לא? במידה ולא תצליחו לעשות מכירה אחת ביום כנראה שתתחילו לשאול את השאלות הנכונות, למה לא קונים אצלי? איפה אני יכול להשתפר ולשפר ועוד, כך גם באתר אינטרנט או חנות ולכן חשוב מאוד לבחון את הפרמטר של יחס ההמרה מול כמות הגולשים באתר

המונח CRO משמעותו Conversion Rate Optimization שיפור יחס המרה, במילים פשוטות יותר שיפור אחוז הגולשים באתר ללקוחות שמשלמים לכם. מדובר בהליך מקצועי ומורכב בו בוחנים בכלים מיוחדים כגון מפת חום, גוגל אנליטיקס, סרץ קונסול וכלים לקידום אתרים נוספים 

דוד נחמיאס
דוד נחמיאסמנהל שיווק - יקב אדיר
קרא עוד
תודה לעירית נאור וכל הצוות המוכשר מגל ים סטודיו על העבודה המושלמת והמקצועית ללא פשרות , תודה על כל הסבלנות ההבנה וההקשבה, זכינו להכיר אנשים מדהימים ומקצועיים ברמה הכי גבוהה שיש, בהחלט ממליצים לכל יקב ועסק להשתמש בשירותים שלכם
אוהד ספרן
אוהד ספרןמנהל שיווק - קבוצת טלכלל
קרא עוד
כמנהל דיגיטל העובד מול מספר חברות פרסום ודיגיטל השירות שאני מקבל מגל ים סטודיו הוא לא פחות ממדהים. מענה בכל שעה וטיפול מהיר מאוד בכל הבקשות, תיקונים ושינויים. מעל הכול השירות האישי של נאור הוא מה שיוצר עבורי את התחושה שאני בידיים טובות ויש מי שמטפל בפרויקטים המורכבים והחשובים שלנו. תודה!
אמיר פלג
אמיר פלגבעלים - אמיר פלג אדריכלות פנים
קרא עוד
סטודיו גל ים הוא מקום רציני שרואה את כל רצונות וצרכי הלקוח ויודע לתרגם אותם באופן מלא למיתוג,קידום ושיווק ברמה הגבוהה ביותר! שאפו
ליעוז חמו
ליעוז חמובעלים - רייזר הצפון
קרא עוד
מקצוענים מומלץ ביותר הרימו לי את המכירות בצורה משמעותית ביותר
גדי אזולאי
גדי אזולאימנכ"ל - Product-TV
קרא עוד
מרגישים את הלב הרחב שלכם בעבודה שלכם. תודה על הכל.
ליאב כספי
ליאב כספיבעלים - כספי גרופ
קרא עוד
רמת שירות ומקצועיות מהטובות שראיתי. הקשבה ויישום צרכי לקוח הביאו לכך שקיבלתי מוצר מושלם!!! מאוד נהנתי מהתהליך. מומלץ בחום!
טל גולדשטיין
טל גולדשטייןבעלים - מאה אחוז
קרא עוד
חברה מקצועית, עם המון לב, למי שמחפש לקבל תוצאות ולעבוד עם אנשים טובים. מומלץ בחום!
הקודם
הבא
נאור גל ים
נאור גל ים

בעלים ומנכ”ל GalyamStudio - יזם עם ניסיון בעולמות השיווק בדגש על SEO (קידום אתרים אורגני בגוגל), חי, נושם וחולם 24/7 את תחום האינטרנט מעל 2 עשורים.

מלאו פרטים להצעת מחיר

מאמרים שיכולים לעניין אותך

תוכן עניינים
דוד נחמיאס
דוד נחמיאסמנהל שיווק - יקב אדיר
קרא עוד
תודה לעירית נאור וכל הצוות המוכשר מגל ים סטודיו על העבודה המושלמת והמקצועית ללא פשרות , תודה על כל הסבלנות ההבנה וההקשבה, זכינו להכיר אנשים מדהימים ומקצועיים ברמה הכי גבוהה שיש, בהחלט ממליצים לכל יקב ועסק להשתמש בשירותים שלכם
אוהד ספרן
אוהד ספרןמנהל שיווק - קבוצת טלכלל
קרא עוד
כמנהל דיגיטל העובד מול מספר חברות פרסום ודיגיטל השירות שאני מקבל מגל ים סטודיו הוא לא פחות ממדהים. מענה בכל שעה וטיפול מהיר מאוד בכל הבקשות, תיקונים ושינויים. מעל הכול השירות האישי של נאור הוא מה שיוצר עבורי את התחושה שאני בידיים טובות ויש מי שמטפל בפרויקטים המורכבים והחשובים שלנו. תודה!
אמיר פלג
אמיר פלגבעלים - אמיר פלג אדריכלות פנים
קרא עוד
סטודיו גל ים הוא מקום רציני שרואה את כל רצונות וצרכי הלקוח ויודע לתרגם אותם באופן מלא למיתוג,קידום ושיווק ברמה הגבוהה ביותר! שאפו
ליעוז חמו
ליעוז חמובעלים - רייזר הצפון
קרא עוד
מקצוענים מומלץ ביותר הרימו לי את המכירות בצורה משמעותית ביותר
גדי אזולאי
גדי אזולאימנכ"ל - Product-TV
קרא עוד
מרגישים את הלב הרחב שלכם בעבודה שלכם. תודה על הכל.
ליאב כספי
ליאב כספיבעלים - כספי גרופ
קרא עוד
רמת שירות ומקצועיות מהטובות שראיתי. הקשבה ויישום צרכי לקוח הביאו לכך שקיבלתי מוצר מושלם!!! מאוד נהנתי מהתהליך. מומלץ בחום!
טל גולדשטיין
טל גולדשטייןבעלים - מאה אחוז
קרא עוד
חברה מקצועית, עם המון לב, למי שמחפש לקבל תוצאות ולעבוד עם אנשים טובים. מומלץ בחום!
הקודם
הבא
לקוחות אומרים עלינו
התייעצו עם מומחה
להמשך הודעת ווטסאפ מלאו פרטים!
לוגו גל ים סטודיו צבע שחור

מלא/י פרטים

צריכים עזרה?

מלאו פרטים עכשיו!
ותקבלו שיחת ייעוץ חינם

Call Now Button