חברת לידים

חברת לידים – מודל CPL יפגיש את הקונה הפוטנציאלי למוצר/שירות שלך בקליק אחד בלבד!

פעם תסריט עסקת מכירה היה כזה, חברת מותג כלשהי הייתה מעסיקה אשת טלמרקטינג/טלמיטינג ויועצים עסקיים, לאחר תהליך רציני של אפיון קהל היעד, שימוש בכלים שיווקיים אגרסיביים הלקוח היה מגיע אל איש המכירות אשר היה מתחיל מההתחלה את השיחה עם הלקוח ולאחר שמסרו לו בדרך שלפעמים גם מטעה או שגויה הוא נכנס לפעולה, למכירה טלפונית!

המשך מכירה: המידה ויש צורך בשירות או במכירת מוצר שמצריך להיפגש עם הלקוח הוא גם נפגש עם הלקוח, מבין את הצרכים שלו, לאחר יום/יומיים שולח ללקוח הצעת מחיר ומוודא שהוא קיבל, ועכשיו בשלב הזה נכנסים אם רוצים ואם לא למשא ומתן שני…(הלו, אנחנו מנסים להעביר פה מסר לאומה..) כל התהליך הזה הוא סיוט בלהות, למערכת שלך, לעסק שלך ולך!!! מהרגע הראשון של יצירת הקשר עם הלקוח ועד סגירת עסקה לוקח לך אולי לסגור עסקה למשך תקופה של כ 30 ימי עבודה. אז אחרי שהבנו את התהליך וכמה הוא קלוקל בשיטה הישנה בואו ונלמד אלו כלים יש לנו היום וכיצד נוכל לייעל את שיטת השיווק והמכירה של העסק שלך בצורה יותר טובה ומקצועית בשיתוף פעולה עם חברת לידים ראויה.

מכירת לידים ללקוחות

לפני שנתחיל, שורות אלו אסורות לעסקים שלא רוצים לעשות שינוי מהותי בעסק שלהם! כי חברת לידים מקצועית יכולה בהחלט להעיף לכם את הגבות 🙂

נתחיל בזה שאם אתם קוראים בכל זאת שורות אלו כנראה שהבנתם שאין לכם מה להפסיד ועסקת לידים היא עסקה "נטולת סיכונים" וכל מה שנותר הוא לבחור את חברת הלידים הנכונה עבורכם. כחברה אשר מייצרים לידים ללקוחותיה אנו מברכים אתכם ושמחים על כך שהבנתם נכון, אך אין הדבר נכון וננסה להסביר מדוע… כל עסקת קידום אורגני, קמפיין בפייסבוק/גוגל וכד', ניהול כל קמפיין רוחבי שנרצה לבצע עבור יצירת לידים טובים ואיכותיים דורשת מחברה של הלידים אשר תשכור את שירותיה שתייצר לכם את הלידים ע"י השקעה של זמן, קריאייטיב, עיצוב גרפי, A/B TESTING ועיצובים שונים של באנרים למדיות השונות, דפי נחיתה, פיתוח ועוד…תוסיפו לכך את העלות של קניית המדיה.

לא הרבה יודעים אך מדובר בעלויות גדולות מאוד אשר יכולה להסתכם באלפי או מאות אלפי שקלים, תלוי בגודל הקמפיין ובגודל התחרות בתחום, ארצי, או בינלאומי וכד' לכן בואו לא ניתמם, חברת שתייצר לידים עבורך יכולה לקחת סיכונים כספיים, אך בהכרח הם יהיו מחושבים ובגבול הטעם הטוב. לכן לרוב התמחור של החברות יהיה על בסיס מסוים וקבלת בונוס שיקבע ע"פ התחרות בתחום וההשקעה, הבונוס אותו החברה שתייצר את הליד יהיה ע"פ כל משתמש שמילא את הפרטים וע"פ כמובן הקריטריונים שהנחתם את חברת הלידים שלכם באפיון שנעשה מראש של קהל היעד שלכם.

מבלי להיכנס למחירים אנו יכולים להגיד שהמחירים משתנים בהתאם לכמות המאמצים אותם חברת לידים כזו או אחרת תצטרך, את המאמץ יקבע המתחרה שלך, ככל שהוא יותר ישקיע כך בדרך כלל גם אתה צריך להשקיע, ולכן ברוב המקרים בוחרים להתמקד ולהגיע לקהל היעד הספציפי שירצה את המוצר באמת, ע"פ פילוח מדויק שיצור אינטראקציה בפעם הראשונה שהוא נפגש עם המותג שלכם.

על מנת להבין את שיטת הלידים וכיצד עליכם לבחור את השירות של חברת לידים נחזור קצת על ההיסטוריה

  • זה התחיל עם מודל CPT – Cost Per Time – מודל זה הוא מודל שהמפרסמים שילמו ללא קשר להקלקות או ליד שמעוניין במוצר רק עבור פרק הזמן שהם מופיעים באתר.
  • לאחר מכן היה מודל שנקרא CPM – Cost Per Mille – מודל זה כשמו כן הוא המפרסם שילם עבור החשיפה שהמותג שלו קיבל בפלטפורמות עמדו לרשותו
  • ורגע לפני אבולוציית הלידים קם מודל  CPC – Cost Per Click – בתשלום רק עבור הקלקה, ממש כפי שניתן לעשות בגוגל

חברת לידים

ישנם מפרסמים רבים אשר נהנים ויודעים לקבל עבודה רק בשיטות הנ"ל ואינם מרשים לעצמם לעבוד בשיטת הלידים, או שאינם מודעים למודל זה, אך עם זאת מירב החברות הגדולות והבינוניות יודעות להפיק את מיטב הלידים בצורת מודל CPL – Cost Per Lead – בשיטה זו רוב העסקים הגדולים כבר עובדות ונהנות משיתוף פעולה עם עסקים קטנים ובינוניים אשר נותנים להם מענה מקצועי במכירת לידים איכותיים. חברת גל ים סטודיו מומחים ביצירת לידים בפלטפורמות השונות, כגון הקמה וניהול קמפיינים ברשת המדיה, google, youtube, facebook, ynet, walla, globs, calcalist, themarker ועוד רבים אחרים.

חברת גל ים סטודיו עובדת עם מערכת ניהול לידים מהטובות בעולם, אינה מתפשרת בנוחות ותפעול על מנת לתת מענה לחברות ועסקים גדולים, החברה פעילה במשך כ 8 שנים, אך הוקמה ב 2016, עם ניסיון של מאות לקוחות, השקעות וניהול קמפיינים ממומנים ממאות שקלים בחודש ועד לבמליוני שקלים בפרויקטים בינלאומיים, נשמח לתת לכם מענה מקצועי, מהיר ואדיב.

Save