קידום ממומן בפייסבוק – אחת הדרכים היעילות ביותר לפרסום הוא באמצעות קידום ממומן בפייסבוק.
זו אחת המערכות הקלות והפשוטות ביותר להפעלה, מאפשרת לנו מעקב תמידי ובזמן אמת וגם היא לא יקרה כל כך. יחד עם זאת זו נקודת החולשה של רבים, ישנם הרבה מקדמים בפייסבוק המבצעים פעולות בצורה די אוטומטית (כי היא נורא קלה) ללא מחשבה רבה טרם ביצוע אותן הפעולות ואז הם חווים את ה"מכה".
מה חשוב לשים לב ואיך לנהל נכון דף פייסבוק עסקי?
שלושה הפרמטרים הראשונים שאתם רוצים לשים עליהם את הדעת הם:
- הראשון – קידום מספר הלייקים בדף
- השני – קידום engagement לפוסט
- השלישי – הפניות לאתרי אינטרנט או דפי נחיתה וכדומה.
במקרים הללו אתם מעדיפים לתת לקוראים שלכם תוכן מעניין ולהביא להם מידע שימשוך אותם דווקא אליכם ולפעולות שאתם רוצים שיבצעו אבל אתם לא רוצים שכל הפוסטים שלכם יראו כמו מצע מכירות אגרסיביים. קחו בחשבון, בפייסבוק אנשים נמצאים כי הם רוצים לקבל מידע או להיעזר בתכנים שעולים בו ולא רק כדי לצאת למסע קניות.
במקרה והתוכן שהעליתם בפוסט מעניין את הקוראים הם כבר יעשו את הפעולות הנדרשות כדי להפיץ אתכם יותר כמו לייקים, שיתופים או בכתיבת תגובות וכמובן אם הם יעברו לאתר האינטרנט שאתם מפנים או לדף הנחיתה והם נרשמים שם לקבלת מידע נוסף וכדומה.
איך תפלחו את קהל היעד שלכם נכונה?
ישנם כאלו החושבים כי אם הם יגיעו לעיניהם של כמה שיותר גולשים באמצעות קידום ממומן בפייסבוק, משמע הם יגדילו את החשיפה שלהם וזה יוביל למכירות או קידום טוב ומהיר יותר.
הגישה הזו שגויה בהכרח שכן אתם רוצים להגיע לקהל היעד הרלוונטי, כאלו שהתוכן שלכם מעניין אותם ולא לתפוצה כללית ורחבה מידי שאין להם עניין במה שאתם מפרסמים. אתם יכולים להיעזר ואף צריכים להיעזר במערכת הקידום בפייסבוק שמאפשרת שלל דרכים לפלח את קהל היעד.
קידום ממומן בפייסבוק יכול להיות מעולה וטוב אך אם עושים זאת בצורה שגויה הדבר יוביל אתכם לבזבוז כסף ללא תמורה. אתם מוזמנים להשאיר פרטים כדי להיעזר בנו גל ים סטודיו לקידום בפייסבוק וקידום בכלל – אנו נציג בפניכם את כל ערוצי השיווק הקיימים היום ונמליץ לכם על פי תקציבכם מה יתאים עבורכם ומה יביא לכם מקסימום חשיפה והמרות במינימום כסף וזמן.