תוכן עניינים

לקוחות ממליצים:


 

מלאו פרטים ונחזור אליכם בזמן הקרוב:

מאגרי תמונות חינמיים ללא זכויות יוצרים ומגוון מאגרי תמונות מומלצים בתשלום

מאגרי תמונות חינמיים ללא זכויות יוצרים ומגוון מאגרי תמונות מומלצים בתשלום – מאגרי תמונות הם כל כך קריטיים כמעט לכל מקצוע כיום מאחר וכל פוסט, מאמר או תוכן המפורסם ברשת זקוק למעין תמונה יפה שיכולה לעזור לתפוס את העין ולהתרשם היטב מהחברה, מהתוכן וגם מההצעה שלרוב מתלווה אליה.

רוב הפעמים כשמחפשים מאגרי תמונות רוצים למצוא מאגר תמונות חינם שכן כאשר הוא חינמי ניתן ליהנות מכמות עצומה של תמונות משתנות המתאימות לכל סיטואציה, תחום או פרסומת.

מהם מאגרי התמונות הפופולריים ביותר כיום? ומהם השימושים הרבים שניתן לעשות בתמונות היפות שמצאנו?

הגדרת מאגרי תמונות

אחרי הכול, אנחנו יכולים פשוט לגלוש לגוגל, לאתר מספר תמונות ולהשתמש בהן, לא?! האמת שממש לא, היזהרו!

תמונות המתפרסמות בגוגל או באתרים הן בדרך כלל תמונות עם רישיון אישי כלומר, תמונות שנרכשו בתשלום או צולמו כאשר יש עליהן בעלות מסוימת שאוסרת שימוש שני בה. אם תשתמשו בכל תמונה שאתם רואים באינטרנט, אתם עשויים להפר זכויות יוצרים וכתוצאה מכך להיחשף לתביעות משפטיות רציניות ולאבד אלפים ואף מאות אלפים של שקלים, הכול מתמונה אחת בודדה.

בכדי להימנע מכך ולהשתמש בתמונות חוקיות שניתן לפרסם ברשת באופן חופשי, חשוב לפנות אל מאגר תמונות חינמי ייעודי.

מאגר תמונות חינם הוא כלי מצוין למשווקים, למנהלי אתרים, לבעלי עסקים ולכל מי שזקוק לתמונות באשר הן. מאגרי התמונות כוללים תמונות לשימוש חופשי שניתן לפרסם בכל אתר ורשת חברתית. התמונות מותאמות להדפסת או לפרסום ואף ניתן לשלב אותן בעיצובים שונים של מצגת, דף נחיתה או אתר אינטרנט או כרטיס ביקור לדוגמא.

התמונות בדרך כלל מפורסמות על ידי אנשים או ארגונים אחרים, ומותאמות למגוון רחב של סיטואציות ונושאים, כך שיהיה ניתן להתאים אותן לכל סגנון של פרסומת או פעילות שהיינו רוצים להדגיש.

מעבר למאגרים חינמיים קיימים גם מאגרים המציעים תמונות בתשלום. רוב הפעמים, גם מאגרים חינמיים מציעים תמונות בחינם ותמונות בתשלום, כאשר התמונות בתשלום הן תמונות אקסקלוסיביות, יפות ומיוחדות יותר שנדירות יותר בשימוש ברשת ומקוריות לחלוטין. הן בדרך כלל נוצרות על ידי אתר לקניית תמונות באופן עצמאי, והמחיר שלהן עשוי להשתנות בהתאם לפופולריות שלהן, לגודל שלהן ולנושא שאליו הן מתקשרות.

רוב הפעמים, ניתן להוריד כמות אינסופית של תמונות מכל מאגר תמונות, ולפרסם אותן ביעילות ברשת. ניתן לשלב את התמונות בכל דבר שהוא ולרבות מצגות הדרכה, כרטיס ביקור או אתר אינטרנט ועוד. כמובן שחשוב לוודא שכל תמונה מגיע עם רישיון וניתן לפרסם אותה ללא חשש מתביעה.

מאגרי תמונות פופולריים

כיום, קיימים אינספור מאגרים של תמונות המציעים מגוון עצום של תמונות בגדלים ונושאים משתנים. להלן המאגרים הפופולריים ביותר.

מאגר התמונות הגדול SHUTTERSTOCK + בונוס 10 תמונות במתנה

Shutterstock הוא מאגר התמונות המוכר והפופולרי ביותר כיום. הוא כולל כמות עצומה של תמונות בשירות חינמי ותמונות בתשלום, שהוא מייצר באופן עצמאי. המאגר מציע מגוון של תמונות איכותיות מאוד בגדלים שונים, ואף כולל תוכנת עריכה פנימית המאפשרת לערוך את התמונות ולשנות אותן לפי רצוננו, בלי צורך להשתמש בתוכנה נוספת של צד שלישי.

המערכת מציעה להוריד תמונות באופן חינמי או לפי מנוי חודשי קבוע. לחלופין, ניתן גם לרכוש תמונות או חבילות תמונות במחירים אטרקטיביים.

Shutterstock מציעה מגוון רחב של חבילות, החל מ 49$ לחודש בתמורה להורדת עד 25 תמונות בחודש ועד 249$ לחודש בתמורה להורדת 750 תמונות בחודש ובתוכנית שנתית 199$ לחודש (תשלום חודש בחודשו בהתחייבות ל 12 חודשים), כמובן יש אפשרות בתוספת תשלום לתת הרשאות לעוד כ 10 אנשי צוות להורדה ועוד…

מחיר SHUTTERSTOCK

תמונות, איורים, מוקאפים במאגר התמונות FREEPIK

Freepik מהווה את אחד ממאגרי התמונות המצוינים ביותר למעצבי גרפיקה כי הוא גם כולל תמונות מעולות עם רישיון וגם כולל מגוון רחב של סוגים שונים של עיצובים שניתן להמשיך מהם ולאמץ אותם לעיצובים מקוריים.

העיצובים השונים כוללים מדבקות, סמיילים, רקעים ייחודיים, גרפיקה מצוירת, אוספים של תמונות ואיורים, וקטורים, מוקאפים, צלליות, פוסטרים ועוד אינספור עיצובים יוצאי דופן במגוון סוגים שניתן להיעזר בהם בכדי לקבל השראה ולהעניק לעיצובים אדג' ייחודי.

האתר מציע בעיקר תכנים חינמיים לחלוטין ובזכות זאת מצוין לכל מי שעובד בתחום גרפיקה ישראלי ובינלאומי. לצד זאת, ישנם גם מעט תכנים בתשלום שייחודיים מאוד ומפותחים על ידי גרפיקאים ומעצבים. הם נמכרים באתר במחיר אינדיבידואלי.

מאגר התמונות החינמי ב PIXABAY

בדומה ל- Shutterstock גם Pixabay מהווה מאגר תמונות חינם המציע אינספור תמונות חינמיות ואיכותיות במגוון של נושאים ייחודיים כנפוצים.

לצד זאת, הוא מציע מגוון רחב של תמונות בתשלום או תמונות iStock כלומר, תמונות כאשר כל תמונה היא בתשלום בפני עצמה.

Pixabay ידועה בתמונות החדות והיפות שלה, שמדגישות כל סיטואציה בצורה אסתטית ונעימה.

היא מאפשרת להוריד תמונות במספר גדלים ואף מעודדת להעלות תמונות משלכם, בכדי להמשיך ולהגדיל את המאגר החינמי.

Depositphotos (דפוזיט פוטוס) מאגר תמונות מומלץ בתשלום

אתר נוסף שדומה אל Pixabay ו- Shutterstock הוא האתר Depositphotos, המציע באופן דומה תכנים ויזואליים ולרבות תמונות, וקטורים ואפילו סרטוני וידאו ומוזיקה חינמיים או במחיר אטרקטיבי אינדיבידואלי.

האתר אינו מאפשר להוריד תמונות ללא הורדה ישירה שלהן ושומר את זכויות היוצרים של כל תמונה שתחת הדומיין שלו.

גילוי נאות, אנו עובדים על מאגר התמונות הזה כבר מעל ל 4 שנים ומרוצים מאוד, יש במאגר מגוון רחב של תמונות ונוחות של חיפוש, בתוספת צ'ופר שאין באתרים האחרים, פה ניתן לרשום בעברית בשדה החיפוש ולמצוא תוצאות מדויקות, ראו לדוגמא את התוצאות של התמונות כאשר רשמנו "ישראל" (וגם דוגמא של התמונה הראשית במאמר הזה כאשר כתבנו מילת מפתח ת"א)

אהבתם? רוצים להתחיל? לחצו כאן ותבחרו את המנוי המתאים לכם (לפני לחיצה תוכלו לראות בתמונה הבא מחירון Depositphotos)

 

מלבד זאת ב Depositphoto (דפוזיט פוטוס) יש לכם סרגל כלים חכם למיקוד של החיפוש בצורה נוחה, לאחר חיפוש בשה החיפוש תוכלו לפלטר ע"פ פורטרט, גוף שלם, פרופיל POV תוכלו לבחור את הזווית צילום, חיפוש ע"פ תאריכים (זמן העלאת התמונה), תמונה לאורך, לרוחב, עם אנשים, ללא אנשים, פילוח ע"פ גילאים, מגדר, גיל, כמו כן ניתן לעשות חיפוש ע"פ מדינה, צבע שולט בתמונה ועוד ועוד…

כמו כן טווח המחירים ב Depositphotos יחסית נוח לטעמינו

מאגר תמונות Depositphotos

כל השימושים שניתן לעשות במאגרי תמונות

בכדי למצות את המיטב מכל התמונות החינמיות הקיימות ברשת, כדאי ואף מומלץ לבחון תמונות לפי נושאים במספר אתרים, לראות אוספים של תמונות ועל ידי כך לאתר את התמונות המתאימות ביותר לסיטואציה שלכם.

לתמונות עם רישיון אינספור שימושים ברשת:

  • גרפיקה – ניתן לשלב את התמונות בתוך כרטיס ביקור או אתר אינטרנט או דף נחיתה או לוגו, ניוזלטר או כל דבר אחר. גרפיקאים נעזרים בתמונות הללו דרך קבע בכדי להביא לעיצובים מיוחדים וקורצים יותר, ומקבלים מהם השראה ליצירה של עיצובים חדשים ופרסומם לעיתים קרובות.
  • מצגות והדרכות – כדאי ואף מומלץ לשלב תמונות בתוך מצגות ותכנים שנועדו להדרכה, בכדי להפוך אותם לנעימים ומזמינים יותר. בין אם אתם מתכוונים להרצות בפני עובדים או לבצע תדריך בטיחות, תמונות לא רק עוזרות להפוך את דרך ההעברה של המצגת לנעימה יותר, אלא גם להעביר את המסרים הנכונים יותר בקלות וביעילות.
  • קולאז'ים – כדאי ואף מומלץ לקחת מספר תמונות, לחתוך אותן בצורה מיוחדת ולשלב אותן עם תמונות שלכם, בכדי לייצר "לוח חלומות" או קולאז' יפה של כל הדברים שאתם הכי אוהבים.

איך לבחור את התמונות הנכונות לפרסם?

הדורות של היום מכירים את האינטרנט יותר טוב מאת כף היד שלהם, ולכן חשוב לאתר את הדרכים להרשים אותם ולפרסם את התמונות והעיצובים הנכונים שיתפסו את העין ויביאו לשינוי.

אם כך, מה הופך תמונה למיוחדת ורבגונית בעולם העיצוב של מאגרי תמונות מגוונים?

  • תמונה נוסטלגית – חוק מצוין הוא לחשוב מה הקהל שאתם מפרסמים בפניו אהב כשהיה ילד, ולנסות לשחזר לו את התחושות הללו בתמונות ייחודיות המזכירות לו את הילדות. בני אדם נמשכים לעיצובים שכוללים סגנונות ותכנים מעולם הילדות, ועל ידי כך תוכלו לתפוס את העין שלהם יותר בקלות. נסו למצוא עיצובים שפוגשים את הקלאסי עם המודרני, ולבחון השפעות ייחודיות שקרו בתקופה שקהל הלקוחות שלכם היו ילדים, בכדי לבחור את הסטייל העיצובי הנכון.
  • עיצובים מיוחדים ושונים – עיצובים עם צבעים עדינים ותכנים שגרתיים לא יתפסו את העין, לכן כדאי ואף מומלץ לנסות למצוא את הייחוד והצבעוניות החזקה שמושכים את העין ואת תשומת הלב של האנשים. נסו לאתר צבעים בהירים וחזקים, לשלב גרדיאנטים ותמונות מוגזמות מבחינת תוכן כמו קולאז'ים או תמונות שמחייבות את הלקוחות לעצור רגע כדי להבין, בכדי לעודד אותם גם להישאר ולקרוא את התוכן הפרסומי בהמשך. תמונות ב- D3 הן דוגמא מצוינת אל מאגרי תמונות ייחודיים שבוודאות ישימו לב אליהם.
  • עיצובים עם אנשים שמעוררים אקטיביות ועשייה – כיום אנשים רבים דוחפים לביצוע שינוי: חברתי, כלכלי, מדיני וכדומה. אם תבחרו תמונות שמעוררות מוטיבציה לשינוי ופעילות, הסיכויים גבוהים שהן יתפסו את עין הלקוחות ויעוררו בהם רצון לפעול, בין אם זה לעזור לכם במשימה, להשתתף בהגרלה או פשוט לקרוא עליכם ועל המשימה שלכם בעולם.
  • מינימליזם צבעוני – עידן המינימליזם שולט בעולם המודרני, ולכן תמונות מינימליסטיות ונעימות לעין יכולות לעצור את העולם וגם להסב את תשומת הלב של הלקוחות. עם זאת, עיצוב מינימליסטי לבדו עשוי להיראות מעט אנמי בתמונה, ולכן כדאי ואף מומלץ לשלב בה פילטרים של צבעים נועזים ומיוחדים, המדגישים את היופי והעדינות של המינימליזם ומחמיאים לו בצורה המוסיפה לו אדג' ייחודי משלו.
  • עיצובים המשלבים הצעה מפתה – אחרי הכול, רוב התמונות שנלקחות מתוך מאגרי תמונות הן כאלו שלאחר מכן עורכים ומשלבים ביחד עם אלמנטים נוספים, בכדי להעניק להן ייחודיות ותדמית התואמת לאופי המותג או ההצעה שאתם מתכוונים לפרסם. אם כך, למה לא לפרסם את ההצעה עצמה על התמונה? לדוגמא, אם מדובר ב- 50% על כל המוצרים, הוסיפו תגית של 50% הנחה על התמונה עצמה. כל עוד התוספת היא אסתטית ומחמיאה לתמונה, היא לא רק תעניק ייחודיות ומקוריות לתמונה שלכם, אלא גם תעודד את הלקוחות לעצור לרגע ולבחון את הפרסומת יותר מקרוב, מתוך מחשבה שאולי מדובר כאן בהצעה שתשתלם להם בהמשך.
  • עיצובים המעוררים תקווה – עיצובים המעוררים תקווה מעבירים ללקוחות שלכם מסרים כמו אופטימיות, שאפתנות, אהבת חינם ומוטיבציה באמצעות שילוב של גרפיקה ותמונות יפות. בכדי לעשות זאת, יש להתמקד באיתור הבעיה שאתם פותרים ללקוחות שלכם ולהדגיש את הפתרון בצורה עיצובית חיובית, המותאמת לעיצובי המיינסטרים של היום. יחד עם הפתרון, חשוב לשלב בתמונה צבעים התואמים למותג שלכם ומשדרים חיוביות ואופטימיות ובעיקר צבעים חמים, שמושכים את העין ומעוררים בלקוחות תחושות של חיוביות ורצון לחקור. עיצובים עם תקווה יכולים גם להיות תמונות של ילדים, תמונות המשדרות בריאות, כוח או הצלחה, עיצובים המשלבים אנימציה ומעניקים תחושה של קיימות ויכולת.

ישנם מאגרי תמונות מגיעים מתוך אתרים חינמיים המציעים מגוון עצום של תמונות, ישנם מאגרים בחינם וישנם כאלו בתשלום.

התמונות נאספות ומתפרסמות על ידי אנשים ברחבי העולם, וניתן להוריד אותן ולהשתמש בהן באופן חוקי לחלוטין וללא חשש להיחשף לתביעה. באותו האופן, ניתן להיעזר בתמונות בכדי להעביר מסרים רבים במצגות, הדרכות, פוסטים ומאמרים ותכנים פרסומיים.

מאגרי התמונות הפופולריים ביותר כיום הם Shutterstock ו- Freepik במיוחד למטרות גרפיקה ואף Pixabay ו- Depositphotos המציעים מגוון רחב של מאגר תמונות חינם ואף תמונות בתשלום, המיוצרות על ידי האתר עצמו ואיכותיות יותר בהשוואה לתמונות חינמיות לשימוש חופשי.

ניתן להוריד את התמונות במגוון גדלים ולהטמיע אותן במיקום הרצוי ללא קושי.

רוצים להיות יצירתיים בבניית האתר שלכם? תוכלו לשלב את התמונות בשילוב UX נכון גם לשפר את יחס ההמרה באתר, ניתן לשלב את התמונות בעיצוב הגרפי של האתר החדש שתבנו כל דבר אחר שעולה על ראשכם.

כדאי ואף מומלץ לשלב בתמונות פילטרים, צבעים ואלמנטים משלכם, בכדי להעניק להן ייחודיות ומקוריות ולהפוך אותן לשלכם.

ככל שתשקיעו בבחירה של תמונה איכותית ותשתילו בה עיצובים ואלמנטים משלכם, כך גדלים הסיכויים שהעיצוב יחמיא למסרים שאתם מעוניינים לשדר וגם ישכנע את הלקוחות לעצור לרגע בימים מלאי הכאוס שלהם בכדי להכיר אתכם ולימים, אולי גם להפוך ללקוחות שלכם.

הערות: אין באמור לעיל המלצה לרכישה/הורדה ו/או אחריות כלפי רישיונות וזכויות היוצרים מהאתרים המוצגים, השימוש הינו באחריותכם המלאה, הרישיונות של החברות המוצגות כאן משתנות בהתאם לחבילה שתרכשו ובהתאם לתקנון הן ברמת המאגרים החינמיים והן ברמת המאגרים בתשלום. גילוי נאות: אנו משתמשים בתכנית שותפים

ניהול מוניטין
בלוג

כיצד לנהל את המוניטין שלך

בתקופה שבה פרסום אחד בפייסבוק עשוי להרוס קריירה של אדם – ניהול מוניטין הופך לשירות חיוני עבור כל אדם שנמצא בקדמת הבמה וחשוף לעיניהם של אנשים רבים, בין אם מדובר במנהל……